Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 de desembre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández de Elche, per la que es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2016-2017. Referencia 2459/16/16.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7935 de 13.12.2016
Número identificador:  2016/9831
Referència Base de Dades:  009296/2016
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 7 de desembre de 2016, de la Universitat Miguel Hernández de Elche, per la que es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2016-2017. Referencia 2459/16/16. [2016/9831]

De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat per Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, modificat per Consell de Govern en sessions de 6 de juliol de 2006, 4 de març de 2009, 7 de juliol de 2010, 30 de maig, 25 de juliol i 28 de novembre de 2012, i la resta de normativa d'aplicació general; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, d'acord amb els punts següents:







Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades.

Es convoquen les places de personal docent i investigador que s'especifiquen en l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que hauran de complir els aspirants a les places convocades són els especificats a continuació:

a) Tenir complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) Estar en possessió de la titulació corresponent.

c) No haver sigut separat, per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, Local o institucional, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Els aspirants, la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la Funció Pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.

2.2. Els requisits específics per a concursar a les places de professorat universitari són els establerts en l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.

A més, per a la categoria de professor associat en Ciències de la Salut, únicament podran presentar sol·licitud els facultatius especialistes de les àrees assistencials a què corresponguen les places convocades. Igualment, per a aquesta categoria és requisit imprescindible estar en possessió del títol de llicenciat en Medicina i Cirurgia, llicenciat en Farmàcia, grau en Medicina o en Farmàcia. En els casos en què corresponga, estar en possessió del títol de Psicologia, Podologia o Fisioteràpia. En tot cas, és requisit imprescindible ocupar plaça en una de les institucions sanitàries, de les arreplegades en el Conveni subscrit entre la Universitat Miguel Hernández, la Conselleria de Sanitat i la Diputació provincial d'Alacant (DOCV 3437, 18.02.1999), o de les aprovades per la comissió mixta d'aquest conveni.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació a presentar.

Caldrà presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a què s'opte.

Els interessats a formar part d'aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:

A) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els Centres de Gestió de Campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularis.

B) Fotocòpia del DNI o, en cas d'estrangers, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

C) Fotocòpia del títol Acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació i Ciència.

D) Fotocòpia del certificat acadèmic personal (expedient acadèmic).



E) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularis. També serà vàlid, a aquests efectes, el curriculum vitae segons model de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

F) Justificació del pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaren en el compte corrent «Concursos y oposiciones» de la següent entitat bancària:



Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».



El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, on s'haurà de fer constar: el nom i cognoms, DNI i indicació del número de la plaça a què es concursa.



El pagament de la taxa podrà fer-se efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, Tipus: oposiciones y concursos, Subtipus: Concurs docent. Si es fa servir aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza o per mitjà del rebut degudament segellat pel banc.

Aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de la taxes.

Estaran exempts del pagament de la taxa els aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, per mitjà de certificació de reconeixement de la discapacitat, i aquells que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 2a i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació dins del termini i la forma escaient de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió insubsanable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

G) Per a les categories a continuació indicades, a més:



G.1 Places de professorat associat:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb alguna de la documentació següent:

a) Fotocòpia d'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

b) En cas de ser empleats públics (funcionaris o laborals) fotocòpia del Certificat de Serveis Prestats.

c) Qualsevol altra documentació que acredite el compliment dels requisits establerts en l'annex II.



G.2 Places de Professorat Associat en Ciències de la Salut:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb la documentació següent:



a) Certificació de serveis prestats on s'acredite que presta serveis en la institució sanitària on es convoca la plaça.



G.3 Places de professorat ajudant doctor:

a) Acreditació requisits específics establits en l'annex II.

b) S'aportarà fotocòpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.



G.4. Places d'ajudant:

a) Acreditació requisits específics establits en l'annex II.

3.3. La documentació abans referida es presentarà en el Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o en els registres i oficines a què es refereix l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que disposa la disposició final sèptima, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández està situada a l'avinguda de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx (Alacant).

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correus hauran de contindre's en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de Correus, abans de la seua certificació, i haurà de figurar clarament el nombre de l'oficina i la data.



Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que aporten els aspirants per mitjà de les instàncies s'incorporaran al fitxer automatitzat de concursos del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans, sota la responsabilitat de la secretària general de la UMH, per a la gestió de les convocatòries per a proveir places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places.

