Disposicion Consolidada

Texto h2

LLEI 9/1997, de 9 de desembre, de la Generalitat Valenciana, de Creació de l'Institut Cartogràfic Valencià.

Texto
Texto Texto
Publicat en:   DOGV núm. 3141 de 12.12.1997
Entrada en vigor :   13.12.1997
Origen disposició :   Conselleria Medi Ambient
Referència Base de Dades:   4032/1997
Número identificador:   97/12523
Estat :   Derogada
Data de fi de Vigència:   08.12.2020
Compendi :   Enllaç al Compendi
 

Permalink ELI:

https://dogv.gva.es/va/eli/es-vc/l/1997/12/09/9/con/
Seleccionar redacció :


TEXT CONSOLIDAT

 

Versión vigent: 01.01.2018 - 07.12.2020

 

Llei 9/1997, de 9 de desembre, de Creació de l'Institut Cartogràfic Valencià.

 

(DOGV núm. 3.141 de 12.12.1997) Ref. 4032/1997

 

PREÀMBUL

 

L'avanç tecnològic fa possible afrontar una antiga idea, sempre preterida per la dificultat tècnica i els elevats costos, però que cada dia es fa més necessària: la creació d'un sistema valencià d'informació geogràfic i més específicament cartogràfic, topogràfic i geodèsic. Són diverses les administracions públiques de la Comunitat Valenciana que usen la cartografia amb fins molt variats i creixents, i hi ha nombrosos aspectes de la gestió que calen d'una gestió cartogràfica o que, almenys, en millorarien de molt els resultats si la utilitzaren. Fins ara, cada organisme que ha volgut posar en marxa un sistema d'informació geogràfica ha hagut de proveir-se la cartografia pel seu compte. No hi ha res semblant a una recollida sistemàtica de dades, ni a un aprofitament comú d'aquestes. Pareix aconsellable, per tant, establir una política de dades territorials que fixe prioritats, estàndards i calendaris, que sistematitze la informació necessària per a cada funció i organisme, que l'emmagatzeme, l'actualitze i la distribuïsca. Així mateix, es considera aconsellable una estreta col·laboració amb les instàncies universitàries valencianes específicament dedicades a aquesta matèria, que s'ubiquen en la Universitat Politècnica de València. L'Institut Cartogràfic Valencià que regula aquesta llei ha de posar a disposició de les administracions cartografia operativa al llarg de l'any 1998.

 

CAPÍTOL I. Naturalesa i funcions

 

Article 1 [1]

Es crea l'Institut Cartogràfic Valencià, com a organisme autònom de la Generalitat, dels previstos en la Llei d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, adscrit a la conselleria que tinga atribuïdes competències en matèria d'ordenació del territori, amb l'objectiu d'impulsar, coordinar i, si escau, fomentar les tasques de desenvolupament cartogràfic, fotogramètric, geodèsic, topogràfic i de qualsevol altra tecnologia geogràfica en l'àmbit de les competències de la Generalitat.

 

Article 2

L'Institut Cartogràfic Valencià té personalitat jurídica pròpia i plena capacitat d'actuació per al compliment dels seus fins. Es regirà pel que disposa aquesta llei i les seues normes de desplegament, i per la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat Valenciana quant a organisme autònom de caràcter mercantil.

 

Article 2 bis [2]

L'Institut Cartogràfic Valencià, com a mitjà propi instrumental i servei tècnic de l'administració de la Generalitat, està obligat a realitzar els treballs que aquesta li encomane, en l'àmbit de les matèries següents:

1. Explotació, distribució i anàlisi de les dades obtingudes en qualsevol dels camps de les ciències geogràfiques, com ara, astronomia, geodèsia, topografia, cartografia, sistemes d'informació geogràfica, fotogrametria, fotointerpretació, teledetecció, dades i imatges procedents de plataformes terrestres, aèries, navals o satel·litals, geofísica, geologia, oceanografia, hidrografia, enginyeria sísmica, navegació i el posicionament en terra, mar o aire.

2. L'assessorament i la realització de consultories en qualsevol dels camps de les ciències geogràfiques.

3. Realització d'alçaments i representacions cartogràfiques, per qualsevol procediment topogràfic, fotogramètric o mitjançant sensors remots, especialment mitjançant tractament digital i procediments mecanitzats.

4. Realització de treballs de topografia clàssica en general, fotogrametria, mesuraments, assessoraments tècnics i informes, delineació de plans, treballs de reproducció i enquadernació i, en general, qualsevol tipus de treball d'assistència a l'enginyeria civil.

