Ficha disposicion

Ficha disposicion





Ajuntament d'Utiel. Bases i convocatòria del procés selectiu per a la cobertura en propietat de sis places d'agent de policia local.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9178 de 21.09.2021
Número identificador:  2021/9130
Referència Base de Dades:  008628/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Ajuntament
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional
      Descriptors toponímics: Utiel



Bases i convocatòria del procés selectiu per a la cobertura en propietat de sis places d'agent de policia local. [2021/9130]

En el Butlletí Oficial de la Província de València número 140, de 22 de juliol de 2021, s'ha publicat la Resolució d'alcaldia número 2021-0829, de data 8 de juliol, per la qual es van aprovar les bases i la convocatòria per a la cobertura en propietat de sis places d'agent de policia local, escala d'administració especial, subescala serveis especials, classe: policia local i els seus auxiliars, subgrup C1 de titulació, tres mitjançant oposició per torn lliure i les altres mitjançant concurs per torn de mobilitat. Així mateix, s'ha publicat, un extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado número 181, de 30 de juliol de 2021.



En el Butlletí Oficial de la Província número 165, de 26 d'agost de 2021, es va publicar rectificació de les bases que regeix el procés selectiu. Així mateix, aquesta modificació s'ha publicat en el Boletín Oficial del Estado número 212, de 4 de setembre de 2021.

El termini de presentació d'instàncies és de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació del present anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les instàncies per a sol·licitar prendre part en l'oposició o en el concurs, segons el torn pel qual s'hi desitge accedir, s'adreçaran a l'alcalde president de l'Ajuntament i es presentaran en el registre municipal o en qualsevol dels llocs previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Haurà d'utilitzar-se la instància model que es facilite en el Servei d'Atenció i Informació al Ciutadà i que es publique en la pàgina web de l'Ajuntament (www.utiel.es).

Les sol·licituds també podran presentar-se a través de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Utiel (https://utiel.sedelectronica.es/info.0) a través del tràmit previst per a això.

Les persones aspirants que presenten la sol·licitud en altres registres diferents dels de l'Ajuntament d'Utiel, hauran de remetre una còpia d'aquesta, dins del termini de presentació de sol·licituds, al següent correu electrònic: ayuntamiento@utiel.es.



Utiel, 7 de setembre de 2021.– L'alcalde president: Fernando Benlliure Garcia.

Mapa web