TEXT CONSOLIDAT
Versió vigent: 01.01.2022 -
Decret llei 1/2021, de 22 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Pla Resistir, que inclou ajudes parèntesis en cada municipi per als sectors més afectats per la pandemia.
(DOGV núm. 9005 de 26.01.2021) Ref. 004400/2021
PREÀMBUL
I
Mitjançant el Reial decret 926/2020, de 25 d'octubre, es va declarar, pel Govern de la nació, l'estat d'alarma per a contindre la propagació d'infeccions causades pel SARS-CoV-2, a la vista de la tendència ascendent de casos i la dificultat de control de la pandèmia, estat d'alarma que va ser prorrogat per Reial decret 956/2020, de 3 de novembre, fins al pròxim 9 de maig de 2021.
El Reial decret 926/2020, de 25 d'octubre, ha ordenat mesures de diversa naturalesa per a fer front a l'expansió del virus: mesures relatives a la limitació de la llibertat de circulació de les persones en horari nocturn, limitació de l'entrada i eixida del territori, limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats i limitació a la permanència de persones en llocs de culte. El Reial decret estableix que, durant el període de vigència de l'estat d'alarma, en cada comunitat autònoma i ciutat amb Estatut d'autonomia, l'autoritat competent delegada serà qui ostente la presidència de la comunitat autònoma o ciutat amb Estatut d'autonomia, quedant les autoritats competents delegades habilitades per a dictar per delegació del Govern de la nació, les ordres, resolucions i disposicions per a l'aplicació del que es preveu en els articles 5 a 11 del Reial decret 926/2020. D'acord amb l'article 12, sense perjudici d'això, cada administració conserva les competències que li atorga la legislació vigent per a adoptar les mesures que estime necessàries, així com la gestió dels seus serveis i del seu personal.
Aquesta habilitació legal ha motivat en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, donada l'expansió de la infecció, l'adopció de mesures excepcionals per a una contenció més gran de la malaltia i gestió de l'emergència sanitària.
D'una banda, el Decret 14/2020, de 25 d'octubre, del president de la Generalitat (DOGV 25.10.2020) va establir inicialment la limitació de la llibertat de circulació de les persones en horari nocturn, entre les 00.00 hores i les 06.00 hores en tot el territori de la Comunitat Valenciana. Aquest decret va ser modificat pel Decret 20/2020, de 18 de desembre, del president de la Generalitat (DOGV 18.12.2020), que va limitar aquesta llibertat de circulació en horari nocturn entre les 23.00 i les 06.00 hores, i va ser novament modificat pel Decret 1/2021, de 5 de gener, del president de la Generalitat (DOGV 05.01.2020) que va establir la llibertat de circulació de les persones en horari nocturn entre les 22.00 i les 06.00 hores en tot el territori de la Comunitat Valenciana.
Per diferents decrets del president s'ha restringit l'entrada i l'eixida de persones del territori de la Comunitat Valenciana, amb l'excepció de desplaçaments justificats i per motius taxats en la norma. Inicialment, aquesta mesura es va adoptar mitjançant el Decret 15/2020, de 30 d'octubre, del president de la Generalitat (DOGV 30.10.2020), que va restringir per a un període de 7 dies naturals aquesta entrada i eixida de persones del territori de la Comunitat Valenciana, i que va ser prorrogada per altres períodes addicionals a través de diferents disposicions: el Decret 16/2020, de 5 de novembre (DOGV 6 de novembre); el Decret 17/2020, de 12 de novembre (DOGV 13.11.2020); el Decret 18/2020, de 19 de novembre (DOGV 20.11.2020); el Decret 19/2020, de 5 de desembre de 2020 (DOGV 05.12.2020), i el Decret 1/2021, de 5 de gener (DOGV 05.01.2021). També el Decret 20/2020, de 18 de desembre, del president de la Generalitat (DOGV 18.12.2020), va establir la limitació de la permanència de grups de persones en espais públics i privats.
Així mateix i pel Decret 16/2020, de 5 de novembre, es va declarar el confinament de dos municipis, que va ser prorrogat fins a les 23.59 hores del dia 9 de desembre de 2020 pel Decret 18/2020, de 20 de novembre, i pel Decret 1/2001, de 5 de gener, es va dictar el confinament de diferents municipis de la Comunitat Valenciana, mesura que es va mantindre en vigor, fins a les 23.59 hores del 20 de gener de 2021.
Paral·lelament, a l'empara de les competències que té atribuïdes la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, com a autoritat sanitària en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, s'han dictat una sèrie de mesures per a fer front a la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, mesures que, en els últims temps, han hagut de ser restrictives dins d'un context d'alta incidència i gravetat i de transmissió no controlada d'infeccions causades pel SARS-CoV-2. Aquestes mesures es recullen en la Resolució de 5 de desembre de 2020, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública (DOGV 05.12.2020), que ha sigut ampliada i modificada per posteriors resolucions de la consellera Resolució de 5 de gener de 2021 (DOGV 06.01.2021) i Resolució de 8 de gener de 2021 (DOGV 09.01.2021), així com completada per la Resolució de 9 de desembre de 2020, de les conselleres de Sanitat Universal i Salut pública i de Justícia, Interior i Administració Pública (DOGV 09.12.2020). Així mateix la Resolució de 5 de gener de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, va establir mesures addicionals en els municipis compresos en el Decret 1/2021, de 5 de gener (DOGV 06.01.2020), fins a les 23.59 hores del 20 de gener de 2021, en què va perdre la vigència.
Finalment, la resolució de 19 de gener de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, per la qual s'estableixen mesures excepcionals i addicionals en l'àmbit de la Comunitat Valenciana com a conseqüència de l'agreujament de la situació de crisi sanitària ocasionada per la Covid-19 (DOGV 9001bis, de 20.01.2021) va acordar el tancament preventiu i la suspensió cautelar de:
a) Centres recreatius de majors (llars del jubilat) i de joves (ludoteques, centres d'oci i entreteniment juvenil), i centres on es realitzen activitats festeres tradicionals, de les previstes en el Decret 28/2011, de 18 de març, del Consell, pel qual s'aprova el reglament pel qual es regulen les condicions i la tipologia de les seus festeres tradicionals situades als municipis de la Comunitat Valenciana, així com la suspensió en aquests centres o locals de les activitats festeres tradicionals.
b) Establiments i activitat d'hostaleria i restauració, bars, cafeteries, restaurants i establiments d'oci i entreteniment, llevat que es preste servei de recollida de menjar i/o beguda en el local o d'enviament a domicili. Queden exceptuats d'aquesta mesura els locals, establiments i activitats que, en virtut de les seues especials característiques, presten un servei que es puga considerar essencial o no substituïble.
