Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 5 de gener de 2017, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs de provisió número 1/2017, de llocs de treball de naturalesa funcionarial de l'Agrupació Professional Funcionarial, APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7955 de 11.01.2017
Número identificador:  2017/87
Referència Base de Dades:  000264/2017
 



RESOLUCIÓ de 5 de gener de 2017, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs de provisió número 1/2017, de llocs de treball de naturalesa funcionarial de l'Agrupació Professional Funcionarial, APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns. [2017/87]

Aquesta resolució es dicta en execució de la Sentència núm. 171/2016, de 23 de juny, del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 7 de València, en la part dispositiva de la qual s'ordena la convocatòria de concurs per a la normal provisió dels llocs de treball de l'Agrupació Professional Funcionarial, APF-01-01.

Actualment hi ha en l'Administració del Consell llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració general, de l'Agrupació Professional Funcionarial (APF-01), serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns, la forma de provisió dels quals és el concurs i que, inclosos en les relacions de llocs de treball vigents, aprovades per la Resolució de 18 de maig de 2016, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOCV 7790, 25.05.2016), i actualitzades per la Resolució de 10 de novembre de 2016 (DOCV 7917, 15.11.2016), estan vacants, per la qual cosa és procedent la seua provisió amb destinació definitiva.

Així doncs, és procedent convocar aquest concurs de conformitat amb el que es disposa en els articles 99 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (en avant LOGFPV) i la seua normativa de desenvolupament.

Per això anterior, i fent ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Publica l'article 11 del Decret 154/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:





I. Convocar per a la provisió els llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració general, Agrupació Professional Funcionarial, APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns, assenyalats en l'annex I d'aquesta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les bases següents:





Primera. Participants

A) Per a participar en aquesta convocatòria caldrà estar en possessió dels requisits exigits en la classificació del lloc de treball a què es concorre, i tot altres previstos en la normativa vigent, i mantenir-los durant tot el procediment, fins al dia de la presa de possessió.



La participació en aquest concurs de mèrits podrà tenir caràcter voluntari o forçós:

1) Podrà participar amb caràcter voluntari:

a) El personal funcionari de carrera en actiu integrat en l'Administració del Consell de l'Agrupació Professional Funcionarial, APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escales APF-01-01, subalterns; APF-01-02, ajudant de neteja, i APF-01-03, vigilants.

El personal amb destinació definitiva haurà d'haver romàs un mínim d'un any en el lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, excepte en els supòsits assenyalats en l'apartat 3 de l'article 101 de la LOGFPV.



b) El personal funcionari de carrera integrat en l'Agrupació Professional Funcionarial, APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escales APF-01-01, subalterns; APF-01-02, ajudant de neteja, i APF-01-03, vigilants, que reingresse al servei actiu a través del present concurs.

Si el personal funcionari de carrera que pretén reingressar no ha estat integrat amb anterioritat en l'Agrupació Professional Funcionarial, APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns, també podrà participar en aquest concurs sempre que les característiques de l'últim lloc de treball que es va obtenir amb destinació definitiva siguen equiparables a les de l'actual APF i escala convocats, d'acord amb el que s'estableix en la disposició addicional primera, apartat 5 de la LOGFPV.

El personal funcionari de carrera en excedència voluntària per interés particular haurà d'haver romàs un mínim de dos anys en aquesta situació, d'acord amb el que disposa l'apartat 1 de l'article 127 de la LOGFPV.

2) Participarà amb caràcter forçós el personal funcionari de carrera de l'Administració del Consell de l'Agrupació Professional Funcionarial APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns, sector administració general:



a) En situació d'excedència forçosa.

b) En expectativa de destinació.

c) En adscripció provisional en algun dels llocs convocats per a la seua provisió en aquesta resolució. El dit personal haurà de sol·licitar, almenys, el lloc que ocupa provisionalment.

d) El personal declarat en suspensió ferma de funcions per un període superior a sis mesos, en virtut de sentència penal o sanció disciplinària, sempre que haja complit el període de suspensió.

En cas de no participar en aquest concurs de mèrits, el personal inclòs en els supòsits a), c) i d) serà declarat en la situació d'excedència voluntària per interés particular, d'acord amb el que preveuen els articles 133.3, 105.5 i 127.3 de la LOGFPV. I el personal inclòs en el supòsit b) serà declarat en situació d'excedència forçosa, d'acord amb el que disposa l'article 133.1.b) de la LOGFPV.



