Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament de Sumacàrcer. Convocatòria d'una plaça d'administratiu, grup C, subgrup C1, mitjançant el sistema de concurs oposició, per promoció interna.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7914 de 10.11.2016
Número identificador:  2016/8472
Referència Base de Dades:  008439/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, C/C1
      Descriptors toponímics: Sumacàrcer



Convocatòria d'una plaça d'administratiu, grup C, subgrup C1, mitjançant el sistema de concurs oposició, per promoció interna. [2016/8472]

1. Objecte

La present convocatòria té per objecte la cobertura en propietat, mitjançant el sistema de concurs oposició, d'una plaça d'administratiu d'administració general, grup C1, vacant en la plantilla de personal funcionari d'aquest ajuntament, mitjançant promoció interna. En el supòsit que es cobrisca la plaça d'administratiu de l'Ajuntament de Sumacàrcer, es procedirà a l'amortització de la plaça d'auxiliar administratiu de l'Ajuntament.



2. Règim aplicable

– La Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

– El Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprés en àmbit d'aplicació de la Llei de la Funció Pública Valenciana aprovat pel Decret 33/1999, de 9 de març.



– El text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.



– Els articles 21.1.g i h, 91 i 100 a 102 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.

– Els articles 133, 134 i 167 i del text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local aprovat pel Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril.

– El Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració general de l'Estat aprovat per Reial Decret 364/1995, de 10 de març.



– El Reial Decret 896/1991, de 7 de juny, pel qual s'estableixen les regles bàsiques i els programes mínims als quals ha d'ajustar-se el procediment de selecció de funcionaris de l'Administració local.

– Els articles 51 i 53 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la gualtat efectiva de dones i homes.



3. Publicitat de la convocatòria

Mitjançant resolució d'Alcaldia s'aprovaran la convocatòria i les bases, que posteriorment es publicaran ambdues en el Butlletí Oficial de la Província de València, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament.

Així mateix l'anunci de la convocatòria, sense el text íntegre de les bases, es publicarà en el Boletín Oficial del Estado.

Els successius anuncis relatius a la convocatòria es publicaran en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i, si escau, en el Butlletí Oficial de la Província de València.

No s'efectuaran notificacions individuals. Els aspirants a les proves objecte d'aquesta convocatòria quedaran assabentats del desenvolupament del procés mitjançant les publicacions pertinents en el tauler d'anuncis d'aquesta ajuntament.



4. Forma i termini de presentació d'instàncies

Les sol·licituds per a requerir prendre part en les corresponents proves de selecció, en les quals els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides en les presents bases generals per a la plaça a què s'opte, es dirigiran a l'alcalde president d'aquest ajuntament, i es presentaran en el registre electrònic general d'aquest ajuntament o en algun dels llocs previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini de 20 dies naturals comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

La sol·licitud haurà d'anar acompanyada per:

– Fotocòpia del NIF o, si escau, passaport.

– Documentació acreditativa dels mèrits que s'al·leguen per a la fase de concurs.

5. Admissió dels aspirants

Expirat el termini de presentació de sol·licituds, l'Alcaldia dictarà resolució en el termini de 10 dies, per la qual declararà aprovada la llista provisional d'admesos i exclosos. En aquesta resolució, que es publicarà en el tauler d'edictes de l'Ajuntament, s'assenyalarà un termini de 10 dies hàbils per a esmena.

Les al·legacions presentades seran resoltes en el termini de 20 dies des de la finalització del termini per a presentació. Transcorregut aquest termini sense que s'haja dictat cap resolució, les al·legacions s'entendran desestimades.

Transcorregut el termini d'esmena, per l'Alcaldia s'aprovarà la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el tauler d'edictes de l'Ajuntament. En la mateixa publicació es farà constar el dia, hora i lloc en què hauran de realitzar-se totes les proves. Igualment en la mateixa resolució, es farà constar la designació nominal de l'òrgan de selecció.



6. Tribunal qualificador

Els òrgans de selecció seran col·legiats i la seua composició haurà d'ajustar-se als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, i es tendirà, així mateix, a la paritat entre dona i home.

El personal d'elecció o de designació política, els funcionaris interins i el personal eventual no podran formar part dels òrgans de selecció.



La pertinença als òrgans de selecció serà sempre a títol individual, i no podrà ostentar-se aquesta en representació o per compte de ningú.



Els tribunals qualificadors estaran constituïts per:

Presidenta:

Titular: María Escamilla Faus, secretària de l'Ajuntament de Gavarda (València).

Substitut: Domingo Prats Palmer, auxiliar de l'Ajuntament de Llutxent (València).