Les dades de caràcter personal seran tractades d'acord amb les previsions del Reial Decret 1720/2007, de 21 desembre, pel que s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal

Els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i d'oposició podran exercitar-se, per escrit, adreçat a la secretària general de la UMH, d'acord amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal.



Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, al rector li correspon el nomenament dels membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la del president de la Comissió d'entre aquests. La resta de membres seran anomenats pel rector, oït el Departament que no tindrà caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cada una de les comissions es farà pública al tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de Contractació.

6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada pels candidats, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima a obtenir pels candidats.

6.2. Cada un dels candidats podrà obtenir un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació del sol·licitant a l'activitat docent i, si és el cas, d'investigació a realitzar.



6.3. Els 7 punts a atorgar per mèrits aportats seran concedits per la Comissió de Contractació, d'acord amb els següents criteris generals:



6.3.1. Per a places d'Associat

a) Valoració de les activitats professionals extrauniversitàries o, si és el cas, obra artística. Màxim 5 punts.

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts

6.3.2. Per a places d'Associat en Ciències de la Salut

a) Valoració de les activitats professionals extrauniversitàries. Màxim 5 punts.

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts

6.3.3. Per a places d'ajudant

a) Expedient acadèmic general. Màxim 1 punt

a) Expedient acadèmic específic. Màxim 2 punts

a) Publicacions, projectes, patents o, si és el cas, obra artística. Màxim 1,5 punts.

a) Altres mèrits. Màxim 2,5 punts.

6.3.4. Per a places de professorat ajudant doctor

a) Expedient, formació acadèmica, activitat professional, gestió i vida universitària. Màxim 3 punts.

a) Activitat investigadora. Màxim 2 punts

a) Activitat docent. Màxim 1 punt

a) Altres mèrits. Màxim 1 punt

6.4. Els 3 punts a atorgar per adequació del sol·licitant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar seran concedits per la Comissió de Contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels treballs, la comissió de contractació podrà sol·licitar els informes escaients per al millor exercici de les seues funcions.



7.1. Admissió de sol· licituds.

Les persones sol·licitants hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a què s'opte, indicant en cada una d'elles el contingut de la convocatòria.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos i els motius d'exclusió en el tauler d'anuncis del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.

A través del Registre General, es podran formular reclamacions adreçades al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva d'admesos i exclosos en el tauler d'anuncis del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.



7.2. Primera prova.

La primera prova consistirà en la valoració per la Comissió dels mèrits del candidat i de l'adequació del sol·licitant a les necessitats la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president procedirà a la constitució de la Comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar allò que s'ha establert, amb caràcter general, en la present convocatòria. S'hi donarà publicitat en el tauler d'anuncis del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es



Després de la publicació dels criteris d'avaluació, el president procedirà a obrir la documentació i a aplicar els mateixos als concursants admesos.

En el termini màxim de 3 dies hàbils des de la finalització dels treballs de la Comissió, es farà pública en el tauler d'anuncis del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/ la valoració dels candidats en la primera prova i el resultat, així com la proposta de provisió de la plaça en el cas que no calga, segons el parer de la Comissió, passar a la segona prova.



La Comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu establert en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, almenys, tres dels seus membres.

7.3. Segona prova.

Si és el cas, amb la publicació de la valoració dels candidats en la primera prova, els citarà per a la realització de la segona prova, amb indicació de lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova no podrà ser inferior a 3 dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova que serà pública, consistirà en una entrevista en què la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la Comissió de Contractació publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de tres dies hàbils, la comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada candidat, així com la proposta de provisió de la plaça.





Vuitena. De la proposta de provisió.

8.1. En tot cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives d'admesos i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir 4 mesos.

Les comissions de Contractació proposaran al rector la relació dels candidats proposats per a la seua contractació.

En els concursos en què no calga passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els candidats superen el mínim quantitatiu establert en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, almenys, 3 dels membres de la Comissió. En cas d'empat, el president de la Comissió tindrà vot de qualitat.

Quan s'hagen convocat unes quantes places de la mateixa categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els concursants proposats per l'ordre de valoració que s'haja efectuat perquè procedisquen a triar vacant.



En les places d'associat i ajudant, l'ordre de puntuació dels candidats establert en la primera prova quedarà constituït com llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.



