Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. RESOLUCIÓ de 27 de juny de 2019, de la directora general de Funció Pública, per la qual s'eleva a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés, i es fa pública la data de celebració del primer i únic exercici, per a la cobertura dels llocs oferits mitjançant la convocatòria 42/16, pertanyents a l'escala APF-01-01, subalterna, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8580 de 28.06.2019
Número identificador:  2019/6590
Referència Base de Dades:  006101/2019
 



RESOLUCIÓ de 27 de juny de 2019, de la directora general de Funció Pública, per la qual s'eleva a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés, i es fa pública la data de celebració del primer i únic exercici, per a la cobertura dels llocs oferits mitjançant la convocatòria 42/16, pertanyents a l'escala APF-01-01, subalterna, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2019/6590]



Mitjançant Resolució de 3 de juny de 2019 (DOGV 8562, 04.06.2019), de la directora general de Funció Pública, es va publicar la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos objecte d'aquesta resolució, concedint-se el termini de 10 dies hàbils per a reclamacions i esmenes, així com perquè aquelles persones aspirants que no es trobaven relacionades en els anteriors annexos, per haver presentat la seua sol·licitud de participació conforme al supòsit excepcional previst en l'últim paràgraf de la base 4.2 de la convocatòria, pogueren regularitzar la seua situació. En tot cas, les al·legacions i/o esmenes, especialment en el supòsit de no trobar-se en aquestes relacions pels motius indicats, havien de formular-se exclusivament de manera telemàtica, emplenant el formulari habilitat en la seu electrònica de la Generalitat en aquella resolució indicat.



D'acord amb el que s'estableix en l'apartat 2 de l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i les bases 6.5 i 6.6 de l'Ordre 1/2019, de 10 de gener, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8465, 16.01.2019), transcorregut el termini de reclamacions i esmenes i resoltes aquestes, la direcció general amb competències en matèria de funció pública elevarà a definitiva la relació de persones admeses i excloses mitjançant resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i en aquella, s'indicarà la data, lloc i hora de començament del primer exercici, en un termini no inferior a 15 dies hàbils a la seua celebració, així com l'ordre de crida dels aspirants, segons el sorteig a què es refereix l'apartat 1 de l'article 17, del citat Decret 3/2017, per tot això, resolc:



Primer

Elevar a definitiva la llista provisional de persones admeses i excloses a la prova selectiva d'accés a l'escala APF-01-01, subalterna, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, convocatòria 42/16, una vegada resoltes les reclamacions i esmenats els defectes, quedant recollides en els següents annexos:

Annex I: Persones admeses a les proves selectives, torn d'accés lliure i persones amb diversitat funcional.

Annex II: Persones excloses de les proves selectives.

No figuren en els anteriors annexos, les persones aspirants que, no trobant-se incloses en els llistats provisionals d'admesos i exclosos per no haver formulat la seua sol·licitud de manera telemàtica, no han regularitzat tal situació de manera telemàtica, emplenant el formulari habilitat en la seu electrònica de la Generalitat d'acord amb l'assenyalat en la Resolució de 3 de juny de 2019 (DOGV 8562, 04.06.2019), esmentada.



Segon

Convocar les persones admeses que figuren en l'annex I, a la realització del primer i únic exercici, que tindrà lloc el dia 20 de juliol de 2019, a les 10.00 h en els següents centres:



Alacant: Universitat d'Alacant. Campus de Sant Vicent. Aulari 2. Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n. 03690 Sant Vicent del Raspeig.

Castelló: Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Edifici JB1, av. Vicent Sos Baynat, s/n. 12071 Castelló de la Plana.

València: Universitat de València, campus de Tarongers, aularis Nord i Sud, av. Tarongers s/n. 46022 València.

L'ordre de crida dels aspirants començarà amb la lletra F conforme al resultat del sorteig celebrat el dia 7 de gener de 2019 (DOGV 8473, 28.01.2019).

Abans de l'inici de l'exercici i durant el desenvolupament d'aquest, les persones admeses hauran d'acreditar la seua identitat mitjançant DNI, passaport o permís de conduir emés a Espanya, sense que, a aquest efecte, s'admeten fotocòpies compulsades d'aquests documents. Així mateix, hauran d'assistir proveïts del document acreditatiu de la presentació de la sol·licitud d'admissió a les proves.

De conformitat amb el que es disposa en l'apartat 3 de l'article 17 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, en relació amb les bases de la convocatòria, les persones convocades perdran el seu dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, tot i que es dega a causes justificades.



La present resolució posa fi a la via administrativa i, contra aquesta, podrà interposar-se, postestativament recurs de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques o, directament, recurs contenciós administratiu davant el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de conformitat amb el que s'estableix en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Tot això, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.



València, 27 de juny de 2019.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.

Mapa web