II
L'impacte de les mesures excepcionals que ha sigut necessari adoptar des de la declaració de la pandèmia i de la declaració dels estats d'alarma suposen la limitació de l'activitat econòmica dels sectors que s'han vist afectats. Un dels sectors que ha vist més limitada i constreta la seua activitat és el sector de l'hostaleria i la restauració, com a conseqüència de les limitacions horàries i d'aforament, i, indirectament, per la restricció de la circulació de persones. Finalment, la resolució de 19 de gener de 2021, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, suposa el cessament total de l'activitat de restauració, amb l'excepció del servei a domicili i de recollida en l'establiment. Aquesta suspensió d'activitat implica en molts casos la paralització total d'activitat en gran part d'establiments.
És necessari que les mesures adoptades per a lluitar contra la pandèmia es vegen acompanyades també per mesures de suport públic als sectors greument afectats que eviten un deteriorament del teixit empresarial; que ajuden a la conservació de l'ocupació i que mitiguen les conseqüències socials que suposa la paralització d'un sector d'activitat. Les mesures de suport necessàriament han de ser immediates, ja que les restriccions d'activitat s'arrosseguen des de l'inici de la crisi sanitària i, a partir de l'entrada en vigor de la resolució de 19 de gener de 2021, impliquen ja la paralització de tota activitat de restauració en establiment durant un període de 14 dies.
És necessària, doncs, l'adopció de mesures de suport que pal·lien el deteriorament del teixit productiu com a conseqüència de la impossibilitat o limitació de la seua activitat. D'altra banda, l'adopció de la mesura de tancament preventiu, adoptada per la consellera de Sanitat, com a conseqüència de l'evolució de la pandèmia, produeix efectes des de les 00:00 hores del dia 21 de gener de 2021 i, per consegüent, resulta urgent, atesa la situació extraordinària en la qual es desenvolupa aquesta situació excepcional.
III
La Mesa Institucional constituïda per la Generalitat, Diputacions Provincials i representants dels municipis per a abordar mesures econòmiques destinades a la recuperació de la Comunitat Valenciana, en la sessió de data 12 de gener de 2021, va acordar expressament la creació d'un Pla d'ajudes Resistir, dotat amb 160 milions d'euros, aportats en un 62,5 % per la Generalitat, en un 22,5 % per les Diputacions Provincials, i en el 15 % restant pels Ajuntaments.
La política de la Generalitat s'inscriu en la línia de foment i cooperació amb les corporacions municipals del nostre àmbit territorial, tenint en compte el paper que exerceixen els municipis com a administració més pròxima i, per tant, coneixedora del seu teixit productiu, per la qual cosa resulta necessari col·laborar amb els municipis de la Comunitat Valenciana per a fer front a la situació econòmica derivada de la crisi sanitària actual.
Aquest decret llei regula el Pla Resistir a fi que per aquestes entitats s'articulen els mecanismes necessaris per a oferir el recolzament i suport econòmic als sectors productius afectats per les restriccions derivades de la pandèmia.
IV
La jurisprudència del Tribunal Constitucional ha recolzat l'aprovació de disposicions de caràcter socioeconòmic mitjançant l'instrument normatiu del reial decret llei en aquells casos en els quals s'aprecie una motivació explícita i raonada de la necessitat i urgència de la mesura. El caràcter «necessari» s'ha afirmat en els casos de conjuntures econòmiques problemàtiques que exigeixen una ràpida resposta.
Així mateix, la urgència s'ha acceptat, quan la dilació en el temps de l'adopció de la mesura de què es tracte mitjançant una tramitació per la via normativa ordinària podria generar algun perjudici.
La justificació de la utilització de l'instrument del decret llei es recolza igualment en una dilatada jurisprudència del Tribunal Constitucional, els requisits de la qual aquesta norma compleix. Així, cal recordar que el nostre Tribunal Constitucional, en les sentències 6/1983, de 4 de febrer, F. 5; 11/2002, de 17 de gener, F. 4; 137/2003, de 3 de juliol, F. 3, i 189/2005, de 7 juliol, F. 3, ha vinculat la utilització d'aquesta norma a la solució d'una situació concreta que, dins dels objectius de l'òrgan emissor, i per raons difícils de preveure, requereix una acció normativa immediata en un termini més breu que el requerit per la via normal o pel procediment d'urgència per a la tramitació parlamentària de les lleis.
En concret, la doctrina constitucional continguda en la STC 61/2018 (EDJ 2018/505168), que recull la jurisprudència anterior més rellevant, indica que l'ús del decret llei s'ha acceptat en situacions que es qualifiquen com «conjuntures econòmiques problemàtiques». Evidentment, i segons les dades aportades en el primer epígraf d'aquest preàmbul, la Comunitat Valenciana travessa una situació de crisi economicosocial, derivada de la pandèmia provocada per la Covid19, que requereix l'adopció d'una normativa d'urgència orientada a pal·liar els efectes d'aquesta.
Com és evident, i així ho ha admés el mateix tribunal, el que s'ha indicat anteriorment no exclou l'adopció de normes que impliquen reformes estructurals i que solucionen problemes amb caràcter igualment estructural que s'hagen vist agreujats en un moment concret. En paraules del tribunal: «
el fet que es considere una reforma estructural no impedeix, per si sola, la utilització de la figura del decret llei, perquè el possible caràcter estructural del problema que es pretén atallar no exclou que aquest problema puga convertir-se en un moment donat en un supòsit d'extraordinària i urgent necessitat, que justifique l'aprovació d'un decret llei, la qual cosa haurà de ser determinada atenent les circumstàncies concurrents en cada cas (STC 137/2011, FJ 6 (EDJ 2011/223204), reiterat en SSTC 183/2014, FJ 5 (EDJ 2014/202865); 47/2015, FJ 5 (EDJ 2015/38427), i 139/2016, FJ 3 (EDJ 2016/121813))».
A més, cal tindre en compte que correspon al Consell, en aquesta mena de normes, la realització d'un judici polític o d'oportunitat (SSTC 61/2018, de 7 de juny, FJ 4 (EDJ 2018/505168) y 142/2014, d'11 de setembre, FJ 3 (EDJ 2014/166324)) sobre la conjuntura i la motivació de la norma. En aquest aspecte, els paràgrafs anteriors acrediten de manera suficient els motius d'oportunitat per a l'adopció de la present norma, la qual respon en tots els seus termes a la finalitat legítima d'aprovar mesures que contribuïsquen a abordar de manera immediata l'enorme impacte econòmic i social provocat per la Covid-19.
Com és preceptiu, ha d'assenyalar-se també que aquest decret llei no afecta l'ordenament de les institucions bàsiques de l'Estat, els drets, deures i llibertats dels ciutadans regulats en el Títol I de la Constitució, el règim de les comunitats autònomes ni el dret electoral general.
A la vista del que s'ha exposat anteriorment, concorren les circumstàncies d'extraordinària i urgent necessitat establides per l'article 44.4 de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana com a pressupostos habilitants per a recórrer a l'instrument jurídic del decret llei.
