Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2016, de l'Institut Valencià d'Acció Social



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7953 de 09.01.2017
Número identificador:  2017/64
Referència Base de Dades:  000173/2017
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Institut Valencià d'Acció Social
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2016, de l'Institut Valencià d'Acció Social (IVAS), per la qual es fa pública l'oferta d'una plaça de director/a psicòleg/òloga al Centre d'Atenció Diürna de Cullera, per a persones amb discapacitat intel·lectual [2017/64]

En virtut de les competències que li atribueix el paràgraf 2.e, de l'article 8, del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià d'Acció Social (IVAS) (Decret 7/2013, de 4 de gener, del Consell de la Generalitat. DOCV núm. 6937, del 07.01.2013), el director general de l'entitat resol:

Fer pública l'oferta d'una plaça de director/a psicòleg/òloga d'acord amb les bases següents:



Primera. Requisits generals dels aspirants

a) Tindre nacionalitat espanyola, d'un estat membre de la Unió Europea o ser nacional d'aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals realitzats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta està definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea. Així mateix, es podran presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la mencionada en les condicions previstes en la normativa vigent.



b) Haver complit setze anys.

c) No patir malaltia ni limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.

El Servei de Vigilància de la Salut de l'IVAS emetrà l'informe d'aptitud per al desenvolupament de les funcions del lloc.

d) No haver sigut objecte d'expedient disciplinari amb resolució de separació del servei en qualsevol de les administracions públiques, ni d'inhabilitació per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants de nacionalitat diferent de l'espanyola hauran d'acreditar igualment no estar incurses en sanció disciplinària o condemna penal que impedisca al seu Estat l'accés a la funció pública.

2. Aquests requisits hauran de posseir-se el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantindre's fins al moment de la signatura del contracte de treball.



Segona. Requisits de titulació

A més dels requisits genèrics mencionats, per a participar en la convocatòria es requereix acreditar els següents:

1. Estar en possessió del títol universitari de llicenciat en psicologia o equivalent, o bé del títol universitari oficial de grau en psicologia més títol oficial de màster universitari.

2. Haver realitzat almenys una de les accions formatives següents:



a) Màsters, postgraus i títols propis de les universitats en l'àrea de dependència, discapacitat, geriatria, gerontologia, direcció de centres residencials o altres àrees de coneixement relacionades amb l'àmbit del sistema d'atenció a la dependència.

b) Cursos de direcció o gestió de centres de serveis socials, homologats o autoritzats per l'organisme competent en matèria de dependència fins a l'entrada en vigor d'aquesta ordre, així com els que puguen ser homologats o autoritzats d'acord amb el que estableix l'apartat 3 i, en tot cas, amb una duració mínima de 250 hores.

c) Cursos convocats o homologats per qualsevol centre o organisme oficial de formació d'empleats públics o per universitats en les matèries referides en l'apartat a, amb una duració mínima conjunta de 250 hores, i el seu contingut corresponga als mòduls establits en l'apartat 3.b de l'article 1 de l'Ordre 17/2016, de 21 de setembre, de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual es regula la formació complementària dels directors i directores, els requisits de qualificació professional i el procediment d'habilitació excepcional dels professionals de més edat i experiència, del personal dels centres i serveis del Sistema per a l'Autonomia i Atenció a la Dependència de la Comunitat Valenciana (DOGV 7889, 06.10.2016).







Tercera. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds, adaptades al model que es publica en l'annex I, hauran de presentar-se en el termini de 10 dies naturals comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana en qualsevol dels registres d'entrada de l'entitat o per qualsevol dels procediments establits en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

A la sol·licitud s'ha d'adjuntar una fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant, el currículum i la documentació justificativa dels mèrits al·legats en el currículum.



Quarta. Lloc de treball que es convoca

1. Lloc de treball núm. 728, de l'RLT: director/a psicòleg/òloga.

2. Centre de destinació: Centre d'Atenció Diürna de Cullera.

3. Localitat del lloc: Cullera (València).

4. Naturalesa: laboral.

5. Duració del contracte: des de la formalització del contracte fins a la incorporació del titular, cobertura reglamentària o amortització del lloc de treball.

