Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 d'octubre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior d'enginyeria, amb denominació tècnic d'infraestructures, convocades per la Resolució de 7 de març de 2016. Referència 0467/16.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7894 de 11.10.2016
Número identificador:  2016/7876
Referència Base de Dades:  007624/2016
 



RESOLUCIÓ de 7 d'octubre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es publica la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu corresponent a la convocatòria de proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior d'enginyeria, amb denominació tècnic d'infraestructures, convocades per la Resolució de 7 de març de 2016. Referència 0467/16.

[2016/7876]

De conformitat amb el que disposa l'article 10 del Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei de Funció Pública Valenciana, on es regula el desenvolupament dels processos selectius, i de conformitat amb el que disposa la base setena de la referida convocatòria.

Concloses les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior d'enginyeria, amb denominació tècnic d'infraestructures, convocades per la Resolució de 7 de març de 2016 (DOCV 7742, 16.03.2016).

Vista la proposta formulada pel tribunal qualificador de les proves selectives abans mencionades, resolc:



Primer

Publicar la relació definitiva amb l'aspirant que ha superat el procés selectiu, confeccionada segons el que preveu la base 6.8 de la referida convocatòria, ordenada per ordre de puntuació aconseguida, i que s'indica a continuació.



Cognoms i nom NIF Puntuació total

Rodríguez Sánchez, Pedro 21505015S 43,557 punts







Segon

Proposar l'aspirant referenciat en el resolc primer d'aquesta resolució per al seu nomenament com a funcionari de carrera.



Tercer

Requerir-lo perquè, en el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana, presente, en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o certificat de naixement expedit per l'organisme oficial corresponent. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si és el cas, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb què tinguen el vincle esmentat. Així mateix, hauran de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si és el cas, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció d'aquest i, si és el cas, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà de presentar-se, a més del títol corresponent, la credencial que acredite la seua homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons model que figura com a annex II en les bases de la convocatòria. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, a més, hauran d'efectuar declaració de no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons model que figura com a annex III en les bases de la convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'exercici de les corresponents funcions.



e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb minusvalideses, hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite tal condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.



Quart

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la seua publicació.



No obstant això, les persones interessades podran interposar un recurs potestatiu de reposició davant del rector en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació; en aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu mencionat en el paràgraf anterior fins que no es dicte una resolució expressa o presumpta del recurs potestatiu de reposició, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



Elx, 7 d'octubre de 2016.– El rector: Jesús Tadeo Pastor Ciurana.

Mapa web