Disposicion Consolidada

Texto h2

DECRET 63/2014, de 25 de abril, del Consell, pel qual s'aprova el reglament per al reconeixement de les indemnitzacions i les ajudes econòmiques a les víctimes de violència sobre la dona, previstes en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Texto
Texto Texto
Publicat en:   DOGV núm. 7264 de 30.04.2014
Entrada en vigor :   01.05.2014
Origen disposició :   Conselleria Benestar Social
Referència Base de Dades:   003737/2014
Número identificador:   2014/3766
Estat :   Vigent
Data de fi de Vigència:  
Compendi :   Enllaç al Compendi
 

Permalink ELI:

https://dogv.gva.es/va/eli/es-vc/d/2014/04/25/63/con/
Seleccionar redacció :


TEXT CONSOLIDAT

 

Versió vigent: 01.01.2019 -

 

Decret 63/2014, de 25 de abril, del Consell, pel qual s'aprova el reglament per al reconeixement de les indemnitzacions i les ajudes econòmiques a les víctimes de violència sobre la dona, previstes en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

 

(DOGV núm. 7264 de 30.04.2014) Ref. 003737/2014

 

PREÀMBUL

 

La Generalitat ha consolidat les actuacions en matèria de violència sobre la dona, i això queda demostrat amb la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la Igualtat entre Dones i Hòmens, amb els diferents plans quadriennals del Consell d'igualtat entre dones i hòmens i amb els plans quadriennals per a combatre la violència de gènere a la Comunitat Valenciana.

La Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'Àmbit de la Comunitat Valenciana, establix en l'article 16 el dret a indemnitzacions per causa de mort, i, en l'article 55 el fons d'emergències, i preveu ajudes econòmiques immediates de pagament únic a les dones víctimes d'esta violència, a fi d'atendre les seues necessitats més urgents en casos d'emergència, i n'establix, per a l'aplicació efectiva, el desplegament reglamentari.

D'altra banda, la disposició final primera de la dita llei autoritza el Consell, en l'àmbit de les seues competències, per a dictar les normes reglamentàries necessàries per a la seua aplicació i desplegament.

L'entrada en vigor del present decret es retrotrau, en el supòsit del dret a la percepció d'indemnitzacions per causa de mort, a la de l'entrada en vigor de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'Àmbit de la Comunitat Valenciana.

El Decret 9/2014, de 10 de gener, del Consell, pel qual es va aprovar el Reglament Orgànic i Funcional de la Conselleria de Benestar Social, establix en l'article 11 la competència relativa a la promoció i l'execució de mesures per a fer efectiu el dret a la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i hòmens, promoció, participació i programes de la dona, prevenció de la violència de gènere i atenció a les víctimes.

En virtut d'això, a proposta de la consellera de Benestar Social, conforme amb el Consell Jurídic Consultiu de la Comunitat Valenciana i amb la deliberació prèvia del Consell, en la reunió del dia 25 d'abril de 2014,

 

DECRETE

 

Article únic

Aprovació del reglament per al reconeixement de les indemnitzacions i les ajudes econòmiques a les víctimes de violència sobre la dona, previstes en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'Àmbit de la Comunitat Valenciana

S'aprova el reglament per al reconeixement de les indemnitzacions i les ajudes econòmiques a les víctimes de violència sobre la dona, previstes en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'Àmbit de la Comunitat Valenciana, el text del qual s'inclou com a annex d'este decret.

 

DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA

 

Única. Retroactivitat [1]

Poden sol·licitar les indemnitzacions regulades en el capítol II del present reglament les persones que reunisquen els requisits previstos en els articles 16,16 bis i 16 ter de la llei com a conseqüència d'actes de violència sobre la dona produïdes a la Comunitat Valenciana des del 18 de setembre de 2017.

 

DISPOSICIÓ FINAL

 

Única. Entrada en vigor

Este decret entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

 

Valencia, 25 d'abril de 2014

 

El president de la Generalitat,

ALBERTO FABRA PART

 

La consellera de Benestar Social,

ASUNCIÓN SÁNCHEZ ZAPLANA

 

 

ANNEX

Reglament per al reconeixement de les indemnitzacions i les ajudes econòmiques a les víctimes de violència sobre la dona, previstes en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana

 

CAPÍTOL I. Disposicions generals

 

Article 1. Objecte [2]

Aquest reglament té per objecte establir les normes de desenvolupament de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'Àmbit de la Comunitat Valenciana, i regula, en concret:

1. El procediment per a la tramitació i la resolució del reconeixement del dret a la indemnització per causa de mort previst en l'article 16 d'aquesta llei.

