Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 d'octubre de 2016, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió de forma interina places de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professorat contractat doctor.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7899 de 19.10.2016
Número identificador:  2016/7987
Referència Base de Dades:  007783/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Politècnica de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 7 d'octubre de 2016, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió de forma interina places de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professorat contractat doctor. [2016/7987]

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 de abril; el Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre pel qual s'aprova el Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'acord del Consell de Govern de 25 de juliol de 2013, pel qual s'aprova la normativa de contractació i els criteris d'avaluació per a la selecció de professorat contractat doctor amb caràcter interí, s'obri procés de selecció d'aquest professorat, per a la seua contractació en règim laboral d'interinitat, d'acord amb les bases següents:





Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que es refereix a l'accés a l'ocupació pública utilitzant-se un llenguatge inclusiu en la redacció de la mateixa, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la Igualtat Efectiva entre Dones i Homes.





1) Objecte de la convocatòria

La present convocatòria té per objecte la cobertura temporal de les places de professor contractat doctor existents en la relació de llocs de treball d'aquesta universitat, que figuren en l'annex I, cobertura que es realitzarà mitjançant contractes laborals d'interinitat. 



2) Requisits dels aspirants

Les persones que desitgen participar en aquesta convocatòria han de reunir els requisits següents:

1. Haver complit els 16 anys i no superar l'edat màxima de la jubilació forçosa.

2. No haver sigut separades mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a feines o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions semblants a les corresponents a les places.

En cas de ser nacionals d'algun altre estat, han d'acreditar que no estan inhabilitades o en situació equivalent, ni han estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública en els mateixos termes.

3. Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

4. Estar en possessió del títol de doctor. Posat cas que les titulacions s'hagen obtingut en universitats estrangeres, caldrà adjuntar-hi fotocòpia de la credencial que n'acredite l'homologació.



5. Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacionals dels estats membres de la Unió Europea, així com els cònjuges dels espanyols o dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no n'estiguen separats de dret, i els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no n'estiguen separats de dret, siguen menors de 21 anys o més grans d'aquesta edat dependents.

Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors.

També poden participar en aquesta convocatòria les persones estrangeres no incloses en els apartats anteriors que tinguen residència legal a Espanya.

6. Disposar d'avaluació positiva, per a la seua contractació com a professor Contratado Doctor, per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o per la Comissió Valenciana d'Acreditació i Avaluació de la Qualitat.

La concurrència dels requisits anteriors ha d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.





3) Sol·licituds

Les persones interessades en aquesta convocatòria formalitzaran la sol·licitud, dirigida al rector de la Universitat, a través del model d'instància que consta en l'annex III que, així mateix, es facilitarà també en els departaments afectats i en el Registre General situat a la seu central (poden obtenir-se els models corresponents, així com informació sobre aquesta convocatòria, a través de la pàgina web: http://www.upv.es/rrhh).

La presentació de sol·licituds es realitzarà en el Registre General de la Universitat, situat a la seu central, i en els registres auxiliars de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi i de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, o per qualsevol dels sistemes previstos en l'article 16,4 de la Llei de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Caldrà presentar una sol·licitud (en doble exemplar) per a cada plaça a què es vulga concursar, tot indicant el codi d'aquesta. Cas que es convoquen diverses places amb el mateix perfil i les mateixes característiques i que estiguen agrupades en la convocatòria, s'haurà de presentar únicament una sol·licitud per a totes.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Els drets de participació seran de 28,18 euros, que s'ingressaran dins del termini de presentació d'instàncies, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el compte «Universitat Politècnica de València-drets d'examen», en Bankia, urbana Universitat Politècnica, nombre ES97 2038 6543 9060 0001 4194, especificant en el resguard el nom i els cognoms, i el número de la plaça o places que conformen el concurs en què es desitja participar.

Queden exemptes del pagament dels drets de participació:

a) Les persones amb un grau de minusvalidesa igual o superior al 33 per cent, havent d'acompanyar a la sol·licitud certificat acreditatiu de tal condició.

b) Estaran exempts del pagament dels drets d'examen a proves selectives, els membres de famílies nombroses de categoria especial, havent d'acompanyar a la sol·licitud certificat acreditatiu de tal condició.

c) Tindran una bonificació del 50 % del pagament dels drets d'examen a proves selectives, els membres de famílies nombroses de categoria general, havent d'acompanyar a la sol·licitud certificat acreditatiu de tal condició.

En cap cas el pagament efectuat al compte bancari a què es fa referència suposarà el cumpliment del tràmit de presentació en termini i forma de la sol·licitud.

