Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat de València. RESOLUCIÓ de 12 de desembre de 2016, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, pel torn lliure, escala tècnica superior d'informació -perfil: web-màrqueting-, sector d'administració especial d'aquesta universitat



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7960 de 18.01.2017
Número identificador:  2016/10338
Referència Base de Dades:  000620/2017
 



RESOLUCIÓ de 12 de desembre de 2016, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, pel torn lliure, escala tècnica superior d'informació -perfil: web-màrqueting-, sector d'administració especial d'aquesta universitat(oferta d'ocupació pública UVEG 2015). [2016/10338]

Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20, en relació amb el 2.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 de abril, el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de, la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, acorda convocar proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior d'informació –perfil: web-màrqueting de la Universitat de València, de conformitat amb l'Oferta d'ocupació pública UVEG 2015 (publicada al DOCV amb data 10.12.2015) i amb les següents





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte la selecció de personal per a cobrir 1 lloc vacant del grup A, subgrup A1, pel torn lliure, sector administració especial, escala tècnica superior d'informació –perfil: web-màrqueting-, mitjançant el sistema de concurs oposició.



1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i la normativa específica universitària recollida en la Llei Orgànica d'Universitats i en els Estatuts de la Universitat de València, així com en les normes que estableix aquesta convocatòria.

1.3. El procés selectiu constituït pel concurs oposició l'integraran les proves, les valoracions, les puntuacions i les matèries que figuren en l'annex I. El temari que ha de regir aquestes proves figura en l'annex II d'aquesta convocatòria. Les persones qui no reunisquen el requisit de coneixement de valencià que figura en aquesta convocatòria hauran de realitzar una prova prèvia al procés selectiu segons consta en l'annex I.

1.4. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, aquesta convocatòria s'ha de publicar en el Diari Oficial de Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE). Aquesta última publicació és la que s'ha de prendre com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds. La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admeses i admesos en les proves selectives, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea, o nacional d'algun estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Unió Europea, d'acord amb el que disposa l'article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de, la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i la Llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



Així mateix, hi poden participar els familiars (cònjuges, ascendents o descendents) dels esmentats treballadors o treballadores que tinguen els requisits establerts en la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial Decret 800/1995, de 19 de maig.



2.1.2. Haver complit 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.



2.1.3. Posseir el títol de doctor/a, llicenciatura, enginyeria superior, arquitectura superior, grau o titulació equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo abans de la finalització el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació.

2.1.4. Posseir el certificat acreditatiu de coneixements de valencià a nivell C1, expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià (JQCV) de la Generalitat Valenciana o pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, o bé el certificat d'homologació emès per aquest Servei, sense perjudici del que estableix la base 1.3 i l'annex I d'aquesta convocatòria.

2.1.5. Posseir la capacitat física i psíquica necessàries per a exercir les funcions corresponents al lloc convocat.

2.1.6. No trobar-se inhabilitat/da penalment per a l'exercici de funcions públiques.

2.1.7. No haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o ocupació públiques. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no està inhabilitada o en situació equivalent, ni es troba sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que l'impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.



2.2. Els requisits per a l'admissió a aquestes proves recollides en l'apartat 2.1, s'han de posseir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de gaudir durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.

2.3. En el moment de presentar la sol·licitud, només s'exigeix una declaració expressa i formal de que es reuneixen els requisits establerts en els subapartats 2.1.1 al 2.1.7 d'aquesta convocatòria, els quals s'han d'acreditar posteriorment en cas d'aprovar el concurs oposició.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades disposen d'un formulari per a complimentar la sol·licitud en suport informàtic. Aquest formulari es troba a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat, que té l'adreça següent: http://www.uv.es/~pas.

3.1.1. Al formulari hauran d'omplir les dades personals, dades de la convocatòria, titulació acadèmica, exercici de mèrits, etc. El nom i cognoms hauran d'escriure'ls exactament com figuren al DNI.



Igualment hauran d'omplir les dades relatives als seus coneixements de valencià i dels idiomes comunitaris que puguen ser valorats en la fase de concurs. Per omplir aquesta part hauran de consultar l'annex VI i l'Annex de l'acord del Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzat per ACGUV 169/2013, d'equivalències d'acreditació de llengües estrangeres disponible a l'adreça http://www.uv.es/pas (Normativa selecció de personal).

3.1.2Una vegada emplenat el formulari de sol·licitud, s'ha de polsar el botó d'enviar que hi ha al final del formulari. L'aplicació mostrarà una nova pantalla que indicarà si la sol·licitud ha estat donada d'alta, la data i l'hora, i també l'identificador d'aquesta (empremta), o bé si hi ha hagut alguna errada en l'enviament. En aquest últim cas, caldrà tornar-la a enviar. A continuació, si es polsa el botó <Generar document> es podrà visualitzar el formulari en format pdf (cal tenir instal·lat el programa Adobe Reader) i imprimir les dues còpies que es necessiten per a presentar la sol·licitud degudament identificada a la part superior dreta de cada full.

En el supòsit de no poder imprimir les dues còpies de la sol·licitud, o necessitar noves còpies, s'ha d'anotar l'identificador o empremta mostrat en aquesta pantalla. Si es vol imprimir (bé des de l'ordinador propi o des de qualsevol altre), s'ha d'accedir al mateix enllaç utilitzat per a omplir la instància i introduir el número d'identificador o empremta, en la casella situada a la part superior dreta.

L'aplicació tornarà un document en format pdf, que constarà de les dues còpies de la sol·licitud.

3.1.3. També es pot presentar una sol·licitud elaborada per la persona interessada, sempre que aquesta sol·licitud arreplegue com a mínim les dades que indica l'annex IV.