Secretària:

Titular: la de la corporació, o membre en qui delegue. María Pilar Sanchis Bernabeu, secretària interventora de l'Ajuntament de Sumacàrcer (València).

Substituta: Martina Grau Peris, secretària general de l'Ajuntament de Xeraco (València).

Vocals: tres, un d'ells serà un representant de l'Administració.



Titular: Ana Camacho Vidal, secretària interventora de l'Ajuntament de Càrcer (València).

Vocal suplent: Rosalinda Molla Garzón, secretària interventora de l'Ajuntament de Bolbaite (València).

Titular: Cariño García Dasí, administrativa de l'Ajuntament de Sumacàrcer (València).

Vocal suplent: Mariola Faus Vidal, administrativa de l'Ajuntament de Llutxent (València).

Titular: Lourdes Navarro Colado, secretària interventora de l'Ajuntament de Favara (València).

Vocal suplent: Amparo Escrivá Torres, administrativa de l'Ajuntament de Llutxent.

La designació dels membres del tribunal, que inclourà la dels respectius suplents, es farà pública en el Butlletí Oficial de la Província de València i en el tauler d'anuncis de la casa consistorial.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat més un dels seus membres, titulars o suplents indistintament, i estarà facultat per a resoldre qualsevol dubte o incidència que poguera sorgir durant la celebració de l'oposició, i per a prendre acords i dictar les normes necessàries per al bon ordre i resultat d'aquesta.



L'abstenció i recusació dels membres del tribunal serà de conformitat amb els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.



7. Requisits dels aspirants

7.1.1 Per a aspirar pel torn de promoció interna hauran de reunir els següents requisits:

a) Estar en possessió del títol de Batxiller superior, o títol de grau mitjà de cicle formatiu de Formació Professional, o equivalent, o estar en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabe el termini de presentació d'instàncies. En tot cas, l'equivalència haurà de ser aportada per l'aspirant mitjançant certificació expedida a aquest efecte per l'administració competent en cada cas. No es requerirà la titulació esmentada als funcionaris que posseïsquen una antiguitat de 10 anys en un cos o escala del grup C2 (antic grup D) o de cinc anys i la superació d'un curs específic de formació al qual s'accedirà per criteris objectius.



b) Ser funcionari/ària en propietat en la plantilla de l'Ajuntament de Sumacàrcer, amb una antiguitat, almenys, de dos anys de serveis en un lloc de la mateixa escala classificat en el subgrup i subescala immediatament inferior a les places oferides.



8. Drets d'examen

Els drets d'examen seran els vigents en el moment de presentació d'instàncies, segons l'Ordenança fiscal de l'Ajuntament de Sumacàrcer, que són 0 €.



9. Proves selectives

Fase oposició.

1.1. Primer exercici i únic. Obligatori i eliminatori.

De caràcter pràctic, consistirà en la resolució d'un supòsit pràctic, a escollir pels aspirants d'entre dos proposats pel tribunal, sobre el qual el tribunal podrà formular una sèrie de preguntes.



Aquest exercici serà valorat lliurement pel tribunal que fixarà els criteris que estime convenients, i atorgarà un màxim de 10 punts; serà necessari aconseguir un mínim de 5 punts per a entendre'l superat.



La durada d'aquesta prova serà fixada pel tribunal.



10. Fase de concurs

La fase de concurs es desenvoluparà i puntuarà conforme a l'establit en l'annex II de les present bases.



11. Qualificació

La puntuació de tots els exercicis serà de 0 a 10 punts, i resultaran eliminats els aspirants que no aconseguisquen 5 punts.

La qualificació final serà la suma dels punts obtinguts en la fase d'oposició i l'obtinguda en la fase de concurs.



12. Relació d'aprovats, presentació de documents i nomenament



Una vegada acabada la qualificació dels aspirants, els tribunals faran pública la relació d'aprovats per ordre de puntuació en el tauler d'edictes de l'Ajuntament; el nombre d'aprovats no podrà superar el nombre de places vacants convocades. Aquesta relació s'elevarà al president de la corporació.

Els aspirants proposats aportaran davant l'Administració, dins del termini de 20 dies naturals des que es publiquen les llistes d'aprovats, els documents acreditatius de les condicions de capacitat i requisits exigits en la convocatòria.

Estaran exempts de justificar les condicions i requisits ja acreditats per a obtenir el seu anterior nomenament, i hauran de presentar únicament certificació per a acreditar la seua condició i altres circumstàncies que consten en el seu expedient personal.

La resolució de nomenament serà adoptada per l'Alcaldia a favor de l'aspirant proposat pel tribunal, qui haurà de prendre possessió o incorporar-se dins del termini en què s'establisca.



