Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2018, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es regula i concedeix una subvenció directa a la Federació Vida Independent per a la promoció sociocultural de la Comunitat Valenciana.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8307 de 31.05.2018
Número identificador:  2018/5268
Referència Base de Dades:  005426/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Ajudes
    Matèries: Promoció cultural



RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2018, de la Presidència de la Generalitat, per la qual es regula i concedeix una subvenció directa a la Federació Vida Independent per a la promoció sociocultural de la Comunitat Valenciana. [2018/5268]

L'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, estableix, en el seu apartat 2.c la possibilitat de concedir de forma directa, amb caràcter excepcional, subvencions en què s'acrediten raons d'interés públic, social, econòmic o humanitari, o altres degudament justificades que dificulten la seua convocatòria pública.

D'un altre costat, l'article 168 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, regula el contingut mínim de les bases reguladores de les subvencions esmentades, així com alguns dels tràmits que han de desenvolupar-se durant el procediment d'elaboració.

Finalment, la disposició addicional cinquena de la Llei 22/2017, de 29 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2018, determina l'òrgan competent, durant l'exercici esmentat, per a aprovar les bases reguladores i atorgar aquest tipus de subvencions.

En el pressupost de la Generalitat per a 2018, consta, en la secció 05 Presidència de la Generalitat, servei 01 Gabinet del President, centre gestor 01 Direcció General d'Anàlisi, Polítiques Públiques i Coordinació, i programa 111.70, Gabinet d'Organització, la línia de subvenció S7028000, amb la denominació «Programa de promoció sociocultural de la Comunitat Valenciana», amb un import global inicial d'1.000.000 euros, que té com a descripció i finalitat la concessió d'ajudes a entitats i persones físiques destacades per a la promoció sociocultural de la Comunitat Valenciana degudament justificades.

La Federació Vida Independent és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu potenciar i promocionar el desenvolupament de l'assistència personal, tal com s'entén sota l'ideari del Moviment Vida Independent (MVI) i es fonamenta en el dret de tota persona amb diversitat funcional a exercir el poder de decisió sobre la seua pròpia existència, i participar activament en la vida de la seua comunitat, igual que qualsevol altre ciutadà o ciutadana. Aquestes entitats estan inspirades pels principis de dignitat, igualtat i autodeterminació inherents al ser humà. Vida Independent és l'opció personal d'una dona o d'un home amb diversitat funcional per a prendre el control de la seua vida, com a una alternativa que minimitza el grau de dependència dels altres, respecte a la presa de decisions i la realització de les activitats quotidianes.



El projecte que presenten és el II Congrés Europeu de Vida Independent, que se celebrarà a València els dies 25 i 26 d'octubre de 2018, en el Centre Cultural Bancaixa, que reuneix tots els requisits tècnics necessaris, i les condicions d'accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda. Tenen cabuda totes les aportacions i estratègies regionals, culturals i diferenciadores que enriquixen les distintes pràctiques, programes i serveis que ajuden en el propòsit de la vida independent. Es tracta d'establir i enfortir les xarxes de col·laboració per a la inclusió de totes les persones amb diversitat funcional, incrementant la participació de les dones, grups minoritaris, xiquets i persones majors afins a l'ideari del MVI. Es pretén analitzar les estratègies que estimulen l'activisme social en un context econòmic, social i polític actual.



S'ha aplicat el que disposa el Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat, dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques. Les subvencions que es concedeixen en la present resolució no necessiten la notificació adés esmentada, per no tindre els requisits de l'article 107 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea; en concret, per no suposar avantatge econòmic, ja que l'entitat a què va dirigida la subvenció no exerceix activitat econòmica en què puga oferir béns o serveis en el mercat, i, per això, no hi ha possibilitat de falsejament de la competència que afecte els intercanvis comercials entre estats membres.



