Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 d'octubre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos docents universitaris.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7912 de 08.11.2016
Número identificador:  2016/8105
Referència Base de Dades:  008364/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 13 d'octubre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos docents universitaris. [2016/8105]

Per resolució del rector, de data 13 d'octubre de 2016, s'ha disposat el següent:



De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris i segons el que estableixen els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats per Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, i en el seu Reglament general del personal docent i investigador i en virtut del que estableix la disposició final segona (modificació de l'article 62.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, del Reial Decret Llei 10/2015, d'11 de setembre, pel qual es concedixen crèdits extraordinaris i suplements de crèdits en el pressupost de l'Estat i s'adopten altres mesures en matèria d'ocupació públic i estímul a l'economia.

Aquest Rectorat, en exercici de les competències atribuïdes per l'article 20 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril, i els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en compliment de l'article 20 de la Llei 48/2015, de 29 d'octubre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a 2016, i en execució de l'Oferta d'Ocupació Pública de 2016, aprovada per Acord del Consell de Govern de 27 de gener i 27 de abril de 2016 (DOCV de 19.05.2016), ha resolt convocar tres places pel sistema de promoció interna per a l'accés al cos de catedràtics d'universitat que es relacionen en l'annex I de la present Resolució d'acord amb les següents:»





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

Este concurs es regirà pel que disposa la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, modificada per Llei Orgànica 4/2007; en el Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre; en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat per Decret 208/2004, de 8 d'octubre, del Consell de la Generalitat, modificat pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell, el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx aprovat pel Consell de Govern en la seua sessió de 7 de juny de 2006, modificat per l'Acord de Consell de Govern en les seves sessions de 6 de juliol de 2006, 4 de març de 2009, 7 juliol 2010, 28 novembre 2012; i, en el no previst, per la legislació general de funcionaris que li siga d'aplicació i per les presents bases.



Segona. Requisits dels candidats

2.1. Per a ser admés al concurs esmentat, els aspirants hauran de reunir els següents requisits generals:

a) Nacionalitat. Ser espanyol. No obstant això, hi podran participar en idèntiques condicions que els espanyols els nacionals d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea o nacional d'algun estat, a què, en virtut dels tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors.



També podran participar el cònjuge dels espanyols, dels nacionals d'algun dels estats membres de la Unió Europea i dels nacionals d'algun estat, en què en virtut dels tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors, sempre que no estiguen separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de 21 anys o majors de aquesta edat que visquen a càrrec seu.

En el moment de presentació de la sol·licitud de participació en el procés selectiu, haurà d'acreditar-se la nacionalitat, així com, si pertoca, el vincle de parentiu, i el de viure a càrrec, d'acord amb el que preveu la legislació vigent sobre accés a l'ocupació pública de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics de nacionals d'altres estats a què siga aplicable el dret a la lliure circulació de treballadors.



L'acreditació de la nacionalitat i la resta de requisits exigits en la convocatòria es realitzarà per mitjà dels documents corresponents, certificats per les autoritats competents del seu país d'origen traduïts a l'espanyol, que serà la llengua oficial en la que tindrà lloc el desenrotllament de les proves.

b) Edat. Tindre complits els 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació establida per la legislació vigent.

c) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se inhabilitat per una sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques corresponents a professor d'universitat.

2.2. A més dels requisits generals, els candidats hauran de complir els següents requisits específics:

a) Podran participar en aquesta convocatòria de promoció interna, els que tinguen una antiguitat de, almenys, dos anys de servei actiu com a funcionaris de carrera del cos de professors titulars d'universitat o de l'escala d'investigadors científics dels organismes públics d'investigació.

b) Els funcionaris que participen en este concurs hauran d'estar acreditats per al cos docent de catedràtics d'universitat

La concurrència dels requisits enumerats en el punt 2.1 i en aquesta hauran de tindre sempre en una data anterior a l'expiració del termini fixat per a sol·licitar la participació en el concurs i s'han de continuar complint en la data de presa de possessió com a funcionari de carrera.





Tercera. Sol·licituds

Els qui desitgen prendre part en aquesta convocatòria de promoció interna remetran la corresponent sol·licitud, al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a través del Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars d'est, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o be, per qualsevol de les formes previstes en l'art. 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat en lo establit en la Disposició final sèptima, en relació en la disposició derogatòria única de la referida Llei, en el termini de 20 dies hàbils a partir de l'endemà a la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado, mitjançant una instància, segons el model que acompanya l'annex II, degudament formalitzada, juntament amb la següent documentació que acredite que compleixen els requisits per a participar en el present concurs:



a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, passaport o document nacional d'identitat.

b) Certificacions on s'acredite el compliment dels requisits específics que assenyala la base Segona per a participar en el concurs d'accés promoció interna.

c) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaran en el compte corrent «Concursos i oposicions» de la següent entitat bancària: 

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, i on es farà constar: el nom i cognoms, número de document nacional d'identitat i indicació del número de la plaça a què es concursa.