5. Realització, distribució i explotació de qualsevol tipus de treballs d'impressió gràfica referits a cartografia, plans i sistemes d'informació sobre qualsevol tipus de suport.

6. Disseny, desenvolupament, realització, instal·lació, assessorament tècnic, manteniment, distribució i explotació de productes, programes i aplicacions informàtiques de qualsevol matèria relacionada amb les ciències geogràfiques, com també la prestació de qualsevol tipus de servei informàtic relacionat amb aquestes.

7. Elaboració, tractament, gestió i distribució de bases de dades d'informació numèrica o gràfica, i la prestació de serveis de valor afegit sobre aquestes.

8. Investigació i desenvolupament de noves tècniques, nous mètodes d'ocupació, càlcul, o instrumental, en el domini de l'enginyeria geodèsica, cartogràfica i topogràfica, o en qualsevol altra activitat relacionada amb les ciències geogràfiques.

9. La recollida, la classificació, depuració i administració de la cartografia existent en les administracions públiques de la Comunitat Valenciana i, eventualment, en altres entitats de dret privat per a crear un banc de dades cartogràfiques.

10. Elaboració, realització, reproducció i distribució de treballs cartogràfics de base, com també la publicació d'altres treballs que es jutge convenient.

11. Realització de mostres i estudis per a la confecció d'inventaris i registres de qualsevol tipus relacionats amb el territori, especialment la realització de cadastres rústics i urbans, la seua actualització i conservació.

12. Realització de treballs d'enquesta, inventari, mesurament, valoració, codificació, classificació i captura de dades en totes les modalitats i camps d'aplicació, científic, tècnic, comercial, cartogràfic, topogràfic, cadastral, o de qualsevol altre àmbit de les ciències geogràfiques.

13. Serveis de maneig, tabulació, procés i traspàs de dades i informació geogràfica sobre mapes i ortofotomapes, documentació geogràfica, plànols, fotografies, suports magnètics, pantalles i qualsevol altre mitjà en general, com també els serveis i treballs administratius amb arxius i semblants.

14. Elaboració d'estudis, informes, plans, avantprojectes, projectes de caràcter tècnic, organitzatiu, econòmic o social, en tot allò que afecta matèria cartogràfica, com també elevar estudis, suggeriments o informes que crega oportuns, en l'àmbit de la seua competència.

15. Organització de cursos, xarrades, jornades, conferències, taules redones, activitats de divulgació, educació, difusió o ensenyança en matèries relacionades amb les seues funcions o en qualsevol camp de les ciències geogràfiques.

16. Formació del personal de les administracions públiques de la Comunitat Valenciana adscrit a tasques cartogràfiques, o relacionat amb qualsevol dels camps esmentats anteriorment pertanyents a les ciències geogràfiques.

 

Article 2 ter [3]  [4]

1. L'Institut Cartogràfic Valencià pot requerir, en les seues actuacions obligatòries anteriors, la col·laboració d'empresaris particulars, de conformitat amb el que disposa la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic.

2. L'Institut Cartogràfic Valencià no pot participar en els procediments d'adjudicació de contractes convocats per l'administració de la Generalitat. No obstant això, quan no hi concórrega cap licitador, pot encarregar-se-li l'execució de l'activitat objecte de licitació pública.

3. L'import de les actuacions, treballs i estudis realitzats per mitjà de l'Institut Cartogràfic Valencià s'ha de determinar aplicant a les unitats executades les tarifes corresponents que han de ser aprovades per la conselleria que tinga atribuïdes les competències en matèria d'ordenació del territori. Aquestes tarifes s'han de calcular de manera que representen els costos reals de realització i la seua aplicació a les unitats produïdes ha de servir de justificant de la inversió o dels serveis realitzats.

Quan determinades unitats no tinguen aprovada la seua tarifa, el cost pot valorar-se a partir del corresponent al dels elements simples que integren altres unitats amb tarifa aprovada i que també formen part de la unitat de què es tracte. En el cas que tampoc puga aplicar-se el procediment descrit anteriorment, el cost serà el que figure en el pressupost aprovat per l'òrgan competent. En ambdós casos, els costos així determinats tindran el caràcter de tarifa, i tindran validesa només per a l'encàrrec a què es referisquen.

4. Els contractes de subministraments o serveis que l'Institut Cartogràfic Valencià haja de concertar per a l'execució de les activitats expressades s'han d'adjudicar mitjançant l'aplicació del procediment establit a aquest efecte en la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic, i la resta de normes de desenvolupament.