Per tot allò que s'ha exposat, havent-se seguit els tràmits que s'arrepleguen en l'article 168.1.C de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, d'acord amb el que estableix la disposició addicional cinquena de la Llei 22/2017, de 29 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a 2018, i en virtut del Reglament orgànic i funcional de la Presidència de la Generalitat, aprovat pel Decret 151/2015, de 18 de setembre, del Consell i de la delegació continguda en l'apartat seté, lletra q) de la Resolució de 12 de febrer de 2016, del president de la Generalitat, per la qual es deleguen determinades atribucions en distints òrgans de l'Administració de la Generalitat, resolc:



Primer. Objecte

La present resolució té per objecte regular la concessió directa d'una subvenció de caràcter excepcional destinada a la Federació Vida Independent.



Segon. Raons d'interés públic que concorren en la seua concessió i impossibilitat de la seua convocatòria pública

1. Aquesta subvenció es concedeix de forma directa, en aplicació del que preveu l'article 22.2.c de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, en relació amb el que estableixen els apartats 2 i 3 de l'article 28 de la llei esmentada, l'article 168.1.c de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, així com en la disposició addicional cinquena de la Llei 22/2017, de 29 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2018, per concórrer raons d'interés públic, social i cultural.

La subvenció regulada en aquesta resolució té caràcter singular, derivat del caràcter excepcional i únic de l'entitat sol·licitant i de l'esdeveniment que motiva el procediment en qüestió. Atés l'objecte específic de la subvenció, es requereix una concessió directa i no escau una convocatòria pública.

2. En concret, les raons d'interés públic que justifiquen l'atorgament directe de la subvenció a l'entitat assenyalada radiquen en:

a) Incentivar la participació de la societat en favor del desenvolupament dels drets humans, on els homes i les dones amb diversitat funcional puguen treballar per a l'eliminació de les barreres socials, econòmiques i culturals, que impedeixen el reconeixement i l'exercici ple dels seus drets.

b) Promoure polítiques actives per a la vida independent, estimular la consciència col·lectiva i avaluar tots aquells aspectes que influeixen en la realitat identitaria personal i col·lectiva del conjunt de persones amb diversitat funcional.

c) Conéixer, debatre i analitzar les estratègies per al futur, la consolidació i l'enfortiment de les ferramentes alliberadores que el moviment de la vida independent aporta a les persones amb diversitat funcional davant de les incerteses del futur immediat marcat per una precarietat forçada.

Tot això es faria mitjançant el projecte presentat i donant a conéixer el paper del moviment de la vida independent després de quasi dues dècades de presència a Espanya.

És un conjunt d'arguments que impliquen un interés públic de caràcter sociocultural que la Generalitat no pot deixar de tindre en compte.



Tercer. Entitat beneficiària

L'entitat beneficiària de la subvenció és la Federació Vida Independent, amb NIF G70361761.



Quart. Activitat subvencionada

L'import de l'ajuda anirà destinat a la celebració del II Congrés Europeu de Vida Independent a la ciutat de València, que tindrà lloc els dies 25 i 26 del pròxim mes d'octubre.

L'ajuda contribuirà a complir les finalitats de la Federació Vida Independent com a entitat sense finalitat de lucre que pretén assumir els objectius que li són propis, abans esmentats.



Cinqué. Quantia

Vist l'import sol·licitat segons el pressupost presentat, la naturalesa de l'activitat per sectors o àmbits concrets i l'interés de la Presidència en què el foment de les subvencions no s'esgote en unes poques iniciatives sinó que arribe a un ampli nombre d'activitats i raons d'interés públic, social, econòmic o humanitari o altres que es justifiquen, s'estima la quantitat a subvencionar en un màxim de 6.000 €, valorant positivament que existisquen fonts privades alternatives de finançament.



Aquest import s'abonarà amb càrrec a la línia de subvenció S7028000, de la secció, servei, centre gestor i programa 05.01.01.111.70 de l'estat de despeses del Pressupost de la Generalitat per a l'exercici 2018.