3.1.4. La Universitat de València habilitarà ordinadors al Servei de Recursos Humans (PAS), av. Blasco Ibáñez, 13 de València, per donar servei a les persones que no puguen omplir el formulari al seu ordinador.

3.2. Independentment de l'opció triada per a formalitzar la sol·licitud, aquesta s'ha de presentar per duplicat (una per a la Universitat de València i una per a l'interessat/da) i estaran dirigides al Rectorat de la Universitat de València.

Les diferents opcions per a la presentació de sol·licituds s'expliquen en la base 3.4 d'aquesta convocatòria.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE). La publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) tindrà només caràcter informatiu.

3.4. Presentació de sol·licituds.

3.4.1. Les sol·licituds es poden presentar en:

a) El registre d'entrada de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València) que es troba obert al públic de dilluns a divendres (horari: de 09.00 a 14.00 h. i de 16 a 18 h.).

b) El registre de qualsevol altra administració pública, o a les oficines de Correus, tal com estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Si es presenta la solicitud en una oficina de Correus, s'haurà de complir amb el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels Serveis de Correus: la sol·licitud s'hi ha de presentar en sobre obert, perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta Universitat.

Al sobre hi ha de constar l'adreça següent: Universitat de València, Servei de Recursos Humans (PAS), av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València.

3.4.2. De conformitat amb l'apartat b de l'article 38 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, no tenen la consideració d'oficines de registre les d'altres universitats distintes a la convocant.

3.5. Caldrà adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:

3.5.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.

3.5.2. Resguard de l'ingrés dels drets d'examen o justificant pel qual s'acullen a l'exempció de taxes (apartat 3.7 d'aquesta convocatòria).

3.6. Els drets d'examen seran de 24,76 euros, que s'ingressaran en el compte corrent «Drets d'examen – Universitat de València», núm. ES21.0049.6721.65.2010001382 del Banco Santander.

El fet de no abonar la quantitat indicada com a drets d'examen dins del termini de presentació de sol·licituds es considerarà incompliment inesmenable i determinarà l'exclusió en les proves de la persona aspirant.

3.7. D'acord amb el que disposa el Text Refós de la Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana, són exemptes del pagament dels drets d'examen:

3.7.1. Les persones amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Aquestes persones han de presentar els certificats corresponents que acrediten la condició de persona amb discapacitat mitjançant fotocòpia del certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent.



3.7.2. Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

3.7.3. Gaudiran d'una bonificació del 50 % d'aquestes taxes els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

3.7.4. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

3.8. Les persones aspirants amb discapacitat que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació, ho han d'indicar expressament en l'imprès de sol·licitud, no només marcant la casella corresponent sinó especificant el tipus de mesura requerida. En l'annex V hi ha la llista de mesures d'adaptació possibles. Perquè els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent hauran de presentar juntament amb la sol·licitud, les fotocòpies del certificat del grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.

Sense la presentació d'aquest últim no serà possible la concessió de l'adaptació sol·licitada.

3.9. Com que la convocatòria estableix la realització d'una prova d'idioma comunitari, voluntària i de mèrit, la persona aspirant ha de fer constar la seua opció en l'imprès de sol·licitud. Si no ho fa així, s'entendrà que renuncia a realitzar aquesta prova.



3.10. Els errors que es puguen advertir en la sol·licitud, es poden corregir en qualsevol moment, d'ofici o a instància de la persona interessada.



Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i després que s'haja comprovat que es tenen tots els requisits de participació que la convocatòria assenyala, i també que s'ha efectuat el pagament dels drets d'examen o la justificació de l'exempció de l'abonament dels mateixos, el rector dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), que contindrà la llista provisional de les persones admeses i excloses a la realització de les proves.

4.2. A partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, s'inicia un termini de 10 dies hàbils perquè s'hi puguen formular al·legacions o esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, d'acord amb el que estableix l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de los Administracions Públiques.

En qualsevol cas, i per tal d'evitar errors i permetre'n l'esmena dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants han de comprovar fefaentment no només que no figuren en la relació de persones excloses, sinó que a més el seu nom, cognoms i DNI consten correctament en la relació de persones admeses, així com l'idioma triat per a la prova voluntària i de mèrits si es va optar per la realització d'aquesta.

Les persones aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions, seran definitivament excloses de la participació en aquestes proves.

4.3. Una vegada finalitzat el termini de reclamacions i d'al·legacions, esmenats els defectes, es dictarà una nova resolució, que contindrà la llista definitiva de persones admeses i excloses, la data, el lloc i l'hora de la realització del primer exercici. Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.4. Són causa d'exclusió, a més de les que s'indiquen en altres apartats d'aquestes bases:

– No haver signat la sol·licitud.

– No haver presentat fotocòpia del DNI.

4.5. És causa d'exclusió de l'exercici de mèrits no haver assenyalat l'apartat corresponent de la sol·licitud; i, pel que fa a l'exercici d'idioma, no haver-hi especificat l'idioma elegit.



Cinquena. Desenvolupament de les proves selectives

5.1. Els exercicis es faran a les dependències de la Universitat de València. El primer exercici es realitzarà al lloc, la data i l'hora que establirà la resolució del Rectorat d'aquesta Universitat mitjançant la qual s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses de les proves objecte d'aquesta convocatòria.

5.2. En cas de realitzar-se algun dels exercicis en diverses sessions, l'ordre d'actuació dels opositors/es s'ha d'establir per sorteig.



5.3. En cada exercici les persones aspirants han d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, del passaport o del permís de conduir.

L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona, determinarà la seua exclusió de la realització de les proves.