5. [5]

 

Article 3

1. Les funcions de l'Institut Cartogràfic Valencià són:

a) Fixació d'objectius estratègics per a la geodèsia, la fotogrametria i la cartografia valencianes, així com l'elaboració de plans geodèsics i cartogràfics a llarg termini.

b) Recollida, classificació, depuració i administració de la cartografia que hi ha en les administracions públiques de la Comunitat Valenciana i, eventualment, en altres entitats de dret privat per crear un banc de dades cartogràfiques.

c) Elaboració, reproducció i distribució de treballs cartogràfics de base, així com la publicació i la difusió d'altres treballs que es consideren convenients.

d) Coordinació i supervisió dels treballs cartogràfics de les administracions públiques de la Comunitat Valenciana.

e) Impuls als sistemes d'informació cartogràfica i geogràfica de les administracions públiques de la Comunitat Valenciana.

f) Formació del personal de les administracions públiques de la Comunitat Valenciana adscrit a tasques cartogràfiques.

g) Investigació i desenvolupament de noves tècniques en el domini de l'enginyeria geodèsica, cartogràfica i topogràfica.

h) Relació i coordinació amb organismes de naturalesa semblant d'altres comunitats autònomes, de l'Estat o internacionals.

i) Creació, estructuració i organització de la cartoteca valenciana.

j) Emetre informes al Govern Valencià en tot allò que afecte aquesta matèria, així com elevar estudis, suggeriments o informes que estime oportuns, en l'àmbit de la seua competència.

k) Proposar el Pla Cartogràfic de la Comunitat Valenciana, així com els plans anuals i plurianuals.

2. Per a l'exercici de les funcions anteriors, l'Institut Cartogràfic Valencià podrà subscriure convenis de col·laboració amb ens públics i privats.

Sense perjudici de les funcions abans mencionades, que tindran sempre caràcter preferent, l'Institut Cartogràfic Valencià podrà fer estudis i treballs sol·licitats per entitats públiques o privades, mitjançant les contraprestacions econòmiques que es concreten amb aquesta finalitat.

3. L'Institut realitzarà els serveis cartogràfics de caràcter i interés general per a la Generalitat, a càrrec del propi pressupost, i amb aplicació als crèdits pressupostaris dels distints departaments si es tractava de treballs específics d'interés per a cada un d'ells.

4. L'Institut podrà formar consorcis amb altres entitats públiques per al desenvolupament de les finalitats pròpies de l'activitat cartogràfica. La creació de consorcis o la participació o integració de l'Institut en els ja constituïts ha de ser autoritzada pel Consell de la Generalitat.

5.1. L'administració de la Generalitat, inclosos els seus organismes i entitats públiques vinculades o dependents, amb caràcter previ a la contractació o execució de treballs relacionats amb productes cartogràfics, entenent com a tals qualsevol que estiga relacionat amb el coneixement morfològic del territori, hauran de sol·licitar un informe l'Institut Cartogràfic Valencià.

5.2. L'informe versarà sobre si no existix el producte cartogràfic que s'ha previst realitzar o, en el cas que existisca, que no estiga degudament actualitzat o no s'ajuste a criteris normalitzats. L'informe s'haurà d'evacuar en el termini màxim de 15 dies hàbils des de la presentació de la sol·licitud. La no evacuació en este termini equivaldrà a l'emissió d'un informe favorable. Este informe tindrà caràcter vinculant quant a les prescripcions tècniques incloses en este.

5.3. En el cas que en l'informe figure que existix el producte cartogràfic que es té previst realitzar, des de l'Institut Cartogràfic Valencià es proporcionarà a l'administració, organisme o entitat pública sol·licitant, informació sobre l'antiguitat i les característiques tècniques del producte cartogràfic existent i el que en cada cas resulte idoni per al projecte cartogràfic a desenvolupar.