Sisé. Procediment

1. L'entitat beneficiària haurà de manifestar, en el termini de quinze dies hàbils a partir de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la seua conformitat amb la concessió de la subvenció i amb les presents bases reguladores, d'acord amb el model que s'inclou com a annex de la present resolució, i haurà de subscriure i comprometre's a desenvolupar el projecte de l'activitat per a la qual serà subvencionat.

2. El model de conformitat, degudament omplit i signat, haurà de presentar-se en el Registre d'entrada de la Presidència de la Generalitat (c/ En Bou, 9-11, València 46001), o també en qualsevol dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques.



3. Junt amb la conformitat amb la subvenció i les seues bases reguladores, en el cas que el compte bancari de l'entitat no estiguera donat d'alta en la Generalitat, o haja de modificar les seues dades, s'haurà d'aportar, d'acord amb el que estableix l'Ordre 18/2011, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula la comprovació i el procediment de registre de comptes bancaris de les persones físiques i jurídiques que es relacionen econòmicament amb l'administració de la Generalitat, la documentació següent:

a) Model de domiciliació bancària (annex II) firmat pel representant de l'entitat beneficiària juntament amb els documents vàlids en dret que en deixen constància fidedigna de la representació.

b) Acreditació de la titularitat del compte bancari, així com de l'IBAN, que s'assenyale en el model de domiciliació bancària.

4. D'acord amb el que disposa l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu de les Administracions Públiques, si el document de conformitat s'haguera omplit de forma incompleta o no s'hagueren aportat els requisits i documents que s'assenyalen en aquesta base, la persona interessada serà requerida perquè, en un termini de 10 dies hàbils, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb la indicació que, en cas de no fer-ho, se la tindrà per desistida amb la resolució prèvia d'arxivament d'expedient, que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la norma esmentada, quedarà sense efecte la concessió de la subvenció, i en perdrà, per tant, el dret a la percepció.



Seté. Òrgan gestor

Correspon la tramitació i la gestió de la subvenció a la Direcció General d'Anàlisi, Polítiques Públiques i Coordinació.



Huité. Obligacions de les entitats beneficiàries

L'entitat beneficiària d'aquesta subvenció quedarà obligada a:

a) Comunicar a la Direcció General d'Anàlisi, Polítiques Públiques i Coordinació de la Presidència de la Generalitat la concessió d'altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta comunicació haurà d'efectuar-se tan prompte com es conega, i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts.

b) Sotmetre's a la normativa sobre supervisió, seguiment i control de subvencions així com facilitar tota la informació requerida per l'òrgan gestor de la subvenció.

c) Adoptar les mesures de difusió contingudes en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, i en l'apartat 4 de l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que estableix que els beneficiaris hauran de donar l'adequada publicitat del caràcter públic del finançament de les activitats objecte de subvenció. Aquestes mesures podran consistir en la inclusió de la imatge institucional de l'entitat concedent, així com llegendes relatives al finançament públic en cartells, plaques commemoratives, materials impresos, mitjans electrònics, o audiovisuals, o bé en mencions realitzades en mitjans de comunicació.

En aquest sentit, tot el material gràfic i audiovisual publicitari que es realitze (cartells, fullets, pancartes, DVD, CD, i la resta de documentació i material utilitzat) indicaran que l'activitat subvencionada es realitza en col·laboració amb la Generalitat, i les inclusions o mencions que es realitzen en les pàgines web oficials per a donar repercussió a les activitats, incorporaran, si correspon, el logotip que la Generalitat facilite.

d) Quedar, en tot cas, subjectes a les obligacions imposades per l'article 14 i concordants de Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.



Nové. Règim de justificació de les subvencions

1. L'entitat beneficiària haurà de presentar, davant de l'òrgan gestor, l'adequada justificació de la subvenció, de la realització de l'activitat, del compliment de les condicions imposades, i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de concessió de la subvenció.

