Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Montserrat. Bases reguladores de la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball per a coordinador/a de l'escola d'estiu.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7993 de 06.03.2017
Número identificador:  2017/1590
Referència Base de Dades:  002056/2017
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, D/C2
      Descriptors toponímics: Montserrat



Bases reguladores de la convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball per a coordinador/a de l'escola d'estiu.

[2017/1590]

Primera. Objecte de la convocatòria

La present convocatòria té com a objecte la constitució d'una borsa de treball per a efectuar la contractació temporal de coordinador/a de l'escola d'estiu de l'Ajuntament de Montserrat.

Els treballs es desenvoluparan mitjançant un contracte laboral, de caràcter temporal, a temps parcial, durant el període comprés des de la finalització del curs escolar fins a l'inici del següent curs escolar, i estaran supervisats per la persona funcionària competent.

La jornada laboral serà de 25 hores setmanals, de dilluns a divendres, i el salari serà el que indique el conveni del sector en vigor, inclosa la part proporcional de pagues extres i vacances.



Segona. Normativa aplicable

La present borsa de treball es regirà preferentment pel contingut de les presents bases i, en allò no previst, pel que disposa la normativa estatal i autonòmica aplicable.



Tercera. Requisits dels aspirants

Les persones aspirants que desitgen participar en la convocatòria hauran de reunir els requisits següents:a) Tindre la nacionalitat espanyola o, d'acord amb el que estableix la Llei 17/1993, de 23 de desembre, sobre l'accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d'estats membres de la Unió Europea, tenir la nacionalitat d'un país membre d'aquesta o la de qualsevol d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors i treballadores en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea.



b) Tindre complits els 16 anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol de Graduat en ESO o equivalent, o en condicions d'obtindre'l en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies.

d) Estar en possessió del títol d'Animadora o Animador Juvenil (AJ) obtés a través d'alguna de les entitats acreditades oficialment.



e) Estar en possessió del títol de Grau Mitjà de Coneixements de Valencià expedit per la Junta Qualificadora, o complir les condicions per a obtindre'l en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies, o la realització d'un exercici de coneixements de valencià del mateix nivell.

f) No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica incompatible amb l'exercici de les funcions pròpies de la categoria convocada, o que les impossibilite.

g) No haver estat sotmés o sotmesa a separació del servei a l'administració pública en virtut d'expedient disciplinari ferm, ni inhabilitació o suspensió per a l'exercici de funcions públiques.

h) No estar sotmesa o sotmés a causa d'incapacitat o incompatibilitat d'acord amb la legislació vigent en el moment de la data de presa de possessió.



Quarta. Sol·licitud de participació: forma i terminis

Les bases íntegres es publicaran en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, així com en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i en la web municipal www.montserrat.es

El termini per a la presentació de les instàncies serà de 10 dies hàbils a partir de la data de publicació de l'extracte d'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de València.

Les persones interessades a participar en la convocatòria hauran d'omplir i presentar el model d'instància general de l'Ajuntament indicant la participació en aquesta borsa, al Registre General d'aquest, o bé podran presentar-la en els llocs que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques (LPACAP).

Si no s'entrega la sol·licitud al Registre General de l'Ajuntament de Montserrat, s'haurà d'enviar escanejada la sol·licitud presentada amb el segell datat del dia de la presentació a adl@montserrat.es dins del termini de presentació d'instàncies.

A la instància s'haurà d'adjuntar la documentació necessària per a acreditar els requisits d'accés, que haurà de ser original per al seu escaneig i/o fotocòpies compulsades:

– DNI o, si escau, passaport o document d'identificació equivalent



– Titulació exigida

– Curriculum vitae

– Vida laboral, certificats i contractes dels treballs realitzats a puntuar

Titulacions i mèrits a valorar

– Certificat negatiu del Registre central de delinqüents sexuals

Els mèrits i les circumstàncies que al·leguen les persones aspirants hauran d'entendre's referits al dia que finalitze el termini de presentació d'instàncies.

A més a més, en sobre tancat, hauran de presentar un projecte proposta d'activitats a desenvolupar a l'escola d'estiu, a l'efecte de la seua baremació, que no podrà excedir de 10 fulls a doble cara, cos de lletra 11 i interliniat senzill.