Les còpies o fotocòpies d'aquests documents no són vàlides en cap cas.

5.4. Les persones aspirants seran convocades per a cada exercici en crida única, i en seran excloses les qui no hi compareguen. Si la persona arriba al lloc de realització de les proves quan aquestes ja s'han iniciat o no s'hi presenta, encara que siga per causa justificada, perdrà el seu dret.



Les persones que integren el tribunal i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es realitzen els exercicis a aquelles persones que no complisquen els requisits anteriors, ni a aquelles que hi compareguen després que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.

Tanmateix, quan es tracte de proves orals o d'altres de caràcter individual i successiu, el tribunal pot considerar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que aquestes proves no hagen finalitzat i aquesta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta de personal.

5.5. Després de cada prova, el tribunal ha d'anunciar la realització de la següent mitjançant la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/~pas, amb una antelació mínima de 48 hores.

5.6. Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal tinguera coneixement que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència a l'interessat/da, li ha de requerir que acredite els requisits esmentats. Si la persona no els acredita en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, el tribunal proposarà la seua exclusió de la prova, tot indicant les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà resolució motivada d'exclusió de l'esmentada persona de les proves selectives.

5.7. La valoració de cadascun dels exercicis de que consten les proves selectives, s'expressarà amb dos decimals.



Sisena. Informació i actuacions del tribunal

6.1. Tota la informació que siga necessària comunicar a les persones aspirants, les llistes d'aprovats i aprovades de cadascun dels exercicis, la valoració dels mèrits i qualsevol altre anunci que el tribunal estime pertinent, s'ha de publicar al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans (PAS) i en la pàgina web d'aquest servei, l'adreça de la qual és http://www.uv.es/~pas.

6.2. Finalitzades les proves i valorats els mèrits que integren el concurs-oposició, el tribunal elaborarà una llista amb el nom de la persona que l'haja superat.

Si en l'elaboració d'aquesta llista es produeix un empat entre la puntuació de més d'una persona aprovada, l'ordre s'ha d'establir de la manera següent:

1r. Atenent a la puntuació obtinguda en el segon exercici.

2n. Si encara persisteix l'empat, s'ha de tenir en compte la puntuació del primer exercici.

3r. Si tot i així es manté l'empat, aquest es dirimirà per sorteig.



Setena. Llista de la persona aprovada i presentació de documents

7.1. Una vegada finalitzat el procés selectiu, es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), per resolució del Rectorat, la llista definitiva amb el nom de la persona aprovada.

7.2. Dins del termini de 20 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) de la llista amb en nom de la persona aprovada, aquesta haurà de presentar al Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat la documentació següent:

7.2.1. Certificat de naixement expedit pel registre civil corresponent o fotocòpia del DNI.

7.2.2. Fotocòpia acarada amb l'original del títol acadèmic exigit en aquesta convocatòria.

7.2.3. Certificat acreditatiu dels coneixements de valencià a nivell mitjà.

7.2.4. Declaració de no haver estat separat/da, per expedient disciplinari, d'alguna administració o càrrec públic, així com de no estar inhabilitat/da penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Si la persona aprovada és nacional d'altres estats comunitaris, ha de presentar una declaració de no trobar-se sotmesa a cap sanció disciplinària o condemna penal que li impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.



7.2.5. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessàries per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball ofertats. A aquest efecte, els reconeixements s'han de fer per mitjà dels serveis mèdics de la Universitat de València.

7.2.6. Si la persona aprovada té alguna discapacitat, haurà d'aportar un certificat de l'òrgan competent de la comunitat autònoma sobre la capacitat per a dur a terme les tasques que corresponguen al lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria.

7.2.7. Si la persona aprovada ha gaudit de l'exempció o bonificació de les taxes haurà de presentar fotocòpia acarada amb l'original de la documentació que justifique el motiu d'aquesta.

7.3. Si la persona aprovada té la condició de personal funcionari/a de carrera o personal laboral fix d'aquesta Universitat, queda exempta de justificar documentalment les condicions generals que ja haja acreditat mitjançant nomenaments anteriors, tot i que n'haurà d'acreditar la resta.

7.4. Si no es presenta la documentació dins del termini indicat (excepte en els casos de força major) o hi ha falsedat en els documents presentats, això comportarà la invalidesa de les actuacions de la persona aprovada i, respecte d'aquesta, la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal, sense perjudici de les responsabilitats en què haja pogut incórrer.





Huitena. Nomenament de funcionari o funcionària

Una vegada transcorregut el termini de presentació de la documentació especificada en la base setena d'aquesta convocatòria, i després que haja estat verificada, el rector dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), mitjançant la qual la persona que haja superat aquestes proves selectives serà nomenada funcionària de carrera.





Novena. Tribunal

9.1. La composició del tribunal qualificador d'aquestes proves s'ha d'ajustar al que es va aprovar per Acord de Consell de Govern d'aquesta Universitat (ACGUV 185/2012), de 30 de juliol de 2012, «Composició i funcionament dels tribunals de les proves selectives per a l'accés a les diferents escales que conformen el personal d'administració i serveis d'aquesta Universitat», i que figura en l'Annex III d'aquesta convocatòria.

La relació nominal de les persones que l'integren es farà pública en la mateixa resolució en què es publiquen les llistes definitives de persones admeses i excloses.

D'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, el tribunal ha de vetllar pel compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

9.2. La composició del tribunal s'ha d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i la seua composició ha de tendir a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per la Igualtat efectiva de dones i d'homes, l'article 60.1 del Reial Decret Legislatiu 5/2015 pel qual s'aprova el Text Refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la llei 10/2010 d'Ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



9.3. El tribunal pot nomenar personal col·laborador, especialista i ajudant, que estarà sempre sota la seua direcció i control directe.

