Ficha disposicion

Ficha disposicion





Aeroport de Castelló, SL. Convocatòria de concurs públic de mèrits per a cobrir una plaça per a un contracte indefinit d'un/a tècnic/a de comunicació.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7961 de 19.01.2017
Número identificador:  2016/10710
Referència Base de Dades:  000673/2017
 



Convocatòria de concurs públic de mèrits per a cobrir una plaça per a un contracte indefinit d'un/a tècnic/a de comunicació. [2016/10710]

Aeroport de Castelló, SL (en endavant Aerocas) convoca concurs públic de mèrits per cobrir una plaça de tècnic/a de comunicació, d'acord amb les següents condicions:



1. Normes generals i tipus de contracte

Aquest concurs es regirà pel Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors, per la Llei de la funció pública valenciana en allò que resulte d'aplicació al personal laboral del sector públic de la Generalitat Valenciana i pel que disposen aquestes bases.

El contracte serà per un període indefinit. La jornada laboral serà a temps complet i es desenvoluparà en les oficines d'Aerocas, situades a la carretera CV-13, km 2,4 de Benlloch. La retribució anual del contracte serà de 30.771,14 euros bruts.

Les funcions a desenvolupar en el lloc de treball que es pretén cobrir amb aquesta convocatòria són les següents: dur a terme les actuacions que li encomanen els òrgans d'administració i direcció de la societat per a la millor difusió, coneixement i imatge d'Aerocas i de l'aeroport, elaboració d'informacions relacionades amb les activitats d'Aerocas i de l'aeroport; donar suport a la direcció en temes vinculats amb la comunicació i la imatge d'Aerocas i de l'aeroport.



2. Requisits

a) Tenir fets 18 anys i no superar l'edat de jubilació.

b) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra que, d'acord amb el que disposa l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

c) Estar en possessió del títol de Llicenciatura en Periodisme, Comunicació, Ciències de la Informació, o similars. O bé el títol universitari de grau més el títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi, habiliten per exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al lloc de treball.



d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de l'Administració de l'Estat, o de l'Administració autonòmica o local, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.



e) No patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca el desenvolupament de les funcions corresponents a la plaça convocada.



3. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds s'han de presentar al Registre d'Aerocas, carretera CV-13, km 2,4, 12181 Benlloch (Castelló), així com als registres enumerats a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Cada sol·licitud haurà d'expressar literalment la voluntat de participar en aquest procés de selecció (referencia: selecció tècnic comunicació) i s'haurà d'acompanyar d'un únic exemplar de la documentació següent:

– Còpia compulsada del document nacional d'identitat o, en el cas de les persones estrangeres, el document que acredite la identitat i data de naixement, en vigor.

– Còpia compulsada del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició d'aquest.

– Declaració responsable del compliment dels requisits establits als apartats d) i e) de l'apartat 2 d'aquestes bases.

– Còpia compulsada de la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats:

· Títols universitaris diferents als exigits en la convocatòria.

· Certificats de cursos relacionats amb el periodisme, la comunicació, l'edició, la maquetació i similars, en què consten les hores cursades.



· Certificació expedida per l'empresa/les empreses on s'haja treballat o informe de vida laboral expedida per la Seguretat Social.

– Per a l'acreditació de mèrits referits a l'elaboració d'informacions relacionades amb temes aeronàutics, caldrà aportar còpia de la publicació d'aquestes en els seus distints formats, de manera que la comissió de valoració puga acreditar la seua autoria.

Així mateix, en el moment de presentació de les sol·licituds per participar en aquest procés selectiu s'aportarà, en sobre tancat, una memòria.

El candidat en la seua memòria haurà d'aportar propostes organitzatives i de gestió que redunden en una major eficàcia i eficiència en el desenvolupament de les funcions encomanades al lloc de treball i totes aquelles qüestions que l'aspirant considere d'interés i d'importància per al desenvolupament d'aquestes.

En particular, l'aspirant haurà de realitzar la seua pròpia reflexió i anàlisi crítica sobre la imatge corporativa d'Aerocas i de l'aeroport de Castelló, i suggerir accions de millora d'aquesta.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds no s'admetrà en cap cas la presentació d'aquesta memòria, ni d'annexos o altres alteracions o complements d'aquesta.

Aerocas pot requerir en qualsevol moment els originals dels documents presentats, si així es considera necessari.

El/la candidat/a que resulte elegit/da haurà de remetre, en el termini de cinc dies des de la notificació com a candidat/a seleccionat/da, la documentació original de tots el requisits i mèrits aportats durant el procés de selecció.

Els mèrits al·legats en el currículum que, a criteri de la comissió de selecció, no es justifiquen documentalment, no es tindran en compte en la resolució del concurs. Els documents acreditatius dels requisits presentats en un idioma diferent dels oficials a la Comunitat Valenciana es presentaran acompanyats de la traducció jurada a qualsevol dels idiomes oficials.



4. Comissió de selecció

La comissió de selecció estarà formada per tres membres, tots ells amb veu i vot, designats per Aerocas entre personal tècnic de la Secretaria Autonòmica de Comunicació de la Presidència de la Generalitat, de l'Agència Valenciana de Turisme, i de la Universitat Jaume I.