2. El procediment per a la tramitació i la resolució del reconeixement del dret a la indemnització per gran invalidesa o incapacitat permanent absoluta previstes en l'article 16 bis d'aquesta llei.

3. El procediment per a la tramitació i la resolució del reconeixement del dret a la indemnització per causa de mort, gran invalidesa o incapacitat permanent absoluta previstes en l'article 16 ter d'aquesta llei.

4. El procediment per a la tramitació i la resolució de les sol·licituds d'ajudes d'emergència previstes en l'article 55 de la llei indicada.

5. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 2. Principis inspiradors del procediment

La instrucció i resolució dels procediments estaran presidides pels principis de celeritat i tracte favorable a la víctima.

 

CAPÍTOL II. Procediment per al reconeixement del dret a la indemnització
per causa de mort, gran invalidesa o incapacitat permanent absoluta
[3]

 

Article 3. Persones beneficiàries [4]

1. Tenen dret a les indemnitzacions regulades en aquest capítol les persones a què es refereixen els articles 4.2, 16, 16 bis i 16 ter de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 4. Dependència econòmica [5]

Suprimit

 

Article 5. Concurrència de persones beneficiàries [6]

1. Quan concórreguen més d'un fill o filla, persona tutelada o acollida, amb dret a la percepció de la indemnització, s'ha de reconèixer el dret a la percepció total d'aquesta a cadascun d'ells.

2. En la resta de supòsits definits en els articles 16, 16 bis i 16 ter d'aquesta llei, s'ha de procedir al prorrateig per parts iguals de l'import de la indemnització dins de la mateixa categoria familiar.

3. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 6. Quantia de la indemnització [7]

1. Els imports de la indemnització corresponent es fixen en les quantitats següents segons la causa de la indemnització:

a) Mort: setanta-cinc mil euros per als supòsits de l'article 16.1 de la Llei 7/2012, tret dels casos de l'article 16.1.a.ii i de l'article 16.1.b.ii que han de percebre vint-i-sis mil quatre-cents seixanta no compatibles en aquest últim cas amb altres indemnitzacions per la mateixa causa.

b) Gran invalidesa: cent cinquanta mil euros.

c) Incapacitat permanent absoluta: cinquanta-quatre mil euros.

Les quanties s'han de referenciar al complement autonòmic, regulat en l'article 12.2 de la llei 1/2004, de 24 de maig, de la Generalitat, d'ajuda a les víctimes del terrorisme, i actualitzar de forma automàtica.

Així mateix, també es pot suspendre cautelarment el pagament de la indemnització en aquells casos en què la persona beneficiària estiga davall la tutela de la persona que estiga en la condició d'investigada, acusada o condemnada per la mort o danys físics de sa mare.

3. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 7. Inici del procediment

El procediment per al reconeixement de la indemnització s'iniciarà a sol·licitud de la persona interessada o del seu representant legal.

 

Article 8. Model de sol·licitud [8]

Les sol·licituds poden formalitzar-se en els models de sol·licitud que han d'estar disponibles en la direcció general que tinga la competència en matèria de violència sobre la dona i en la pàgina web de la conselleria amb competència en matèria de violència sobre la dona

 

Article 9. Documentació [9]

1. Junt amb l'imprès de sol·licitud degudament omplit ha d'aportar-se la documentació següent:

a) Certificat de defunció de la víctima o certificat que acredite la gran invalidesa o incapacitat permanent absoluta.

b) La condició de víctima de violència sobre la dona s'ha d'acreditar pels mitjans de prova arreplegats en l'article 9 de la llei.

c) Acreditació del parentiu mitjançant certificació expedida pel Registre Civil o còpia compulsada del llibre de família o un altre document que acredite fefaentment la relació de parentiu.

d) En el supòsit de menors en situació d'acolliment familiar permanent, resolució administrativa o judicial de l'òrgan competent en què es resolga l'acolliment familiar permanent o preadoptiu.