9.4. Les persones que componen el tribunal, i també el personal col·laborador, especialista i ajudant, hauran d'abstenir-se d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, o si han realitzat tasques de preparació d'opositors a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

La presidència pot sol·licitar a les persones que formen part del tribunal una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

9.5. Prèvia convocatòria de la presidència, el tribunal es constitueix amb l'assistència almenys de la majoria reglamentària dels seus membres, titulars o suplents. En aquesta sessió, el tribunal ha d'acordar totes les decisions que corresponguen per al correcte desenvolupament de les proves selectives.

Durant el procés selectiu, el tribunal ha de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir sobre l'aplicació d'aquestes normes, i també el que s'haja de fer en els casos no previstos.

El procediment d'actuació del tribunal s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

9.6. El tribunal ha d'adoptar les mesures necessàries perquè les persones aspirants amb discapacitat tinguen les mateixes condicions per a la realització dels exercicis que la resta de participants. En aquest sentit, per a les persones que ho sol·liciten, d'acord amb la base 3.8, s'han d'establir les adaptacions possibles de temps i mitjans.

9.7. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen surgir, el tribunal té la seu al Rectorat de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

9.8. Les persones que formen part del tribunal que actue en aquestes proves, han de tenir la categoria que per a aquests casos determine la legislació vigent.

9.9. En cap cas el tribunal no pot aprovar ni declarar que ha superat les proves selectives un nombre de persones superior al de llocs convocats. Qualsevol proposta que contravinga el que hi ha establert és nul·la de ple dret.

9.10. La presidència del tribunal ha d'adoptar les mesures oportunes per garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguen corregits sense el coneixement de la identitat dels aspirants, en aquells exercicis que escaiga.



Desena. Informació sobre les dades recollides

10.1. Les dades subministrades per les persones interessades poden quedar incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la base de dades de personal o la base de dades de borsa de treball, de conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

10.2. El fitxer queda sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG (avinguda Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València).

10.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

10.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'han d'adoptar les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

10.5. Les persones interessades poden exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, núm. 13, nivell 1, 46010 València).



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, cal interposar, conforme a l'art 123 de la llei 39/2015 recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà a la seua publicació davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciós administrativa de la Comunitat Valenciana.



Contra els actes del tribunal es podrà interposar recurs d'alçada d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015 d'1 d'octubre de Procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució, s'anunciaran al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), a l'efecte d'emplaçament a les possibles persones interessades.



València, 12 de desembre de 2016.– El rector, p. d. (DOGV 26.10.2016), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal



ANNEX I

Sistema selectiu



Amb anterioritat a l'inici del procés selectiu, les persones que no estiguin en possessió de la certificació de coneixement de valencià de nivell C1, hauran de realitzar una prova de coneixements de la llengua oral i escrita equivalent a aquest nivell. El resultat d'aquesta serà APTE/A o NO APTE/A. Superada la prova, podrà començar el procés selectiu i se'ls considerarà en possessió de l'acreditació suficient del nivell C1 de valencià exigit.

El procediment de selecció es fa en dues fases: oposició i concurs.



1. Fase d'oposició.

Constarà de tres exercicis, dels quals els dos primers són obligatoris i eliminatoris i el tercer, voluntari i de mèrits.

El primer exercici, obligatori i eliminatori, constarà de dues parts:



Primera part: consistirà en el desenvolupament per escrit d'un tema a elegir entre dos extrets a l'atzar pel tribunal entre tots els que conformen el temari d'administració general que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Segona part: consistirà en el desenvolupament per escrit de dos temes a elegir entre tres extrets a l'atzar pel tribunal entre tots els que conformen el temari específic que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Ambdues parts es realitzaran en una única sessió. La valoració total de l'exercici serà de 25 punts. La primera part es valorarà en un 25 % del total i la segona part, en un 75 % del total. La valoració de l'exercici serà la suma de la puntuació d'ambdues parts.

Una vegada finalitzada la prova, cada opositor/a introduirà els exercicis dins d'un sobre que, una vegada tancat, quedarà sota la custòdia del tribunal, el qual citarà als i les opositores per a la lectura pública dels temes que hagen desenvolupat. El tribunal anunciarà amb la suficient antelació la data, l'hora i el lloc d'aquesta lectura.

El tribunal ha de fixar la durada d'aquest exercici amb suficient antelació, que no podrà ser superior a tres hores.

El segon exercici, obligatori i eliminatori:

Consistirà en la resolució de dos supòsits pràctics a triar entre tres proposats pel tribunal, relacionats amb el contingut del temari específic que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria. La prova pràctica tindrà les característiques adequades a la funció que haurà de desenvolupar en l'escala en què s'integra el lloc convocat. Si el tribunal ho considera oportú, es pot realitzar amb mitjans informàtics (tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades, programes específics per a dibuixos, etc).

En el moment de fer públic el resultat del primer exercici, s'anunciarà la forma de desenvolupament del segon.

El tribunal ha de fixar la durada d'aquest exercici amb suficient antelació, la qual dependrà del seu contingut.

La valoració total d'aquest exercici serà de 25 punts. Cadascun dels supòsits es valorarà de 0 a 12,5 punts. Per a aprovar serà necessari obtenir al menys 12,5 punts en total i no haver estat valorat/da amb 0 punts en cap supòsit.

El tercer exercici voluntari i de mèrit, consta de dues parts:

Les persones opositores que opten per la realització d'aquest exercici, hauran de realitzar necessàriament la part obligatòria.