A cada sol·licitud haurà d'adjuntar-se un únic exemplar de la documentació següent:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat o passaport.

b) Original del resguard que justifique el pagament de 28,18 euros en concepte de drets de participació, o justificant d'exempció del pagament dels mateixos.

c) Curriculum vitae, que haurà de seguir els apartats i estructura especificats en el barem que consta en l'annex II, podent utilitzar-se el model que podran trobar en la pàgina Web

http://www.upv.es/entidades/SRH/pdi/579900normalc.html.

d) Fotocòpia del títol de doctor.

e) Certificat acadèmic personal o document substitutiu i documents acreditatius de cada un dels mèrits consignats en el currículum. Els mèrits al·legats en el currículum que no hagen sigut justificats documentalment no es tindran en compte. Una vegada finalitzat el termini d'admissió de sol·licituds, no s'admetran nous mèrits.



f) Document justificatiu d'haver obtingut l'avaluació positiva que s'indica en el requisit 4 de l'apartat 2) Requisits dels aspirants.



g) Permís de residència, tal com s'especifica en el requisit 5, paràgraf 3, de l'apartat 2) Requisits dels aspirants.





4) Informació respecte de les dades recollides

4.1. De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per les persones interessades poden quedar incorporades en un fitxer automatitzat Personal, el del qual titular és la Universitat Politècnica de València, per a la gestió de les proves i concursos convocats per la Universitat i tambe per a la gestió de la borsa de treball que puga constituïr en acabar el procés selectiu.

4.2. El fitxer Personal quedarà sota la responsabilitat del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, al camí de Vera, s/n, DP 46071 de València.

4.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

4.4. Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb el que establix el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel que s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

4.5. Les persones interessades podran exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PDI) de la Universitat Politècnica de València, siti en el camí de Vera, s/n, DP 46071 de València.



5) Llista d'admesos

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i en el termini màxim de 10 dies la direcció del Departament farà pública la llista provisional de les persones aspirants admeses i excloses en cada un dels concursos convocats, amb indicació en aquest últim cas de la causa d'exclusió. Aquesta publicació s'efectuarà mitjançant l'exposició de les llistes corresponents al tauler d'anuncis del Departament i, complementàriament i sense caràcter oficial, en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, que es pot consultar a través del web de la UPV, en el menú perfils / pas i pdi / eines i recursos / tauler d'anuncis (http://www.upv.es/perfiles/pas-pdi/index-va.html.)

Seran motius d'exclusió:

– Presentar la sol·licitud fora del termini establit.

– La falta de justificació del abonament dels drets de participació o de trobar-se exempt del pagament dels mateixos.

– No acreditar el compliment dels requisits de l'apartat 2) Requisits dels aspirants.

Les persones aspirants excloses o omeses disposaran de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació de la llista provisional, per a esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió o omissió; no es considerarà esmenable la falta de pagament dels drets de participació dins del termini de presentació d'instàncies.



Transcorregut el termini d'esmena d'errors i en un termini màxim de 15 dies es procedirà a la publicació de les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos, pel mateix procediment.



6) Procés de selecció

El procés de selecció constarà de dues fases:

1a. Concurs de mèrits, en què es valoraran els mèrits acreditats pels aspirants. Es valorarà fins a un màxim de 10 punts, sense perjudici de la puntuació per mèrit preferent que poguera correspondre. Per a superar aquesta fase del procés de selecció caldrà aconseguir un mínim de 4 punts.

2a. Entrevista. La comissió citarà els aspirants que superen la fase de concurs a una entrevista personal per tal de perfilar la selecció definitiva. Aquesta versarà sobre els seus mèrits, sobre el seu historial acadèmic, investigador i professional, i sobre tots aquells aspectes que la comissió considere rellevants per al perfil docent de la plaça. Aquesta segona fase del procés de selecció es valorarà fins a un màxim de 4 punts; per a superar-la caldrà aconseguir un mínim de 2 punts.

Els aspirants estrangers hauran de superar, posat cas que la comissió de selecció ho considere oportú, una prova específica per a acreditar el coneixement de castellà a nivell de conversa i d'escriptura.

Si escau, també caldrà superar una prova específica per a acreditar el coneixement de l'idioma en què hagen d'impartir-se les assignatures, segons allò que indique la convocatòria.

7) Comissió de selecció

Els mèrits dels aspirants seran jutjats per comissions de selecció, que tindran la composició següent:

– Tres membres designats pel rector, entre els quals designarà el president, i almenys un ha de ser de l'àrea de coneixement a què correspon la plaça objecte de provisió.

– Dos membres de l'àrea de coneixement designats pel Consell del departament al qual pertanga la plaça, han de ser de la mateixa àrea de coneixement que la plaça oferida, però poden ser, si no n'hi ha, d'una àrea afí.

Si de cas manca professorat de l'àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, se'n podrà designar d'una àrea afí a aquesta.

La composició definitiva de cada comissió de selecció es publicarà en els taulers d'anuncis dels departaments corresponents, junt amb les llistes definitives d'admesos i exclosos.

Tots els membres de les comissions de selecció hauran de pertànyer a cossos de funcionaris docents universitaris i posseir titulació oficial igual o superior a la de la plaça convocada.

Les comissions de selecció es regiran, quant al funcionament, pel que disposa la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Els membres de les comissions s'abstindran d'intervenir quan es done alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de l'esmentada Llei 40/2015.



8) Desenvolupament del procés de selecció

En la sessió de constitució la comissió de selecció elaborarà, d'acord amb el barem aplicable a cada figura contractual (que consta en annex II), els criteris de valoració dels mèrits dels aspirants, que hauran de publicar-se en el tauler d'anuncis del Departament.