e) Autorització expressa a la conselleria competent en matèria de violència sobre la dona per a comprovar les dades d'empadronament, en els casos de l'article 16 b i c de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, en el municipi de referència. En cas de no efectuar aquesta autorització, s'ha d'aportar el corresponent certificat expedit per l'ajuntament.

f) Autorització expressa a la conselleria competent en matèria de violència sobre la dona, perquè aquesta comprove les dades d'identitat de les persones sol·licitants mitjançant el sistema de verificació de dades d'identitat, segons estableix el Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell. No obstant això:

i. Si de la comprovació efectuada resulta alguna discordança amb les dades facilitades per les persones interessades, l'òrgan instructor està facultat per a realitzar les actuacions procedents per a aclarir-la.

ii. Si la persona sol·licitant no presta el seu consentiment, haurà d'aportar fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat, passaport o número d'identificació d'estranger, segons siga procedent.

g) Model de domiciliació bancària.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 10. Lloc de presentació

Les sol·licituds de les indemnitzacions es podran presentar, junt amb la documentació establida en l'article 9 del present reglament, en el registre de la direcció general amb competències en matèria de violència sobre la dona, o en qualsevol dels llocs que reconeix, amb caràcter general, per a la presentació de sol·licituds, l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

 

Article 11. Instrucció de l'expedient

La direcció general que tinga assignades les funcions en matèria de violència sobre la dona verificarà que la documentació aportada és l'exigida en l'article 9 del present reglament i instruirà el procediment.

 

Article 12. Òrgan competent per a resoldre

La competència per a l'atorgament, la denegació o l'arxivament de l'expedient, si és el cas, s'atribuïx a la persona titular de la conselleria competent en matèria de violència sobre la dona.

 

Article 13. Termini màxim per a resoldre i notificar

1. El termini màxim per a dictar i notificar la resolució expressa serà de sis mesos, comptats des de la data en què la sol·licitud haja tingut entrada en qualsevol dels registres de l'òrgan competent per a resoldre.

2. En aquells supòsits en què no es produïsca una resolució expressa en el termini assenyalat, s'entendrà que les sol·licituds han sigut estimades per silenci administratiu.

3. L'òrgan competent podrà suspendre el termini per a la resolució, de conformitat amb el que establix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, per als supòsits previstos en l'article 42.5.c), en relació amb l'article 83.3.

 

Article 14. Forma de pagament

El pagament de les ajudes es farà per mitjà d'un únic abonament, una vegada que l'ajuda siga concedida mitjançant una orde de pagament, i se n'ingressarà l'import en el compte bancari indicat en el model de domiciliació bancària.

 

Article 15. Compatibilitat [10]

1. La percepció de les indemnitzacions previstes en aquest reglament és compatible amb la percepció de qualsevol altra indemnització derivada dels danys ocasionats per la defunció de la víctima de violència i amb la percepció de les ajudes econòmiques previstes en la Llei 35/1995, d'11 de novembre, d'ajudes i assistència a les víctimes de delictes violents i contra la llibertat sexual, i no és compatible amb les indemnitzacions concedides per la mateixa causa per les administracions públiques competents del territori en què es va produir el fet causant, la defunció, la gran invalidesa o la incapacitat permanent absoluta.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte 7

 

Article 16. Causes de reintegrament [11]

1. En aquells supòsits en què es produïsca un sobreseïment d'actuacions del procediment judicial o en aquells en què la sentència ferma que finalitze els procediments judicials derivats de la defunció, gran invalidesa o incapacitat permanent absoluta declare la no-existència de violència sobre la dona, l'òrgan competent per a la resolució del procediment ha d'iniciar el corresponent procediment de reintegrament de la indemnització.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

CAPÍTOL III. Procediment per al reconeixement de les ajudes
d
'emergència de pagament únic

 

Article 17. Beneficiàries [12]

1. Poden ser beneficiàries de les ajudes econòmiques regulades en aquest reglament les dones víctimes de violència sobre la dona que no tinguen mitjans suficients per a atendre les seues necessitats més urgents en cas d'emergències i que puguen acreditar els requisits següents:

a) Ser víctima de violència sobre la dona, en els termes que així ho expressa l'article 3 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

b) Estar empadronada o tenir residència efectiva en qualsevol municipi de la Comunitat Valenciana, exceptuant d'aquest requisit les dones que es troben en un centre residencial de la Comunitat Valenciana especialitzat en aquesta problemàtica.

