Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Politècnica de València. RESOLUCIÓ de 7 de setembre de 2016, del rector,per la qual es convoca concurs per a la provisió de lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1, sector d'administració general, cap de secció



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7879 de 22.09.2016
Número identificador:  2016/7004
Referència Base de Dades:  007101/2016
 



RESOLUCIÓ de 7 de setembre de 2016, del rector,per la qual es convoca concurs per a la provisió de lloc de treball vacant del grup A, subgrup A1, sector d'administració general, cap de secció (PF1894) amb destinació en el Servei de Finançament i Pressupost d'aquesta Universitat Politècnica de València (codi: 2016/P/FC/CM/24). [2016/7004]

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública i així utilitza un llenguatge inclusiu en la seua redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola i la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



De conformitat amb el que disposa el Reial Decret Legistatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i en virtut de les facultats que li confereix el Decret 182/2011, de 25 de novembre, pel qual s'aproven els Estatuts de la Universitat Politècnica de València, aquest Rectorat resol:

Convocar concurs per a la provisió de lloc de treball vacant, les condicions, els requisits i, si s'escau, els mèrits del qual s'especifiquen en l'annex I de la present resolució, d'acord amb les següents



Bases



Primera. Participació

Pot prendre part en aquest concurs per a la provisió del lloc de treball vacant, les característiques del qual figuren en l'annex I, el personal funcionari de carrera d'aquesta Universitat Politècnica de València que complisca les condicions següents

1.1. Pertànyer al grup A, subgrup A1, del sector d'administració general.



Amb caràcter forçós:

El personal funcionari de carrera indicat més amunt que es trobe en alguna d'aquestes situacions administratives:

1. Suspensos, complit el temps de suspensió.

2. Excedència forçosa.

3. Expectativa de destinació.

4. Adscripció provisional, ocupant llocs oferits en la present convocatòria.



1.2. No pot participar en aquest concurs aquell personal funcionari que en la data de publicació de la convocatòria porte un temps inferior a dos anys en l'última destinació definitiva adjudicada, amb les excepcions següents:

– Quan es tracte de la provisió de llocs en la mateixa unitat, entenent-se per unitat cada departament, centre, servei o equivalent.

– Quan haja sigut remogut del lloc de treball obtingut per concurs.



– Quan haja sigut cessat en un lloc de lliure designació.

– Quan s'haja suprimit el lloc de treball.

– Quan es trobe en la situació d'expectativa de destinació o excedència forçosa.

– Quan es tracte de llocs de treball que tinguen assignat major nivell de complement de destinació que el que s'ocupa.

– Quan estiga ocupant la primera destinació definitiva que li haja sigut adjudicada.

– Quan el lloc que ocupa s'haja obtingut com a resultat d'un procés de reassignació d'efectius.

En el supòsit de reingrés amb reserva de lloc del mateix nivell i localitat en les situacions administratives garantides per la llei.



Segona. Peticions

2.1. Les peticions s'han de formular mitjançant la cita, per ordre de prioritat, del número que cada lloc de treball té adjudicat en el present concurs, de conformitat amb el que disposa l'annex I.

Tercera. Sol·licituds

3.1. Les sol·licituds per a participar en aquesta convocatòria s'han d'adreçar al rector de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, 46071 València. La sol·licitud de participació i curriculum vitae s'ha d'imprimir i presentar tal com s'especifica en el paràgraf següent.

Els aspirants que vulguen participar en aquest concurs han d'omplir les dades de la sol·licitud i curriculum vitae accedint a la intranet de la UPV, triant l'opció «Concurs de mèrits PAS (Bullent)». Una de les còpies de la sol·licitud i una altra còpia del curriculum vitae s'ha de lliurar amb la documentació acreditativa d'aquells mèrits que no consten en l'expedient personal del Servei de Recursos Humans, en el Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de l'EPS de Gandia i EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establertes en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat d'acord amb la Llei 4 /1999, de 13 de gener.