B) No podran prendre part en aquest concurs:

1. Els declarats en suspensió ferma, mentres dure la suspensió.

2. Els que estiguen en situació d'excedència voluntària per interés particular, durant el període mínim obligatori de permanència en la dita situació.

3. Els sancionats amb trasllat forçós, fins que transcórreguen un o tres anys, per a destinació en la mateixa localitat en què se'ls va imposar la sanció, si es tracta de falta greu o molt greu, respectivament.

4. Els sancionats amb el demèrit consistent en la impossibilitat de participar en procediments de provisió per un període fins a dos anys, si es tracta de falta greu, o entre dos i quatre anys, si es tracta de falta molt greu, fins que transcórrega el termini de compliment de la sanció imposada.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud en què es faran constar els llocs de treball convocats a què es concorre, es presentarà en el Registre Electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat descripció (indiqueu-hi núm. de convocatòria i any: ex. 01/2017), entrant en convocatòria, certificat telemàtic, o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques



http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos/concurso-de-traslados

La sol·licitud es presentarà en el termini comprés entre el 17 de gener i el 6 de febrer de 2017, ambdós inclosos.



Tercera. Acreditació de mèrits

S'entendran al·legats i acreditats els mèrits que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i que hagen de valorar-se d'acord amb la convocatòria sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Els mèrits que no hi consten anotats i els que estiguen en condicions d'obtenir-se abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, hauran de ser acreditats mitjançant la presentació d'una còpia compulsada de la documentació corresponent, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, en el Registre de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, en els corresponents registres dels serveis centrals i territorials de les distintes conselleries o en qualsevol de les oficines públiques a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

A fi de facilitar la gestió del procediment, la documentació esmentada haurà de presentar-se en el mateix ordre en què estan indicats els apartats del barem assenyalat en la base cinquena.



Quarta. Llocs de treball a sol·licitar

El personal que participe voluntàriament, comprés en l'apartat A).1 de la base primera, podrà sol·licitar, per ordre de preferència, tots els llocs de treball assenyalats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits.

El personal en excedència forçosa, comprés en l'apartat A).2.a) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs convocats de la seua localitat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 133.3 de la LOGFPV.

El personal en expectativa de destinació, comprés en l'apartat A).2.b) de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs situats en la localitat on estava destinat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 134.4 de la LOGFPV.



El personal en adscripció provisional, comprés en l'apartat A).2.c) de la base primera haurà de sol·licitar, almenys, el lloc de treball que ocupa provisionalment, d'acord amb el que disposa l'article 105.5 de la LOGFPV.

El personal declarat en suspensió ferma, comprés en l'apartat A).2.d) de la base primera, podrà sol·licitar tots els llocs de treball assenyalats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits, de conformitat amb el que disposa l'article 136.1 de la LOGFPV.

Per raons de convivència, les persones participants podran condicionar les seues respectives peticions de les vacants anunciades per a un mateix municipi al fet que un altre o una altra participant obtinga destinació en el mateix municipi.

Aquest aspecte haurà d'acreditar-se per escrit abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, de la mateixa manera que l'establit en la base tercera d'aquesta resolució per a l'acreditació de mèrits.



Cinquena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits es farà de la manera següent:

A) Antiguitat i grau:

1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,05 punts per cada mes complet de servei actiu en les distintes administracions públiques, fins a un màxim de 9 punts. A aquests efectes, també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'Administració pública.



2) Grau: el grau personal consolidat pel personal aspirant es valorarà de la manera següent:

a) Grau consolidat inferior al del lloc sol·licitat: 1 punt.

b) Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 2 punts.



La puntuació màxima possible a obtenir en aquest apartat A) serà, en conseqüència, d'11 punts.



B) Formació:

1) Titulacions acadèmiques: per qualsevol títol acadèmic oficial: 1,5 punts per títol, fins a un màxim de 3 punts. La possessió de titulacions acadèmiques no es presumirà en cap cas, per la qual cosa l'al·legació de titulacions de nivell superior no comportarà que es tinguen en compte les de nivell inferior, ni tan sols la que va servir per a accedir al respectiu grup de titulació.

En conseqüència, a fi de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'aquest apartat, i sense perjudici del que disposen les bases tercera i setena de la present convocatòria, les persones interessades hauran de tenir acreditades la totalitat de les titulacions que s'hagen de tenir en compte.