Cinquena. Llista d'admesos i exclosos

El cinqué dia hàbil després de la finalització del termini de presentació d'instàncies, es publicarà en el tauler d'anuncis i a la web municipal les llistes provisionals de persones aspirants, admeses i excloses.



Es concedirà a les persones interessades un termini de tres dies hàbils per a presentar les reclamacions corresponents, les quals seran resoltes per la comissió avaluadora en un termini no superior a tres dies hàbils.

Una vegada resoltes les reclamacions individuals, es faran públiques les llistes definitives de persones aspirants admeses.

En la mateixa resolució en què s'aprove definitivament la llista de persones aspirants admeses i excloses, es fixarà la composició del tribunal qualificador a l'efecte de poder promoure, en cas que siga procedent, la recusació dels seus membres. La resolució s'anunciarà en el tauler d'anuncis d'aquest ajuntament i en el seu lloc web.



Sisena. Tribunal qualificador

L'alcalde designarà, mitjançant resolució, el tribunal qualificador, integrat pels membres següents:

President/a: un/a empleat/da públic/a de la mateixa o superior categoria que se selecciona.

Vocals: dos treballadors/es, personal laboral, de la mateixa o superior categoria que se selecciona.

Secretari/ària general de l'Ajuntament de Montserrat o funcionari/ària en qui delegue.

Secretari/ària: un/a funcionari/ària de carrera de l'Ajuntament de Montserrat, qui actua amb veu i vot.

El tribunal qualificador no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència com a mínim de la meitat més un dels seus membres, i serà imprescindible la del president o presidenta, i la de la secretària o secretari, o de qui legalment els substituïsquen.



Setena. Procediment de selecció

El procediment de selecció es durà a terme mitjançant el sistema de concurs oposició.

I. Fase d'oposició:

Consistirà en la qualificació sobre el projecte proposta presentat en sobre tancat relatiu a les activitats a desenvolupar a l'escola d'estiu, que serà llegit per l'aspirant. La puntuació d'aquest serà de 10 punts com a màxim, i serà necessari obtindre un mínim de 5 punts en el projecte per a passar a la fase de concurs. Es valorarà que estiga presentat en valencià, i que fomente valors mediambientals i socials, i tradicions, història i jocs locals.

Exercici a realitzar per a qui no presente títol de Grau Mitjà de Coneixements de Valencià, de caràcter obligatori i eliminatori: consistirà a realitzar un examen oral i escrit sobre coneixements de valencià de nivell mitjà (C1), segons els criteris utilitzats per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i les necessitats de comprensió i expressió corresponents al lloc de treball, en un període màxim d'1 hora i 15 minuts. La qualificació d'aquest exercici serà d'apte o no apte.





II. Fase de concurs:

Experiència (8 punts com a màxim): seran puntuades les activitats relacionades amb la coordinació d'activitats dins de l'àmbit de l'animació sociocultural demostrades amb els certificats o contractes corresponents.

Baremació:

– Per cada campament de 15 dies complets o per cada escola d'estiu d'un mes complet: 0,25 punts.

Per al supòsit que no s'acredite la totalitat del campament o escola, o per a altres tipus de feines, es puntuarà proporcionalment als dies treballats, de la manera que tot seguit s'indica:

– Per cada dia a jornada completa: 0,01 punts per dia.

– Per feines que no arriben a la jornada completa: 0,0125 punts per hora.

Formació (5 punts com a màxim). Tots els mèrits acadèmics acreditatius hauran d'haver estat expedits per universitats espanyoles i degudament reconeguts. Únicament es valorarà el títol superior que s'haja obtingut:

– Per tindre la diplomatura o llicenciatura relacionada amb les àrees educatives: 1 punt.

– Per tindre, dins dels cicles formatius, titulació de tècnic/a superior en Animació Sociocultural, en Integració Social o en Educació Infantil: 0,75 punts.

– Per tindre la titulació de Monitor/a de Temps Lliure (MTL), homologada per l'IVAJ, 0,25 punts.

– Per cursos relacionats amb l'animació sociocultural:

Cursos relacionats de fins a 25 hores: 0,05 punts.

Cursos relacionats de més de 25 hores i fins a 50 hores: 0,1 punts.

Cursos relacionats de més de 50 hores i fins a 100 hores: 0,2 punts.

Cursos relacionats de més de 100 hores: 0,3 punts.