En cap cas es podran realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Els concursants que no hagen sigut proposats per a ser nomenats per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalització de l'actuació de la Comissió, el secretari entregarà en la secretària general de la Universitat, a través del Registre General o Auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els documents següents:

a) Acta de constitució de la comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en què conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la comissió, per a cada concursant.



d) Si és procedent, acta en què conste la motivació del vot dels membres de la comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.

e) Acta de proposta de provisió dels concursants que procedisca, per ordre de preferència per a la seua contractació.

f) Documentació presentada pels concursants, així com qualsevol altra que la comissió haja tingut en compte en el seu treball.

Els concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la Universitat, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si és el cas) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposarà d'aquesta documentació i procedirà a la seua destrucció.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació del candidat.

A la vista de la proposta de provisió feta per la Comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació del nou professorat als Departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El Centre de Gestió de Campus que corresponga citarà el candidat proposat perquè, en un termini màxim de 3 dies hàbils, es persone en aquest Centre amb la finalitat d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits establerts en la convocatòria i procedir, si és el cas, a la firma de la documentació escaient per a la formalització de la contractació, que serà remesa immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a la tramitació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, el candidat decaurà en el seu dret, i es procedirà a citar el següent i, si és el cas, successius.

En el cas de renúncia explícita d'un candidat, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.



Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de Contractació podrà interposar-se recurs d'alçada, previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà a la publicació d'aquestes resolucions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre-ho.



Onzena. Característiques dels Contractes.

Els contractes laborals de personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art.2.2. del Decret 174/2002).

Els contractes de personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si és el cas, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.

Les retribucions íntegres mensuals seran les establertes en l'annex III.

En l'annex i s'especifica el codi o nombre de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, activitats a exercir i duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex i estarà vinculada a la seua signatura amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

ASO: professorat associat

ASOCCS: professorat associat en Ciències de la Salut

AJU: ajudant

AJUDOC: professorat ajudant doctor



P06 (6+6): dedicació a temps parcial (6 h. Lectives + 6 h. tutories/Sem)

P05 (5+5): dedicació a temps parcial (5 h. Lectives + 5 h. tutories/Sem)

P04 (4+4): dedicació a temps parcial (4 h. Lectives + 4 h. tutories/Sem)

P03 (3+3):Dedicació a temps parcial (3 h. Lectives + 3 h. Tutories/Sem)

C08 (TC): dedicació a temps complet (37,5 h/setmana).



DFC: des de la firma de contracte.



Dotzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de Personal Docent i Investigador Contractat i tots els actes administratius que es deriven, podran ser impugnades en els casos i en la forma establerta per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions pública.



Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, als taulers del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.



Elx, 7 de desembre de 2016.– La vicerectora de Professorat, p. d. (R 0730/11; 19.05.2011, DOCV 6530, 27.05.2011 y R 646/15, 29.04.2015, DOCV 7522, 11.05.2015: Eva Aliaga Agulló.





ANNEX I



Número de plaça: DC2775

Categoria: AJU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: Ciència de Materials, Òptica i Tecnologia Electrònica.



Àrea de coneixement: Tecnologia Electrònica.

Perfil: Docència i investigació en Tecnologia.

Electrònica

Duració del contracte: des de l'1.02.2017 fins al 31.01.2019



Número de plaça: DC2774

Categoria: AJUDOC.

Dedicació: C08 (TC)

Departament: Ciències Socials i Humanes

Àrea de coneixement: Periodisme.

Perfil: Docència i investigació en Periodisme.

Redacció Periodística.

Duració del contracte: des de l'1.02.2017 fins al 31.01.2019



Número de plaça: DC798

Categoria: ASO.

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: ENGINYERIA DE COMUNICACIONS

Àrea de Coneixement : Electrònica.

Perfil: docència en Electrònica.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.



Número de plaça: DC2718

Categoria: AJUDOC.

Dedicació: C08 (TC)

Departament: Enginyeria Mecànica i Energia.

Àrea de Coneixement: Enginyeria Elèctrica.

Perfil: Docència i investigació en Enginyeria Elèctrica.

Duració del contracte: des de l'1.02.2017 fins al 31.01.2019



Número de plaça: DC2719.

Categoria: AJUDOC.

Dedicació: C08 (TC)

Departament: Enginyeria Mecànica i Energia

Àrea de coneixement: Enginyeria Mecànica.

Perfil: Docència en investigació en Enginyeria Mecànica.

Duració del contracte: des de l'1.02.2017 fins al 31.01.2019.



Número de plaça: DC2721

Categoria: AJUDOC.

Dedicació: C08 (TC)

Departament: Enginyeria Mecànica i Energia

Àrea de coneixement: Màquines i Motors Tèrmics.