2) Cursos de formació i perfeccionament: es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, cursats o impartits, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme oficial de formació de personal empleat públic, fins a un màxim de 3 punts, d'acord amb l'escala següent:



a) Cursos de 100 o més hores: 2,00 punts.

b) Cursos de 75 o més hores: 1,50 punts.

c) Cursos de 50 o més hores: 1,00 punts.

d) Cursos de 25 o més hores: 0,50 punts.

e) Cursos de 15 o més hores: 0,20 punts.

En cap cas es puntuaran en aquest subapartat, ni en l'anterior, els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic del personal a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

Respecte als cursos impartits, aquests es valoraran una única vegada, i no seran susceptibles de valoració les edicions successives d'un mateix curs.

3) Coneixement del valencià: el coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 3 punts, després de l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, segons l'escala següent:



a) Coneixement Oral: 0,75 punts.

b) Grau Elemental: 1 punt.

c) Grau Mitjà: 2 punts.

d) Grau Superior: 3 punts.

En cap cas podrà valorar-se l'acreditació de diversos nivells de coneixement, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt obtingut.

4) Idiomes comunitaris: es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, que s'haurà d'acreditar documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats expedits per les escoles d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement d'idiomes comunitaris es valorarà, fins a un màxim de 2 punts, a raó de 0,40 punts per curs, o la seua equivalència si es tracta de cicles d'escola oficial d'idiomes o de certificats segons el Marc Comú Europeu de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que es detalla en l'annex II.



La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cada un dels idiomes comunitaris.



Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial Decret 967/1988, de 2 de setembre, i els regulats pels reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig), i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en l'annex II.

La puntuació màxima possible a obtenir en l'apartat B) serà, en conseqüència, d'11 punts.



C) Mèrits específics:

Experiència: es valorarà l'exercici com a personal funcionari de carrera de llocs de treball de l'escala APF-01-01, subalterns, i de nivell de complement de destinació igual o superior al del lloc a què es concursa, a raó de 0,10 punts per mes complet de serveis, fins a un màxim de 3 punts.

Només als efectes del que disposa aquest apartat, s'entendrà que el personal participant, així com els llocs de treball la naturalesa dels quals haja resultat modificada en virtut dels processos legals d'adaptació, han tingut sempre la naturalesa jurídica que tenen en l'actualitat.



Als efectes del que preveu aquesta convocatòria, els serveis prestats amb anterioritat a la integració en l'APF-01-01 en llocs classificats en la dita escala, així com els prestats en llocs que hagueren sigut amortitzats i tingueren la mateixa denominació i les mateixes funcions que els convocats, s'entendran prestats en l'APF-01-01.



Sisena. Puntuació mínima i màxima

Per a obtenir l'adjudicació d'un lloc de treball, cal aconseguir un mínim de 2,5 punts en la suma dels apartats del barem.



La puntuació màxima possible a obtenir per tots els apartats establits en la base cinquena serà de 25 punts.



Setena. Valoració de mèrits

Únicament es tindran en compte els mèrits obtinguts, al·legats i acreditats abans de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds de participació en la present convocatòria, de conformitat amb la base tercera.

Els mèrits seran valorats per una comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon d'aquesta resolució.



Huitena. Adjudicació dels llocs de treball

La comissió de valoració, immediatament abans de redactar la proposta de resolució, posarà de manifest a les persones interessades les puntuacions assignades en cada apartat, mitjançant la seua publicació a través de la pàgina web de la Generalitat www.gva.es, guia PROP, ocupació pública, apartat descripció (indiqueu-hi núm. de convocatòria i any: ex. 01/2017), entrant en convocatòria, certificat telemàtic, o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos/concurso-de-traslados

L'adjudicació dels llocs de treball es farà segons l'ordre de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base cinquena.



En cas d'empat, s'adjudicarà el lloc de treball a qui haja obtingut més puntuació en l'apartat de formació; si la dita puntuació també fóra igual, es considerarà l'obtinguda per antiguitat i grau. Si persisteix l'empat, caldrà ajustar-se a la puntuació obtinguda en l'apartat de mèrits específics. Si continua l'empat s'adjudicarà al sexe infrarepresentat en l'escala APF-01-01, que és el masculí, i, en últim terme, s'adjudicarà per sorteig.

En l'anunci corresponent, es concedirà un termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent al de la publicació, perquè les persones interessades puguen al·legar i, si és el cas, justificar el que consideren pertinent davant de la comissió de valoració.