13. Recursos

Les presents bases i convocatòria podran ser impugnades de conformitat amb l'establit en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



Contra la convocatòria i les seues bases, que esgoten la via administrativa, es podrà interposar pels interessats recurs de reposició en el termini d'un mes davant l'Alcaldia, previ al contenciós administratiu en el termini de dos mesos davant el Jutjat Contenciós Administratiu de València o, a la seua elecció, el que corresponga al seu domicili, a partir de l'endemà de la publicació del seu anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa).

En el no previst en les bases, serà aplicable la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic aprovat pel Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre; el Reglament general d'ingrés del personal al servei de l'Administració general de l'Estat i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'estat aprovat pel Reial Decret 364/1995, de 10 de març; el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local aprovat pel Reial Decret Legislatiu 781/1986, de 18 d'abril; el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i carrera administrativa del personal comprès en l'àmbit d'aplicació de la Llei de la Funció Pública Valenciana aprovat pel Decret 33/1999, de 9 de març, del Govern Valencià; i la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.









ANNEX I

Temari



Tema 1. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Comú de les Administracions Públiques. Els drets de les persones en les seues relacions amb les administracions públiques. El dret a relacionar-se electrònicament.

Tema 2. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Comú de les Administracions Públiques. El còmput de terminis. El còmput de terminis en els registres.

Tema 3. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Comú de les Administracions Públiques. Eficàcia dels actes administratius. Consideracions generals de la pràctica de les notificacions.

Tema 4. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Comú de les Administracions Públiques. Pràctica de la notificació en paper. Pràctica de la notificació a través de mitjans electrònics.

Tema 5. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Comú de les Administracions Públiques. Notificació infructuosa. Publicació. Indicació de notificacions i publicacions.

Tema 6. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Comú de les Administracions Públiques. Classes d'iniciació del procediment. Inici del procediment a sol·licitud de l'interessat. Sol·licitud. Esmena i millora de la sol·licitud.

Tema 7. Declaració responsable i comunicació de l'interessat.

Tema 8. Ordenació del procediment. Expedient administratiu. Impuls. Concentració de tràmits. Compliment de tràmits. Qüestions incidentals.

Tema 9. Mitjans i període de prova. Pràctica de la prova.

Tema 10. Terminació del procediment. Desistiment i renúncia. Caducitat.

Tema 11. El padró municipal. La revisió del padró municipal.

Tema 12. La formació del cens de població. Discrepàncies entre administracions. Òrgan competent.





ANNEX II



1. Per serveis prestats (fins a 5 punts):

1.1. Per treballs realitzats per a l'Administració pública local, com a empleats públics en llocs d'auxiliar administratiu, classificats com a pertanyents al grup C2 de l'escala d'administració general, a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu.

1.2. Per treballs realitzats per a altres administracions públiques, com a empleats públics en llocs d'auxiliar administratiu, classificats com a pertanyents al grup C2 de l'escala d'administració general, a raó de 0,03 punts per cada mes complet de servei en actiu.



Els treballs per a administracions públiques s'acreditaran sempre mitjançant certificació oficial de l'òrgan competent.



2. Per cursos de formació i perfeccionament (fins a 2 punts):

2.1. Cursos de formació i perfeccionament relacionats amb tasques pròpies de la categoria que es convoca degudament justificats i homologats oficialment.

La valoració dels cursos es realitzarà d'acord amb la següent escala:



a) De 20 o més hores: 1 punt.

b) De 10 o més hores: 0,50 punts.

Només es valoraran aquests cursos si van ser convocats o organitzats per la universitat, organismes oficials, instituts o escoles oficials de funcionaris, o altres entitats públiques, sempre que en aquest últim cas hagueren sigut homologats per l'Institut Valencià d'Administració Pública.

També es valoren els cursos de formació contínua dins de l'acord nacional de formació contínua en qualsevol de les seues edicions, i els impartits per l'Ajuntament.



3. Títol de valencià expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià: 2 punts màxim.

– Títol elemental expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià: 0,75 punts.

– Títol mitjà expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià: 1,25 punts.

– Títol superior expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià: 2 punts.



4. Entrevista: 1 punt.

Aquest apartat tindrà com a missió contrastar l'adequació del perfil professional i les aptituds de l'aspirant i les seues possibles iniciatives per al millor acompliment de les funcions del lloc convocat.

Es valorarà i comprovarà l'aptitud, eficàcia, iniciativa de l'aspirant.





Sumacàrcer, 24 d'octubre de 2016.– L'alcalde: Txema Peláez Palazón.

Mapa web