Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 28 de desembre de 2016, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, pel torn lliure, escala de gestió universitària, sector d'administració general d'aquesta Universitat



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7959 de 17.01.2017
Número identificador:  2017/98
Referència Base de Dades:  000544/2017
 



RESOLUCIÓ de 28 de desembre de 2016, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, pel torn lliure, escala de gestió universitària, sector d'administració general d'aquesta Universitat (oferta d'ocupació pública UVEG 2015). [2017/98]

Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20, en relació amb el 2.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 de abril, el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, acorda convocar proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, pel torn lliure, sector d'administració general, escala de gestió universitària de la Universitat de València, de conformitat amb l'Oferta d'ocupació pública UVEG 2015 (publicada al DOCV amb data 10.12.2015) i amb les següents



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte la selecció de personal per a cobrir 4 llocs vacants del grup A, subgrup A2, pel torn lliure, sector d'administració general, escala de gestió universitària, mitjançant el sistema de concurs oposició.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats i en els Estatuts de la Universitat de València, així com en les normes que estableix aquesta convocatòria.

1.3. El procés selectiu constituït pel concurs oposició l' integraran les proves, les valoracions, les puntuacions i les matèries que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria. El temari que ha de regir aquestes proves figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

1.4. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, aquesta convocatòria s'ha de publicar en el Diari Oficial de Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE). Aquesta última publicació és la que s'ha de prendre com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds. La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el DOGV.



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admeses i admesos en les proves selectives, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea, o nacional d'algun estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, d'acord amb el que disposa l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i, la Llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



Així mateix, hi poden participar els familiars (cònjuges, ascendents o descendents) dels esmentats treballadors o treballadores que tinguen els requisits establerts en la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial Decret 800/1995, de 19 de maig.

2.1.2. Haver complit 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.



2.1.3. Posseir el títol de grau, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o titulació equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació.

2.1.4. Posseir la capacitat física i psíquica necessàries per exercir les funcions corresponents als llocs convocats.

2.1.5. No trobar-se inhabilitat/da penalment per a l'exercici de funcions públiques.

2.1.6. No haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o ocupació públiques. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no està inhabilitada o en situació equivalent, ni es troba sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que l'impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.



2.2. Els requisits per a l'admissió a aquestes proves recollides en l'apartat 2.1, s'hauran de posseir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de gaudir durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.

2.3. En el moment de presentar la sol·licitud, només s'exigeix una declaració expressa i formal que es reuneixen els requisits establerts en els subapartats 2.1.1 al 2.1.6 d'aquesta convocatòria, els quals s'hauran d'acreditar posteriorment en cas d'aprovar el concurs oposició.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades disposen d'un formulari per a complimentar la sol·licitud en suport informàtic. Aquest formulari es troba a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat, que té l'adreça següent: http://www.uv.es/pas.

3.1.1. Al formulari hauran d'omplir les dades personals, dades de la convocatòria, titulació acadèmica, exercici de mèrits, etc. El nom i cognoms hauran d'escriure'ls exactament com figuren al DNI.



Igualment hauran d'omplir les dades relatives als seus coneixements de valencià i dels idiomes comunitaris que puguen ser valorats en la fase de concurs. Per omplir aquesta part hauran de consultar l'annex VI i l'annex de l'acord del Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzat per ACGUV 169/2013, d'equivalències d'acreditació de llengües estrangeres disponible a l'adreça http://www.uv.es/pas (Normativa selecció de personal).

3.1.2. Una vegada emplenat el formulari de sol·licitud, s'ha de polsar el botó d'enviar que hi ha al final del formulari. L'aplicació mostrarà una nova pantalla que indicarà si la sol·licitud ha estat donada d'alta, la data i l'hora, i també l'identificador d'aquesta (empremta), o bé si hi ha hagut alguna errada en l'enviament. En aquest últim cas, caldrà tornar-la a enviar. A continuació, si es polsa el botó <Generar document> es podrà visualitzar el formulari en format pdf (cal tenir instal·lat el programa Adobe Reader) i imprimir les dues còpies que es necessiten per a presentar la sol·licitud degudament identificada a la part superior dreta de cada full.

En el supòsit de no poder imprimir les dues còpies de la sol·licitud, o necessitar noves còpies, s'ha d'anotar l'identificador o empremta mostrat en aquesta pantalla. Si es vol imprimir (bé des de l'ordinador propi o des de qualsevol altre), s'ha d'accedir al mateix enllaç utilitzat per a omplir la instància i introduir el número d'identificador o empremta, en la casella situada a la part superior dreta.

L'aplicació tornarà un document en format pdf, que constarà de les dues còpies de la sol·licitud.

3.1.3. També es pot presentar una sol·licitud elaborada per la persona interessada, sempre que aquesta sol·licitud arreplegue com a mínim les dades que indica l'annex IV.

3.1.4. La Universitat de València habilitarà ordinadors al Servei de Recursos Humans (PAS), av. Blasco Ibáñez, 13, de València, per donar servei a les persones que no puguen omplir el formulari al seu ordinador.

3.2. Independentment de l'opció triada per a formalitzar la sol·licitud, aquesta s'ha de presentar per duplicat (una per a la Universitat de València i una per a l'interessat/da) i estaran dirigides al Rectorat de la Universitat de València.