Aquesta norma s'articula sobre els principis de necessitat, eficàcia, eficiència, proporcionalitat, seguretat jurídica i transparència previstos en l'article 129 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En virtut dels principis de necessitat i eficàcia, aquest decret llei es justifica per raons d'interés general, ja que, tal com s'ha indicat anteriorment, pretén incorporar el criteri de la despesa extraordinària que es veuen obligats a suportar els municipis per a esmorteir l'impacte d'aquesta crisi sense precedents.
Respecte al principi de proporcionalitat, aquest decret llei conté la regulació imprescindible per a atendre les necessitats de finançament dels municipis de la Comunitat Valenciana que s'adherisquen a aquest pla específic.
Amb la finalitat de garantir el principi de seguretat jurídica, el contingut d'aquest decret llei és coherent amb la resta de l'ordenament jurídic, nacional i de la Unió Europea.
En aplicació del principi de transparència, s'han definit clarament els objectius d'aquesta norma i la seua justificació, i s'ha possibilitat la participació activa de les entitats destinatàries en la seua elaboració. Finalment, en aplicació del principi d'eficiència, aquest decret no comporta cap mena de càrregues administratives innecessàries o accessòries.
En definitiva, es pretén donar resposta a una realitat sobrevinguda en una situació d'emergència, mitjançant l'actuació conjunta i coordinada de les administracions públiques de la Comunitat Valenciana.
D'acord amb el Decret 5/2019, de 16 de juny, del president de la Generalitat, pel qual es determinen el nombre i la denominació de les conselleries, i les seues atribucions, i amb el Decret 105/2019, de 5 de juliol, del Consell, pel qual estableix l'estructura orgànica bàsica de la Presidència i de les conselleries de la Generalitat, correspon a la Presidència l'impuls de l'acció interdepartamental del Consell, i les competències en matèria d'Administració Local.
En la tramitació del projecte de Decret llei, s'ha seguit el procediment establit, i s'han emés els informes preceptius.
Per tot el que s'ha exposat, i en virtut del que estableix l'article 44 de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana, a proposta conjunta del president de la Generalitat, i dels consellers d'Hisenda i Model Econòmic; d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball i d'Educació, Cultura i Esport, prèvia deliberació del Consell, en la reunió de 22 de gener de 2021,
DECRETE
Article 1. Objecte
El present decret llei té per objecte aprovar i regular el Pla Resistir, que inclou Ajudes Parèntesis en cada municipi per als sectors més afectats per la pandèmia. Aquestes ajudes estan destinades als municipis de la Comunitat Valenciana per a escometre actuacions encaminades a pal·liar les conseqüències de la pandèmia sobre els sectors productius relacionats en l'annex II del present decret llei.
Les aportacions del Pla Resistir tenen el caràcter de transferències als municipis a fi de finançar les activitats descrites en el paràgraf anterior.
Article 2. Raons d'interés públic que concorren per a la creació del Pla Resistir
L'aprovació d'aquest Pla troba el seu fonament en raons d'interés públic derivades de la necessitat d'adoptar mesures de suport als municipis que els permeten reforçar els sectors greument afectats, que eviten un deteriorament del seu teixit empresarial i que ajuden a la conservació de l'ocupació mitigant les conseqüències socials que suposa la paralització de determinades activitats econòmiques.
Article 3. Entitats beneficiàries
Són beneficiaris del Pla Resistir els ajuntaments inclosos en l'annex I d'aquest decret llei en el terme municipal dels quals es desenvolupen activitats econòmiques en els sectors relacionats en l'annex II d'aquest, que s'hagen vist afectats per les restriccions imposades per la pandèmia i que aporten, amb càrrec als seus pressupostos, l'import determinat conforme a l'article 4.
Article 4. Quantia
L'import global màxim de les ajudes derivades d'aquest decret llei que correspondrà assumir a la Generalitat ascendeix a 100.000.000 euros.
La quantitat assignada a cada municipi és l'establida en l'annex I.
L'import assignat per la Generalitat a cada municipi beneficiari s'ha de destinar a sufragar el 62,5 % del cost total de l'actuació a desenvolupar per l'Ajuntament, havent de comprometre's aquest a realitzar una aportació del 15 % del cost d'aquesta actuació. El 22,5 % restant serà aportat, si'és el cas, per la Diputació Provincial corresponent. La participació de les Diputacions Provincials podrà articular-se mitjançant la subscripció del corresponent conveni amb la Generalitat que contemple els criteris de distribució previstos en el present decret llei.
Article 5. Criteris de distribució del Pla Resistir
L'import assignat pel Pla Resistir per a cada municipi s'ha distribuït, atenent els següents criteris:
1) una quantitat fixa de 2.000 € per cada persona treballadora autònoma o microempresa amb un màxim de 10 persones treballadores en els sectors identificats en l'Annex II.
2) una quantitat fixa de 200 € per persona treballadora afiliada a la Seguretat Social a data 31 de desembre de 2020 d'aquestes microempreses i persones treballadores autònomes en els sectors identificats en l'annex II.
Article 6. Procediment
La participació en el present Pla d'ajudes per part dels municipis que figuren en l'annex I requerirà la presentació, en el termini de 10 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquest decret llei, de resolució o acord de l'òrgan municipal competent que haurà d'incloure expressament la seua voluntat d'acceptar l'ajuda i el compromís d'aportar l'import corresponent al seu percentatge de participació i de complir amb la resta de les obligacions contemplades en el present decret llei.
La Generalitat lliurarà el 100 % de l'import corresponent a la seua aportació, amb caràcter de bestreta, sense que es requerisca, per a això, garantia per part de l'ajuntament beneficiari.
S'eximeix als Ajuntaments d'estar al corrent en les obligacions tributàries i davant de la seguretat social i de ser deutors per reintegrament davant de l'Administració.
Article 7. Òrgan gestor
Correspon la tramitació i la gestió del Pla Resistir al departament competent en matèria d'Administració Local.
Article 8. Obligacions de les entitats beneficiàries
Els ajuntaments quedaran obligats a:
a) Presentar, dins del termini indicat, la documentació establida en l'article 6 del present decret llei.
b) Establir un règim d'ajudes, que complisquen les següents condicions:
1. Estar dirigides directament a persones treballadores autònomes i microempreses amb un màxim de 10 persones treballadores, de les activitats enumerades en l'Annex II d'aquest decret llei.
2. Distribuir les ajudes entre persones treballadores autònomes i microempreses amb un màxim de 10 persones treballadores dels sectors indicats, amb els mateixos criteris de distribució previstos en l'article 5 del present decret llei.
3. Les ajudes han de dirigir-se a cobrir despeses corrents de l'activitat realitzada per les persones treballadores autònomes i les microempreses amb un màxim de 10 persones treballadores. Aquestes despeses podran haver-se realitzat des d'abril de 2020 i hauran de ser justificades per les persones treballadores autònomes i les microempreses.