El funcionament de la comissió de selecció està subjecte a les regles de funcionament dels òrgans col·legiats previstes als articles 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, en allò que resulte d'aplicació.

Els membres de la comissió s'abstindran de participar quan coincidisquen en ells algunes circumstàncies de les previstes a l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.





5. Termini de presentació de les sol·licituds

Vint dies hàbils des de l'endemà de la data de publicació al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

El president podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

La comissió resoldrà tots els dubtes que pugen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com els que pugen produir-se dels casos no previstos.

La comissió podrà declarar desert el concurs o establir un mínim de puntuació als aspirants per a poder ser seleccionats.





6. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants quedaran incloses en un fitxer, Aerocas es compromet a no fer un ús distint d'aquell per al qual han estat demanades, d'acord amb la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades.



7. Concurs de mèrits

La valoració dels mèrits dels aspirants es realitzarà segons les baremacions que s'indica en l'annex I.

El procés de selecció constarà de dues fases:

1. Fase primera: la comissió puntuarà els mèrits objectius de les persones sol·licitants que havent complit els requisits establerts en la Base 2 hagen segut admesos per participar en aquest procés selectiu.

2. Fase segona: consistirà en la defensa de la Memòria presentada davant la comissió d'avaluació. La defensa de la memòria consistirà en una exposició de 20 minuts dels aspectes que l'aspirant considere mes rellevants i en la submissió d'aquest a les preguntes que la Comissió d'Avaluació considere pertinent realitzar-li.

La defensa de la Memòria es realitzarà en un acte únic o en el menor nombre de sessions necessàries i amb la menor dilació possible en el temps.

Desenvolupament del procés selectiu:

Una vegada avaluats els mèrits objectius, la Comissió farà pública una llista ordenant als aspirants de major a menor puntuació.

Per la segona fase (Defensa de la Memòria) únicament es convocarà als candidats amb major puntuació en la fase primera, en concret a aquells la puntuació dels quals haja sigut igual a la del millor puntuat i com a màxim no inferior en dos punts a la millor puntuació.

La Comissió de Valoració comprovarà i valorarà els coneixements i aptituds per al desenvolupament del lloc de treball, així com l'experiència professional de l'aspirant i totes les circumstàncies que es consideren per al millor desenvolupament de les funcions del lloc de treball.



La suma de les puntuacions obtingudes en les dues fases serà el resultat final.

Els acords de la Comissió de Selecció i els resultats del concurs s'exposaran a la pagina web institucional de la societat pública. Aquesta publicació substituirà la notificació personal als interessats i produirà el mateixos efectes, d'acord amb el que disposa l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

8. Acreditació coneixements del valencià

En consonància amb l'estipulat a l'article 53.2 de la Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, aquells que superen les proves selectives acreditaran els seus coneixements de valencià mitjançant la presentació dels certificats, diplomes o títols que hagen sigut homologats per la Generalitat, o mitjançant la realització d'un exercici específic a tal efecte. El personal que no puga acreditar aquests coneixements haurà de realitzar els curs de perfeccionament que per a tal fi organitze l'Administració de la Generalitat.



Benlloch, 29 de desembre de 2016.– El director general: Joan Serafí Bernat Martí.







ANNEX 1

Barem per a la contractació d'un/a tècnic/a de comunicació



Fase A. Concurs de mèrits, fins a 8 punts.

Formació, fins a 1 punt:

Per títols universitaris superiors als exigits com a requisit general, fins a un màxim de 0,5 punts.



Títols Punts

CAP 0,1

Màster 0,2

Diplomatura 0,3

Grau 0,4

Altres llicenciatures / Doctorat 0,5



Per cursos relacionats amb el periodisme, la comunicació, l'edició, la maquetació i similars, amb 0,1 punts per cada 25 hores i fins un màxim de 0,5 punts.

Experiència professional, fins a 5 punts:

– Per experiència professional en mitjans de comunicació, 0,2 punts per any, fins a 2,5 punts.

– Per experiència en l'elaboració d'informacions relacionades amb temes aeronàutics, 0,05 per informació, fins a un màxim de 2,5 punts.

Coneixement d'idiomes, fins a 2 punts:

– Valencià: certificat Grau Elemental 0,25 punts; certificat Grau Mitjà 0,5 punts; i certificat Grau Superior 0,75 punts.

– Coneixement d'anglés: fins a 0,75 punts. Baremació: anglés bàsic 0,25 punts; anglés intermedi 0,5 punts; anglés avançat 0,75 punts.

– Altres idiomes estrangers: fins a 0,75 punts. Baremació: nivell bàsic 0,25 punts; nivell intermedi 0,5 punts; nivell avançat 0,75 punts.



Fase B. Defensa de la memòria fins a 2 punts.

El text es presentarà en paper, amb una extensió màxima de 20 fulls escrits en format DIN-A4, en Word o PDF, amb lletra TNR, en un cos de lletra 13 i interlineat de 1,5.

S'hauran de presentar 3 còpies.

Per a la seua defensa davant la comissió de selecció cada candidat disposarà de 20 minuts i se sotmetrà a les preguntes que aquesta comissió considere oportú formular-li.

Mapa web