Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de desembre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7973 de 06.02.2017
Número identificador:  2017/134
Referència Base de Dades:  001277/2017
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 22 de desembre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat. [2017/134]

Per una resolució del rector, de data 22 de desembre de 2016, s'ha disposat el següent:

De conformitat amb el que disposa l'article 63 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris, segons el que estableixen els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificats per Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell i en el Reglament General del Personal Docent i Investigador i en virtut del que estableix la disposició final segona (modificació de l'article 62.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, del Reial Decret llei 10/2015, d'11 de setembre, pel que es concedeixen crèdits extraordinaris i suplements de crèdits en el pressupost de l'Estat i s'adopten altres mesures en matèria d'ocupació pública i estímul a l'economia.



Aquest rectorat, en exercici de les competències atribuïdes per l'article 20 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en compliment de l'article 20 de la Llei 48/2015, de 29 d'octubre, de Pressupostos Generals de l'Estat per al 2016, i en execució de l'oferta d'ocupació pública de 2016, aprovada per acords del Consell de Govern de 27 de gener i 27 d'abril de 2016 (DOCV 19.05.2016), ha resolt:

Convocar dues places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat que es relacionen en l'annex I de la present resolució d'acord amb les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

Aquest concurs es regirà per allò que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, modificada per Llei orgànica 4/2007; en el Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre; en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, modificat per Acord de Consell de Govern en les sessions de 6 de juliol de 2006, 4 de març de 2009, 7 de juliol de 2010, 28 de novembre de 2012; i, en allò no previst, per la legislació general de funcionaris d'aplicació i per les presents bases.





Segona. Requisits dels candidats

2.1. Per a ser admés a l'esmentat concurs els aspirants hauran de reunir els requisits generals següents:

a) Nacionalitat. Ser espanyol. No obstant això, podran participar en idèntiques condicions que els espanyols els nacionals d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun estat, a què en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors.



També podran participar el cònjuge dels espanyols, dels nacionals d'algun dels estats membres de la Unió Europea i dels nacionals d'algun estat, a què en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat que visquen a càrrec seu.



En el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu, haurà d'acreditar-se la nacionalitat, així com si és el cas, el vincle de parentiu, i el de viure a expenses, d'acord amb el que preveu la legislació vigent sobre accés a l'ocupació pública de l'Administració general de l'Estat i els seus organismes públics de nacionals d'altres estats a què és d'aplicació el dret a la lliure circulació de treballadors.



L'acreditació de la nacionalitat i la resta de requisits exigits en la convocatòria es realitzarà per mitjà dels documents corresponents, certificats per les autoritats competents del seu país d'origen traduïts a l'espanyol, que serà la llengua oficial en què tindrà lloc el desenvolupament de les proves.

b) Edat: Tindre complits els setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació establida per la legislació vigent.

c) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, Local o institucional, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques corresponents a professor d'universitat.

2.2. A més dels requisits generals, s'hauran de complir els següents requisits específics:

a) Podran participar en aquesta convocatòria de promoció interna, els qui tinguen una antiguitat de, almenys, dos anys de servei actiu com a funcionaris de carrera del cos de professors titulars d'universitat o de l'escala d'investigadors científics dels organismes públics d'investigació.

b) Els funcionaris que participen en aquest concurs hauran d'estar acreditats per al cos docent de Catedràtics d'Universitat.

La concurrència dels requisits enumerats en la base 2.1 i en la present base hauran de tenir-se sempre a una data anterior a l'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i deuen continuar complint-se en la data de presa de possessió com a funcionari de carrera.



Tercera. Sol·licituds

Els qui desitgen prendre part en aquesta convocatòria de promoció interna remetran la corresponent sol·licitud al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a través del Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o bé per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat amb el que estableix la Disposició final setena, en relació amb la Disposició derogatòria única de la referida Llei, en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà a la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, per mitjà d'instància, segons model que s'acompanya en l'annex II, degudament emplenada, junt amb la següent documentació acreditativa de què reuneixen els requisits per a participar en el present concurs.



a) Fotocòpia del document nacional d'identitat vigent, passaport o targeta d'identitat.

b) Certificació acreditativa del compliment dels requisits específics que assenyala la base segona per a participar en el concurs d'accés de promoció interna.

c) Resguard justificatiu del pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaren en el compte corrent «Concursos i oposicions» de la següent entitat bancària:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 Universitat Miguel Hernández.