4. Si, en aplicar les ajudes, el municipi tinguera un excedent de recursos sense utilitzar en aquests sectors més afectats, podrà dedicar aquest excedent a complementar proporcionalment les ajudes resoltes o dedicar-les a altres activitats també afectades per la pandèmia i que no hagen sigut contemplades específicament en els sectors definits en l'annex II.
c) Justificar, abans de l'1 de desembre de 2021, davant del departament competent en matèria d'Administració Local, i pel tràmit telemàtic habilitat a aquest efecte, la totalitat de les despeses realitzades mitjançant un certificat emés pel personal funcionari competent. Així mateix, haurà d'acompanyar-se d'una memòria final descriptiva de les actuacions realitzades.
d) Sotmetre's a les actuacions de comprovació que, respecte a la gestió d'aquestes ajudes, duga a terme el personal tècnic competent en les matèries objecte d'aquestes ajudes, així com a les actuacions de control financer que realitze la Intervenció de la Generalitat i als procediments fiscalitzadors de la Sindicatura de Comptes.
Article 9. Compatibilitat del Pla Resistir
La participació en el present Pla serà compatible amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i concedits per a la mateixa finalitat prevista en el present decret llei. Aquesta compatibilitat estarà condicionada al fet que l'import de les ajudes, aïlladament o en concurrència amb unes altres, no supere el cost de l'activitat subvencionada.
DISPOSICIONS ADDICIONALS
Primera. Informe d'inexistència de duplicitats de l'article 7.4 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local
La Direcció General amb competència en matèria d'Administració Local, de conformitat amb el Decret 67/2018, de 25 de maig, del Consell, pel qual es regula el procediment dels informes per a l'exercici per les entitats locals de competències diferents de les pròpies o delegades, ha emés l'informe en el qual es conclou la inexistència de duplicitat, per la qual cosa no serà necessària la petició d'aquest informe pels ajuntaments beneficiaris de les ajudes.
Segona. Municipis no inclosos en l'annex I.
Els municipis que, encara que no figuren com a entitats beneficiàries, acrediten l'existència de persones treballadores autònomes o microempreses amb un màxim de 10 persones treballadores en els sectors previstos en l'annex II, podran sol·licitar la seua participació en el Pla Resistir en els termes descrits en aquest decret llei.
Tercera. Finançament
Les ajudes contemplades en el present decret llei podran finançar-se amb càrrec als fons que corresponguen a la Comunitat Valenciana, procedents dels recursos addicionals REACT-EU, Ajuda a la Recuperació per a la Cohesió i els Territoris d'Europa, que s'apliquen en el marc dels Fons Estructurals.
A aquest efecte, i vinculat al caràcter excepcional de l'objecte i finalitat de les ajudes, mitjançant el corresponent expedient de modificació pressupostària, podran generar-se els crèdits corresponents en l'estat de despeses del Pressupost, amb l'informe previ de la direcció general competent en matèria de Fons Europeus, sense que siguen aplicables els criteris i requisits establits en l'article 50.2 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
Quarta. Increment de crèdit dels municipis inclosos en l'annex I [1]
Els municipis que tot i figurar en l'annex I acrediten insuficiència en les quantitats consignades per a poder complir amb els criteris de distribució contemplats en el decret llei, poden sol·licitar l'increment de crèdit en el termini de 10 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta disposició.
Correspon a la persona titular de la direcció general amb competència en matèria d'administració local la tramitació i resolució de l'increment sol·licitat en els termes contemplats en el decret llei.
Els municipis que s'acullen al que s'estableix en aquesta disposició addicional han d'ajustar les seues actuacions al que es disposa en el decret llei, havent de justificar les despeses realitzades abans de l'1 de desembre de 2022.
DISPOSICIONS FINALS
Primera. Habilitació per al desenvolupament reglamentari
Es faculta al president de la Generalitat per a adoptar les disposicions necessàries per al desenvolupament i l'execució del que es disposa en aquest decret llei.
Segona. Entrada en vigor
Aquest decret llei entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.
Alacant, 22 de gener de 2021
El president de la Generalitat
XIMO PUIG I FERRER
El conseller d'Hisenda i Model Econòmic
VICENT SOLER I MARCO
El conseller d'Educació, Cultura i Esport