Publicats els criteris de valoració, la comissió de selecció es reunirà per a valorar els mèrits dels concursants. La comissió podrà sol·licitar l'aportació de documentació original per a comprovar la validesa dels mèrits inclosos en el currículum,

Valorats els mèrits dels aspirants, la comissió de selecció farà pública aquesta valoració al tauler d'anuncis del Departament, i hi farà constar la qualificació obtinguda per cada un dels aspirants en cada apartat del barem.

Es convocarà els aspirants que superen la fase de concurs per a la realització de l'entrevista amb la comissió mitjançant un anunci publicat al tauler del Departament, amb una antelació de 48 hores a la data de realització d'aquesta, sense perjudici de la utilització d'altres mitjans de notificació que la comissió considere procedents.



9) Resolució del concurs

Finalitzat el procés de selecció, la comissió conformarà una relació dels aspirants que hagen superat les dues fases del procés, ordenant-los de major a menor segons la puntuació total que s'obtinga en sumar las qualificacions del concurs i l'entrevista personal, així com, si escau, la puntuació atorgada per mèrit preferent.



La comissió de selecció elevarà al rector la relació d'aspirants que hagen resultat aprovats, el nombre dels quals no pot ser superior al de places convocades. Per a elaborar aquesta relació caldrà tenir en compte el que s'ha indicat més amunt, i s'interromprà la relació quan el nombre d'aspirants coincidisca amb el de places convocades.

Aquesta relació es publicarà al tauler d'anuncis del Departament i complementàriament i sense caràcter oficial en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, que es pot consultar a través del web de l'UPV, en el menú perfils / pas i pdi / eines i recursos / tauler d'anuncis (http://www.upv.es/perfiles/pas-pdi/index-va.html), així com el certificat en el qual es faça constar el dia de la publicació a l'esmentat tauler d'anuncis. La publicació al tauler d'anuncis del Departament tindrà caràcter de notificació als concursants, d'acord amb el que preveu l'article 45.1 b) de la Llei 39/2015.



Finalment, es traslladaran al Servei de Recursos Humans les actes del concurs, inclosa la proposta al rector de nomenament de l'aspirant amb major puntuació, a fi de formalitzar la contractació laboral.





10) Característiques dels contractes

– Tipus de contracte: contracte laboral d'interinitat

– Durada: la durada dels contractes serà fins que es cobrisca de forma definitiva la plaça vacant després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

– Jornada: dedicació a temps complet. Nombre d'hores setmanal: 37,5.

– Activitats a exercir: activitats docents (hores lectives que corresponguen en funció dels crèdits ECTS que haja d'impartir d'acord amb el que regula la vigent Normativa d'Organització Acadèmica de la UPV i 6 hores de tutoria setmanal); activitats d'investigació, així com activitats d'atenció a les necessitats de gestió i administració del departament



– Retribucions: les retribucions estan determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, i es consideraran, si escau, aquelles variacions que aproven les administracions competent, així com els òrgans de la Universitat Politècnica de València.



11) Documentació

Els candidats proposats per a la provisió de les places hauran de presentar la documentació següent:

a) Fotocòpia del DNI o passaport.

b) Fotocòpia confrontada del títol.

c) Certificat mèdic oficial de no patir malaltia ni defecte físic o psíquic que impedisca l'exercici de les funcions corresponents.



d) Declaració jurada de no haver sigut separat de l'administració pública en virtut d'expedient disciplinari i de no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.

e) Fotocòpia confrontada de l'avaluació positiva de la seua activitat.



12) Formalització i firma dels contractes

El termini d'incorporació del candidat proposat s'establirà en la resolució d'adjudicació, i no podrà ser superior a un mes des de l'esmentada resolució. En el termini d'incorporació, i amb anterioritat a l'inici de la prestació de serveis, el candidat haurà de presentar la documentació indicada anteriorment, que acredite que reuneix tots els requisits assenyalats en la convocatòria, i realitzarà la formalització i la firma del contracte i l'alta en el règim de seguretat social corresponent.



Cas de no formalitzar-se el contracte en el termini anteriorment indicat, el candidat proposat decaurà en el seu dret, podent-se procedir a la contractació de l'aspirant següent, per ordre de puntuació.





13) Recursos

Contra les Resolucions del Departament i de les comissions de selecció podrà interposar-se recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions, tot açò de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Aquest recurs es podrà interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per a resoldre-ho.



Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada podrà interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat del contenciós-administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOCV. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot açò de conformitat amb l'establit en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós-administrativa.



Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs que es considere convenient.



València, 7 d'octubre de 2016.– El rector: Francisco José Mora Mas.

ANNEX I

Relació i categoria de les places oferides



Convocatòria: C08/16



EXPRESSIÓ GRÀFICA ARQUITECTÒNICA

Àrea: Expressió Gràfica Arquitectònica

– Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny

No. de places: 1 Codi de la plaça: 5653

Categoria: COD Dedicació: TC

Perfil: Disseny Assistit per Ordinador. Disseny i Espai Públic.

Mapa web