El pagament de la taxa es pot fer efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es /rebuts Tipus - Oposicions i concursos, Subtipo Concurs Docent.

Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza el mateix, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de primera o general abonaran el 50 % de la totalitat de la taxes.

Estaran exempts del pagament de la taxa els aspirants que acreditin patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acreditin ser beneficiaris de família nombrosa de segona i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació en temps i forma de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió no esmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol· licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

Les solicituts que es presenten a través de les oficines de Correus deuran contindre's en sobre obert per a ser datades i sagellades pel funcionari de Correus, abans de la seua certificació.

L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández està situada a l'avinguda de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx (Alacant).



Quarta. Admissió d'aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos amb la indicació del motiu d'exclusió, si pertoca, amb l'advertiment a l'interessat que si no l'esmena es declararà que n'ha perdut el dret. Aquesta llista es farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/. Els interessats podran presentar una reclamació dirigida al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en el termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la relació provisional d'admesos i exclosos, o bé esmenar, en el mateix termini, el motiu de l'exclusió.

Finalitzat el termini de reclamacions i resoltes estes, es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pagina web http://serviciopdi.umh.es/. Contra aquesta resolució es podrà interpondre recurs en els térmens prevists en l'article 123 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Pública.





Quinquena. Comissions jutjadores

5.1. La composició de les comissions és la que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria.

Quant a la constitució, les substitucions i el funcionament d'aquestes caldrà ajustar-se al que preveu el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Les comissions hauran de constituir-se en el termini de quatre mesos des de la publicació d'aquesta convocatòria.



5.2. Una vegada constituïda, la comissió fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte de presentació, els criteris per a la valoració de la primera prova.

Els concursos d'accés a places dels cossos docents universitaris es realitzaran en qualsevol dels campus de la Universitat Miguel Hernández i constarà, com a màxim, de tres proves.





Sisena. Desenvolupament del concurs

6.1. El procediment que regirà el concurs haurà de permetre valorar, en tot cas, l'historial acadèmic, docent i investigador del candidat, el seu projecte docent i investigador, així com contrastar les seues capacitats per a l'exposició i el debat davant la comissió en la corresponent matèria o especialitat en sessió pública.

6.2. En el concurs de promoció interna quedaran garantits, en tot moment, la igualtat d'oportunitats dels aspirants, el respecte als principis de mèrit i capacitat i el principi d'igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes. Haurà de garantir-se així mateix la igualtat d'oportunitats de les persones amb discapacitat, per a la qual cosa s'adoptaran les oportunes mesures d'adaptació a les seues necessitats.

6.3. Acte de presentació. Dins del termini habilitat per a la constitució de la comissió, el president, amb la consulta prèvia als restants membres d'aquesta, dictarà una resolució que es notificarà a tots els interessats amb una antelació mínima de 15 dies naturals respecte de la data de l'acte per al qual se'ls cita, i convocarà a tots els aspirants admesos a participar en el concurs, per a realitzar l'acte de presentació dels concursants, amb indicació del dia, de l'hora i del lloc de celebració d'aquest acte.

La notificació a què fa referència l'apartat anterior s'entendrà realitzada amb la publicació al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la pagina web http://serviciopdi.umh.es/.



El termini entre la data prevista per a l'acte de constitució de la comissió i la data assenyalada per a l'acte de presentació no podrà excedir de dos dies hàbils.

En l'acte de presentació, que serà públic, els concursants entregaran la documentació corresponent a la primera prova i rebran totes les instruccions sobre el desenvolupament del concurs que hagen de comunicar-se-li. En el mateix acte de presentació, el president de la comissió farà públic el termini fixat per aquella perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació presentada pels restants concursants, així com el lloc, la data i l'hora de començament de la primera prova que, en tot cas, no podrà ser superior a 20 dies hàbils des de la celebració de l'acte de presentació i es determinarà, mitjançant un sorteig, l'ordre d'actuació dels concursants.

En l'acte de presentació els candidats entregaran al president de la comissió, en sis exemplars, la documentació següent:

a) Curriculum vitae, segons el model d'aquesta universitat, que serà facilitat al Registre General o als centres de gestió de campus i disponible en la pagina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/ dins de l'apartat de «Formularis – Model de currículum». També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons el model de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

b) El projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa, ajustat a les necessitats indicades en la convocatòria.

c) El projecte d'investigació que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa.

6.4. Primera prova. La primera prova serà pública i consistirà en l'exposició oral pel concursant, en el temps que crega oportú, de l'historial acadèmic, de l'historial docent i investigador i del projecte investigador, així com el projecte docent que el candidat es proposa desenvolupar si se li adjudica la plaça a què concursa. A continuació la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dos hores, sobre l'historial presentat i els projectes que ha de desenvolupar.