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, i s'haurà de fer constar: el nom i cognoms, nombre del document nacional d'identitat i indicació del nombre de la plaça a què es concursa.

El pagament de la taxa podrà fer-se efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, Tipus Oposicions i concursos, Subtipus Concurs docent.

Si es fa servir aquesta opció, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza, o per mitjà del rebut degudament segellat pel banc.

Aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de la taxes.

Estaran exempts del pagament de la taxa els aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, per mitjà de certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 2a i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació en temps i forma de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correus hauran de presentar-se en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de Correus, abans de la seua certificació.

L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández està situada en l'avinguda de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx (Alacant).



Quarta. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos amb indicació del motiu d'exclusió, si és el cas, i s'advertirà a l'interessat que si no fa l'esmena escaient se li declararà decaigut en el seu dret. Aquesta llista es farà pública en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/. Els interessats podran presentar reclamació adreçades al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en el termini de 5 dies hàbils comptadors des del següent al de la publicació de la relació provisional d'admesos i exclosos, o bé esmenar, en el mateix termini, el motiu de l'exclusió.

Finalitzat el termini de reclamacions i resoltes les mateixes, es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/. Contra aquesta resolució es podrà interposar recurs en els termes que preveu l'article 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



Cinquena. Comissions jutjadores

5.1. La composició de la Comissió és la que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria.

Quant a la constitució, substitucions i funcionament d'aquesta caldrà ajustar-se al que preveu el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. La Comissió haurà de constituir-se en el termini de 4 mesos des de la publicació d'aquesta convocatòria.

5.2. Una vegada constituïda, la Comissió fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte de presentació els criteris per a la valoració de la primera prova.

El concurs d'accés per promoció interna a les places dels cossos docents universitaris es realitzarà en qualsevol dels Campus de la Universitat Miguel Hernández i constarà, com a màxim, de tres proves.





Sisena. Desenvolupament del concurs

6.1. El procediment que regirà el concurs de promoció interna haurà de permetre valorar, en tot cas, l'historial acadèmic, docent i investigador del candidat, el projecte docent i investigador, així com contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant de la Comissió en la corresponent matèria o especialitat en sessió pública.

6.2. En el concurs de promoció interna quedaran garantits, en tot moment, la igualtat d'oportunitats dels aspirants, el respecte als principis de mèrit i capacitat i el principi d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i hòmens. Haurà de garantir-se així mateix la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, i s'adoptaran les mesures d'adaptació oportunes a les seues necessitats.



6.3. Acte de presentació. Dins del termini habilitat per a la constitució de la Comissió, el president, prèvia consulta als restants membres, dictarà una resolució que haurà de ser notificada a tots els interessats amb una antelació mínima de 15 dies naturals respecte de la data de l'acte per al que se li cita, convocant tots els aspirants admesos a participar en el concurs per a realitzar l'acte de presentació dels concursants, amb assenyalament del dia, hora i lloc de celebració d'aquest acte.



La notificació a què fa referència l'apartat anterior s'entendrà realitzada amb la publicació en el tauler d'anuncis del Registre General de la Universitat Miguel Hernández i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.

El termini entre la data prevista per a l'acte de constitució de la Comissió i la data assenyalada per a l'acte de presentació no podrà excedir 2 dies hàbils.

En l'acte de presentació, que serà públic, els concursants entregaran la documentació corresponent a la primera prova i rebran les instruccions sobre el desenvolupament del concurs que hagen de comunicar-se-li. En el mateix acte de presentació, el president de la Comissió farà públic el termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació presentada pels restants concursants, així com el lloc, data i hora de començament de la primera prova que, en tot cas, no podrà ser superior a 20 dies hàbils des de la celebració de l'acte de presentació i es determinarà, per mitjà de sorteig, l'ordre d'actuació dels concursants.

En l'acte de presentació els candidats entregaran, per sextuplicat, al president de la Comissió la documentació següent:

a) Curriculum vitae, segons model d'aquesta Universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els Centres de Gestió de Campus i disponible en la pàgina web de la UMH, http://serviciopdi.umh.es/, dins de l'apartat – Formularis – Model de currículum. També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons model de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

b) El projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa, ajustat a les necessitats expressades en la convocatòria.

c) El projecte d'investigació que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa.

6.4. Primera prova. La primera prova serà pública i consistirà en l'exposició oral pel concursant, en el temps que crega oportú, de l'historial acadèmic, de l'historial docent i investigador i del projecte investigador, així com el projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa. A continuació, la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dos hores, sobre l'historial presentat i els projectes a desenvolupar.