6. Característiques del lloc:

– Disponibilitat i flexibilitat horària.

– Jornada: 40 hores.

7. Retribucions:

– Grup A

– Complement de destinació: nivell 18

– Complement específic: nivell E037.

8. Funcions:

– Dirigir el centre seguint per a això les directrius marcades per la direcció general, a través dels responsables d'àrea (Prestació i Avaluació del Servei, Personal, Contractació i Assumptes Generals, i Econòmica), i establir les activitats adequades a les necessitats de les persones residents, en col·laboració amb l'equip multiprofessional.



– Planificar, organitzar, distribuir i coordinar els objectius, programes, i activitats realitzades en tots els departaments del centre per a aconseguir un funcionament efectiu d'aquest.

– Executar les directrius marcades als centres per la direcció general en matèria d'assistència sociosanitària, inserció laboral i integració social.

– Implantar, avaluar i controlar els programes, plans de gestió i les polítiques de qualitat en la prestació del servei a les persones residents, seguint les directrius del cap de Prestació i Avaluació del Servei.



– Planificació i control pressupostari, comptant per a això amb la col·laboració i assessorament de les àrees econòmiques i de contractació de la direcció general.

– Gestió del personal del centre, comptant per a això amb la col·laboració i l'assessorament de la unitat de Personal de l'IVAS, i tot el personal del seu departament.

– Organitzar i planificar l'àrea psicològica.

– Aplicar test psicològics, diagnosticar, valorar i realitzar els programes de tractaments individuals i grupals.

– Realitzar informes psicopedagògics.

– Elaborar programes conjuntament amb l'equip multiprofessional, desenvolupar l'orientació específica i exercir la supervisió tècnica.



– Executar el seguiment i l'avaluació dels programes de duga a terme.

– Col·laborar en les matèries de la seua competència en els programes de formació i informació.



Cinquena. Sistema selectiu

1. El procés de selecció constarà de dos fases: una primera de baremació de mèrits i la segona una entrevista.

1.1. La fase de baremació consistirà a valorar els mèrits al·legats en el currículum presentat d'acord amb el barem que figura en l'annex II. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies no seran tinguts en compte en la resolució del concurs. Tindrà una valoració màxima de 22 punts.

1.2. L'entrevista davant de la comissió de baremació versarà sobre el contingut del currículum presentat, l'experiència professional i l'aptitud per a l'exercici del lloc. Tindrà una valoració màxima de 10 punts.

La puntuació mínima per a passar a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.

2. El resultat final d'aquest procés de selecció estarà determinat per la suma de les puntuacions obtingudes en cada una de les fases.

3. Una vegada acabat el procés selectiu, s'exposaran la puntuació obtinguda, la proposta de contractació de la comissió de selecció i la resolució del director general en el tauler d'anuncis dels serveis centrals de València i en dels serveis territorials de l'entitat a Castelló i Alacant.





Sisena. Comissió de selecció

1. La comissió de selecció d'aquesta convocatòria estarà integrada per:

President: Luis Gimeno Gasca.

Vocals:

– Julián Iniesta Romero.

– Eugenia Fernández García.

– Leopoldo Vicent.

2. De conformitat amb el que estableix l'últim paràgraf de l'article 8 del vigent conveni col·lectiu, la participació dels sindicats en aquest procés es realitzarà per mitjà de la presència en les sessions de la comissió de selecció, amb veu però sense vot, d'un representant de cada un dels que tenen la condició de més representatius en IVAS.

3. El funcionament de la comissió de selecció s'adaptarà al que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, per als òrgans col·legiats.



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar, potestativament, un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte objecte de recurs, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, o un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de València, o davant del jutjat contenciós administratiu en la circumscripció del qual tinga el demandant el seu domicili, en el termini de dos mesos comptador des de l'endemà de la publicació.

Tot això de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com en els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna per a la defensa dels seus interessos.



València, 21 de desembre de 2016.– El director general de l'IVAS: Ángel Bonafé Osca.