VICENT MARZÀ I IBAÑEZ
El conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball,
RAFAEL CLIMENT GONZÁLEZ
ANNEX I
Distribució
MUNICIPI
|
TOTAL €
|
46250 VALÈNCIA
|
28.804.194
|
03014 ALACANT
|
11.145.766
|
03065 ELX
|
6.291.841
|
12040 CASTELLÓ DE LA PLANA
|
5.496.131
|
03031 BENIDORM
|
5.245.416
|
03133 TORREVIEJA
|
3.457.657
|
03099 ORIHUELA
|
3.039.870
|
46131 GANDIA
|
2.697.373
|
03063 DENIA
|
2.290.020
|
46190 PATERNA
|
2.193.916
|
46244 TORRENT
|
1.973.516
|
46220 SAGUNT
|
1.730.205
|
03082 XÀBIA
|
1.576.807
|
03047 CALP
|
1.545.222
|
03121 SANTA POLA
|
1.470.797
|
03009 ALCOI
|
1.444.223
|
03122 SANT VICENT DEL RASPEIG
|
1.438.514
|
03018 ALTEA
|
1.371.921
|
03050 CAMPELLO (EL)
|
1.349.249
|
12135 VILA-REAL
|
1.283.267
|
03011 ALFÀS DEL PI,L'
|
1.277.037
|
03066 ELDA
|
1.228.824
|
46078 BURJASSOT
|
1.194.215
|
46017 ALZIRA
|
1.149.992
|
03139 LA VILA JOIOSA
|
1.081.576
|
12138 VINARÒS
|
1.035.912
|
46105 CULLERA
|
996.717
|
12032 BORRIANA
|
988.267
|
03104 PETRER
|
968.133
|
03094 NUCIA (LA)
|
946.214
|
12028 BENICASSIM
|
917.355
|
46021 ALDAIA
|
896.532
|
46205 PUÇOL
|
893.994
|
12027 BENICARLÓ
|
893.744
|
46235 SUECA
|
865.912
|
46169 MISLATA
|
865.071
|
46013 ALBORAYA
|
851.116
|
46159 MANISES
|
845.540
|
03119 SANT JOAN D'ALACANT
|
842.337
|
46145 XÀTIVA
|
839.293
|
46181 OLIVA
|
827.310
|
46184 ONTINYENT
|
806.540
|
03076 GUARDAMAR DEL SEGURA
|
780.894
|
03140 VILLENA
|
770.593
|
03128 TEULADA
|
753.691
|
46116 ELIANA (L')
|
747.682
|
03090 MUTXAMEL
|
711.753
|
46186 PAIPORTA
|
710.674
|
12084 ONDA
|
709.930
|
12126 VALL D'UIXÓ (LA)
|
699.983
|
03902 PILAR DE LA HORADADA
|
687.938
|
03113 ROJALES
|
683.894
|
46070 BETERA
|
677.664
|
12089 PENÍSCOLA
|
667.947
|
12009 ALMASSORA
|
649.487
|
46094 CATARROJA
|
644.823
|
03079 IBI
|
634.850
|
03059 CREVILLENT
|
623.522
|
46214 RIBA-ROJA DE TÚRIA
|
615.098
|
46102 QUART DE POBLET
|
612.514
|
46005 ALAQUÀS
|
610.310
|
03015 ALMORADÍ
|
606.469
|
46213 REQUENA
|
567.620
|
46022 ALFAFAR
|
567.328
|
46110 XIRIVELLA
|
558.903
|
46029 ALGEMESÍ
|
555.867
|
12085 ORPESA
|
545.213
|
46147 LLÍRIA
|
538.496
|
46202 POBLA DE VALLBONA (LA)
|
514.558
|
03093 NOVELDA
|
507.947
|
46083 CARCAIXENT
|
505.354
|
46171 MONCADA
|
475.611
|
46230 SILLA
|
449.549
|
03041 BENISSA
|
445.407
|
03069 FINESTRAT
|
431.655
|
46223 SEDAVÍ
|
431.568
|
46111 CHIVA
|
417.584
|
46194 PICASSENT
|
414.726
|
46007 ALBAL
|
405.036
|
46238 TAVERNES DE LA VALLDIGNA
|
400.982
|
03019 ASPE
|
392.744
|
46054 BENETÚSSER
|
376.381
|
46164 MASSAMAGRELL
|
374.071
|
03118 SAN FULGENCIO
|
368.982
|
03049 CALLOSA DE SEGURA
|
363.372
|
46081 CANALS
|
337.381
|
12004 ALCALÀ DE XIVERT
|
337.009
|
46031 ALGINET
|
334.204
|
03053 CASTALLA
|
313.009
|
46019 ALCÚDIA (L')
|
311.832
|
46135 GODELLA
|
311.434
|
46085 CARLET
|
311.195
|
46193 PICANYA
|
309.894
|
46199 POBLA DE FARNALS (LA)
|
307.770
|
03056 COCENTAINA
|
307.009
|
46060 BENIFAIÓ
|
298.602
|
46165 MASSANASSA
|
298.239
|
03095 ONDARA
|
294.691
|
03102 PEGO
|
290.389
|
12104 SEGORBE
|
288.567
|
46249 UTIEL
|
283.699
|
03120 SAN MIGUEL DE SALINAS
|
275.248
|
12082 NULES
|
272.797
|
46204 EL PUIG
|
262.266
|
46178 NÁQUERA
|
261.018
|
46015 ALCÀSSER
|
260.151
|
12005 ALCORA (L')
|
257.248
|
46109 CHESTE
|
253.894
|
46011 ALBERIC
|
251.690
|
03092 MURO DEL ALCOY
|
250.602
|
03089 MONÒVER
|
247.221
|
03105 PINOSO
|
244.363
|
03055 CATRAL
|
243.496
|
03005 ALBATERA
|
240.832
|
46065 BENIPARRELL
|
239.284
|
46035 ALMUSSAFES
|
237.009
|
12077 MONCOFA
|
232.823
|
46077 BUÑOL
|
227.239
|
46207 RAFELBUNYOL
|
222.389
|
03096 ONIL
|
220.841
|
46166 MELIANA
|
220.602
|
46172 MONTSERRAT
|
217.044
|
03123 SAX
|
209.929
|
12080 MORELLA
|
208.142
|
12117 TORREBLANCA
|
207.929
|
03101 PEDREGUER
|
204.407
|
46237 TAVERNES BLANQUES
|
200.416
|
46216 ROCAFORT
|
199.894
|
03071 GATA DE GORGOS
|
197.513
|
03064 DOLORES
|
194.204
|
03048 CALLOSA D'EN SARRIÀ
|
190.416
|
46903 SAN ANTONIO DE BENAGÉBER
|
188.575
|
46051 BENAGUASIL
|
185.080
|
46255 VILALLONGA
|
184.425
|
03903 MONTESINOS (LOS)
|
181.947
|
03107 POLOP
|
174.204
|
03021 BANYERES DE MARIOLA
|
173.062
|
46257 CASTELLÓ
|
171.062
|
46143 XERACO
|
171.036
|
03111 REDOVÁN
|
166.407
|
03012 ALGORFA
|
164.761
|
03138 VERGER (EL)
|
163.266
|
46082 CANET D'EN BERENGUER
|
163.027
|
46139 GUADASSUAR
|
161.513
|
12021 BETXI
|
159.248
|
46177 MUSEROS
|
156.823
|
03083 XIXONA
|
156.655
|
46048 BELLREGUARD
|
156.389
|
12033 CABANES
|
153.460
|
46256 VILAMARXANT
|
151.478
|
46032 ALMASSERÀ
|
149.735
|
03042 EL POBLE NOU DE BENITATXELL
|
148.646
|
03034 BENIJÓFAR
|
148.354
|
03081 XALÓ
|
147.973
|