En el termini esmentat, la persona participant que figure com a adjudicatària provisional d'un lloc que implique contacte habitual amb menors (centres educatius, centres de menors, residències i albergs de la Generalitat Jove i qualsevol altre lloc que implique contacte habitual) haurà de presentar un certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals, d'acord amb el que disposa la normativa vigent. En cas que el certificat siga positiu o no s'aporte en el termini establit, la Direcció General de Funció Pública l'exclourà de participar en aquells llocs que impliquen contacte habitual amb menors i informarà la comissió de valoració de la dita exclusió.

Transcorregut el termini d'al·legacions, la comissió de valoració resoldrà les al·legacions presentades i elevarà la proposta d'adjudicació a la Direcció General de Funció Pública per a la seua resolució i publicació en el DOGV, i la dita publicació servirà de notificació a les persones interessades.

Si en la proposta d'adjudicació, s'adjudica un lloc que implique contacte habitual amb menors a algun participant que no haguera aportat amb anterioritat el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals, la Direcció General de Funció Pública li demanarà que l'aporte. En cas que el certificat siga positiu o no s'aporte en el termini establit, la Direcció General de Funció Pública l'exclourà de participar en el dit lloc i ho comunicarà a la comissió de valoració perquè formule una nova proposta d'adjudicació.





Novena. Termini de resolució del concurs

La Direcció General de Funció Pública resoldrà aquest concurs en un termini no superior a sis mesos, a comptar des de l'endemà d'aquell en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds de participació.





Desena. Desistiment i renúncia

1) Desistiment: el personal que participe voluntàriament en aquest concurs de mèrits podrà desistir per escrit de la seua sol·licitud dins del termini de presentació d'instàncies. Transcorregut el termini indicat, no serà possible el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedarà vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: no produirà cap efecte la renúncia al lloc de treball adjudicat en aquest concurs llevat que, amb anterioritat a la finalització del termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc de treball per resolució d'una convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació. En aquest cas, es podrà optar per un dels llocs de treball adjudicats per mitjà d'un escrit dirigit a la Direcció General de Funció Pública, entenent que renuncia a la resta de llocs de treball adjudicats en les convocatòries concurrents.

A aquests efectes, s'entén que dues convocatòries són concurrents quan en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'una d'aquestes, no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació de l'altra.



Onzena. Cessament i presa de possessió

En la resolució del concurs s'indicarà allò que corresponga en relació amb el cessament i la presa de possessió en els llocs de treball que hagen de formalitzar-se com a conseqüència de l'adjudicació.

Si la persona adjudicatària d'un lloc de treball d'aquesta convocatòria procedeix d'una situació d'excedència voluntària per interés particular i no estiguera integrada en cap cos ni escala, serà integrada d'ofici mitjançant una resolució simultània a la presa de possessió en l'Agrupació Professional Funcionarial, APF-01, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala APF-01-01, subalterns.



Si el personal adscrit provisionalment a algun dels llocs convocats per a la seua provisió en aquesta resolució no en resultara adjudicatari de cap i el lloc que ocupa provisionalment fóra adjudicat en aquest concurs, serà adscrit provisionalment a un altre lloc.







II. La comissió de valoració d'aquest concurs tindrà la composició següent:



Titulars

Presidenta:

– Teresa Sifre Quilis, Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic, i Desenvolupament Rural.

Vocals:

– José Aurelio Vicente Barberá, Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.

– Francisco Javier Barambio Sáiz, Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

– Desiré Fort Tarín, Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori.

Vocal secretària:

– Carmen Torres Collado, Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.



Suplents

President:

– José Miguel Sánchez Giménez, Presidència de la Generalitat.

Vocals:

– José Salvador Bartolomé Rovira, Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

– Francisco José Rodríguez Mallent, Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic.

– Consuelo Giménez Borrás, Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

Vocal secretària:

– Alicia Galán Bosch, Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació.



La comissió de valoració podrà sol·licitar de la Direcció General de Funció Pública la designació de persones expertes per a l'assessorament, que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic serà facilitat per la Direcció General de Funció Pública.

Les persones que formen part de la comissió de valoració, als efectes de gratificacions i indemnitzacions, es regiran pel que disposa el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, i posteriors modificacions.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que preveu el Decret 33/1999, de 9 de març, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés en l'àmbit d'aplicació de la Llei de la funció pública valenciana, i al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la recepció de la notificació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la notificació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar-ne, si és el cas, qualsevol altre que consideren procedent.





València, 5 de gener de 2017.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.

Mapa web