5.4. Una vegada realitzat el producte cartogràfic, l'administració, organisme o entitat pública que el realitze, haurà d'entregar una còpia en suport digital a l'Institut Cartogràfic Valencià, a fi de crear el banc de dades cartogràfiques que s'establix en l'article 3.b de la Llei 9/1997, de 9 de desembre, de la Generalitat, de creació de l'Institut Cartogràfic Valencià. [6]

6.1. L'administració de la Generalitat, inclosos els seus organismes i entitats públiques vinculades o dependents, amb caràcter previ a la posada en disposició via internet de qualsevol informació geogràfica, haurà de sol·licitar un informe a l'Institut Cartogràfic Valencià

6.2. S'entén per informació geogràfica aquella que:

a) Es referisca a una zona geogràfica compresa en el territori de la Comunitat Valenciana.

b) Estiga en format electrònic.

c) La seua producció o manteniment siga competència de l'administració de la Generalitat, inclosos els seus organismes i entitats públiques vinculades o dependents.

d) Es referisca a informació geogràfica de referència o als seus corresponents servicis d'informació geogràfica, entesos en el sentit que s'establix en el punt 1 article 3 de la Llei 14/2010, de 5 de juliol, sobre les infraestructures i els servicis d'informació geogràfica a Espanya.

6.3. La finalitat de l'informe serà garantir que totes les dades geogràfiques de referència i els corresponents servicis d'informació geogràfica estiguen disponibles en la Infraestructura de Dades Espacials de la Comunitat Valenciana IDECV, a través del seu geoportal, de conformitat amb les normes d'execució a què es fa referència en els articles 6 i 7 de la Llei 14/2010, de 5 de juliol, sobre les infraestructures i els servicis d'informació geogràfica.

6.4. L'informe haurà d'evacuar-se en el termini màxim de 15 dies hàbils des de la presentació de la sol·licitud. La no evacuació en este termini equivaldrà a l'emissió d'un informe favorable. [7]

 

CAPÍTOL II. Òrgans de l'Institut

 

Article 4 [8]

1. L'Institut Cartogràfic Valencià es regirà pels següents òrgans:

a) El Consell Rector.

b) La Direcció de l'Institut.

2. L'estructura administrativa de l'Institut, la seua organització i la distribució de funcions i competències per al compliment de les seues finalitats s'establirà en el Reglament orgànic i funcional. El Reglament orgànic i funcional establirà els serveis tècnics i administratius que siguen necessaris, així com la delimitació de competències i activitats que se li assignen, per al compliment de les funcions que s'encomanen a l'Institut.

 

Article 5 [9]

1. El Consell Rector estarà format per la presidència, la vicepresidència, les vocalies, la direcció de l'institut i la secretaria.

2. El president o presidenta del Consell Rector serà el conseller o consellera competent en matèria d'ordenació del territori.

3. La vicepresidència correspon a la direcció de l'Institut Cartogràfic Valencià.

4. Les vocalies seran les següents:

a) Una persona que represente cadascuna de les universitats valencianes.

b) Una persona que represente la conselleria competent en matèria d'ordenació del territori.

c) Una persona que represente la conselleria competent en matèria d'obres públiques i transports.

d) Una persona que represente la conselleria competent en matèria de medi ambient.

e) Una persona que represente la conselleria competent en matèria d'economia.

f) Una persona que represente la conselleria competent en matèria d'hisenda.

g) Una persona que represente la conselleria competent en matèria d'administracions públiques.

h) Una persona que represente cadascuna de les diputacions provincials.

i) Una persona que represente l'Institut Geogràfic Nacional, nome-nada per l'òrgan competent de l'administració general de l'Estat.

j) Tres persones que representen la Federació Valenciana de Municipis i Províncies.

k) Fins a cinc persones de lliure designació pel Consell entre persones d'acreditada competència en les matèries pròpies de l'Institut.

5. El Consell Rector s'ajustarà als principis de composició i presència equilibrada entre dones i homes, establits per la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

 

Article 6 [10]

El Consell Rector disposarà de les més àmplies facultats en la direcció i gestió de l'Institut Cartogràfic Valencià, sense perjudici de les competències que corresponguen a la direcció de l'Institut. El seu règim de constitució, funcionament i adopció d'acords s'ajustarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

 

Article 7 [11]

Són funcions del Consell Rector:

1. La proposta del Pla cartogràfic o les seues pròrrogues, i el seguiment i control de la seua execució.

2. Aprovar el programa anual d'actuació de l'Institut Cartogràfic Valencià.

3. L'avaluació dels resultats del Pla cartogràfic i del programa d'actuació de l'exercici anterior.

4. L'aprovació de la proposta de pressupost anual de l'Institut.

5. L'aprovació dels comptes anuals de l'Institut.

6. Conèixer tots els assumptes de competència de l'Institut i informar-ne.

7. Emetre informe sobre denominacions, referències i codis, continguts en el Nomenclàtor Geogràfic Nacional, en l'àmbit valencià.