2. En concret, l'entitat beneficiària haurà de presentar un compte justificatiu de la despesa realitzada, que es compondrà dels documents següents:

a) Una memòria d'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats realitzades i dels resultats obtinguts.

b) Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que contindrà:

1r. Una relació classificada i numerada de les despeses i inversions de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, el seu import, la data d'emissió i la data de pagament.

2n. Les factures o documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa i la documentació acreditativa del pagament, ordenats correlativament, d'acord amb la relació anterior. Per tal de controlar l'eventual acumulació de subvencions, tots i cada un dels documents presentats per l'entitat beneficiària de la subvenció hauran de ser validats i estampillats pel servei gestor, mitjançant segell existent a aquest efecte, en què conste que el document o factura s'aplica a la justificació de la subvenció.

Pel que fa a les factures, hauran de complir els requisits regulats en el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació.

3r. Una relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagen finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import o la seua procedència, o, si és el cas, la declaració responsable de no haver rebut altres subvencions o ajudes o ingressos, per a l'actuació objecte d'aquesta subvenció.

4t. Els tres pressupostos que, si és el cas, i en aplicació de l'article 31.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, dega haver sol·licitat l'entitat beneficiària.

c) Declaració responsable firmada pel representant legal de l'entitat sobre el compliment de les obligacions establides en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, amb expressa indicació de trobar-se al corrent en el pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions.

3. Cas que l'entitat beneficiària no deduïsca cap percentatge de les quotes d'IVA suportades, haurà de presentar una declaració jurada pel representant legal, mitjançant la qual es notificarà no tenir dret a practicar deduccions per les quotes d'IVA que puguen suportar. Alhora, presentarà certificat de l'òrgan competent de la hisenda pública que acredite que no liquida IVA, o bé certificat de situació censal i obligacions.



Quant als documents acreditatius dels pagaments als creditors, com a justificants de pagament s'admetran resguards de transferència (si engloba diverses factures, s'haurà d'aportar relació detallada d'elles), així com xecs i pagarés, en els següents termes:

1r. Si la forma de pagament és una transferència bancària, aquesta es justificarà mitjançant el resguard de l'ordre de càrrec, havent de figurar en el concepte de la transferència el número de factura o, si no n'hi ha, el concepte abonat.

2n. Si la forma de pagament és el xec o pagaré, el document justificatiu consistirà en un rebut, signat i estampillat pel proveïdor, on haurà d'especificar-se la factura o documentació justificativa de la despesa a què correspon el pagament i la seua data, el número i la data del xec o, si és el cas, la de venciment del pagaré, havent d'aparèixer, sota la signatura, el nom i el número del NIF de la persona que signa.



La forma de pagament contemplada en els dos punts anteriors, s'acompanyarà de còpia d'extracte bancari del càrrec en compte corresponent a l'operació justificada.

4. Així mateix, l'entitat beneficiària haurà d'acreditar, per mitjà de certificació expedida per l'òrgan competent, davant de l'òrgan gestor de la subvenció regulada en aquesta resolució, els punts següents:

a) Que l'ajuda concedida ha sigut degudament registrada en la comptabilitat de l'entitat.

b) Que els fons han sigut destinats a realitzar l'activitat per a la qual van ser concedits.

c) Que la documentació original acreditativa de la despesa realitzada i efectivament pagat es troba en les seues dependències, a disposició de l'òrgan gestor de la subvenció, de la Intervenció General de la Generalitat i de la Sindicatura de Comptes.

5. D'acord amb el que disposa l'article 31 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el cost d'adquisició de les despeses subvencionables haurà d'estar d'acord amb el valor de mercat. Si és el cas, l'òrgan gestor podrà fer la comprovació del valor del mercat amb els mitjans assenyalats en l'article 170 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.