ANNEX I

Model d'instància



Lloc que es convoca: director/a ……

Núm. lloc: ……

Entitat: Institut Valencià d'Acció Social (IVAS)



SOL·LICITANT

Cognoms: ………

Nom: ………

DNI/NRP ………

Domicili oficial ………

Telèfon i fax més pròxim ………

Domicili particular ………

Destinació actual (si escau) ………

Categoria ………



Llista de documents que presenta: (cal marcar amb una x)

1. Fotocòpia del document nacional d'identitat…

2. Currículum.…

3. Certificats relatius a:

3.1. Antiguitat…

3.2. Titulacions…

3.3. Treballs realitzats…

3.4. Cursos de formació i perfeccionament…

3.5. Coneixements de valencià…

3.6. Coneixements d'idiomes comunitaris…

4. Altres certificats…



València, ... d... de 201...





ANNEX II



1. Barem de mèrits

1.1. Per formació, fins a un màxim d'11 punts, segons els apartats següents:

1.1.1. Titulació acadèmica. Per qualsevol títol acadèmic igual o superior al nivell a l'exigit per a l'exercici del lloc de treball a proveir, excloent-ne el que siga necessari per a l'accés al lloc: 1,5 punts per títol, fins a un màxim de 3 punts.

Només es puntuarà el títol o títols de més nivell, ja que s'entén que aquests comprenen les altres titulacions necessàries prèvies per a l'obtenció del de nivell superior.

1.1.2. Cursos de formació i perfeccionament. Els cursos de formació i perfeccionament que, segons el parer de la comissió, estiguen relacionats amb les funcions del lloc de treball, amb un màxim de 3 punts, d'acord amb l'escala següent:

De 100 o més hores: 2,50 punts

De 75 a menys de 100 hores: 2,00 punts

De 50 a menys de 75 hores: 1,50 punts

De 25 a menys de 50 hores: 1,00 punts

De 15 a menys de 25 hores: 0,30 punts

En aquest apartat no es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes comunitaris. Tampoc s'hi puntuaran els cursos d'una carrera acadèmica, doctorat i d'instituts universitaris, quan aquests formen part del pla d'estudis del centre. Tampoc s'hi puntuaran els cursos de preparació o formació relacionats amb processos d'especialització i de selecció d'empleats públics, de promoció interna, de plans d'ocupació i d'adaptació del règim jurídic del personal a la naturalesa jurídica dels llocs de treball.

1.1.3. Valencià. El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 2 punts, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de València, d'acord amb l'escala següent:

Coneixement oral: 0,5 punts

Grau elemental: 1 punt

Grau mitjà: 1,5 punts

Grau superior: 2 punts

Es puntuarà únicament el nivell més alt de coneixements de valencià que es posseïsca, sempre que no constituïsca un requisit del lloc a proveir. En aquest últim cas, es valorarà exclusivament estar en possessió del certificat de coneixements del valencià superior a l'exigit com a requisit, d'acord amb la puntuació de l'anterior escala.

1.1.4. Idiomes comunitaris: màxim de 3 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, i s'ha d'acreditar documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/ 2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà fins a un màxim de 2 punts, que puntuarà per cada cicle complet de l'escola oficial d'idiomes o equivalent, o dels nivells o certificats segons el marc comú europeu de referència, d'acord amb l'escala següent:



Nivell bàsic (A2): 1 punt

Nivell mitjà (B1): 1,5 punts

Nivell avançat (B2 o superior): 2 punts

1.2. Per serveis prestats, fins a un màxim d'11 punts:

1.2.1. Serveis prestats en categories de director i/o psicòleg en residència i centres ocupacionals i de dia de l'IVAS: per cada mes complet de serveis efectius 0,06 punts.

1.2.2. Serveis prestats en IVAS sense relació amb el lloc sol·licitat: per cada mes complet de serveis efectius 0,03 punts.

1.2.3. Serveis prestats en categories de director i/o psicòleg en residència i centres ocupacionals i de dia del sector de les persones en situació de dependència: per cada mes complet de serveis efectius 0,02 punts.

Per a justificar el temps treballat, s'haurà d'aportar un certificat de vida laboral (que expedeix la Tresoreria de la Seguretat Social). Per a saber si el temps treballat té o no té relació amb el lloc de treball, s'haurà d'aportar una còpia dels contractes i el certificat d'empresa amb la descripció de les funcions desenvolupades.

Mapa web