03088 MONFORTE DEL CID
|
146.372
|
46062 BENIGÀNIM
|
144.867
|
12011 ALMENARA
|
143.522
|
46183 OLLERIA (L')
|
142.858
|
46126 FOIOS
|
141.761
|
46248 TURÍS
|
134.425
|
46044 AYORA
|
133.770
|
03002 AGOST
|
133.522
|
12901 LES ALQUERIES
|
132.177
|
46118 ENGUERA
|
131.071
|
03901 POBLETS,ELS
|
130.398
|
03058 COX
|
130.159
|
46006 ALBAIDA
|
129.982
|
46113 DAIMÚS
|
129.956
|
03024 BENEJÚZAR
|
125.531
|
46170 MOIXENT
|
124.628
|
03044 BIGASTRO
|
123.973
|
12031 BORRIOL
|
121.708
|
46195 PILES
|
116.620
|
03043 BIAR
|
115.726
|
46072 BOCAIRENT
|
112.611
|
46233 SOLLANA
|
109.761
|
03097 ORBA
|
107.531
|
46020 ALCÚDIA DE CRESPINS (L')
|
106.628
|
46203 POBLA LLARGA (LA)
|
105.097
|
12124 VALL D'ALBA
|
104.186
|
03070 FORMENTERA DEL SEGURA
|
103.743
|
46014 ALBUIXECH
|
101.965
|
12012 ALTURA
|
101.531
|
46228 SERRA
|
99.301
|
03046 BUSOT
|
98.434
|
46009 ALBALAT DELS SORELLS
|
91.310
|
46163 MASSALFASSAR
|
87.929
|
46123 FAVARA
|
87.310
|
46258 VILLAR DEL ARZOBISPO
|
85.319
|
46168 MIRAMAR
|
84.434
|
03077 FONDO DE LES NEUS
|
81.973
|
46089 CASINOS
|
81.531
|
12902 SANT JOAN DE MORO
|
80.867
|
46098 CORBERA
|
79.991
|
46191 PEDRALBA
|
79.761
|
46042 AIELO DE MALFERIT
|
78.867
|
46134 GILET
|
77.097
|
12136 VILAVELLA, LA
|
76.416
|
46260 VINALESA
|
76.204
|
03075 CASTELL DE GUADALEST (EL
|
74.867
|
46122 FAURA
|
74.655
|
12071 JÉRICA
|
73.973
|
03109 RAFAL
|
72.646
|
03080 JACARILLA
|
72.628
|
46128 FONT DE LA FIGUERA (LA)
|
72.381
|
46067 BENISANÓ
|
71.752
|
46251 VALLADA
|
70.212
|
12128 VILAFAMES
|
70.195
|
03037 BENIMANTELL
|
69.726
|
46074 BONREPÒS I MIRAMBELL
|
69.549
|
46211 REAL DE GANDIA
|
69.283
|
46179 NAVARRES
|
69.097
|
46157 LLOSA DE RANES
|
67.106
|
46025 ALFARA DEL PATRIARCA
|
66.212
|
12053 CHILCHES
|
64.628
|
46229 SIETE AGUAS
|
64.425
|
46039 ANNA
|
62.655
|
03904 SAN ISIDRO
|
62.416
|
12100 SANT MATEU
|
62.195
|
03023 BENEIXAMA
|
61.540
|
46156 LLOMBAI
|
61.097
|
46231 SIMAT DE LA VALLDIGNA
|
60.442
|
46093 CATADAU
|
60.221
|
46197 POLINYÀ DE XUQUER
|
59.549
|
46136 GODELLETA
|
59.327
|
46127 FONT D'EN CARRÒS (LA)
|
59.106
|
46150 LLUTXENT
|
56.664
|
46063 BENIMODO
|
56.442
|
46106 CHELVA
|
56.204
|
03006 ALCALALÍ
|
55.991
|
46215 RIOLA
|
55.106
|
46208 RAFELCOFER
|
54.991
|
46008 ALBALAT DE LA RIBERA
|
54.885
|
46132 GENOVÉS
|
54.885
|
12079 MONTANEJOS
|
54.204
|
46112 CHULILLA
|
53.752
|
03129 TIBI
|
53.504
|
46200 POBLA DEL DUC (LA)
|
53.106
|
12140 VIVER
|
51.991
|
46209 RAFELGUARAF
|
51.770
|
46034 ALMOINES
|
51.549
|
03136 VALL DE GALLINERA
|
51.327
|
46176 MONTROY
|
50.442
|
12094 POBLA TORNESA, LA
|
50.434
|
46254 VENTA DEL MORO
|
49.991
|
12099 SANT JORDI
|
49.761
|
46058 BENIFAIRÓ DE LES VALLS
|
49.549
|
03114 ROMANA (LA)
|
49.549
|
03061 DAYA NUEVA
|
49.327
|
46090 CASTELLÓ DE RUGAT
|
49.097
|
46212 REAL
|
48.876
|
46187 PALMA DE GANDIA
|
48.212
|
12034 CÀLIG
|
47.549
|
12106 SONEJA
|
47.319
|
46003 ATZENETA D'ALBAIDA
|
47.080
|
46055 BENIARJÓ
|
46.204
|
12129 VILAFRANCA
|
45.991
|
03078 HONDÓN DE LOS FRAILES
|
45.752
|
46037 L'ALQUERIA DE LA COMTESSA
|
45.540
|
46217 ROTGLÀ I CORBERA
|
45.106
|
46174 MONTESA
|
44.841
|
03127 TÀRBENA
|
44.434
|
03004 AIGUES
|
43.549
|
46247 TUEJAR
|
43.327
|
12093 POBLA DE BENIFASSÀ, LA
|
43.310
|
46261 YÀTOVA
|
42.664
|
46173 MONTAVERNER
|
42.646
|
46066 BENIRREDRÀ
|
42.221
|
46004 AGULLENT
|
42.212
|
46146 XERESA
|
41.770
|
03100 PARCENT
|
41.549
|
46073 BOLBAITE
|
40.442
|
12016 ARTANA
|
40.212
|
12105 SIERRA ENGARCERÁN
|
39.761
|
46161 MARINES
|
39.319
|
12026 BENASAL
|
39.106
|
03137 LA VALL DE LAGUAR
|
38.858
|
46107 CHELLA
|
38.664
|
46218 RÒTOVA
|
38.655
|
03085 LLIBER
|
38.425
|
46046 BARX
|
37.991
|
03030 BENIDOLEIG
|
37.982
|
03026 BENIARBEIG
|
37.770
|
12003 ALBOCÀSSER
|
37.327
|
46162 MASALAVÉS
|
37.319
|
03001 L'ATZUBIA
|
36.664
|
46130 GAVARDA
|
36.212
|
12001 ATZENETA DEL MAESTRAT
|
36.212
|
46119 ENOVA (L')
|
35.991
|
46246 TOUS
|
35.991
|
03003 AGRES
|
35.770
|
12098 SALZADELLA, LA
|
35.106
|
46080 CAMPORROBLES
|
34.442
|
12050 COVES DE VINROMÀ, LES
|
34.442
|
46104 QUATRETONDA
|
33.327
|
12130 VILLAHERMOSA DEL RÍO
|
32.212
|
03116 SALINAS
|
32.000
|
46010 ALBALAT DELS TARONGERS
|
31.327
|
46182 OLOCAU
|
30.885
|
03074 GRANJA DE ROCAMORA
|
30.876
|
12081 NAVAJAS
|
30.867
|
12121 TRAIGUERA
|
30.434
|
46095 CAUDETE DE LAS FUENTES
|
30.425
|
46188 PALMERA
|
30.221
|
46059 BENIFAIRÓ DE LA VALLDIGNA
|
30.000
|
03124 SELLA
|
30.000
|
03112 RELLEU
|
29.991
|
12096 ROSELL
|
29.770
|
46148 LORIGUILLA
|
29.327
|
12122 USERES, LES
|
28.664
|
46124 FONTANARS DELS ALFORINS
|
28.655
|
46001 ADEMUZ
|
28.442
|