En el termini màxim de 2 dies hàbils des de la finalització de la primera prova, la Comissió farà pública en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web de la Universitat Miguel Hernández, http://serviciopdi.umh.es/, la valoració dels candidats en aquesta prova i citarà als concursants que l'hagen superada a la segona prova que haurà de realitzar-se com a màxim en el termini de 3 dies hàbils des que es van publicar els resultats de la primera.



Finalitzada la prova i abans de la seua qualificació, la Comissió, o cada un dels seus membres, elaborarà un informe motivat sobre la valoració de cada concursant.

Un concursant haurà superat la primera prova quan obtinga el mínim exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable de, almenys, tres dels membres de la Comissió.

La Comissió podrà realitzar la segona prova quan, finalitzada la primera, hi haja concursants que han obtingut el mínim exigit en els criteris de valoració i han obtingut, a més, el vot favorable de, almenys, tres dels seus membres.

6.5. Segona prova. Per al desenvolupament de la segona prova, els concursants entregaran a la Comissió un resum de, almenys, tres temes dels consignats en el projecte docent relatius a una especialitat de l'àrea de coneixement a què corresponga la plaça. La Comissió triarà aquell que haja de ser exposat oralment, en sessió pública, pel concursant.

El concursant disposarà d'un temps mínim de quaranta-cinc minuts i màxim d'hora i mitja, per a desenvolupar el tema. A continuació, la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dos hores, sobre els continguts científics dels temes presentats, la metodologia a utilitzar en la seua impartició als estudiants i tots aquells aspectes que crega rellevants en relació amb els temes presentats.



Amb anterioritat al començament de la segona prova, la Comissió jutjadora publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració.

Finalitzada la segona prova i abans de la seua qualificació, la Comissió, o cada un dels seus membres, elaborarà un informe motivat sobre la valoració de cada concursant.

Un concursant haurà superat la segona prova quan obtinga el mínim exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable de, almenys, tres dels membres de la Comissió.

En el termini màxim de 3 dies hàbils, la Comissió farà pública la valoració d'aquesta prova i, si s'escau, convocarà els concursants que hagen superat la segona prova a la realització de la tercera.



En el cas que, segons el parer de la Comissió, no siga necessària la realització de la tercera prova, es publicarà amb els resultats de la segona la proposta de provisió de plaça en el termini màxim de 7 dies hàbils.

6.6. Tercera prova. Si és el cas, amb la publicació dels resultats de la segona prova, la Comissió convocarà els candidats que l'hagen superada a la tercera prova del concurs.

La tercera prova serà pública i consistirà en una entrevista en què la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en les anteriors i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la tercera prova, la Comissió jutjadora publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa.

Finalitzada la prova i en el termini màxim de 7 dies hàbils, la Comissió farà pública la valoració qualitativa que en aquesta prova ha obtingut cada candidat, així com la proposta de provisió de la plaça.



Setena. Proposta de provisió

La proposta de provisió de places es realitzarà pel sistema de votació en el termini màxim de 30 dies hàbils a partir de la data del començament de les proves. A aquests efectes, la Comissió farà pública una resolució on es formule la seua proposta i el vot de cada un dels membres a cada un dels concursants.

La Comissió que jutge el concurs d'accés proposarà al rector, motivadament, i amb caràcter vinculant, una relació de tots els concursants que hagen obtingut, almenys, tres vots favorables, per ordre de preferència per al seu nomenament. En cap cas es podrà proposar un nombre més gran de candidats que places concursades.

Quan s'hagen convocat diverses places de la mateixa categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, la Comissió citarà els concursants proposats per l'ordre de preferència que d'aquests s'haja efectuat perquè procedisquen a triar vacant.

Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Els concursants que no hagen sigut proposats per a ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

Contra la proposta de la Comissió, els candidats podran presentar reclamació davant del rector, en el termini màxim de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà a la publicació de la proposta de provisió.

Admesa a tràmit la reclamació, aquesta serà valorada per una Comissió de Reclamacions, segons el que estableix l'article 31 del Reglament del Règim General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández.