En el termini màxim de dos dies hàbils des de la finalització de la primera prova, la Comissió farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu en la web de la Universitat Miguel Hernández http://serviciopdi.umh.es/ la valoració dels candidats en aquesta prova i citarà els concursants que l'hagen superada a la segona prova que haurà de realitzar-se com a màxim en el termini de 3 dies hàbils des que es van publicar els resultats de la primera.



Finalitzada la prova i abans de la seua qualificació, la comissió, o cada un dels seus membres, elaborarà un informe motivat sobre la valoració que ha considerat de cada concursant.

Un concursant haurà superat la primera prova quan obtinga el mínim exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable, com a mínim, de tres dels membres de la comissió.

La comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que obtenint el mínim exigit en els criteris de valoració, obtinguen, a més, el vot favorable, almenys, de tres dels seus membres.

6.5. Segona prova. Per al desenvolupament de la segona prova, els concursants entregaran a la comissió un resum, com a mínim, de tres temes dels consignats en el projecte docent relatius a una especialitat de l'àrea de coneixement a què corresponga la plaça. La comissió triarà aquell que haja de ser exposat oralment, en sessió pública, pel concursant.

El concursant disposarà d'un temps mínim de quaranta-cinc minuts i màxim d'hora i mitja, per a desenvolupar el tema. A continuació, la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de dos hores, sobre els continguts científics dels temes presentats, la metodologia que cal utilitzar en la impartició als estudiants i tots aquells aspectes que estime rellevants en relació amb els temes presentats.



Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió jutjadora publicarà, al lloc on es realitze, els criteris de valoració.



Finalitzada la segona prova i abans de la seua qualificació, la comissió, o cada un dels seus membres, elaborarà un informe motivat sobre la valoració que ha considerat de cada concursant.

Un concursant haurà superat la segona prova quan obtinga el mínim exigit en els criteris de valoració i obtinga el vot favorable, com a mínim, de tres dels membres de la comissió.

En el termini màxim de tres dies hàbils, la comissió farà pública la valoració d'aquesta prova i, si ho estima oportú, convocarà els concursants que hagen superat la segona prova a la realització de la tercera.



En el cas que, segons el parer de la comissió, no siga necessària la realització de la tercera prova, es publicarà amb els resultats de la segona, la proposta de provisió de plaça en el termini màxim de set dies hàbils.

6.6. Tercera prova. Si és el cas, amb la publicació dels resultats de la segona prova, la comissió convocarà els candidats que l'hagen superada a la tercera prova del concurs.

La tercera prova serà pública i consistirà en una entrevista en què la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en les anteriors i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la tercera prova, la comissió jutjadora publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la prova i en el termini màxim de set dies hàbils, la comissió farà pública la valoració qualitativa que en aquesta prova li mereix cada candidat, així com la proposta de provisió de la plaça.



Setena. Proposta de provisió

La proposta de provisió de places es realitzarà pel sistema de votació en el termini màxim de 30 dies hàbils a partir de la data del començament de les proves. A aquests efectes, la comissió farà pública una resolució en què formularà la seua proposta i el vot de cada un dels seus membres a cada un dels concursants.

La comissió que jutge el concurs d'accés proposarà al rector, motivadament, i amb caràcter vinculant, una relació de tots els concursants que hagen obtingut, almenys, tres vots favorables, per ordre de preferència per al seu nomenament. En cap cas es podran proposar un nombre més gran de candidats que places concursades.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, la comissió citarà als concursants proposats per l'ordre de preferència que s'haja efectuat d'aquests, perquè procedisquen a elegir vacant.

Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Els concursants que no hagen sigut proposats per a ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

Contra la proposta de la comissió, els candidats podran presentar una reclamació davant del rector, en el termini màxim de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la proposta de provisió.



Una vegada admesa a tràmit la reclamació, la valorarà una comissió de reclamacions, segons el que estableix l'article 31 del Reglament del Règim general del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández.



Huitena. Documentació a presentar pels candidats proposats

Els candidats proposats per a la provisió de les places hauran de presentar, en els 20 dies hàbils següents al de concloure l'actuació de la Comissió, al Registre General de la Universitat Miguel Hernández o per qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en vigor en el moment de la publicació de la present resolució, de conformitat en lo establit en la disposició final sèptima, en relació en la disposició derogatòria única de la llei esmentada, els següents documents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat, o document equivalent, si la seua nacionalitat és distinta a l'espanyola.

b) Certificat mèdic oficial acreditatiu de posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques corresponents a professor d'universitat.

c) Declaració jurada de no haver sigut separat de l'Administració Pública, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.