Les diferents opcions per a la presentació de sol·licituds s'expliquen en la base 3.4 d'aquesta convocatòria.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE). La publicació de la convocatòria en el DOGV tindrà només caràcter informatiu.

3.4. Presentació de sol·licituds.

3.4.1. Les sol·licituds es poden presentar en:

a) El registre d'entrada de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València) que es troba obert al públic de dilluns a divendres (horari: de 09.00 a 14.00 h. i de 16.00 a 18.00 h.).

b) El registre de qualsevol altra administració pública, o a les oficines de Correus, tal com estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Si es presenta la sol licitud en una oficina de Correus, s'haurà de complir amb el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels Serveis de Correus: la sol·licitud s'hi ha de presentar en sobre obert, perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta Universitat.

Al sobre hi ha de constar l'adreça següent: Universitat de València, Servei de Recursos Humans (PAS), av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València.

3.4.2. De conformitat amb l'apartat b de l'article 38 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, no tenen la consideració d'oficines de registre les d'altres universitats distintes a la convocant.

3.5. Caldrà adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:

3.5.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.

3.5.2. Resguard de l'ingrés dels drets d'examen o justificant pel qual s'acullen a l'exempció o bonificació de taxes (apartat 3.7 d'aquesta convocatòria).

3.6. Els drets d'examen seran de 16,53 euros, que s'ingressaran en el compte corrent «Drets d'examen – Universitat de València», núm. ES21.0049.6721.65.2010001382 del Banco Santander.

El fet de no abonar la quantitat indicada com a drets d'examen dins del termini de presentació de sol·licituds es considerarà incompliment inesmenable i determinarà l'exclusió en les proves de la persona aspirant.

3.7. D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de taxes de la Generalitat Valenciana, són exemptes del pagament dels drets d'examen:

3.7.1. Les persones amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Aquestes persones han de presentar els certificats corresponents que acrediten la condició de persona amb discapacitat mitjançant fotocòpia del certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent.



3.7.2. Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

3.7.3. Gaudiran d'una bonificació del 50 % d'aquestes taxes els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

3.7.4. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

3.8. Les persones aspirants amb discapacitat que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació, ho han d'indicar expressament en l'imprès de sol·licitud, no només marcant la casella corresponent sinó especificant el tipus de mesura requerida. En l'annex V hi ha la llista de mesures d'adaptació possibles. Perquè els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent hauran de presentar juntament amb la sol·licitud, les fotocòpies del certificat del grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.

Sense la presentació d'aquest últim no serà possible la concessió de l'adaptació sol·licitada.

3.9. Com que la convocatòria estableix la realització d'una prova d'idioma comunitari, voluntària i de mèrit, la persona aspirant ha de fer constar la seua opció en l'imprès de sol·licitud. Si no ho fa així, s'entendrà que renuncia a realitzar aquesta prova.



3.10 Els errors que es puguen advertir en la sol·licitud, es poden corregir en qualsevol moment, d'ofici o a instància de la persona interessada.



Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i després que s'haja comprovat que es tenen tots els requisits de participació que la convocatòria assenyala, i també que s'ha efectuat el pagament dels drets d'examen o la justificació de l'exempció de l'abonament dels mateixos, el rector dictarà una resolució, que es publicarà en el DOGV, que contindrà la llista provisional de les persones admeses i excloses a la realització de les proves.

4.2. A partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, s'inicia un termini de 10 dies hàbils perquè s'hi puguen formular al·legacions o esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, d'acord amb el que estableix l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

En qualsevol cas, i per tal d'evitar errors i permetre'n l'esmena dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar fefaentment no només que no figuren en la relació de persones excloses, sinó que a més el seu nom, cognoms i DNI consten correctament en la relació de persones admeses, així com l'idioma triat per a la prova voluntària i de mèrits si es va optar per la realització d'aquesta.

Les persones aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions, seran definitivament excloses de la participació en aquestes proves.

4.3. Una vegada finalitzat el termini de reclamacions i d'al·legacions, esmenats els defectes, es dictarà una nova resolució, que contindrà la llista definitiva de persones admeses i excloses, la data, el lloc i l'hora de la realització del primer exercici. Aquesta resolució es publicarà en el DOGV.

4.4. Són causa d'exclusió, a més de les que s'indiquen en altres apartats d'aquestes bases:

– No haver signat la sol·licitud.

– No haver presentat fotocòpia del DNI.

4.5. És causa d'exclusió de l'exercici de mèrits no haver assenyalat l'apartat corresponent de la sol·licitud; i, pel que fa a l'exercici d'idioma, no haver-hi especificat l'idioma elegit.



Cinquena. Desenvolupament de les proves selectives

5.1. Els exercicis es faran a les dependències de la Universitat de València. El primer exercici es realitzarà al lloc, la data i l'hora que establirà la resolució del Rectorat d'aquesta Universitat mitjançant la qual s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses de les proves objecte d'aquesta convocatòria.

5.2. En cas de realitzar-se algun dels exercicis en diverses sessions, l'ordre d'actuació dels opositors/es s'ha d'establir per sorteig.

5.3. En cada exercici les persones aspirants han d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, passaport o permís de conduir.

L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona, determinarà la seua exclusió de la realització de les proves.

Les còpies o fotocòpies d'aquests documents no són vàlides en cap cas.