Primera part (voluntària): tindrà per objecte valorar el coneixement d'un idioma comunitari entre els següents: anglès, francès, alemany o italià, segons l'opció manifestada per la persona interessada en l'imprès de sol·licitud de participació en les proves.

L'idioma triat per a aquesta prova no podrà ser valorat com a mèrit en la fase de concurs.

Segona part (obligatòria): tindrà per objecte mantenir una entrevista basada en una memòria que ha de presentar la persona opositora sobre el funcionament d'un servei relacionat amb l'àrea funcional a què es refereix el lloc convocat, redactada per la persona opositora i que no podrà passar de 15 fulls.

Les persones aspirants han de presentar la memòria juntament amb el currículum en el termini de 10 dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista d'aprovats i aprovades en les exercicis obligatoris.

La valoració total d'aquest exercici serà de 10 punts: la primera part es valorarà fins un màxim de 7 punts, i la segona part, fins un màxim de 3 punts.

Finalitzada la fase d'oposició, i per a les persones que l'hagen superada, el tribunal obrirà un termini de 10 dies hàbils per a la presentació de la documentació acreditativa per a la fase de concurs.



2. Fase de concurs

A la fase de concurs, només hi poden optar les persones aspirants que hagen superat la fase d'oposició. Es valoraran els mèrits que hagen aportat les esmentades persones segons el barem que s'assenyala a continuació. Aquests mèrits s'han de posseir en la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.

Els mèrits que s'ha de valorar són els següents:

a) Treball desenvolupat en l'administració. S'ha de valorar fins un màxim de 32 punts el treball desenvolupat en qualsevol administració pública, en cossos o escales iguals o diferents del de les activitats funcionals dels llocs convocats, en qualsevol tipus de relació jurídica (administrativa o laboral), a raó de:

• 0,30 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball de la Universitat de València de la mateixa escala del lloc de treball convocat.

• 0,15 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball diferents dels de l'apartat anterior i desenvolupats a la Universitat de València.

• 0,075 punts per mes complet de serveis prestats en qualsevol lloc de treball desenvolupat en qualsevol universitat pública.

• 0,0375 punts per mes complet de serveis prestats en qualsevol lloc de treball desenvolupat en qualsevol altra administració pública.



b) Formació. Es valoraran fins un màxim de 8 punts els apartats següents:

b.1) Titulació acadèmica: la valoració màxima per a aquest concepte serà de 3 punts. Es valoraran les titulacions acadèmiques acreditades que siguen superiors a les que s'exigeixen per accedir al grup a què pertany el lloc ofertat, d'acord amb l'escala següent:

• Altra llicenciatura o grau diferent a la d'accés:1,5 punts

• Doctorat o equivalent: 3 punts

b.2) Coneixements de valencià: La valoració màxima per aquest concepte és de 3 punts. S'ha de valorar el nivell de coneixements de valencià d'acord amb l'escala següent:

• Nivell C2:3 punts

b.3) Idiomes comunitaris. La valoració màxima por aquest concepte és de 2 punts. Es valorarà els nivells de coneixements dels idiomes comunitaris següents: anglès, francès, italià o alemany. Els cursos reconeguts són els que contempla ‘Acord de Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzat pel ACGUV 169/2013, i s'han de puntuar d'acord amb aquesta escala:

• Nivell A1:0,20 punts

• Nivell A2:0,40 punts

• Nivell B1:0,60 punts

• Nivell B2:0,80 punts

• Nivell C1:1 punt

• Nivell C2:1,20 punts

Tot seguit, s'ha d'elaborar la llista amb el nom de la persona aprovada en el concurs oposició, tal com s'estableix en la base 6.2 d'aquesta convocatòria.





ANNEX II

Temari



Temari d'Administració General



1. La Constitució espanyola de 1978. Característiques, estructura, contingut i reforma. Els principis constitucionals. Els drets fonamentals i les llibertats públiques, regulació, garantia i suspensió. El sistema polític espanyol. El Tribunal Constitucional.

2. Els estatuts d'autonomia, la seua elaboració, aprovació i reforma. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. Estructura i contingut. Les institucions de la Generalitat Valenciana.

3. L'administració i el principi de legalitat. El dret administratiu. Les seues fonts. L'acte administratiu: concepte, classes i elements. La notificació. La motivació. Eficàcia dels actes administratius. Nul·litat i anul·labilitat.

4. El procediment administratiu. Principis. Classes. Subjectes. El procediment administratiu comú. Les seues fases. Els recursos administratius, concepte i classes. Òrgans competents i procediment.

5. El pressupost de la Universitat de València. Normativa reguladora. Concepte i contingut. Estructura. El cicle pressupostari: elaboració, aprovació, execució i control.

6. Configuració institucional i naturalesa jurídica de les universitats. La Llei Orgànica 6/2001, d'universitats, i la Llei Orgànica 4/2007. L'autonomia de les universitats. Règim jurídic de les universitats públiques. Els estatuts de les universitats públiques.

7. La Universitat de València. Els seus Estatuts: fins de la Universitat, estructura, òrgans de govern col·legiats i unipersonals.

8. L'Espai Europeu d'Educació Superior i l'ordenació dels ensenyaments universitaris. L'estatut de l'estudiant universitari.

9. El personal d'administració i serveis de la Universitat de València. Règim jurídic. Classes. El personal funcionari: naixement i extinció de la relació funcionarial. Drets i deures.

10. El personal docent i investigador de les universitats públiques. Règim jurídic. Classes de professorat universitari. Drets i deures.



11. La Llei de prevenció de riscos laborals i la seua aplicació en l'àmbit de l'administració pública. Legislació i polítiques d'integració del personal amb discapacitat.