03054 CASTELL DE CASTELLS
|
28.442
|
46068 BENISODA
|
28.434
|
46053 BENEIXIDA
|
27.770
|
12051 CULLA
|
27.761
|
46158 MACASTRE
|
27.327
|
12029 BENLLOCH
|
27.327
|
03098 ORXETA
|
27.106
|
46103 QUARTELL
|
26.442
|
46097 COFRENTES
|
26.407
|
03013 ALGUEÑA
|
26.221
|
46234 SOT DE CHERA
|
26.212
|
46206 QUESA
|
26.000
|
46026 ALFARP
|
25.991
|
46125 FORTALENY
|
25.991
|
12074 LLOSA (LA)
|
25.761
|
46154 LLANERA DE RANES
|
25.549
|
46180 NOVETLÉ
|
25.106
|
12036 CANET LO ROIG
|
25.106
|
46160 MANUEL
|
24.885
|
46241 TITAGUAS
|
24.885
|
46016 ALCÀNTERA DE XÚQUER
|
24.664
|
46259 VILLARGORDO DEL CABRIEL
|
24.664
|
46012 ALBORACHE
|
24.655
|
46002 ADOR
|
24.000
|
46018 ALCUBLAS
|
24.000
|
46192 PETRÉS
|
23.991
|
03103 PENÁGUILA
|
23.752
|
12061 FORCALL
|
23.549
|
03025 BENFERRI
|
23.106
|
46030 ALGÍMIA D'ALFARA
|
22.885
|
03052 CAÑADA
|
22.885
|
12042 CATI
|
22.655
|
46198 POTRÍES
|
22.425
|
46040 ANTELLA
|
22.221
|
12022 BEJÍS
|
22.221
|
12007 ALFONDEGUILLA
|
22.212
|
46142 JALANCE
|
22.000
|
46236 SUMACÀRCER
|
22.000
|
03028 BENIARRES
|
22.000
|
12070 JANA (LA)
|
21.106
|
46036 ALPUENTE
|
20.885
|
46045 BARXETA
|
20.885
|
12109 TALES
|
20.885
|
12043 CAUDIEL
|
20.442
|
46028 ALGAR DE PALANCIA
|
20.221
|
46904 BENICULL DE XÚQUER
|
20.221
|
46120 ESTIVELLA
|
20.195
|
03010 ALFAFARA
|
20.000
|
03135 VALL DE EBO
|
20.000
|
03132 TORRE DE LES MAÇANES
|
19.327
|
12072 LUCENA DEL CID
|
19.327
|
12020 BARRACAS
|
19.080
|
03045 BOLULLA
|
18.885
|
03057 CONFRIDES
|
18.664
|
46099 CORTES DE PALLÁS
|
18.434
|
12139 VISTABELLA DEL MAESTRAT
|
18.221
|
46027 ALFARRASÍ
|
18.000
|
46071 BICORP
|
18.000
|
46155 LLAURÍ
|
18.000
|
46263 ZARRA
|
18.000
|
03115 SAGRA
|
17.991
|
46061 BENIFLÀ
|
17.770
|
12057 ESLIDA
|
17.549
|
46041 ARAS DE LOS OLMOS
|
17.106
|
46108 CHERA
|
17.106
|
12065 GAIBIEL
|
16.885
|
46151 LLOCNOU D' EN FENOLLET
|
16.442
|
03017 ALQUERIA D`ASNAR,L`
|
16.442
|
03106 PLANES
|
16.442
|
46092 CASTIELFABIB
|
16.221
|
03040 BENIMELI
|
16.221
|
46101 QUART DE LES VALLS
|
16.000
|
03072 GAIANES
|
16.000
|
03117 SANET Y NEGRALS
|
16.000
|
12046 CIRAT
|
16.000
|
12060 FIGUEROLES
|
15.770
|
12107 SOT DE FERRER
|
15.549
|
46114 DOMEÑO
|
15.327
|
12045 CINCTORRES
|
15.319
|
46129 FUENTERROBLES
|
15.106
|
12044 CERVERA DEL MAESTRE
|
15.106
|
12052 XERT
|
14.885
|
12095 RIBESALBES
|
14.664
|
03062 DAYA VIEJA
|
14.655
|
46138 GUADASSÈQUIES
|
14.442
|
46144 JARAFUEL
|
14.442
|
46232 SINARCAS
|
14.442
|
03029 BENIGEMBLA
|
14.442
|
12108 SUERAS
|
14.442
|
12010 ALMEDÍJAR
|
14.434
|
46076 BUGARRA
|
14.221
|
46141 HIGUERUELAS
|
14.221
|
46902 GÀTOVA
|
14.221
|
12078 MONTÁN
|
14.221
|
46239 TERESA DE COFRENTES
|
14.000
|
03035 BENILLOBA
|
14.000
|
46079 CALLES
|
13.549
|
46140 GUARDAMAR DE LA SAFOR
|
13.549
|
46084 CÀRCER
|
12.885
|
46245 TORRES-TORRES
|
12.885
|
12102 SANTA MAGDALENA DE PULPIS
|
12.664
|
12115 TORO (EL)
|
12.664
|
46064 BENIMUSLEM
|
12.221
|
46227 SENYERA
|
12.221
|
12101 SAN RAFAEL DEL RÍO
|
12.221
|
12125 VALL DE ALMONACID
|
12.221
|
46024 ALFARA DE LA BARONIA
|
12.000
|
46117 EMPERADOR
|
12.000
|
46167 MILLARES
|
12.000
|
46225 SELLENT
|
12.000
|
03008 ALCOLEJA
|
12.000
|
03134 VALL D'ALCALÀ (LA)
|
12.000
|
12048 CORTES DE ARENOSO
|
12.000
|
46219 RUGAT
|
11.327
|
12039 CASTELLNOVO
|
10.885
|
46149 LOSA DEL OBISPO
|
10.664
|
03091 MURLA
|
10.664
|
12111 TÍRIG
|
10.664
|
46023 ALFAUIR
|
10.442
|
46210 RÀFOL DE SALEM
|
10.442
|
03033 BENIFATO
|
10.442
|
12002 AÍN
|
10.442
|
12059 FANZARA
|
10.442
|
46052 BENAVITES
|
10.221
|
46057 BENICOLET
|
10.221
|
46088 CASAS BAJAS
|
10.221
|
46137 GRANJA DE LA COSTERA (LA
|
10.221
|
46175 MONTITXELVO
|
10.221
|
03027 BENIARDÀ
|
10.221
|
46047 BÉLGIDA
|
10.000
|
46185 OTOS
|
10.000
|
03038 BENIMARFULL
|
10.000
|
03125 SENIJA
|
10.000
|
12067 GELDO
|
10.000
|
46189 EL PALOMAR
|
9.770
|
46050 BENAGÉBER
|
8.885
|
46153 LLOCNOU DE SANT JERONI
|
8.664
|
12083 OLOCAU DEL REY
|
8.442
|
46091 CASTELLONET DE LA CONQUESTA
|
8.221
|
46221 SALEM
|
8.221
|
46224 SEGART
|
8.221
|
46242 TORREBAJA
|
8.221
|
12055 XODOS
|
8.221
|
46100 COTES
|
8.000
|
03051 EL CAMP DE MIRRA
|
8.000
|
03084 ORXA (L')
|
8.000
|
12092 PUEBLA DE ARENOSO
|
8.000
|
12110 TERESA
|
8.000
|
46133 GESTALGAR
|
7.327
|
12119 TORRE D'EN BESORA, LA
|
7.106
|
12014 ARES DEL MAESTRAT
|
6.442
|
46086 CARRÍCOLA
|
6.221
|
12113 TOGA
|
6.221
|
46222 SANT JOANET
|
6.000
|
03016 ALMUDAINA
|
6.000
|
12008 ALGÍMIA DE ALMONACID
|
6.000
|
12056 CHÓVAR
|
6.000
|
12064 FUENTES DE AYÓDAR
|
6.000
|
12127 VALLIBONA
|
6.000
|
12132 VILANOVA D'ALCOLEA
|
6.000
|
12141 ZORITA DEL MAESTRAZGO
|
6.000
|
03022 BENASAU
|
4.442