5.4. Les persones aspirants seran convocades per a cada exercici en crida única, i en seran excloses les qui no hi compareguen. Si la persona arriba al lloc de realització de les proves quan aquestes ja s'han iniciat o no s'hi presenta, encara que siga per causa justificada, perdrà el seu dret.



Les persones que integren el tribunal i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es realitzen els exercicis a aquelles persones que no complisquen els requisits anteriors, ni a aquelles que hi compareguen després que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.

Tanmateix, quan es tracte de proves orals o d'altres de caràcter individual i successiu, el tribunal pot considerar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que aquestes proves no hagen finalitzat i aquesta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta de personal.

5.5. Després de cada prova, el tribunal ha d'anunciar la realització de la següent mitjançant la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas, amb una antelació mínima de 48 hores.

5.6. Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal tinguera coneixement que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència a l'interessat/da, li ha de requerir que acredite els requisits esmentats. Si la persona no els acredita en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, el tribunal proposarà la seua exclusió de la prova, tot indicant les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà resolució motivada d'exclusió de l'esmentada persona de les proves selectives.

5.7. La valoració de cadascun dels exercicis de que consten les proves selectives, s'expressarà amb dos decimals.



Sisena. Informació i actuacions del tribunal

6.1. Tota la informació que siga necessària comunicar a les persones aspirants, les llistes d'aprovats i aprovades de cadascun dels exercicis, la valoració dels mèrits i qualsevol altre anunci que el tribunal estime pertinent, s'ha de publicar al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans (PAS) i en la pàgina web d'aquest servei, l'adreça de la qual és http://www.uv.es/pas.

6.2. Finalitzades les proves i valorats els mèrits que integren el concurs-oposició, el tribunal elaborarà una llista amb el nom de les persones que l'hagen superat.

Si en l'elaboració d'aquesta llista es produix un empat entre la puntuació de les persones aprovades, l'ordre s'ha d'establir de la manera següent:

1r. Atenent a la puntuació obtinguda en el segon exercici.

2n. Si encara persisteix l'empat, s'ha de tenir en compte la puntuació del primer exercici.

3r. Si tot i així es manté l'empat, aquest es dirimirà per sorteig.

Setena. Llista d'aprovats i presentació de documents

7.1. Una vegada finalitzat el procés selectiu, es publicarà en el DOGV, per resolució del Rectorat, la llista definitiva de les persones aprovades per ordre de puntuació.

7.2. Dins del termini de 20 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el DOGV de la llista de persones aprovades, aquestes hauran de presentar al Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat la documentació següent:

7.2.1. Certificat de naixement expedit pel registre civil corresponent o fotocòpia del DNI.

7.2.2. Fotocòpia acarada amb l'original del títol acadèmic exigit en aquesta convocatòria.

7.2.3. Certificat acreditatiu dels coneixements de valencià a nivell mitjà o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de política Lingüística

7.2.4. Declaració de no haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o càrrec públic, així com de no estar inhabilitat/da penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Si la persona aprovada és nacional d'altres estats comunitaris, ha de presentar una declaració de no trobar-se sotmesa a cap sanció disciplinària o condemna penal que li impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.



7.2.5. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessàries per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball ofertats. A aquest efecte, els reconeixements s'han de fer per mitjà dels serveis mèdics de la Universitat de València.

7.2.6. Si les persones aprovades tenen alguna discapacitat, hauran d'aportar un certificat de l'òrgan competent de la comunitat autònoma sobre la capacitat per a dur a terme les tasques que corresponguen als llocs de treballs objecte d'aquesta convocatòria.

7.2.7. Si les persones aprovades han gaudit de l'exempció o bonificació de les taxes hauran de presentar fotocòpia acarada amb l'original de la documentació que justifique el motiu d'aquesta.

7.3. Si les persones aprovades tenen la condició de personal funcionari/a de carrera o personal laboral fix d'aquesta Universitat, queden exemptes de justificar documentalment les condicions generals que ja hagen acreditat mitjançant nomenaments anteriors, tot i que n'hauran d'acreditar la resta.

7.4. Si no es presenta la documentació dins del termini indicat (excepte en els casos de força major) o hi ha falsedat en els documents presentats, això comportarà la invalidesa de les actuacions de les persones aprovades i, respecte d'aquestes, la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal, sense perjudici de les responsabilitats en què haja pogut incórrer.



Vuitena. Nomenament de funcionaris o funcionàries

Una vegada transcorregut el termini de presentació de la documentació especificada en la base setena d'aquesta convocatòria, i després que haja estat verificat el compliment dels requisits exigits, el rector dictarà una resolució, que es publicarà en el DOGV, mitjançant la qual les persones que hagen superat aquestes proves selectives seran nomenades funcionàries de carrera.



Novena. Tribunal

9.1. La composició del tribunal qualificador d'aquestes proves s'ajustarà al que va ser aprovat per Acord de Consell de Govern d'aquesta Universitat (ACGUV 185/2012), de 30 de juliol de 2012, «Composició i funcionament dels tribunals de les proves selectives per a l'accés a les diferents escales que conformen el personal d'administració i serveis d'aquesta Universitat», i que figura en l'Annex III d'aquesta convocatòria.

La relació nominal de les persones que l'integren es farà pública en la mateixa resolució en què es publica la llista definitiva de persones admeses i excloses.