A aquest efecte, la persona interessada pot revisar el seu expedient personal, que consta en el Servei de Recursos Humans, i també pot consultar les seues dades laborals bàsiques a través de la intranet de la UPV, triant l'opció en l'apartat d'«Informació econòmica - Informació de Recursos Humans», anomenada «Consulta d'expedient personal».



Qualsevol modificació de les dades que consten en la sol·licitud i curriculum vitae de l'aspirant, una vegada presentat davant el registre, que es vulga modificar, ha d'efectuar-se de la mateixa manera que anteriorment s'ha detallat. Només es poden efectuar modificacions de les dades dins del termini de presentació de sol·licituds.

Per a aquells funcionaris de carrera que no es troben en la situació administrativa d'actiu i que per tant no puguen tenir accés a l'aplicació informàtica Bullent, hauran d'emplenar la seua instància i el seu currículum en suport paper i lliurar-ho juntament amb la documentació acreditativa d'aquells mèrits que no consten en el seu expedient personal del Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat, davant el Registre General de la Universitat Politècnica de València, registres auxiliars de la EPS de Gandia i EPS d'Alcoi, o en qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992 de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat conforme a la Llei 4/1999, de 13 de gener.



3.2. El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils, que començarà a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

La sol·licitud ha d'anar acompanyada de la memòria prevista en aquestes bases i la documentació fefaent acreditativa dels mèrits que al·legue cadascun dels aspirants. Aquests mèrits s'han de fer constar en la sol·licitud, i s'han d'acreditar documentalment aquells dels quals no hi haja justificació en els respectius expedients personals del Servei de Recursos Humans.

3.3. La memòria s'ha de presentar en el mateix termini de presentació de les sol·licituds de participació, conjuntament amb aquesta i els mèrits que s'al·leguen. Transcorregut el termini, en cap cas no s'admetrà la presentació de memòries ni annexos o altres alteracions d'allò que s'ha presentat.



Quarta. Valoració

4.1. La valoració dels mèrits per a l'adjudicació dels llocs s'efectuarà d'acord amb el barem contingut en l'annex II de la present convocatòria.

4.2. Els llocs de treball s'adjudiquen a aquells funcionaris que reuneixen els requisits establits per a cada lloc de treball en la relació de llocs i que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria.



4.3. La puntuació mínima requerida per a l'adjudicació d'aquests és la que consta en l'annex I de la present convocatòria.

El que disposa aquest apartat no s'aplicarà per a l'adjudicació de la primera destinació als funcionaris de nou ingrés.



Cinquena. Adjudicació

5.1. L'ordre de prioritat per a l'adjudicació dels llocs al personal funcionari ve donat per la puntuació obtinguda segons el barem especificat en l'annex II, sense perjudici del dret preferent del personal en situació d'excedència forçosa i per atenció de familiars, per aquest ordre, en llocs de treball de nivell igual al seu grau personal reconegut.



5.2. Els casos d'empat en la puntuació final del personal que no siga de nou ingrés seran resolts per la comissió; en primer lloc, considerant qui ha obtingut major puntuació en l'apartat d'experiència professional, si persisteix l'empat, s'adjudica el lloc al de més antiguitat, i, si persisteix l'empat, es realitza un sorteig públic.

5.3. Les persones aspirants poden desistir de la petició de prendre part en el present concurs abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants poden renunciar a les destinacions obtingudes en el present concurs únicament quan s'ha obtingut un altre lloc segons la resolució d'una convocatòria concurrent, de concurs o lliure designació, i, en aquest cas, s'ha d'exercitar l'oportuna opció dins del termini assenyalat per a la presa de possessió.

No obstant això, es pot desistir de la participació en el concurs o renunciar al lloc adjudicat quan transcórreguen més de quatre mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.

