Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Politècnica de València. RESOLUCIÓ d'1 de febrer de 2017, del rector, per la qual es publica definitivament el nom de l'aspirant que ha superat el procés específic de promoció interna per a l'accés al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, cos/escala tècnic superior de laboratori



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7976 de 09.02.2017
Número identificador:  2017/913
Referència Base de Dades:  001405/2017
 



RESOLUCIÓ d'1 de febrer de 2017, del rector, per la qual es publica definitivament el nom de l'aspirant que ha superat el procés específic de promoció interna per a l'accés al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, cos/escala tècnic superior de laboratori (PF1104), en aplicació de la disposició addicional quarta del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià. [2017/913]

Aquesta resolució té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que es refereix a l'accés a l'ocupació pública i així utilitza un llenguatge inclusiu en la seua redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.

Conclòs el procés específic de promoció interna per accedir al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, cos/escala tècnic superior de laboratori d'aquesta Universitat Politècnica de València, en aplicació de la disposició addicional quarta del Decret 33/1999, de 9 de març, convocat per Resolució de 27 de juny de 2016 (DOGV 05.09.2016), i de conformitat amb allò establit en les bases de l'esmentada convocatòria, aquest Rectorat resol:



Primer

Publicar definitivament el nom de l'aspirant que ha superat el present procés selectiu, al haver sigut declarada apta, i que tot seguit es relaciona.



Cognoms i nom DNI

Pérez Díaz, Paloma 5460360A



Segon

De conformitat amb el que estableixen les bases de la convocatòria, en el termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la persona que es menciona en el punt anterior haurà de presentar davant del Registre General de la Universitat Politècnica de València, siti al camí de Vera, s/n, de València; en el registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, siti a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; en el registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, siti a la c/ Paranimf, 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dirigits al Servei de Recursos Humans d'aquesta Universitat Politècnica de València, els documents següents:

a) Fotocòpia confrontada del títol acadèmic exigible segons la convocatòria, tret que conste en l'expedient personal.

b) Els aspirants discapacitats hauran de presentar certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite una discapacitat igual o superior al trenta-tres per cent, així com la capacitat per a exercir les funcions que corresponen a les vacants oferides, tret que conste en l'expedient personal.

c) Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferits. Amb aquest efecte, els reconeixements es realitzen a través del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi de que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic que pertoque.

Una vegada la persona interessada presente els documents, es farà el nomenament com a funcionària de carrera del grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, cos/escala tècnic superior de laboratori, mitjançant resolució del rector que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i quedarà adscrita com a funcionària d'aquest grup al lloc de treball que actualment ocupe, amb caràcter definitiu.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el DOGV. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





València, 1 de febrer de 2017.– El rector: Francisco José Mora Mas.

Mapa web