D'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, el tribunal ha de vetllar pel compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

9.2. La composició del tribunal s'ha d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i la seua composició ha de tendir a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial Decret Legislatiu 5/2015 pel qual s'aprova el Text Refós de la llei l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i la llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



9.3. El tribunal pot nomenar personal col·laborador, especialista i ajudant, que estarà sempre sota la seua direcció i control directe.

9.4. Les persones que componen el tribunal, i també el personal col·laborador, especialista i ajudant, hauran d'abstenir-se d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, o si han realitzat tasques de preparació d'opositors a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



La presidència pot sol·licitar a les persones que formen part del tribunal una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

9.5. Prèvia convocatòria de la presidència, el tribunal es constitueix amb l'assistència almenys de la majoria reglamentària dels seus membres, titulars o suplents. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar totes les decisions que corresponguen per al correcte desenvolupament de les proves selectives.

Durant el procés selectiu, el tribunal ha de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir sobre l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

El procediment d'actuació del tribunal s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

9.6. El tribunal ha d'adoptar les mesures necessàries perquè les persones aspirants amb discapacitat tinguen les mateixes condicions per a la realització dels exercicis que la resta de participants. En aquest sentit, per a les persones que ho sol·liciten, d'acord amb la base 3.8, s'han d'establir les adaptacions possibles de temps i mitjans.

9.7. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen surgir, el tribunal té la seu al Rectorat de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

9.8. Les persones que formen part del tribunal que actue en aquestes proves, han de tenir la categoria que per a aquests casos determine la legislació vigent.

9.9. En cap cas el tribunal podrà aprovar ni declarar que ha superat les proves selectives un nombre de persones superior al de llocs convocats. Qualsevol proposta que contravinga el que hi ha establert és nul·la de ple dret.

9.10. La presidència del tribunal ha d'adoptar les mesures oportunes per garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguen corregits sense el coneixement de la identitat de les persones aspirants, en aquells exercicis que escaiga.



Desena. Informació sobre les dades recollides

10.1. Les dades subministrades per les persones interessades podran quedar incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la base de dades de personal o la base de dades de borsa de treball, de conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

10.2. El fitxer queda sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG (avinguda Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València).

10.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

10.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, i s'adaptaran les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

10.5. Les persones interessades poden exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, núm. 13, nivell 1, 46010 València).



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, cal interposar, conforme a l'article 123 de la llei 39/2015 recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà a la seua publicació davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciós administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes del tribunal es podrà interposar recurs d'alçada d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució, s'anunciaran al DOGV, a l'efecte d'emplaçament a les possibles persones interessades.





València, 28 de desembre de 2016.– El rector, p. d. (DOGV 26.10.2016), el gerent, Joan E. Oltra i Vidal.





ANNEX I

Sistema selectiu



El sistema selectiu serà el de concurs-oposició.

1. Fase d'oposició.

Consta de quatre exercicis, dels quals els tres primers seran obligatoris i eliminatoris.

El primer exercici constarà d'un test de preguntes amb quatre respostes alternatives, de les quals només una serà correcta. Les preguntes versaran sobre el contingut del temari que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Els errors es penalitzaran segons la fórmula següent:





On:

N = nota resultant

A = nombre d'encerts

E = nombre d'errors

d = nombre d'opcions per a cada pregunta

n = nombre de preguntes



El tribunal fixarà amb la suficient antelació el nombre de preguntes i el temps de realització de l'exercici.

La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 10 punts, i per a aprovar-lo s'ha d'obtenir com a mínim 5 punts.

El segon exercici consistirà en desenvolupar per escrit 2 temes elegits entre 5 extrets a l'atzar pel tribunal entre tots els que figuren en el temari de l'annex II d'aquesta convocatòria.

La durada d'aquest exercici serà d'un mínim de dues hores i un màxim de tres, segons el criteri del tribunal.

Una vegada acabada la prova, cada exercici s'introduirà en un sobre, que, una vegada tancat, quedarà sota la custòdia del tribunal, el qual cridarà les persones opositores per a la lectura pública dels temes que hagen desenvolupat. La crida serà única. El tribunal anunciarà amb la suficient antelació la data, l'hora i el lloc de lectura.

La valoració total d'aquest exercici serà de 0 a 20 punts, i per a aprovar-lo s'ha d'obtenir com a mínim 10 punts i no haver estat qualificat/da amb 0 punts en cap dels dos temes realitzats.

El tercer exercici consistirà en la resolució de 2 supòsits pràctics escollits entre 4 proposats pel tribunal, relacionats amb el contingut de les matèries que figuren en el temari de l'annex II d'aquesta convocatòria.

Per a la resolució d'aquest exercici s'utilitzaran textos legals. Igualment, si el tribunal ho considera oportú, l'exercici podrà resoldres amb mitjans informàtics (paquet Microsoft Office a nivell d'usuari).



La durada d'aquest exercici no podrà ser inferior a dues hores ni superior a tres.

L'exercici es valorarà de 0 a 20 punts, i per a aprovar-lo s'ha d'obtenir com a mínim 10 punts i no haver estat qualificat amb 0 punts en cap dels dos supòsits.