5.4. El personal funcionari al qual s'adjudique un lloc de treball en la present convocatòria està obligat a romandre un mínim de dos anys en l'última destinació definitiva adjudicada per a poder participar en un nou concurs de provisió de llocs, amb les excepcions previstes en la base primera, apartat 2.



Sisena. Comissió de valoració

6.1. La comissió de valoració està formada pels membres següents:



President o presidenta, amb designació del rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

Quatre vocals, amb designació del rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

Un secretari o secretària, amb designació del rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera, que actuarà amb veu però sense vot.

Així mateix, es designarà una comissió de valoració suplent amb la mateixa composició.

6.2. Els membres de la comissió de valoració estan subjectes als motius i causes generals d'abstenció i recusació dels articles 28 i 29 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



6.3. Contra els actes de la comissió de valoració, les persones interessades poden interposar el recurs d'alçada previst en l'article 114 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat segons la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la recepció de la notificació o de tres mesos si no hi ha acte exprés. El recurs pot interposar-se davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per a resoldre'l.



Setena. Desenvolupament del procediment

7.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el rector dicta una resolució que es publica al tauler d'anuncis de Recursos Humans, siti a l'edifici del Rectorat, i en l'adreça d'internet següent: http://www.upv.es/rrhh «Personal d'administració i serveis - Selecció i provisió - Personal funcionari - Concursos», que conté la relació provisional d'admesos i exclosos a la realització del concurs, així com els nomenaments dels membres que componen la comissió de valoració.



7.2. Les persones aspirants poden, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la sol·licitud o realitzar les reclamacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la relació referida en el paràgraf anterior.

7.3. Transcorregut el termini de 10 dies hàbils, esmenats els defectes si pertoca i vistes les reclamacions que corresponguen, es dicta una resolució que contindrà la relació definitiva d'admesos i exclosos, que es publicarà mitjançant els sistemes previstos en l'apartat 7.1.

7.4. Una vegada publicada la relació definitiva d'admesos i exclosos, la comissió de valoració procedeix a avaluar els mèrits al·legats pel personal concursant.

7.5. Posteriorment, i amb un termini almenys de 48 hores d'antelació, es procedirà a citar els aspirants a la realització de l'entrevista personal, i l'exposició i la defensa de la memòria.

7.6. Per a l'adjudicació d'aquest lloc, s'ha d'obtenir la puntuació mínima establida en l'annex I. Per aquest motiu, no es convocaran a la realització de l'entrevista personal i a l'exposició de la memòria aquells aspirants que, sumada la puntuació màxima prevista en el barem per a l'entrevista i la memòria a la puntuació obtinguda en la valoració dels altres mèrits, no assolisquen la puntuació mínima fixada.



7.7. La comissió de valoració fa públic al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans, siti a l'edifici del Rectorat i en l'adreça d'internet següent: http://www.upv.es/rrhh «Personal d'administració i serveis - Selecció i provisió - Personal funcionari - Concursos» el resultat de la valoració provisional dels mèrits al·legats, de l'entrevista personal i de la memòria, que es reflecteix en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cada un de l'obtinguda en cada un dels apartats del barem. Les persones interessades disposen d'un termini improrrogable de 10 dies hàbils per a la presentació de reclamacions a través del Registre General d'aquesta Universitat Politècnica de València; els registres auxiliars de l'EPS d'Alcoi i l'EPS de Gandia, o de qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, redactat conforme a la Llei 4 /1999, de 13 de gener.



7.8. Transcorregut aquest termini, la comissió resol les reclamacions que s'hagen presentat i formula la valoració definitiva dels mèrits, així com l'adjudicació provisional dels llocs. Contra l'adjudicació provisional dels llocs, les persones interessades disposen d'un termini improrrogable de 10 dies hàbils per a la presentació de reclamacions.



7.9. Transcorregut aquest termini, la comissió resol les reclamacions que s'hagen presentat, formula l'adjudicació definitiva dels llocs i l'eleva al rectorat per a la publicació, mitjançant una resolució, en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.