Perfil: Docència i investigació en Màquines i Motors Tèrmics.

Duració del contracte: des de l'1.02.2017 fins al 31.01.2019.



Número de plaça: DC2773

Categoria: ASO.

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Medicina Clínica

Àrea de coneixement: Medicina.

Perfil: Docència en Medicina. Infeccions

Comunitàries i VIH/SIDA

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.



Número de plaça: DC362

Categoria: ASSOCCS

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Medicina Clínica

Àrea de coneixement: Medicina.

Perfil: Docència en Medicina. Medicina Interna.

Hospital General Universitari Alacant

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant



Número de plaça: DC371

Categoria: ASSOCCS

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Medicina Clínica

Àrea de coneixement: Medicina.

Perfil: Docència en Medicina. Cardiologia. Hospital General Universitari Elx

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Elx



Número de plaça: DC2533.

Categoria: ASSOCCS

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Medicina Clínica

Àrea de coneixement: Medicina.

Perfil: docència en Medicina. Nefrologia. Hospital

General Universitari d'Alacant

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant



Número de plaça: DC2529

Categoria: ASSOCCS

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Medicina Clínica

Àrea de coneixement: Medicina.

Perfil: docència en Medicina. Nefrologia. Hospital

General Universitari d'Elx

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Elx



Número de plaça: DC241.

Categoria: ASSOCCS

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Medicina Clínica

Àrea de coneixement: Medicina.

Perfil: Docència en Medicina. Atenció Primària.

Centre de Salut Elx-El raval.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.

Centre Assistencial: Centre de Salut Elx-El Raval.



Número de plaça: DC1554.

Categoria: ASO.

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Patologia i Cirurgia.

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: docència en Fisioteràpia.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.



Número de plaça: DC2294

Categoria: ASO.

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Patologia i Cirurgia.

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: docència en Fisioteràpia.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.



Número de plaça: DC366

Categoria: ASSOCCS

Dedicació: P03 (3+3).

Departament: Patologia i Cirurgia.

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: Docència en Radiologia i Medicina Física.

Rehabilitació. Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2017.

Centre Assistencial: Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant



Número de plaça: DC2731

Categoria: AJUDOC.

Dedicació: C08 (TC)

Departament: Psicologia de la Salut.

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva.

Perfil: Docència i investigació en Activitat Física i Esports Adaptats i Avaluació en l'Educació Física i l'Esport.

Duració del contracte: des de l'1.02.2017 fins al 31.01.2019





ANNEX II

Requisits específics per a participar en concursos docents

a places de contractació



PROFESSORAT ASSOCIAT

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional fora de l'àmbit acadèmic universitari.



PROFESSORAT ASSOCIAT EN CIÈNCIES DE LA SALUT

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional en la institució sanitària on es convoca la plaça.



PROFESSORAT AJUDANT DOCTOR

Ser doctor.

Estar en possessió d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.



AJUDANT

Estar admés o estar en condicions de ser admés en els estudis de doctorat.





ANNEX III

Retribucions mensuals de persona docent

i investigador contractat laboral (*)



PROFESSORAT ASSOCIAT I PROFESSORAT ASSOCIAT EN CIÈNCIES DE LA SALUT



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps parcial P03 (3+3) 163,48 € 94,02 € 257,50 €

Temps parcial P04 (4+4) 217,97 € 125,36 € 343,33 €

Temps parcial P05 (5+5) 272,46 € 156,70 € 429,16 €

Temps parcial P06 (6 +6) 326,95 € 188,03 € 514,98 €







PROFESSORAT AJUDANT DOCTOR



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 896,09 € 697,38 € 1.593,47 €





AJUDANT



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 896,09 € 204,44 € 1.100,53 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben càrrec d'una altra administració pública.

ANNEX IV

Model de sol·licitud per a places de personal docent i investigador

en règim de contractació laboral



(Nom i cognoms)...

Amb DNI... Expedit en...

Nascut en... Data...

Domicili en... Província de...

Carrer... Número...

Codi Postal... Telèfon/s...



Exposa

Que havent-se convocat diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral mitjançant una resolució de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, de data ... DOCV...



SOL·LICITA

Participar en el concurs per a la plaça següent (Una sol·licitud per plaça)



Codi de la plaça: ...

Categoria: ...

Departament : ...

Àrea : ...

Perfil: ...



En ... a ... de ... de ...



Signat: ...



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX

Mapa web