12. Polítiques públiques en matèria d'igualtat de sexes. La Llei Orgànica 3/2007, per a la igualtat efectiva de dones i homes. II Pla d'igualtat de la Universitat de València.



Temari específic



13. Concepte de màrqueting: definició de màrqueting. Evolució del concepte de màrqueting. Conceptes bàsics per al màrqueting: necessitats, desitjos, demandes, valor per al client, satisfacció, intercanvis i relacions. El màrqueting com a construcció de relacions amb els clients.



14. La direcció de màrqueting: el paper del màrqueting en el pla estratègic. Funcions de la direcció de màrqueting. Components del mix de màrqueting.

15. L'entorn de màrqueting: macroentorn de màrqueting. Microentorn de màrqueting. Resposta a l'entorn del màrqueting

16. La demanda: concepte de demanda. Factors determinants de la demanda. Mètodes d'estimació de la demanda.

17. Comportament del consumidor i de les organitzacions: procés de decisió de compra. Determinants interns i externs del comportament del consumidor. Procés de decisió de compra de les organitzacions. Agents del procés de compra de les organitzacions.

18. Segmentació de mercats: concepte i finalitats de la segmentació. Requisits dels segments del mercat. Criteris de segmentació. Estratègies de segmentació.

19. El pla de màrqueting: anàlisi extern i intern. Definició d'objectius. Decisions estratègies. Pla d'acció, pressupost i control.

20. Màrqueting específic: màrqueting industrial. Màrqueting de serveis. Màrqueting internacional.

21. Ètica en el màrqueting: la responsabilitat social en el màrqueting. Conductes no ètiques en el màrqueting. Forma d'enfrontar-se als problemes ètics en el màrqueting.

22. La investigació de mercats: necessitats d'informació. Procés d'investigació de mercats. Fonts d'informació.

23. La investigació qualitativa i les seves tècniques: definició i tipus d'investigació qualitativa. Entrevistes en profunditat. Dinàmiques de grup. Tècniques projectives i de creativitat.

24. La investigació quantitativa i les seves tècniques: definició i tipus d'investigació quantitativa. Enquestes ad hoc. Enquestes periòdiques. Experimentació.

25. Disseny del qüestionari: tipus de qüestionaris. Tipus de preguntes. Ordre de les preguntes. Disseny del qüestionari en internet. El pretest del qüestionari.

26. Mostreig i treball de camp: procés del mostreig. Mètodes de mostreig: probabilístics i no probabilístics. Mostreig en internet. Càlcul de la grandària de la mostra. Treball de camp.

27. Preparació i enregistrament de les dades: preparació de dades: verificació del qüestionari, respostes incompletes, incongruents o ambigües. Enregistrament de dades: transcripció, depuració tractant dades impròpies, il·lògics o extrems, tractament de valors perduts

28. Anàlisi de dades: anàlisi univariant i bivariante: anàlisi descriptiva de la informació. Tabulació creuada. Contrast d'hipòtesi. Anàlisi de la variància d'un factor.

29. Preparació i presentació de l'informe de investigació de mercats: tipus d'informe. Organització de l'informe. Redacció de l'informe. Presentació oral de l'informe.

30. Producte i estratègies de marca: concepte i classificació de productes. Organització i gestió de la cartera de productes. Diferenciació i posicionament del producte. Identificació del producte: marques.



31. Desenvolupament de nous productes i cicle de vida: desenvolupament de nous productes. Procés de difusió i adopció del producte. El cicle de vida del producte: implicacions de màrqueting.

32. Decisions sobre preus: concepte, importància i objectius del preu. Condicionants en la fixació de preus. Mètodes de fixació de preus. Estratègies de fixació de preus.

33. El sistema de distribució: concepte de canal de distribució. Funcions dels intermediaris. Tipus de canal i condicionants de l'elecció. Relacions al canal de distribució.

34. Formes i estructura de la distribució: el comerç majorista: característiques i classificació. El comerç detallista: característiques i classificació. Integració dels canals de distribució.

35. Distribució física o logística: concepte de distribució física i logística. Funcions de la logística. Transport, emmagatzematge, gestió de compres i gestió d'inventaris. Decisions sobre el servei al client i els temps d'espera.

36. La comunicació comercial: concepte i funció de la comunicació comercial. La comunicació integrada de màrqueting. Planificació de la comunicació comercial.

37. Naturalesa i abast de la publicitat: concepte i tipus de publicitat. Publicitat i consumidor: processament. Planificació publicitària: pla publicitari i briefing.

38. Entorn de la publicitat: el mercat publicitari: anunciants, agències i mitjans. Legislació i autoregulació publicitària. Efectes econòmics i socials de la publicitat.

39. Objectius i pressupost publicitari: objectius publicitaris: funcions i components. Resposta a la publicitat: vendes i variables interventores. Eficàcia publicitària: el postest publicitari. Models i mètodes de determinació del pressupost.

40. Planificació de mitjans i suports: els mitjans publicitaris: característiques. Investigació d'audiències. Criteris de selecció de mitjans i suports. El pla de mitjans: avaluació, optimització i eficàcia.



41. Relacions públiques clàssiques: concepte de relacions públiques. Tècniques de relacions públiques. La gestió de crisi. internet com a suport de les relacions públiques.

42. Promoció de vendes: concepte de promoció de vendes. Objectius i tipologia de la promoció de vendes. Planificació de la promoció de vendes. internet com a suport de la promoció de vendes. Tècniques dirigides al consumidor, al canal i força de vendes.

43. Patrocini i mecenatge: concepte de patrocini i de mecenatge. Tipologia del patrocini. Pla de patrocini.

44. Fires comercials: màrqueting firal com a eina de promoció. La selecció de la fira. L'espai i la seva contractació. El estand: decoració i atenció. La promoció de l'empresa en fires comercials. Control de resultats de l'assistència a fires comercials.