7.10. En la resolució d'adjudicació del concurs s'ha d'indicar la data en què s'ha d'efectuar el cessament en els actuals llocs de treball i la presa de possessió de les destinacions adjudicades. Excepte casos de força major degudament justificats, el termini de presa de possessió comença a comptar-se a partir de l'endemà del cessament.

No obstant allò previst en aquest apartat, les persones responsables de les distintes unitats poden sol·licitar al rectorat l'ajornament del cessament per necessitats del servei fins a un màxim de 20 dies hàbils.

En els supòsits de nou ingrés o de reingrés des de la situació d'excedència voluntària es disposa d'un mes de termini per a prendre possessió de la destinació. Si es fa ús d'aquest termini, mentre dure no es merita cap retribució.

En cap cas el canvi de lloc de treball amb motiu de la participació en un concurs o convocatòria de lliure designació pot comportar la percepció d'indemnització de cap tipus.



Vuitena. Informació respecte de les dades recollides

8.1. De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per les persones interessades poden quedar incorporades en un fitxer automatitzat personal, el titular del qual és la Universitat Politècnica de València, per a la gestió de les proves i concursos convocats per la Universitat i també per a la gestió de la borsa de treball que es puga constituir en acabar el procés selectiu.

8.2. El fitxer personal quedarà sota la responsabilitat del rectorat de la Universitat Politècnica de València, al camí de Vera, s/n, DP 46071 València.

8.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

8.4. Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb el que estableix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

8.5. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat Politècnica de València, situat al camí de Vera, s/n, DP 46071 València.





Novena. Recursos

Contra la present convocatòria i les seues bases, que esgoten la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició davant l'òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes des de la seua publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, d'acord amb allò que s'ha establit en els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o directament recurs contenciós administratiu davant l'òrgan competent, en el termini de dos mesos des de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana de la present resolució.



València, 7 de setembre de 2016.– El rector: Francisco José Mora Mas.





ANNEX I

Característiques i funcions del lloc



Codi del lloc: PF1894.

Denominació: Cap de secció

Unitat i subunitat: Servei de Finançament i Pressupost

Sector: Administració general

Classificació del lloc Grup/subgrup: A/A1

Nivell: 26

Complement específic: E044

Jornada: Matins i una vesprada

Localitat de destinació: València





Puntuació mínima per a l'obtenció del lloc: 12 punts.





Funcions del lloc de cap de secció:

Sota la dependència de la direcció del Servei de Finançament i Pressupost, tindrà atribuïdes les següents funcions dins de les àrees de competència de finançament i pressupost de la Universitat Politècnica de València:

– Anàlisi de l'activitat econòmica de la Universitat per a la preparació i el seguiment del pressupost. Elaboració d'estudis econòmics per a l'anàlisi de l'evolució del pressupost.

– Coordinar les unitats de gestió perquè l'estructura pressupostària de la Universitat s'adeqüe a les necessitats establides pels òrgans finançadors.

– Elaborar les anàlisis del crèdit pressupostari per a l'adequada execució de les activitats amb finançament extern.

– Supervisar i coordinar les modificacions de crèdit per a l'adequada execució pressupostària

– Donar suport tècnic en l'elaboració dels comptes anuals de la Universitat.

– Coordinar, planificar i supervisar les diverses àrees de treball en què s'estructura la unitat administrativa.

– Dirigir, distribuir i supervisar el treball del personal assignat a la unitat.

– Promoure la formació continuada del personal de la unitat.

– Recopilar, actualitzar i transmetre les disposicions legals i les normes de les matèries relacionades amb l'àrea de gestió i competència.

– Elaboració de la documentació tècnica necessària dels assumptes de l'àrea de la seua competència.

– Prestar assessorament als òrgans de direcció en matèria de l'àrea de la seua competència.

– Elaboració d'informes i documents de treball que li siguen sol·licitats

– Donar suport tècnic en els assumptes de la seua competència.