El quart exercici, voluntari i de mèrits, constarà de dues parts. La persona que opte per aquest exercici, haurà de realitzar necessàriament les dues parts.

Primera part: tindrà per objecte valorar el coneixement d'un idioma entre els següents: anglès, francès, alemany o italià, segons l'opció manifestada per la persona interessada en l'imprès de sol·licitud de participació en les proves selectives.

L'idioma triat per a aquesta prova no podrà ser valorat com a mèrit en la fase de concurs.

L'exercici es farà sense diccionari i podrà constar de traducció directa i inversa de l'idioma triat.

Aquesta part es valorarà de 0 a 4 punts. El tribunal fixarà amb la suficient antelació el temps de realització d'aquest exercici.

Segona part: tindrà per objecte mantenir una entrevista basada en una memòria que haurà de presentar la persona opositora sobre el funcionament d'un servei de gestió de la Universitat de València.

La persona aspirant haurà de presentar la memòria juntament amb el currículum en el termini de 10 dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista d'aprovats i aprovades en les exercicis obligatoris.

Aquesta part es valorarà de 0 a 6 punts.

Finalitzada la fase d'oposició, i per a qui l'haja superada, el tribunal obrirà un termini de 10 dies hàbils per a la presentació de la documentació acreditativa per a la fase de concurs.



2. Fase de concurs

A la fase de concurs, només podran optar les persones que hagen superat la fase d'oposició. Es valoraran els mèrits que hagen aportat les esmentades persones segons el barem que s'assenyala a continuació. Aquests mèrits s'han de posseir en la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.

Els mèrits que es valoraran són els següents:

a) Treball desenvolupat en l'administració. Es valorarà fins a un màxim de 32 punts el treball desenvolupat en qualsevol administració pública, en cossos o escales iguals o diferents del de les activitats funcionals dels llocs convocats, en qualsevol tipus de relació jurídica (administrativa o laboral), a raó de:

• 0,30 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball de la Universitat de València de la mateixa escala dels llocs de treball convocats.

• 0,15 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball diferents dels de l'apartat anterior i desenvolupats a la Universitat de València.

• 0,075 punts per mes complet de serveis prestats en qualsevol lloc de treball desenvolupat en qualsevol universitat pública.

• 0,0375 punts per mes complet de serveis prestats en qualsevol lloc de treball desenvolupat en qualsevol altra administració pública.



b) Formació. Es valoraran fins un màxim de 8 punts els apartats següents:

b.1) Titulació acadèmica: la valoració màxima per a aquest concepte serà de 3 punts. Es valoraran les titulacions acadèmiques acreditades que siguen superiors a les que s'exigeixen per accedir al grup a què pertany els llocs ofertats, d'acord amb l'escala següent:

• Altra diplomatura o grau diferent a la d'accés:1,5 punts

• Llicenciatura universitària o equivalent:1,5 punts

• Doctorat o equivalent: 3 punts

b.2) Coneixements de valencià: La valoració màxima per aquest concepte serà de 3 punts. S'ha de valorar el nivell de coneixements de valencià d'acord amb l'escala següent:

• Nivell C1:2 punts

• Nivell C2:3 punts

b.3) Idiomes comunitaris. La valoració màxima por aquest concepte serà de 2 punts. Es valorarà els nivells de coneixements dels idiomes comunitaris següents: anglès, francès, italià o alemany. Els cursos reconeguts són els que contempla l' Acord del Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzar per ACGUV 169/2013, i s'han de puntuar d'acord amb aquesta escala:

• Nivell A1: 0,20 punts

• Nivell A2: 0,40 punts

• Nivell B1: 0,60 punts

• Nivell B2: 0,80 punts

• Nivell C1: 1 punt

• Nivell C2: 1,20 punts

Tot seguit, s'ha d'elaborar la llista amb el nom de les persones aprovades en el concurs oposició, tal com s'estableix en la base 6.2 d'aquesta convocatòria, i que determinarà la llista de persones aprovades en aquestes proves selectives.





ANNEX II

Temari



1. La Constitució espanyola de 1978. Característiques, estructura i reforma. Els principis constitucionals. Els drets fonamentals i les llibertats públiques, regulació, garantia i suspensió. El Tribunal Constitucional.

2. El règim polític de la Constitució espanyola. La monarquia parlamentària. La Corona, la seua regulació en la Constitució espanyola. Les Corts Generals. Les cambres: composició, atribucions i funcionament. Relacions entre les cambres. El Defensor del Poble. El Tribunal de Comptes.

3. El Govern i la Constitució espanyola. Formació, composició, funcions, designació i cessament del Govern i del seu president. Estatut dels membres del Govern. El Consell d'Estat. Relacions entre el Govern i les Corts Generals. L'Administració Pública: principis constitucionals que la informen. Govern i Administració.

4. El Poder Judicial. La regulació constitucional de la justícia. El Consell General del Poder Judicial: composició, organització i competències. Especial referència al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

5. L'organització territorial de l'Estat. L'Administració Local. Les comunitats autònomes. El sistema de distribució de competències en la Constitució. La legislació bàsica de l'Estat. Lleis marc, de transferència i d'harmonització. Els conflictes de competència.

6. Els estatuts d'autonomia, la seva elaboració i aprovació. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. Estructura i contingut. La Comunitat Valenciana. Drets dels valencians i de les valencianes. Reforma de l'Estatut.