Els nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o d'algun estat, a què en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors, hauran d'acreditar, de conformitat amb el que estableix l'article 7.2 del Reial Decret 543/2001, de 18 de maig, no haver sigut objecte de sanció disciplinària o condemna penal que impedisquen, al seu Estat, l'accés a la funció pública.

d) Documentació acreditativa de complir els requisits de l'article 4 del Reial Decret 1313/2007, de 5 d'octubre.

Els aspirants espanyols que tingueren la condició de funcionaris de carrera estaran exempts de justificar aquestes documents i requisits i hauran de presentar un certificat del ministeri o organisme de què depenguen, acreditatiu de la seua condició de funcionari i totes les circumstàncies que consten al seu full de serveis.



Novena. Nomenament i presa de possessió

Els nomenaments proposats per la comissió els efectuarà el rector, després que el concursant proposat haja acreditat complir els requisits i terminis establits en la base anterior.

En el cas que el concursant proposat no present oportunament la documentació requerida, el rector procedirà al nomenament del següent concursant dins de l'ordre de preferència formulat, una vegada aportada per aquest la documentació corresponent.

Els nomenaments es publicaran en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En el termini màxim de 20 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la publicació del nomenament en el Boletín Oficial del Estado, el candidat proposat haurà de prendre possessió de la seua destinació, moment en què adquirirà la condició de funcionari del cos docent universitari que es tracte, amb els drets i deures que li són propis.

La plaça obtinguda després del concurs de promoció interna haurà d'exercir-se durant dos anys, almenys, abans de poder participar en un nou concurs per a obtindre una plaça en una altra universitat.



Deu. Protecció de dades de caràcter personal

Les dades personals que els concursants subministren per mitjà de les instàncies s'incorporaran al fitxer automatitzat de concursos del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans, sota la responsabilitat de la Secretaria General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per a la gestió de les convocatòries per a proveir places de personal docent funcionari i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'estes places.

Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb les previsions del Reial Decret 1720/2007, de 21 desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integració de la informació. Els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició podran exercitar-se, per escrit, dirigit al secretari general de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, d'acord amb el que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, s'hi pot interposar, sense perjudici del recurs extraordinari de revisió, i sense necessitat de comunicació prèvia a aquest Rectorat, un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, Sala Contenciosa Administrativa, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.

No obstant això, i a elecció de l'interessat, es podrà interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició, davant d'aquesta administració, en aquest cas no s'hi podrà interposar el recurs contenciós administratiu anteriorment citat, mentre no es dicte una resolució expressa o presumpta del recurs de reposició.



Elx, 13 d'octubre de 2016.– El rector: Jesús Tadeo Pastor Ciurana.





ANNEX I



Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF2490.

Categoria: catedràtic d'universitat.

Àrea de coneixement: Física Aplicada.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en Física Aplicada.



Comissió titular:

President: José María Amigó García.

Secretària: María Rosa Ponce Molet.

Vocal primer: Antonio Vicente Ferrer Montiel.

Vocal segon: Carlos Pastor Antón.

Vocal tercer: Arturo Serna Ballester.



Comissió suplent:

President: Juan Carlos Ferrando Pérez.

Secretari: Óscar Reinoso García.

Vocal primer: Luis Miguel Gutiérrez Pérez.

Vocal segon: José Guillermo Bernabeu Pastor.

Vocal tercer: Francisco Belmar Ibáñez.





Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF2498.

Categoria: catedràtic d'universitat.

Àrea de coneixement: Producció Animal.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en Producció Animal.



Comissió titular:

President: José María Amigó García.

Secretària: María Rosa Ponce Molet.

Vocal primer: Antonio Vicente Ferrer Montiel.

Vocal segon: Nemesio Fernández Martínez.

Vocal tercer: Cristófol Josep Peris Ribera.



Comissió suplent:

President: Juan Carlos Ferrando Pérez.

Secretari: Óscar Reinoso García.

Vocal primer: Luis Miguel Gutiérrez Pérez.

Vocal segon: Laureano Gallego Martínez.

Vocal tercer: Pilar Molina Pons.





Tipus de concurs: concurs d'accés per promoció interna.

Codi plaça: DF2588.

Categoria: catedràtic d'universitat.

Àrea de Coneixement: Tecnologia d'Aliments.

Activitats docents i investigadores: docència i investigació en Tecnologia d'Aliments.



Comissió titular:

President: José María Amigó García.

Secretària: María Rosa Ponce Molet.

Vocal primer: Antonio Vicente Ferrer Montiel.

Vocal segon: Daniel Valero Garrido.

Vocal tercer: Antonio López Gómez.



Comissió suplent:

President: Juan Carlos Ferrando Pérez.

Secretari: Óscar Reinoso García.Vocal primer: Luis Miguel Gutiérrez Pérez.

Vocal segon: Domingo Jesús Martínez Romero.

Vocal tercer: Pablo Fernández Escamez.

Mapa web