|
12041 CASTILLO DE VILLAMALEFA
|
4.442
|
46049 BELLÚS
|
4.221
|
03131 TORMOS
|
4.221
|
12075 MATA DE MORELLA,LA
|
4.221
|
46033 ALMISERÀ
|
4.000
|
46075 BUFALÍ
|
4.000
|
46096 CERDÀ
|
4.000
|
46115 DOS AGUAS
|
4.000
|
46262 YESA (LA)
|
4.000
|
03086 MILLENA
|
4.000
|
03110 RÀFOL D'ALMÚNIA (EL)
|
4.000
|
12006 ALCÚDIA DE VEO
|
4.000
|
12015 ARGELITA
|
4.000
|
12017 AYÓDAR
|
4.000
|
12024 BENÀFER
|
4.000
|
12025 BENAFIGOS
|
4.000
|
12049 COSTUR
|
4.000
|
12063 FUENTE LA REINA
|
4.000
|
12073 LUDIENTE
|
4.000
|
12088 PAVÍAS
|
4.000
|
12112 TODOLELLA
|
4.000
|
12114 TORÀS
|
4.000
|
12133 VILLANUEVA DE VIVER
|
4.000
|
12134 VILAR DE CANES
|
4.000
|
03073 GORGA
|
2.442
|
12018 AZUÉBAR
|
2.442
|
12038 CASTELLFORT
|
2.442
|
46043 AIELO DE RUGAT
|
2.000
|
46056 BENIATJAR
|
2.000
|
46087 CASAS ALTAS
|
2.000
|
46121 ESTUBENY
|
2.000
|
46152 LLOC NOU DE LA CORONA
|
2.000
|
46196 PINET
|
2.000
|
46201 PUEBLA DE SAN MIGUEL
|
2.000
|
46240 TERRATEIG
|
2.000
|
46243 TORRELLA
|
2.000
|
03007 ALCÓCER DE PLANES
|
2.000
|
03020 BALONES
|
2.000
|
03036 BENILLUP
|
2.000
|
03039 BENIMASSOT
|
2.000
|
03060 QUATRETONDETA
|
2.000
|
03068 FAMORCA
|
2.000
|
12013 ARAÑUEL
|
2.000
|
12037 CASTELL DE CABRES
|
2.000
|
12058 ESPADILLA
|
2.000
|
12068 HERBÉS
|
2.000
|
12076 MATET
|
2.000
|
12090 PINA DE MONTALGRAO
|
2.000
|
12116 TORRALBA DEL PINAR
|
2.000
|
12118 TORRECHIVA
|
2.000
|
12120 TORRE DE ENDOMÉNECH
|
2.000
|
12142 ZUCAINA
|
2.000
|
L'import expressat correspon al 100 % del Pla Resistir. La Generalitat destinarà a cada municipi beneficiari el 62,5 % d'aquest. Cada Ajuntament es comprometrà a realitzar una aportació del 15 %. El 22,5 % restant serà aportat, si és el cas, per la Diputació Provincial corresponent.
ANNEX II
Sectors
Codi CNAE
Códi Código
|
Descriptor
|
4781
|
Comerç al detall de productes d'alimentació, begudes i tabac en llocs de venda i en mercats ambulants
|
Comercio al por menor de productos alimenticios, bebidas y tabaco en puestos de venta y en mercadillos
|
4782
|
Comerç al detall de productes tèxtils, peces de vestir i calçat en llocs de venda i en mercats ambulants
|
Comercio al por menor de productos textiles, prendas de vestir y calzado en puestos de venta y en mercadillos
|
4789
|
Comerç al detall d'altres productes en llocs de venda i en mercats ambulants
|
Comercio al por menor de otros productos en puestos de venta y en mercadillos
|
5510
|
Hotels i allotjaments
|
Hoteles y alojamientos
|
5520
|
Allotjaments turístics i altres
|
Alojamientos turísticos y otros
|
5530
|
Càmpings i aparcaments de caravanes
|
Campings y aparcamientos de caravanas
|
5590
|
Altres allotjaments
|
Otros alojamientos
|
5610
|
Restaurants i llocs de menjar
|
Restaurantes y puestos de comida
|
5621
|
Provisió de menjars preparats per a esdeveniments
|
Provisión de comidas preparadas para eventos
|
5629
|
Altres serveis de menjars
|
Otros servicios de comidas
|
5630
|
Establiments de begudes
|
Establecimientos de bebidas
|
5914
|
Activitats d'exhibició cinematogràfica
|
Actividades de exhibición cinematográfica
|
7911
|
Activitats d'agències de viatges
|
Actividades de agencias de viajes
|
7912
|
Activitats dels operadors turístics
|
Actividades de los operadores turísticos
|
7990
|
Altres serveis de reserves
|
Otros servicios de reservas
|
8230
|
Organització de convencions i fires
|
Organización de convenciones y ferias
|
9001
|
Arts escèniques
|
Artes escénicas
|
9002
|
Activitats auxiliars a les arts escèniques
|
Actividades auxiliares a las artes escénicas
|
9003
|
Creació artística i literària
|
Creación artística y literaria
|
9004
|
Gestió de sales d'espectacles
|
Gestión de salas de espectáculos
|
9102
|
Activitats de museus
|
Actividades de museos
|
9103
|
Gestió de llocs i edificis històrics
|
Gestión de lugares y edificios históricos
|
9311
|
Gestió d'instal·lacions esportives
|
Gestión de instalaciones deportivas
|
9312
|
Activitats dels clubs esportius
|
Actividades de los clubes deportivos
|
9313
|
Activitats dels gimnasos
|
Actividades de los gimnasios
|
9319
|
Altres activitats esportives
|
Otras actividades deportivas
|
9321
|
Activitats dels parcs d'atraccions
|
Actividades de los parques de atracciones
|
9329
|
Altres activitats recreatives i entreteniment
|
Otras actividades recreativas y entretenimiento
|
[1] La disposició addicional quarta s'afegeix per l'article 35 de la Llei 7/2021, de 29 de desembre, de la Generalitat, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera i d'organització de la Generalitat 2022. (DOGV núm. 9246 de 30.12.2021) Ref. Base de dades 011921/2021.