7. La Generalitat Valenciana. Les Corts Valencianes. El president de la Generalitat. El Consell. L'Administració Pública de la Generalitat. Organització, competència i estructura. Altres institucions de la Generalitat Valenciana.

8. L'Administració institucional. Tipologia: ens, organismes públics, agències, entitats públiques empresarials.

9. De les comunitats europees a la Unió Europea, la construcció europea a través dels tractats. Les institucions de la Unió Europea: el Parlament, el Consell, la Comissió, el Tribunal de Justícia, el Banc Central Europeu, el Tribunal de Comptes. Altres òrgans de la Unió Europea.



10. El dret comunitari. Fonts del dret comunitari. Relacions entre el dret comunitari i l'ordenament jurídic dels estats membres. Adequació de l'ordenament jurídic espanyol al dret comunitari. La participació de les comunitats autònomes i de la Generalitat Valenciana en la formació i en l'execució del dret de la Unió.



11. L'Administració Pública: concepte i classes. La divisió de poders i l'estat de dret. El dret administratiu. El control legislatiu, jurisdiccional i polític de l'Administració.

12. L'Administració Pública i la norma jurídica. El principi de legalitat. Les potestats de l'Administració. Potestats reglades i discrecionals. L'activitat discrecional de l'Administració: els seus límits i control. El principi d'autotutela de l'Administració. Relacions entre l'Administració i els tribunals de justícia.

13. Fonts del dret administratiu. La Constitució. La llei, les sues classes. Decrets lleis i decrets legislatius. Els tractats internacionals. Els principis de reserva de llei, jerarquia normativa i competència. El reglament. Fonament i límits de la potestat reglamentària. El control de la potestat reglamentària. Altres fonts

14. L'acte administratiu: concepte, classes i elements. La forma dels actes administratius. La motivació, la notificació i publicació. El silencio administratiu: el seu règim jurídic.

15. L'eficàcia dels actes administratius. L'executivitat dels actes administratius. L'execució forçosa. La invalidesa de l'acte administratiu: nul·litat i anul·labilitat. Actes administratius irregulars. Convalidació, conservació i conversió dels actes administratius.

16. El procediment administratiu. Principis. Classes. Subjectes. El procediment administratiu comú. Les seues fases.

17. La revisió dels actes en via administrativa. Revisió d'ofici. Revocació. Rectificació d'errors materials o de fet. Els recursos administratius, concepte i classes. Actes recurribles, legitimació, tramitació, òrgans competents.

18. La jurisdicció contenciosa administrativa. Naturalesa. Qüestions a què s'estén. El recurs contenciós administratiu. Els procediments davant la jurisdicció contenciosa administrativa. Recursos i execució de sentències.

19. El ciutadà com a titular de drets enfront de l'Administració. Els drets públics subjectius. Els interessos legítims. Les situacions especials de poder i subjecció. Capacitat jurídica i capacitat d'obrar en el dret administratiu. Els drets dels ciutadans en la Llei de Procediment Administratiu Comú. Els registres administratius.



20. Principis de l'organització administrativa. Potestat organitzativa. Els òrgans de l'Administració Pública. Classes d'òrgans. La competència. La jerarquia. La coordinació i el control. Els òrgans col·legiats en la Llei 40/2015 de Règim jurídic del sector públic.

21. El règim jurídic dels béns de titularitat pública. El domini públic: concepte, naturalesa jurídica, elements i règim jurídic. Utilització. La concessió. Els béns patrimonials: adquisició, explotació i alienació. L'inventari patrimonial. Especial referència al règim de disponibilitat dels béns d'extraordinari valor de la Universitat de València.



22. La Contractació del Sector Públic (I). Principis, àmbit subjectiu i objectiu. Regim de la invalidesa dels contractes. El recurs especial en matèria de contractació. Òrgans competents en matèria de contractació, d'assistència i consultius. Òrgans en la Universitat de València.



23. La Contractació del Sector Públic (II). Normes generals de preparació i adjudicació dels contractes i tipus de procediments. Perfecció i formalització de contractes. Racionalització tècnica de la contractació. Efectes, compliment i extinció dels contractes. La modificació dels contractes.

24. La Responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques. Pressupostos de la responsabilitat patrimonial. Procediments de les Administracions Públiques en matèria de responsabilitat patrimonial. Responsabilitat dels funcionaris públics.

25. La llei General de subvencions. Principis generals. Procediment i gestió de les subvencions. Les bases reguladores i la convocatòria. La concessió. La justificació. El reintegrament.

26. Regim jurídic de la transparència. Publicitat activa. Dret d'accés a la informació pública. Bon govern i participació ciutadana.



27. Protecció de dades en l'àmbit de les administracions públiques. Principis. Drets de les persones. Fitxers de titularitat pública.

28. Règim jurídic del personal al servei de les Administracions Públiques: l'Estatut bàsic de l'empleat públic: estructura i contingut. Objecte i àmbit de l'aplicació. La seua relació amb les lleis d'ordenació de la funció pública de les Comunitats Autònomes.

29. El personal d'administració i serveis de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana (I). La Llei 10/2010 d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana. Estructura i contingut. Àmbit d'aplicació. El personal al servei de la funció pública valenciana: concepte i classes. Estructura de l'ocupació pública. Ordenació dels llocs de treball. Instruments de planificació i ordenació del personal. Selecció de personal.