Deu. Forma de pagament de la subvenció

1. El pagament s'efectuarà, per mitjà de transferència al compte bancari de l'entitat beneficiària que aquesta determine, una vegada rebuda la justificació i acreditat que l'entitat es troba al corrent de pagament de les seues obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

2. No obstant el que disposa l'apartat anterior, a petició de l'entitat beneficiària i prèvia constitució d'aval bancari per l'import mínim de la quantitat que haja de ser objecte de bestreta, el pagament podrà realitzar-se de la manera següent:

a) un 30 % de l'import de la subvenció, després de la seua concessió;

b) un 20 % s'abonarà després de l'aportació i comprovació de la documentació justificativa de l'efectiva i correcta aplicació del 30 % lliurat anteriorment; en tot cas, haurà de mantindre's vigent la fiança inicial per a poder anticipar aquest 20 %, llevat que l'entitat justifique d'una sola vegada el 50 % de l'import de la subvenció;

c) el percentatge restant, o la quantia que quede per aportar, una vegada es justifique la totalitat de les despeses realitzades i el compliment d'allò que s'ha previst en la present resolució.

En virtut de la bestreta mencionada, l'entitat haurà de depositar aval per l'import corresponent, d'acord amb el que regula l'Ordre de 14 de febrer de 1986, modificada per l'Ordre de 16 de desembre de 1996, de la Conselleria d'Economia i Hisenda, per la qual es regula el procediment de constitució i devolució de fiances.

3. Les quantitats lliurades anticipadament i no justificades hauran de ser reintegrades per mitjà de xec nominatiu conformat o bancari, a nom de la Presidència de la Generalitat. L'Administració, d'acord amb el que preveu l'article 90 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei General de Subvencions, haurà de calcular els interessos de demora des del moment en què s'haja produït el pagament efectiu de l'ajuda fins al moment en què s'haja produït la devolució efectiva per part del beneficiari.



4. En cas que no es justificara correctament l'import de la bestreta, serà procedent l'execució de l'aval que s'haguera aportat com a garantia, fins a cobrir l'import no justificat.



Onze. Compatibilitat de les ajudes

L'ajuda concedida serà compatible amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, i concedits per a la mateixa finalitat prevista en la present resolució. Aquesta compatibilitat estarà condicionada que l'import de les ajudes, aïlladament o en concurrència amb altres, no supere el cost de l'activitat subvencionada, tot això de conformitat amb l'article 65.3.c del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol.

Dotze. Minoració, anul·lació i reintegrament de les subvencions

1. Es reduirà proporcionalment la subvenció en cas que la justificació de les despeses realitzades no abaste la quantia atorgada, així com quan havent-se subvencionat una part del cost total de l'activitat, no es justifique l'import total de la despesa que suposa el desenvolupament de l'activitat esmentada.

2. La presentació extemporània de la justificació donarà lloc a la incoació d'un procediment per a deixar sense efecte l'acte de concessió de la subvenció. En tot cas es garantirà el dret de l'audiència de l'interessat.

3. En els casos previstos en l'article 37 de la Llei General de Subvencions, els beneficiaris hauran de reintegrar la totalitat o una part de la quantitat percebuda més els corresponents interessos de demora. En aquests casos es procedirà a la incoació de l'oportú expedient que, amb audiència prèvia de l'interessat, serà resolt per la persona titular de l'òrgan gestor de la subvenció.

4. El falsejament o l'ocultació de dades i documents, ja que afecten substancialment la concessió i lliurament de fons públics, donarà lloc a l'exigència de responsabilitats tant en l'ordre administratiu com en el jurisdiccional competent.

5. La Presidència de la Generalitat es reserva el dret a realitzar quantes inspeccions tècniques i administratives es consideren necessàries a fi de conformar la correcta execució de l'actuació subvencionada.