– Proposar i posar en pràctica nous procediments d'execució de tasques de l'àrea de la seua competència.

– Maneig d'aplicacions informàtiques a nivell d'usuari.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut, emanades dels òrgans tècnics competents

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

– Liderar la creació de millora i innovació en la unitat, atendre les iniciatives que hi haja en aquest sentit i potenciar la participació del seu personal en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– I totes les funcions inherents al lloc de treball i la categoria professional.





ANNEX II

Barem

 

1. Antiguitat. Es valora amb 0,25 punts cada any complet de serveis en un lloc de treball en qualsevol administració pública, ja siga amb destinació provisional o definitiva, fins a un màxim de 2,00 punts.

 

En aquest sentit, es computen els serveis prestats amb caràcter previ a l'ingrés en el cos o escala expressament reconeguts. No es computen serveis que s'hagen prestat simultàniament amb altres serveis igualment al·legats.

2. Grau personal. S'adjudica un màxim de 2,00 punts per la possessió d'un determinat grau personal consolidat dins de la carrera administrativa, de la forma següent:

a) Possessió d'un grau personal superior al nivell del lloc sol·licitat: 2,00 punts.

b) Possessió d'un grau personal igual al nivell del lloc sol·licitat: 1,00 punt.

c) Possessió d'un grau personal inferior al nivell del lloc sol·licitat: 0,50 punts.

3. Experiència professional. Es valora com a màxim fins a 7,00 punts, segons l'escala següent:

a) Pel nivell de complement de destinació del lloc de treball exercit en el període comprès durant els últims tres anys, amb una antiguitat mínima de sis mesos continuats en aquest lloc, s'adjudica fins a un màxim de 3,00 punts que es distribueixen de la manera següent:

– Per l'exercici d'un lloc de treball de nivell superior al del lloc de treball a què es concursa: fins a un màxim de 3,00 punts. El càlcul es fa de manera proporcional al temps treballat. Així, un any complet es valora amb 1 punt; un mes complet es valora amb 0,0833 punts; i els períodes inferiors a un mes no es prenen en consideració.



– Per l'exercici d'un lloc de treball d'igual nivell que el lloc a què es concursa: fins a un màxim de 2,00 punts. El càlcul es fa de manera proporcional al temps treballat. Així, un any complet es valora amb 0,6666 punts; un mes complet es valora amb 0,0555 punts; i els períodes inferiors a un mes no es prenen en consideració.

– Per l'exercici d'un lloc de treball com a màxim inferior a dos nivells al del lloc al qual es concursa: fins a un màxim d'1,00 punt. El càlcul es fa de manera proporcional al temps treballat. Així, un any complet es valora amb 0,3333 punts; un mes complet es valora amb 0,0278 punts; i els períodes inferiors a un mes no es prenen en consideració.

 

A aquest efecte:

– El personal que està en situació d'excedència es considera que presta serveis en un lloc corresponent al grau reconegut al seu moment sempre que no hagen passat més de cinc anys des que es troba en aquesta situació. Si ja han passat més de cinc anys o no té un grau consolidat, es considera el nivell mínim assignat al grup del seu cos, escala o categoria.

– Pel que fa al personal que procedeix de les situacions d'excedència voluntària per atenció de familiars, d'excedència voluntària per violència de gènere i en situació de serveis especials, es valora el nivell de l'últim lloc que exercia en actiu i, si no n'hi ha, el nivell mínim corresponent al grup en què es classifica el seu cos, escala o categoria. Tot això d'acord amb el que disposa la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



– Quan es tracta de personal que ocupa una destinació provisional, la valoració es refereix al lloc que ocupa provisionalment. En cas contrari, es considera el nivell del lloc o dels llocs anteriors que complisquen aquests requisits o, si no n'hi ha, el nivell mínim del grup d'adscripció com a personal funcionari.