45. Màrqueting directe: concepte de màrqueting directe. Les bases de dades com a element central del màrqueting directe. Tècniques de màrqueting directe. Màrqueting directe en internet.

46. Merchandising: concepte, evolució i tipus de merchandising. Disposició del punt de venda: arquitectura interior. Disposició del punt de venda: arquitectura exterior. Animació del punt de venda. Gestió de l'àrea expositiva: el lineal.

47. Venda personal: concepte, característiques i finalitat de la venda personal. Habilitats del venedor. El procés de la venda personal.

48. Venda personal: inici de la relació: Etapa de prospecció. Etapa de preparació de la presentació al client. Etapa d'acostament i contacte amb el client. Elaboració i gestió de bases de dades de clients: CRM.



49. Venda personal: desenvolupament de la relació: etapa de presentació de vendes. La demostració com eina de presentació. L'etapa de negociació d'objeccions. L'etapa de tancament de la venda

50. Venda personal: manteniment i expansió de la relació, el servei al client: importància del servei al client. Mètodes de servei al client. Tractament de queixes i reclamacions. Manteniment, retenció i recuperació de clients.

51. Venda personal: desenvolupament de la relació: etapa de presentació de vendes. La demostració com eina de presentació. L'etapa de negociació d'objeccions. L'etapa de tancament de la venda.

52. Direcció de vendes: planificació i organització de la força de vendes: definició d'objectius i previsió de vendes. Grandària, tipus i organització de la força de vendes. Disseny del territori de vendes. Pressupost de vendes i fixació de quotes de venda.

53. Reclutament i selecció de la força de vendes: el procés de reclutament i selecció de venedors. Anàlisi i planificació del reclutament i selecció de venedors. Procediment de selecció: preselecció, proves estructurades i entrevista final.

54. Formació de la força de vendes: procés de formació de venedors. Planificació de la formació: necessitats, objectius i pressupost de formació. Disseny i execució del programa de formació. Avaluació de la formació en vendes.

55. Motivació de la força de vendes: aspectes previs a tenir en compte per a motivar als venedors. Adaptació de les polítiques motivacionals a les característiques dels venedors. Etapes en el desenvolupament i configuració del pla de remuneració dels venedors. Components financers del pla de remuneració. Altres elements del pla de remuneració.

56. Avaluació i control de la força de vendes: determinants de l'acompliment dels venedors. Aspectes a tenir en compte en l'avaluació. Avaluació de les activitats i resultats. Causants dels mals resultats i com actuar enfront d'ells.

57. Planificació de mitjans online: publicitat en mitjans online, evolució i tendències. Estratègia de planificació online. Fons d'informació i seguiment del client. Anàlisi multicanal i models d'atribució.



58. Estratègies publicitàries en la web: sites de destinació. Microsites. Campanya de bàners. Màrqueting viral. Permission màrqueting. Cupons digitals (i-centives i i-coupons).

59. Publicitat gràfica online: gestió eficient de publicitat gràfica online. Xarxes de publicitat, formats publicitaris i tendències. Publicitat gràfica: Google Display AdBuilder.

60. Social mitjana: xarxes socials i community management. Construcció i manteniment d'una xarxa social. Campanyes i estratègia en xarxes socials. Publicitat en xarxes socials. Vitalització de continguts.

61. Email i xarxes de afiliació: campanyes email, definició i propietats. Construcció i manteniment de bases de dades de contactes. Eines per a campanyes d'email. Redacció d'emails: criteris d'eficàcia. Xarxes de afiliació.

62. Mobile mitjana: planificació publicitària en mòbils: funcionament adservers, models de compra. Publicitat mòbil convencional: formats display, publicitat in-app, missatgeria, permission màrqueting. Formats enriquits: vídeo i rich mitjana. Performance: SEM: Adwords, plataformes publicitàries per a apps, xarxes d'afiliació, altres plataformes i possibilitats. Retargeting. Formats click to call i ring back call. Codis QR i Bidis. Realitat augmentada. Patrons. Noves Tecnologies: RFID, NFC, Beacon.

63. Advergaming: tipologies de videojocs utilitzats en les estratègies de Advergaming. Estratègies de Advergaming en la web.

64. Analítica web: analítica web, definició, propietats i ecosistema. Eines d'analítica web. El client com a font d'informació.



65. Google Analytics: pàgina principal i administració de Google Analytics. Creació d'objectius i embuts de conversió. Esdeveniments, variables personalitzades, perfils i filtres. Creació de segments i seguiment de campanyes. Integració amb AdWords i Webmaster Tools. Seguiment de transaccions. Alertes i informes personalitzats. Page tagging i filtres avançats. Expressions regulars.

66. Cercadors: publicitat en cercadors, definició, propietats i tendències. Definició de mètriques i objectius en SEO i PPC. Gestió eficient de campanyes de pagament en cercadors. PPC. AdWords Editor. SEO I. Cercadors. SEO II. Keyword research. SEO III. Linkbuilding. SEO IV. Inbound màrqueting. SEO V. Auditoria SEO.

67. Anàlisi de màrqueting digital: anàlisi de mitjans i campanyes. Anàlisi de comerç electrònic. Anàlisi multicanal i remarketing: Google Analytics. Anàlisi de social mitjana. Anàlisi de captació de leads. Anàlisi d'accions offline ROPO. Anàlisi de continguts. Anàlisi de disseny i UX (user experience)

68. KPIs i quadres de comandament: definició de KPIs i quadres de comandament online. Quadre de comandament per a campanyes de publicitat gràfica online. Quadre de comandament per a campanyes SEO. Quadre de comandament per a campanyes PPC. Quadre de comandament per a experiència d'usuari. Quadre de comandament per a campanyes social mitjana. Quadre de comandament per a campanyes email.