Huitena. Documentació a presentar pels candidats proposats

Els candidats proposats per a la provisió de les places hauran de presentar, en els 20 dies hàbils següents al de concloure l'actuació de la Comissió, en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández o per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat amb el que estableix la disposició final setena, en relació amb la disposició derogatòria única de la referida llei, els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o document equivalent, si la seua nacionalitat és diferent de l'espanyola.

b) Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques corresponents a professor d'universitat.

c) Declaració jurada de no haver sigut separat de l'Administració Pública, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública. Els nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun estat, a què en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors, hauran d'acreditar, de conformitat amb el que estableix l'article 7.2 del Reial Decret 543/2001, de 18 de maig, no haver sigut objecte de sanció disciplinària o condemna penal que impedisquen, en el seu estat, l'accés a la funció pública.



d) Documentació acreditativa de reunir els requisits de l'article 4 del Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre.

Els aspirants espanyols que tingueren la condició de funcionaris de carrera estaran exempts de justificar aquests documents i requisits havent de presentar certificació del Ministeri o Organisme que depenguen, acreditativa de la seua condició de funcionari i totes les circumstàncies que consten en el seu full de serveis.



Novena. Nomenament i presa de possessió

Els nomenaments proposats per la Comissió seran efectuats pel rector, després que el concursant proposat haja acreditat complir els requisits i terminis establits en la base anterior.

En el cas que el concursant proposat no presente oportunament la documentació requerida, el rector procedirà al nomenament del següent concursant en l'ordre de preferència formulat, una vegada aportada per aquest la documentació corresponent.

Els nomenaments seran publicats en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En el termini màxim de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà a la publicació del nomenament en el Boletín Oficial del Estado, la persona nomenada haurà de prendre possessió de la seua plaça, moment en què adquirirà la condició de funcionari del cos docent universitari que es tracte, amb els drets i deures que li són propis.

La plaça obtinguda després del concurs de promoció interna haurà d'exercir-se durant dos anys, almenys, abans de poder participar en un nou concurs per a obtindre una plaça en una altra universitat.



Desena. Protecció de dades de caràcter personal

Les dades personals que els concursants subministren per mitjà de les instàncies s'incorporaran al fitxer automatitzat de concursos del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans, sota la responsabilitat de la Secretaria General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per a la gestió de les convocatòries per a proveir places de personal docent funcionari i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places.



Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb les previsions del Reial Decret 1720/2007, de 21 desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integració de la informació. Els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició podran exercitar-se, per escrit, adreçat al secretari general de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, d'acord amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades.

Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, cal interposar, sense perjuí del recurs extraordinari de revisió, i sense necessitat comunicació prèvia a aquest Rectorat, recurs contenciós administratiu, davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, Sala Contenciosa Administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

No obstant això, i a elecció de l'interessat, es podrà interposar contra aquesta resolució recurs de reposició, davant d'aquesta Administració, i en aquest cas no hi haurà lloc a interposar el recurs contenciós administratiu anteriorment citat, fins que no recaiga una resolució expressa o presumpta del recurs de reposició.



Elx, 22 de desembre de 2016.– El rector: Jesús Tadeo Pastor Ciurana.







ANNEX I



Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna

Codi lloc: DF2585

Categoria: catedràtic d'universitat

Àrea de coneixement: Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic: Tractaments Psicològics



Comissió titular:

President:  Juana Gallar Martínez

Secretari: Ángel Nadal Navajas

Vocal primer: Fernando Anacleto López Prats

Vocal segon: Remedios González Barrón

Vocal tercer: Francisco Javier Méndez Carrillo

 

Comissió suplent:

President:  Eugenio Vilanova Gisbert

Secretari: Joaquín Rueda Puente

Vocal primer: Salvador Martínez Pérez

Vocal segon: Jaime Vila Castelar

Vocal tercer: Elisardo Becoña Iglesias





Tipus de Concurs: concurs d'accés per promoció interna

Codi Lloc: DF2496

Categoria: catedràtic d'universitat

Àrea de coneixement: Psicologia Social

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en Psicologia Social de la Salut

Comissió titular:

President:  Juana Gallar Martínez

Secretari: Ángel Nadal Navajas

Vocal primer: Fernando Anacleto López Prats

Vocal segon: Victoria Ferrer Pérez

Vocal tercer: Isabel Hombrados Mendieta

 

Comissió suplent:

President:  Eugenio Vilanova Gisbert

Secretari: Joaquín Rueda Puente

Vocal primer: Salvador Martínez Pérez

Vocal segon: María Rosa Esteve Zarazaga

Vocal tercer: José María León Rubio

Mapa web