– En aquest apartat no es valora el període que excedeix els dos anys en els llocs que s'ocupen en comissió de serveis. En aquest supòsit, aquest temps d'excés es valora amb el treball exercit en el lloc que el personal funcionari ocupe amb caràcter definitiu.

b) Per l'exercici de llocs de treball que pertanyen a la mateixa àrea a què correspon el lloc convocat, a més dels que corresponga computar per l'aplicació de l'apartat anterior, s'adjudiquen fins a un màxim de 4,00 punts, amb un màxim d'1,00 punt per any, basant-se en les funcions i la responsabilitat del lloc ocupat, prorratejats entre els mesos; i no es consideren els períodes inferiors a un mes.



Si els llocs de treball pertanyen a àrees afins a l'àrea a què correspon el lloc convocat, la puntuació per any és de 0,50 punts a 0,75 punts, cal tenir en compte els criteris indicats en el paràgraf anterior en referència a les funcions i la responsabilitat del lloc ocupat, prorratejats entre els mesos; i no es consideren els períodes inferiors a un mes.



Per als altres llocs de treball que no tinguen relació amb l'àrea a què correspon el lloc convocat es valora a raó de 0,25 punts per any.



En tot cas, per a la valoració de l'apartat b es prenen com a màxim únicament els 4 anys compresos dins dels 10 anys immediatament anteriors a aquesta convocatòria, ja siga ocupant el lloc de treball amb destinació definitiva o provisional. En aquest sentit, es prenen en consideració els 4 anys en què l'experiència professional siga més favorable.



Els expedients ferms de remoció de llocs de treball o els expedients disciplinaris ferms en què tinga part la persona interessada i que guarden relació amb les funcions exercides al seu lloc de treball, es tenen en consideració a l'efecte de valorar l'experiència professional. Aquesta valoració es redueix en 2/3 respecte de la puntuació prevista per a aquest concepte.

No es valora com a experiència professional, en el lloc que s'ocupa en comissió de serveis, el període que excedeix els dos anys; en aquest supòsit es valora el treball realitzat al lloc que s'ocupa amb caràcter definitiu.

4. Titulacions acadèmiques. Aquest apartat es valora fins a un màxim de 0,50 punts. Les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a l'exigida per a l'exercici del lloc de treball sol·licitat es valoren amb 0,50 punts.

Quan es tracta de llocs de treball classificats indistintament per a dos grups, s'aplica el criteri anterior respecte del grup superior en què el lloc estiga classificat.

5. Cursos de formació i perfeccionament. Es valoren fins a un màxim de 5 punts els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions de cada lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria.

Únicament es consideren els cursos genèrics fins a un màxim d'1,50 punts, en cas que pel concepte de cursos específics no se sobrepasse el límit màxim establit més amunt.

La valoració dels cursos específics s'efectua segons el barem següent, sense que es consideren els cursos fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos cursos amb el mateix contingut, només es considera el de més durada:



Nombre d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 hores o més 0,75





La valoració dels cursos genèrics s'efectua segons el barem següent, sense que es consideren els cursos fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos cursos amb el mateix contingut, només es considera el de més durada:





Nombre d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,05

De 15 a 19 0,125

De 20 a 29 0,20

De 30 a 49 0,25

De 50 a 74 0,30

75 hores o més 0,375



 

Aquests cursos sols es valoren si van ser convocats o organitzats per universitats o, així mateix, si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics. L'aspirant ha d'acreditar aquesta circumstància mitjançant un diploma o certificat d'assistència o, si s'escau, d'aprofitament.

Es consideren a aquest efecte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que estiguen inclosos dins dels acords respectius amb l'administració.

6. Coneixement del valencià. Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del certificat pertinent o de l'homologació expedida pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València, o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià i per les universitats públiques valencianes, d'acord amb l'escala següent. En cas de tenir més d'un certificat, es valora només el del nivell més alt.