69. Experiència d'usuari: disseny centrat en l'usuari, definició, propietats i tendències. Mètodes d'investigació UX (user experience). Definició de mètriques i objectius de UX. El procés de planificació UX. Escriptura per a web centrada en usuari.

70. Optimització de la conversió: optimització de la conversió, definició i propietats. Mètode Conversion Trinity. Definició de mètriques i objectius de conversió. Planificació de tests: priorització. Cicle de compra del client online. Creació de pàgines d'entrada. Test A/B i multivariant.

71. Optimització del lloc web: optimització per a dispositius mòbils. Optimització de la pàgina d'inici i de producte. Eines d'optimització de la conversió.

72. Aspectes legals del màrqueting digital: comunicacions comercials electròniques. Privacitat i seguretat de la informació. Propietat intel·lectual i industrial en el màrqueting digital. Llei de serveis de societat de la informació i comerç electrònic.



Nota: La normativa legal que empara el contingut d'aquestes temes és la que es trobe publicada en el moment de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.





ANNEX III

Tribunal



El tribunal per a aquestes proves selectives estarà compost per cinc membres, amb veu i vot, nomenats pel rector o rectora:

a) La presidència i el secretari o la secretària, i la seua suplència, que designa el rector o la rectora entre el personal funcionari de la comunitat universitària.

b) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa el rector o rectora, preferentment entre el personal de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

c) Un/una vocal, i la seua suplència, que es tria per sorteig, entre el personal, preferentment, de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

d) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa el rector o rectora, entre personal d'altres administracions públiques de cossos funcionarials o escales del mateix grup o superior i de funcions anàlogues a la de la convocatòria.





ANNEX IV

Sol·licitud d'admissió a les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, torn lliure d'administració especial



La sol·licitud s'ha d'emplenar mitjançant un formulari preparat per la Universitat de València en suport informàtic que es troba a la pàgina web de proves selectives del Servei de Recursos Humans (PAS), que té l'adreça: http://www.uv.es/pas.

Les persones que no puguen utilitzar ordinador propi, poden emplenar la sol·licitud amb els ordinadors instal·lats pel Servei de Recursos Humans (PAS), avinguda de Blasco Ibáñez, núm. 13, de València.



També es pot emplenar una sol·licitud elaborada per la persona concursant. Aquesta sol·licitud ha de recollir almenys les dades mínimes establerts en aquest annex.





DADES QUE HA DE RECOLLIR LA SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ ALS EXERCICIS SELECTIUS D'ACCÉS AL GRUP A, SUBGRUP A1, TORN LLIURE, D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, ESCALA TÈCNICA SUPERIOR D'INFORMACIÓ –PERFIL WEB-MÀRQUETING-.



DADES PERSONALS

Nom, cognoms, NIF, sexe, data de naixement, nacionalitat.

Adreça: (carrer, núm., porta, municipi, codi postal, província), telèfon i correu electrònic.



DADES DE LA CONVOCATÒRIA

Data del BOE, escala a la qual es presenta, grup i subgrup de titulació, sector.

Si sol·licita la realització de l'exercici de mèrits, amb especificació de l'idioma seleccionat.

Si té exempció de taxes o bonificació del 50 %.

Si es sol·liciten mesures d'adaptació i quines.



DADES DE FORMACIÓ

Títol acadèmic, idiomes comunitaris i valencià de la persona aspirant.



Cal declarar que són certes les dades que hi consten, que es tenen les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les que assenyala específicament la convocatòria, i que s'adquireix el compromís de provar documentalment totes les dades de la sol·licitud.

Cal justificar l'ingrés dels drets de participació en els exercicis selectius o l'exempció, si és el cas.

Igualment, cal signar la sol·licitud.

La sol·licitud s'ha d'adreçar al Rectorat de la Universitat de València.





ANNEX V

Mesures d'adaptació



Les mesures d'adaptació que poden sol·licitar les persones amb discapacitat són les següents:

1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes.

2. Ampliació del temps de durada de l'exercici.

3. Augment de l'amplitud dels caràcters de l'examen, per dificultat de visió.

4. Necessitat d'intèrpret per causa de sordesa.

5. Sistema braille d'escriptura.

6. Altres. En cas que l'adaptació requerida no siga alguna de les anteriors, s'ha d'indicar en un full complementari





ANNEX VI



A) Llista de valors de valencià.

La llista de valors que es poden fer servir per al concurs de mèrits en l'apartat de valencià en la sol·licitud de participació en les proves, és la següent:

• Nivell C2

Només es reconeixen els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, els certificats del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València o els que hagen estat homologats per aquest Servei.



B) La llista de valors que es poden fer servir per al concurs de mèrits en l'apartat d'idioma comunitari en la sol·licitud de participació en les proves, és la següent:

• Nivell A1

• Nivell A2

• Nivell B1

• Nivell B2

• Nivell C1

• Nivell C2



Només es reconeixen els cursos o certificats d'idiomes comunitaris oficials.



Per a cada idioma que es presente com a mèrit, cal triar un dels valors esmentats (el de major nivell), d'acord amb el que estableix l'ACGUV 45/2013, actualitzat per l'ACGUV 169/2013 excepte per a certificats del Centre d'Idiomes de la Universitat de València (veure el següent quadre d'equivalències).



A1 A2 B1 B2 C1 C2

Elemental Preintermedi Intermedi Intermedi

alt Avançat

Mapa web