8. Designar la persona secretària, a proposta de la presidència del Consell Rector.

 

Article 8

Pertoquen al president del Consell Rector les atribucions següents:

a) La representació màxima de l'Institut.

b) Convocar les sessions del Consell Rector i fixar-ne l'ordre del dia.

c) Presidir i dirigir les deliberacions del Consell Rector.

d) Dirimir els empats amb el seu vot de qualitat.

 

Article 9

Pertoquen al vicepresident del Consell Rector les atribucions següents:

a) Substituir el president en absència d'aquest o quan hi siga delegat.

b) Assistir el president en les seues funcions.

 

Article 10 [12]

Al secretari, li pertoca l'exercici de les funcions que en són pròpies d'acord amb l'article 25 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

 

Article 10 bis [13]

 

 

Article 10 ter. [14]

 

 

Article 10 quarter [15]

 

 

Article 11 [16]

 

 

Article 12 [17]

1. La direcció de l'Institut Cartogràfic Valencià és nomenada pel consell, a proposta del conseller o consellera que tinga atribuïdes les competències en matèria d'ordenació del territori.

2. La direcció assumeix direcció, la gestió ordinària i l'execució de les competències que desenvolupa l'Institut, sota la superior autoritat de la presidència d'aquest, i exercirà les competències inherents a la direcció.

3. En particular, li correspon a la persona titular de la direcció de l'Institut les funcions següents:

a) La representació ordinària de l'Institut.

b) Les relacions ordinàries amb altres administracions públiques o entitats públiques o privades.

c) Dirigir l'actuació de l'Institut.

d) Desenvolupar els plans i programes d'actuació cartogràfics de l'Institut.

e) L'elaboració de les instruccions sobre organització i funcionament efectiu de l'Institut.

f) Proposar a la presidència la subscripció d'instruments de col·laboració amb altres entitats, i l'acceptació de les delegacions de competències o encàrrecs de gestió de funcions d'altres administracions públiques o de les seues entitats dependents a favor de l'Institut.

g) L'exercici de la direcció superior del personal de l'Institut i l'elaboració de les propostes en matèria de personal a l'òrgan competent de la Generalitat en matèria de funció pública.

h) L'elaboració de l'avantprojecte de pressupost de l'Institut, per a la seua elevació al Consell Rector.

i) L'elaboració de la memòria justificativa i econòmica del Pla cartogràfic i del programa anual d'actuació, i, a iniciativa pròpia, de les propostes de millora de la planificació i programació de les activitats de l'Institut per a la seua elevació al Consell Rector.

j) Aprovar les despeses i ordenar els pagaments de l'Institut, dins dels límits legals i pressupostaris.

k) Retre els comptes de l'organisme.

l) La facultat de subscriure contractes en nom de l'organisme.

ll) L'elaboració dels acords que deguen sotmetre's a l'aprovació del Consell Rector.

m) L'organització dels serveis dependents de l'Institut, dins del marc de la normativa sobre funció pública que resulte d'aplicació.

n) Gestionar els recursos econòmics de l'Institut.

 

CAPÍTOL III. Recursos econòmics de l'Institut

 

Article 13

L'Institut Cartogràfic Valencià disposarà, per al compliment dels seus fins, dels recursos econòmics següents:

a) L'assignació fixada pels pressupostos de la Generalitat

b) Les consignacions procedents dels pressupostos d'altres administracions públiques.

c) Els ingressos ordinaris i extraordinaris que obtinga de les seues activitats de gestió i d'explotació.

d) Els ingressos que obtinga per subvencions, aportacions o donacions.

e) Tots els altres ingressos que puguen legalment o reglamentàriament pertocar-li.

f) L'Institut gaudirà de les exempcions i dels beneficis fiscals de què gaudeix l'administració de la Generalitat.

g) Les participacions o els ingressos que provinguen dels consorcis o societats en què intervinga, segons el que estableix l'article 3 d'aquesta llei.

 

Article 14

El patrimoni de l'Institut Cartogràfic Valencià estarà integrat pels béns i drets que li siguen adscrits per la Generalitat, que conservaran la seua qualificació jurídica originària, així com per aquells que adquirisca i els que li siguen incorporats i adscrits en el futur per qualsevol entitat o persona i per qualsevol títol.

 

CAPÍTOL IV. Règim jurídic

 

Article 15

El personal de l'Institut serà seleccionat i es regirà pel que estableix la Llei de la Funció Pública Valenciana i per la resta de normes que la complementen o la despleguen.