Coneixements de valencià a acreditar amb certificat expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o certificat d'equivalència als graus que s'indiquen, expedit per la institució educativa competent. Únicament es valorarà el títol superior que s'haja obtingut:



Grau superior: 0,5 punts.

Coneixements d'anglés a acreditar amb certificat expedit per l'Escola Oficial d'Idiomes, altres entitats reconegudes oficialment o certificat d'equivalència als graus que s'indiquen, expedit per la institució educativa competent. Únicament es valorarà el títol superior que s'haja obtingut:

B1: 0,25 punts.

B2: 0,50 punts.

C1: 1 punt.

C2: 1,5 punts.

La puntuació màxima per a la fase de concurs és de 15 punts.

La qualificació final serà la suma dels punts obtinguts d'ambdues fases, podent obtindre una puntuació màxima de 25 punts.

En cas d'empat entre algunes de les persones aspirants, es resoldrà atenent, en primer lloc, la puntuació obtinguda en l'apartat de l'experiència i en segon lloc, la puntuació obtinguda en la fase d'oposició. Si persistira la situació d'empat, aquest es resoldrà mitjançant la celebració d'un sorteig.



Huitena. Relació de persones aprovades

El tribunal qualificador elevarà a l'alcalde president de la corporació la llista junt amb l'acta de l'última sessió, en la qual hauran de figurar les persones aspirants que havent superat les proves queden incloses en la borsa de treball per a posteriors contractacions laborals temporals.



Aquelles que no reunisquen els requisits exigits, no podran ser contractades i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagueren pogut concórrer per falsedat en la seua instància.



Novena. Borsa de treball i vigència

L'Alcaldia dictarà resolució per la qual es formarà la borsa de treball, de conformitat amb la llista elevada pel tribunal.

La present borsa de treball tindrà una vigència d'un any, i podrà ser prorrogada fins a un total d'un any més en el cas que no fóra aprovada una borsa nova.



Deu. Contractacions laborals temporals

Les telefonades per a formalitzar les oportunes contractacions s'efectuaran amb rigorositat respecte a l'ordre de prelació establit en la borsa de treball.

Abans de la formalització del contracte de treball l'Ajuntament es reserva el dret a efectuar un reconeixement mèdic a la persona seleccionada, a fi de constatar la seua aptitud física per al treball.

La borsa de treball se subjectarà a les regles següents:

1. L'aspirant disposarà d'un termini màxim de cinc dies hàbils des de la crida per a presentar la documentació original acreditativa del compliment dels requisits exigits en la base tercera, si no estan ja en possessió de l'Ajuntament. En el supòsit de no presentar-la en el termini indicat, s'entendrà que rebutja l'oferta i se situarà al final de la llista de persones inscrites. Si el rebuig s'efectua dues vegades consecutives, serà exclosa de la borsa.

2. En aquells casos en què es rebutge l'oferta al·legant incapacitat laboral transitòria o maternitat, se'ls mantindrà l'ordre que originalment ocupaven en la borsa. La concurrència d'aquestes causes haurà de quedar suficientment acreditada per qualsevol mitjà admissible en dret.



3. Qui haja estat contractat, una vegada haja cessat, tornarà a ocupar el mateix lloc que tenia a la borsa.



Onze. Resolució de dubtes

El tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presenten, interpretar les bases d'aquesta convocatòria i adoptar els acords necessaris per al bon ordre del procés selectiu.



Dotze. Recursos

Les presents bases vinculen l'Ajuntament, el tribunal i les persones que participen en les proves selectives. Tant les bases, com tots els actes administratius que es deriven de la convocatòria i de l'actuació del tribunal podran ser impugnats per les persones interessades en els casos, terminis i forma establits en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP).



Contra aquestes bases, que posen fi a la via administrativa, podrà interposar, alternativament, o recurs de reposició potestatiu, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació, davant de l'Ajuntament, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP), o recurs contenciós administratiu, davant dels jutjats contenciosos administratius de la província de València. En el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la recepció de la present notificació, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa. Si s'optara per interposar el recurs de reposició potestatiu, no podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que aquell siga resolt expressament o s'haja produït la seua desestimació per silenci.



Així mateix, podrà interposar qualsevol altre recurs que considere pertinent.



Montserrat, 17 de febrer de 2017.– L'alcalde president: Josep M. Mas i Garcia.

Mapa web