30. El personal d'administració i serveis de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana (II). Naixement i extinció de la relació de servei. Provisió de llocs de treball, mobilitat, promoció professional. Situacions administratives. Drets individuals del personal al servei de la funció pública valenciana: jornada, vacances, permisos i llicències. Règim retributiu. Deures dels empleats públics. Codi de conducta.



31. Drets individuals exercits col·lectivament, el seu tractament en l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Representació dels empleats públics. Principis generals. La negociació col·lectiva. Meses de negociació. Matèries objecte de negociació. Òrgans de representació. Especial referència als òrgans de representació i negociació a la Universitat de València.

32. El dret del treball. Naturalesa i característiques. Principis constitucionals. Les fonts del dret laboral, especial referencia als convenis col·lectius. L'Estatut dels Treballadors: estructura i contingut.



33. El contracte de treball: concepte, modalitats, contingut. Modificació, suspensió i extinció. Característiques diferenciadores de l'Administració Pública com a part empresarial.

34. La Llei de Prevenció de Riscos Laborals i la seua aplicació a les Administracions Públiques. Conceptes bàsics i disciplines que la integren. Drets i obligacions. Sistemes de prevenció. Responsabilitats i sancions. Legislació i polítiques d'integració del personal amb discapacitat.



35. El personal docent i investigador (I). Règim jurídic. Classes de professorat universitari: cossos docents, modalitats contractuals. El professorat de les ciències de la salut.

36. El personal docent i investigador (II). Selecció. Drets i deures. Dedicació, retribucions.

37. Formació i incorporació de personal investigador. El Reial Decret 63/2006, de l'Estatut del personal investigador en formació. El Reglament del personal investigador de la Universitat de València. El programa nacional de formació de RRHH. El programa nacional de contractació e incorporació de RRHH.

38. Les incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques. El regim disciplinari del personal en l'àmbit de les Universitats Públiques.

39. El sistema espanyol de seguretat social: característiques. Principis informadors. Règim general i règims especials. Afiliació i cotització. L'acció protectora: contingències i prestacions.

40. Legislació i polítiques públiques en matèria d'igualtat de sexes. El Pla d'Igualtat de la Universitat de València.

41. La despesa pública. Concepte, principis rectors i règim jurídic de la gestió econòmica financera del sector públic. Drets i obligacions de la Hisenda Pública Valenciana i la seua prescripció. El règim jurídic de l'activitat economicofinancera de les universitats de la Comunitat Valenciana. L'autonomia financera de les universitats.



42. El pressupost de la Universitat de València. Concepte i contingut. Regulació jurídica. L'estructura pressupostària. El cicle pressupostari. El pressupost de despeses. El procediment general d'execució del pressupost de despeses. L'ordenació de la despesa i l'ordenació del pagament

43. El pressupost d'ingressos de la Universitat de València. El procediment d'execució d'ingressos. Fases comptables. Especial referència als ingressos per transferència i subvencions. La transferència corrent de la Generalitat Valenciana.

44. El control de l'activitat econòmic financera del sector públic. Control intern i extern en l'Estat, la Comunitat Valenciana i la Universitat de València. Control de legalitat, financer i d'economia, eficàcia i eficiència.

45. Configuració institucional i naturalesa jurídica de les universitats. La Llei Orgànica 6/2001, de Universitats i la Llei Orgànica 4/2007. L'autonomia de les universitats. Regim jurídic de les universitats públiques. Els estatuts de les universitats públiques. Els reglament universitaris.

46. Els Estatuts de la Universitat de València. Naturalesa i fins de la Universitat de València. Contingut, estructura i reforma dels Estatuts. Les garanties jurídiques. La Sindicatura de Greuges

47. Les universitats i l'administració educativa. Competències de l'Estat i de les comunitats autònomes. La creació d'universitats públiques. La coordinació universitària: la Conferència General de Política Universitària i el Consell d'Universitats. El Consell Valencià d'Universitats i de Formació Superior. Agències d'avaluació de la qualitat en el sistema públic universitari.

48. De l'estructura de les universitats públiques: facultats, escoles, departaments, instituts universitaris d'investigació o altres centres. Centres mixtos d'investigació. Referència a l'estructura organitzativa de la Universitat de València. Creació, modificació i supressió de centres universitaris. Creació, supressió i adscripció d'instituts d'investigació.



49. Òrgans de govern de les universitats públiques: òrgans col·legiats i unipersonals. Especial referència a la seua regulació en els Estatuts de la Universitat de València.

50. L'espai europeu d'educació superior i l'ordenació dels ensenyaments universitaris (I). Els títols oficials. L'estructura dels estudis universitaris. La verificació i acreditació dels títols oficials, especial referència a la Universitat de València.

51. L'espai europeu d'educació superior i l'ordenació dels ensenyaments universitaris (II). El crèdit europeu. La transferència i reconeixement de crèdits. Expedició de títols oficials i Suplement Europeu al Títol.

52. Del règim dels estudiants universitaris. L'estatut de l'estudiant universitari. L'accés i el procediment d'admissió a la Universitat. Les beques i les ajudes a l'estudi. Els programes de mobilitat dels estudiants universitaris.