 

Article 16 [18]

1. L'Institut Cartogràfic Valencià, en l'exercici de potestats administratives, es regirà pel dret públic, i hi serà d'aplicació el dret privat en la resta d'activitats que desplegue, sense perjudici del que estableix la Llei 13/1995, de 18 de maig, de Contractes de les Administracions Públiques.

2. Contra els actes administratius dictats per l'Institut Cartogràfic Valencià, els interessats podran interposar els recursos que escaiguen en els mateixos casos, terminis i formes establits en la legislació sobre procediment administratiu aplicable a la Comunitat Valenciana.

3. [19]

 

DISPOSICIONS ADDICIONALS

 

Primera

El personal que ara presta serveis en la Conselleria de Medi Ambient en funcions de cartografia continuarà exercint-les en l'Institut Cartogràfic Valencià, mantenint-hi la seua relació jurídica amb l'administració de la Generalitat, sense minva dels seus drets.

 

Segona

Tots els actius cartogràfics existents en l'àmbit de la Generalitat quan entre en vigor aquesta llei, seran adscrits al patrimoni de l'Institut Cartogràfic Valencià.

 

DISPOSICIONS FINALS

 

Primera

S'autoritza el Govern Valencià perquè aprove, amb anterioritat a la constitució efectiva de l'Institut Cartogràfic Valencià, els pressupostos d'aquest, i perquè faça els ajusts pressupostaris necessaris per a aquesta finalitat, així com perquè dicte les disposicions reglamentàries necessàries per al desplegament d'aquesta llei.

 

Segona

Aquesta llei entrarà en vigor a l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

 

Per tant, ordene que tots els ciutadans, tribunals, autoritats i poders públics als quals pertoque, observen i facen complir aquesta llei.

 

València, 9 de desembre de 1997

 

El president de la Generalitat Valenciana,

EDUARDO ZAPLANA HERNANDEZ-SORO

 

 

 

 

 



[1]  Redacció que en fa l'article 53 de la Llei 21/2017, de 28 de desembre, de mesures fiscals, de gestió administrativa i financera, i d'organització de la Generalitat (DOGV núm. 8202 de 30.12.2017) Ref. Base de dades 011729/2017.

[2]  Redacció que en fa l'article 6 de la Llei 12/2010, de 21 de juliol, de la Generalitat, de Mesures Urgents per a Agilitar l'Exercici d'Activitats Productives i la Creació de l'Ocupació (DOGV núm. 6316 de 22.07.2010) Ref. Base de dades 008237/2010.

[3]  Redacció que en fa l'article 6 de la Llei 12/2010, de 21 de juliol.

[4]  Teniu en compte que la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic es va derogar pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic, i aquest ha sigut suprimit per la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 (BOE núm. 272, de 09/11/2017).

[5]  Suprimit per la Disposició derogatòria única de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[6]  Número 5 de l'article 3 afegit per la Llei 12/2009, de 23 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera, i d'Organització de la Generalitat (DOGV núm. 6175 de 30.12.2009) Ref. Base de dades 014617/2009.

[7]  Número 6 de l'article 3 afegit per la Llei 5/2013, de 23 de desembre, de Mesures Fiscals, de Gestió Administrativa i Financera, i d'Organització de la Generalitat (DOGV núm. 7181 de 27.12.2013) Ref. Base de dades 011698/2013.

[8]  Redacció que en fa l'article 53 de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[9]  Redacció que en fa l'article 53 de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[10]  Redacció que en fa l'article 53 de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[11]  Redacció que en fa l'article 53 de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[12]  Teniu en compte que l'article 25 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú ha sigut derogat per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i té el seu equivalent en l'article 16 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

[13]  Suprimit per la Disposició derogatòria única de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[14]  Suprimit per la Disposició derogatòria única de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[15]  Suprimit per la Disposició derogatòria única de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[16]  Suprimit per la Disposició derogatòria única de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[17]  Redacció que en fa l'article 53 de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

[18]  Teniu en compte que la Llei 13/1995, de 18 de maig, de contractes de les administracions públiques va ser substituïda pel Reial decret legislatiu 2/2000, de 16 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la llei de contractes de les administracions públiques suprimida parcialment per la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic. Aquesta llei esmentada es va derogar pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de contractes del sector públic i aquest ha sigut suprimit per la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es traslladen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014.

[19]  Suprimit per la Disposició derogatòria única de la Llei 21/2017, de 28 de desembre.

 

Mapa web