c) No tenir ingressos econòmics propis, o, en cas de tenir-ne, que no superen en còmput anual de l'SMI vigent.

d) Trobar-se en situació de necessitat o emergència social.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte

 

Article 18. Finalitat de les ajudes econòmiques

Les ajudes econòmiques tenen un caràcter finalista i es destinaran a cobrir gastos per a atendre les necessitats fonamentals següents:

1. Necessitats bàsiques (alimentació i higiene).

2. Necessitats d'allotjament (lloguers o allotjament temporal).

3. Necessitat de transport o desplaçaments.

4. Qualsevol altra necessitat que procure tant la seguretat com la protecció de les víctimes.

 

Article 19. Entitat col·laboradora [13]

Suprimit

 

Article 20. Sol·licituds i documentació [14]

La documentació a aportar per les interessades en aquest tipus d'ajuda ha de ser la següent:

1. Sol·licitud, omplida en la totalitat.

2. Acreditació de la situació de violència sobre la dona en els termes previstos en l'article 9 de la Llei 7/2012, 23 de novembre, de la Generalitat.

3. Acreditar, per mitjà d'informes tècnics, certificats d'ingressos o de manca d'aquests i, en absència d'ingressos, per mitjà de declaració responsable de la mateixa interessada, la situació de necessitat o emergència social que motiva la sol·licitud de l'ajuda econòmica.

4. Informe del recurs ambulatori d'atenció a dones, depenent de la direcció general en competència en violència de gènere, que motive la situació de necessitat o emergència social de la dona sol·licitant.

5. Autorització expressa, a la conselleria competent en la matèria, perquè comproven les dades d'identitat de la sol·licitant per mitjà del Sistema de Verificació de Dades d'Identitat, segons el Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'administració de la Generalitat i el seu sector públic.

No obstant això:

a) Si de la comprovació efectuada resulta alguna discordança amb les dades facilitades per la sol·licitant, la direcció territorial li ha de requerir a aquesta la corresponent documentació.

b) Si la sol·licitant no hi presta el seu consentiment, ha d'aportar una fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat, passaport o número d'identificació d'estranger, segons corresponga.

5. Declaració responsable dels ingressos.

6. Model de domiciliació bancària.

7. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 21. Mòdul econòmic [15]

1. Els mòduls econòmics màxims pels quals es regeixen aquestes ajudes són els següents:

a) Necessitats bàsiques: fins a tres voltes l'SMI mensual.

b) Necessitats d'allotjaments: fins a quatre voltes l'SMI mensual.

c) Necessitat de transport o desplaçaments: fins a l'SMI mensual.

d) Qualsevol altra necessitat que procure tant la seguretat com la protecció de les víctimes: fins a tres voltes l'SMI mensual.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 22. Lloc de presentació [16]

1. Les sol·licituds de les ajudes es poden presentar, junt amb la documentació establida en l'article 20, en el registre de les direccions territorials de la conselleria amb competències en matèria de violència sobre la dona, o en qualsevol dels llocs que, amb caràcter general, reconeix, per a la presentació de sol·licituds, l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com en qualsevol recurs ambulatori i específic d'atenció a dones víctimes, depenent de la direcció general amb competències en violència de gènere.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 23. Terminis de presentació

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert des de la publicació de la resolució de l'òrgan competent per la qual s'aproven els crèdits disponibles fins al final de l'exercici pressupostari o l'esgotament del crèdit, que es farà públic per mitjà de l'oportuna resolució, de conformitat amb el que establix l'article 47.11 del Text Refós de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat.

 

Article 24. Tramitació [17]

1. La direcció territorial competent ha de verificar el compliment dels requisits i comprovar que la documentació aportada és l'exigida en l'article 20 d'aquest reglament.

2. Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'adjunte la documentació que, d'acord amb aquest reglament, resulte exigible, la direcció territorial competent ha de requerir a la persona interessada que, en el termini de deu dies, esmene la falta o adjunte els documents requerits, amb la indicació que, si no ho fa així, es considera que desisteix de la seua petició, després de la resolució prèvia que ha de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

3. En qualsevol fase de la instrucció de l'expedient, a la vista de la documentació que es troba en poder d'aquest, es pot demanar informes dels organismes i les entitats que es crega oportú i efectuar les comprovacions necessàries sobre l'exactitud de tot això, així com sol·licitar a les interessades la documentació o l'aclariment que resulte necessari per a verificar el compliment dels requisits exigits en aquest reglament.

4. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 25. Òrgan competent per a resoldre

La competència per a atorgar, denegar o procedir a l'arxivament de l'expedient, si és el cas, s'atribuïx a la persona titular de la direcció territorial de la conselleria competent en matèria de violència sobre la dona.

 

Article 26. Termini màxim per a resoldre i notificar

1. El termini màxim per a dictar i notificar la resolució expressa serà de tres mesos, comptats des de la data en què la sol·licitud haja tingut entrada en qualsevol dels registres de l'òrgan competent per a resoldre.

2. En aquells supòsits en què no es produïsca una resolució expressa en el termini assenyalat, s'entendrà que les sol·licituds han sigut estimades per silenci administratiu.

3. [18]

 

Article 27. Pagament [19]

1. El pagament de l'ajuda d'emergència l'ha de fer, directament a la titular de l'ajuda la direcció territorial de la conselleria amb competències en matèria de violència de gènere.

2. Aquesta modificació no afecta el rang reglamentari del precepte.

 

Article 28. Règim de compatibilitat

La condició de beneficiària d'este tipus d'ajudes econòmiques d'emergència social per a dones víctimes de la violència arreplegades en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, serà compatible amb la condició de beneficiària de qualsevol altre tipus d'ajuda del sistema públic per concepte diferent.

 

Article 29. Obligacions de les beneficiàries [20]

Suprimit

 

Article 30. Reintegrament

A més dels casos de nul·litat i anul·labilitat de la resolució de concessió previstos en l'article 36 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, serà procedent també el reintegrament en els supòsits previstos en l'article 37 de l'esmentada llei.

 

CAPÍTOL IV. Recursos

 

Article 31. Recursos

1. Les resolucions expresses o presumptes dictades per la persona titular de la conselleria competent per raó de la matèria posen fi a la via administrativa, i contra estes, de conformitat amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es podrà interposar, potestativament, recurs de reposició davant del mateix òrgan que les haja dictades, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la notificació, o bé directament un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la notificació, o de sis mesos, si l'acte fóra presumpte, de conformitat amb el que disposen els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciosa Administrativa, sense perjuí que puga interposar-se'n qualsevol altre recurs que es considere pertinent.

2. Les resolucions expresses o presumptes dictades per la persona titular de les direccions territorials de la conselleria competent per raó de la matèria no posen fi a la via administrativa, i contra estes, de conformitat amb l'article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, es podrà interposar un recurs d'alçada davant de l'òrgan que va dictar l'acte o davant del competent per a resoldre-ho. El termini per a la interposició del recurs d'alçada serà d'un mes, si l'acte fóra exprés. Si no ho fóra, el termini serà de tres mesos i es comptarà, per a la sol·licitant i altres possibles persones interessades, a partir de l'endemà d'aquell en què, d'acord amb la seua normativa específica, es produïsquen els efectes del silenci administratiu. Transcorreguts els dits terminis sense que s'hi haja interposat el recurs, la resolució serà ferma a tots els efectes. 

 

 

ANNEX I

 

Sol·licitud indemnització per causa de mort (pdf)

 

 

 

ANNEX II

 

Sol·licitud d'ajuda d'emergència per a dones víctimes de violència sobre la dona (pdf)

 

 

 

ANNEX III

 

Model de domiciliació bancària (pdf)

 

 

 



[1]  Disposició transitòria única modificada per la Llei 27/2018, de 27 desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat. (DOGV núm. 8453 de 28.12.2018) Ref. Base de dades 011731/2018.

[2]  Article 1 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[3]  Denominació del Capítol II modificada per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[4]  Article 3 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[5]  Article 4 suprimit per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[6]  Article 5 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[7]  Article 6 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[8]  Article 8 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[9]  Article 9 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[10]  Article 15 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[11]  Article 16 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[12]  Article 17 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[13]  Article 19 suprimit per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[14]  Article 20 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[15]  Article 21 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[16]  Article 22 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[17]  Article 24 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[18]  Article 26.3 suprimit per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[19]  Article 27 modificat per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

[20]  Article 29 suprimit per la Llei 27/2018, de 27 desembre.

 

Mapa web