Per a llocs dels subgrups A1 o A2

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punt

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts





Per a llocs dels subgrups C1 o C2

Certificat de nivell A2 (bàsic) 0,50 punts

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punt

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts





En els llocs de treball en què figure com a requisit específic per a la provisió un cert nivell de coneixement de valencià, només es prenen en consideració els certificats superiors a aquest nivell.

En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió el fet de tenir el certificat de nivell C2 (superior), es considera com a mèrit i es valora amb 1,00 punt tenir el Certificat de Correcció de Textos expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (Ordre de 16 d'agost de 1994, de la Conselleria d'Educació i Ciència).



En termes generals, el quadre d'equivalències dels certificats més habituals està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans i s'hi pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalv.html. Per a obtenir informació sobre altres certificats equivalents, es poden consultar els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, criteris a què es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/APNL/infoweb/anl/cav/criterisequivalencies.pdf

7. Coneixement d'idiomes. Es valora fins a un màxim d'1,00 punt el coneixement de les llengües oficials de la Unió Europea distintes del castellà. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en les llengües estrangeres esmentades els títols, els diplomes i els certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes; pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València; per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), i també els que s'indiquen en la normativa vigent en matèria lingüística. Es pot accedir a aquesta informació a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/ACDL/infoweb/cdl/info/852347normalv.html



En aquest apartat s'adopten els criteris establits pel Centre de Llengües de la UPV, atès que és un centre de competència reconeguda en matèria lingüística.

Per a la valoració d'aquests idiomes, en cap cas no es consideren els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, ni tampoc aquells que es consideren cursos de formació.



Nivell Punts

Haver obtingut el certificat A2 acreditatiu de competència lingüística 0,25

Haver obtingut el certificat B1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat B2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





En aquells llocs en què figure com a requisit específic per a la seua provisió el nivell de coneixement B2 de qualsevol dels idiomes, es considera com a mèrit i es valora, estar en possessió dels títols, diplomes i certificats expedits per les Escoles Oficials d'Idiomes, pel Centre de Llengües de la Universitat Politècnica de València, per les Universitats espanyoles acreditades per l'Associació Espanyola de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, dels següents nivells:





Nivell Punts

Haver obtingut el certificat C1 acreditatiu de competència lingüística 0,50

Haver obtingut el certificat C2 acreditatiu de competència lingüística 1,00





Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificat de competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/ACDL/infoweb/cdl/info/847058normalv.html

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans que s'acabe el termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria, i s'han de lliurar al Servei de Recursos Humans perquè s'incorporen a l'expedient personal.



8. Entrevista, exposició i defensa de la memòria. Per a la provisió de llocs de treball catalogats amb un nivell de complement de destinació 24 o superiors es farà una entrevista personal pública, que es valorarà fins a un màxim de 4,00 punts. En aquesta entrevista s'ha d'obtenir un mínim de 2,00 punts per a la inclusió, per part de la comissió d'avaluació, en la proposta de provisió del lloc sol·licitat.

L'entrevista tindrà com a objectiu l'exposició i la defensa d'una memòria relacionada amb les funcions del lloc de treball sol·licitat. L'entrevista consistirà en una anàlisi del lloc, les seues característiques, les condicions, els mitjans necessaris, les propostes de millora en el desenvolupament de les funcions i totes aquelles qüestions que l'aspirant considere d'interés o d'importància. L'extensió no pot ser superior a vint folis a una cara.

La memòria s'ha de presentar en el mateix termini de presentació de les sol·licituds de participació, conjuntament amb aquesta i els mèrits que s'al·leguen. Transcorregut el termini, en cap cas s'admetrà la presentació de memòries ni annexos o altres alteracions d'allò que s'haja presentat.

No es citaran a l'entrevista, l'exposició i la defensa de la memòria aquells aspirants en què la suma dels punts obtinguts amb el màxim possible de l'entrevista no aconseguisquen la puntuació mínima exigida en la convocatòria per a cada lloc de treball.

Mapa web