53. La Llei de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació. El sistema públic de I+D. Estructura. Òrgans de decisió, planificació i coordinació. L'Agencia Estatal d'Investigació. Òrgans d'execució: Universitats i Organismes públics d'investigació. Organismes de suport: OTRIS, centres tecnològics, parcs científics i tecnològics, fundacions. Òrgans d'avaluació.

54. La funció de transferència de coneixement en el sistema universitari. Estructures de suport a la transferència de coneixement. Mecanismes per a la transferència de coneixement: la I+D col·laborativa, la I+D per contracte. La protecció dels resultat de I+D i les llicències. La creació d'empreses de base tecnològica.

55. Universitat i societat. La Llei de Consells Socials de les Universitats Públiques Valencianes. El Consell Social de la Universitat de València.



Nota: La normativa legal que empara el contingut d'aquestes temes és la que es trobe publicada en el moment de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.





ANNEX III

Tribunal



El tribunal per a aquestes proves selectives estarà compost per cinc membres, amb veu i vot, nomenats pel rector o rectora:

a) La presidència i el secretari o la secretària, i la seua suplència, que designa el rector o la rectora entre el personal funcionari de la comunitat universitària.

b) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa el rector o rectora, preferentment entre el personal de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

c) Un/una vocal, i la seua suplència, que es tria per sorteig, entre el personal, preferentment, de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

d) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa el rector o rectora, entre personal d'altres administracions públiques de cossos funcionarials o escales del mateix grup o superior i de funcions anàlogues a la de la convocatòria.







ANNEX IV

Sol·licitud d'admissió a les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, torn lliure d'administració general, escala de gestió universitària d'aquesta Universitat



La sol·licitud s'ha d'emplenar mitjançant un formulari preparat per la Universitat de València en suport informàtic que es troba a la pàgina web de proves selectives del Servei de Recursos Humans (PAS), que té l'adreça: http://www.uv.es/pas.

Les persones que no puguen utilitzar ordinador propi, poden emplenar la sol·licitud amb els ordinadors instal·lats pel Servei de Recursos Humans (PAS), avinguda de Blasco Ibáñez, núm. 13, de València.



També es pot emplenar una sol·licitud elaborada per la persona interessada. Aquesta sol·licitud ha de recollir almenys les dades mínimes establerts en aquest annex.





DADES QUE HA DE RECOLLIR LA SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ ALS EXERCICIS SELECTIUS D'ACCÉS AL GRUP A, SUBGRUP A2, TORN LLIURE, D'ADMINISTRACIÓ GENERAL, ESCALA DE GESTIÓ UNIVERSITÀRIA.



DADES PERSONALS

Nom, cognoms, NIF, sexe, data de naixement, nacionalitat.

Adreça: (carrer, núm., porta, municipi, codi postal, província), telèfon i correu electrònic.



DADES DE LA CONVOCATÒRIA

Data del BOE, escala a la qual es presenta, grup i subgrup de titulació, sector.

Si sol·licita la realització de l'exercici de mèrits, amb especificació de l'idioma seleccionat.

Si té exempció de taxes o bonificació del 50 %.

Si es sol·liciten mesures d'adaptació i quines.



DADES DE FORMACIÓ

Títol acadèmic, idiomes comunitaris i valencià, de la persona aspirant.



Cal declarar que són certes les dades que hi consten, que es tenen les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les que assenyala específicament la convocatòria, i que s'adquireix el compromís de provar documentalment totes les dades de la sol·licitud.

Cal justificar l'ingrés dels drets de participació en els exercicis selectius o, segon el cas, l'exempció o bonificació de les taxes.



Igualment, cal signar la sol·licitud.

La sol·licitud s'ha d'adreçar al Rectorat de la Universitat de València.





ANNEX V

Mesures d'adaptació



Les mesures d'adaptació que poden sol·licitar les persones amb discapacitat són les següents:

1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes.

2. Ampliació del temps de durada de l'exercici.

3. Augment de l'amplitud dels caràcters de l'examen, per dificultat de visió.

4. Necessitat d'intèrpret per causa de sordesa.

5. Sistema braille d'escriptura.

6. Altres. En cas que l'adaptació requerida no siga alguna de les anteriors, s'ha d'indicar en un full complementari.





ANNEX VI



A) Llista de valors de valencià.

La llista de valors que es poden fer servir per al concurs de mèrits en l'apartat de valencià en la sol·licitud de participació en les proves, és la següent:

• Nivell C1

• Nivell C2

Només es reconeixen els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, els certificats del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València o els que hagen estat homologats per aquest Servei.



B) La llista de valors que es poden fer servir per al concurs de mèrits en l'apartat d'idioma comunitari en la sol·licitud de participació en les proves, és la següent:

• Nivell A1

• Nivell A2

• Nivell B1

• Nivell B2

• Nivell C1

• Nivell C2

Només es reconeixen els cursos o certificats d'idiomes comunitaris oficials.



Per a cada idioma que es presente com a mèrit, cal triar un dels valors esmentats (el de major nivell), d'acord amb el que estableix l'ACGUV 45/2013, actualitzat per l'ACGUV 169/2013 excepte per a certificats del Centre d'Idiomes de la Universitat de València (veure el següent quadre d'equivalencies).



A1 A2 B1 B2 C1 C2

Elemental Preintermedi Intermedi Intermedi alt Avançat

Mapa web