Tretze. Règim jurídic aplicable

Aquestes subvencions es regiran, a més de pel que disposa aquesta resolució, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i pel Reglament de l'esmentada llei, aprovat per Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, excepte en allò que afecte els principis de publicitat i concurrència, així com pel que estableix la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Empresarial i de Subvencions, per la disposició addicional cinquena de la Llei 22/2017, de 29 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2018, i per les altres normes de dret administratiu que hi siguen aplicables.



Catorze. Efectes

La present resolució produirà efectes a partir de l'endemà de la publicació en el DOGV.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que estableix l'article 114.c de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:



a) Potestativament, recurs de reposició davant la Presidència de la Generalitat, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu de les Administracions Públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.

b) Directament recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la notificació d'aquesta resolució, de conformitat amb el que disposen els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Tot això sense perjuí que els interessats puguen exercitar qualsevol altra via que hi estimen oportuna.



València, 25 de maig de 2018.– El president, p. d. (ap. 7é q) R 12.02.2016; DOGV 17.02.2016), el sotssecretari: Emili Josep Sampio Morales.



ANNEX I

Model de conformitat de la subvenció de concessió directa

(La sol·licitud haurà d'anar acompanyada dels documents que s'exigeixen en l'apartat 6 de la resolució)



1. IDENTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ

– Anualitat:

– Òrgan Gestor:

– Import:

– Títol:

2. ENTITAT BENEFICIÀRIA.

– Nom o raó social (*):

– Tipus d'entitat:

– Sigles:

– NIF:

– Adreça:

– Localitat:

– Província:

– Telèfon:

– Correu electrònic:

– Pàgina web:

(*) El nom ha de ser coincident amb el que figura en aquesta resolució.

Dades de la persona representant:

– Nom:

– Cognoms:

– DNI/NIF:

– Càrrec:

Dades domiciliàries a efectes de notificació:

– Adreça:

– Localitat:

– Província:

– Codi postal:

Dades de persona de contacte en cas de ser diferent de la persona sol·licitant:

– Nom i cognoms:

– Telèfon:

– Correu electrònic:

3. DECLARACIÓ RESPONSABLE

a) D'acord amb el que disposa l'article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, done la meua autorització perquè l'administració obtinga directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, així com per a la comprovació directa de les dades d'identitat (DNI), i, si és el cas, de residència.

Sí No

En cas de no subscriure la corresponent autorització, l'interessat estarà obligat a presentar els documents corresponents junt amb aquesta conformitat.

b) Declare que, a la vista de les bases que regeixen aquesta convocatòria, les accepte íntegrament i accepte la subvenció per al projecte a què es refereix la present resolució.

c) Declare que l'entitat que represente no es troba sotmesa a les prohibicions previstes en l'article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, que determina la prohibició d'obtindre la condició de beneficiària de subvencions, ressaltant especialment la de no ser deutora per reintegrament de subvencions.

d) Declare que totes les dades que figuren en aquest document són certes, comprometent-me en nom de l'entitat de destinar l'import de la subvenció que es regula i concedeix en aquesta Resolució a l'objecte previst.

e) Declare, sota la meua responsabilitat, que els documents que aporte són còpia fidel de l'original, els quals seran aportats a requeriment de l'Administració.

4. DADES DEL PROJECTE, PROGRAMA O PLA PER AL QUAL SE LI CONCEDEIX LA SUBVENCIÓ

– Descripció del projecte:

– Data inici:

– Data fi:

– Resultats previstos:

5. INFORMACIÓ I CONSENTIMENT

Informació sobre la Llei orgànica de protecció de dades: als efectes previstos en l'article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, se l'informa que les dades consignades en el present document seran incorporades a un fitxer de què és titular la Presidència de la Generalitat. Les seues dades seran emprades només per a la gestió d'ajudes i subvencions i no seran cedides ni usades per a un altre fi diferent. Respecte de les esmentades dades, podrà exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes que preveu la indicada Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, davant la Presidència de la Generalitat.

Sí No »

Data i firma de la persona representant de l'entitat.

Mapa web