Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 de novembre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual anuncia la convocatòria pública per a la provisió de la plaça de director/a d'infermeria d'atenció primària del Departament de Salut de Xàtiva - Ontinyent



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7937 de 15.12.2016
Número identificador:  2016/9254
Referència Base de Dades:  009387/2016
 



RESOLUCIÓ de 7 de novembre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual anuncia la convocatòria pública per a la provisió de la plaça de director/a d'infermeria d'atenció primària del Departament de Salut de Xàtiva - Ontinyent (lloc número 13805), dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, pel procediment de lliure designació. [2016/9254]

Fent ús de la competència que tinc atribuïda per l'article 18.2.b del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual estableix el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, resolc:

Convocar, pel procediment de lliure designació, la plaça de director/a d'infermeria d'atenció primària del Departament de Salut de Xàtiva – Ontinyent (lloc número 13805), dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, amb subjecció a les bases següents.





Bases de la convocatòria



1. Característiques generals

1.1. Les funcions del lloc són les que reflecteix el Decret 30/2012, de 3 de febrer, del Consell, pel qual modifica l'estructura, funcions i règim retributiu del personal directiu d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.

1.2. El règim retributiu és el que fixa el Decret 30/2012, de 3 de febrer, del Consell, que modifica l'estructura, funcions i règim retributiu del personal directiu d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.

1.3. L'exercici del lloc és incompatible amb l'exercici de qualsevol altra activitat pública o privada, segons el que preveu la legislació sobre incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. No obstant això, es pot fer activitat assistencial no retribuïda en el centre propi, quan es tracte de personal que estava fent aquest tipus de prestació.

1.4. Característiques del lloc

Lloc de treball: director/a d'infermeria d'atenció primària del Departament de Salut de Xàtiva – Ontinyent (lloc número 13805).

Conselleria o organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Centre de destinació: Hospital Lluís Alcanyís.

Localitat del lloc: Xàtiva.

Naturalesa: estatutària.

Forma de provisió: lliure designació.

Classificació: A2-26-B.



2. Requisits dels aspirants

2.1. Tindre la nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, o bé la d'un estat al qual, per un tractat internacional celebrat per la Unió Europea i ratificat per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què la defineix el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o bé tindre aquest dret segons el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig.



2.2. Tindre la titulació universitària corresponent a la diplomatura o grau en infermeria, de conformitat amb el que disposa la normativa, així com tindre la capacitat adequada per a l'exercici del càrrec.



2.3. Tindre la condició de personal estatutari amb plaça en propietat en els serveis de salut, o de funcionari/ària de carrera, regulada per la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i les lleis de la funció pública de les comunitats autònomes, o bé de personal laboral fix de la Generalitat, i en aquest cas quedaria en la situació administrativa que corresponga.



No obstant això, hi pot participar també personal alié a l'administració que tinga els requisits indicats més amunt, a fi que l'Administració puga comptar amb un nombre d'aspirants major i heterogeni que concórreguen en condicions d'igualtat al procés de provisió de places. La provisió s'efectua segons el règim laboral d'alta direcció que regula el Reial decret 1382/1985, d'1 d'agost.



2.4. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, professionals o de la Seguretat Social.



3. Presentació de sol·licituds

3.1. Les persones interessades a participar en la convocatòria han d'omplir una sol·licitud, que s'ha d'ajustar necessàriament al model que consta com a annex I. La sol·licitud s'ha de presentar en el registre de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (Direcció General de Recursos Humans i Econòmics), en el de les direccions territorials de Sanitat Universal i Salut Pública o en qualsevol dels llocs que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas de presentar-la en una oficina de correus, es fa en un sobre obert, perquè daten i segellen la instància abans de certificar-la.



3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.3. En la sol·licitud, s'han de consignar les dades següents:

– Les dades personals.

– Un currículum professional, incloent-hi preferentment els mèrits acadèmics i l'experiència professional en l'exercici de càrrecs directius en institucions sanitàries o llocs de treball amb funcions semblants a les de la plaça a què es concursa.

– Una memòria explicativa de les línies fonamentals i els objectius que es poden assolir en la plaça que se sol·licita.



4. Procediment de selecció

4.1. Una vegada recopilades totes les sol·licituds en la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, s'han de valorar els documents aportats pels concursants. L'avaluació la du a terme una comissió de valoració que es constitueix per a això en els termes que fixa la normativa.



4.2. Després de la valoració dels candidats/es que fa la comissió de valoració a través dels currículums aportats, pot fer les entrevistes personals. Acabada la selecció, ha d'elevar una proposta de nomenament a la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública per a la resolució.



Les persones interessades disposen aleshores d'un termini de 10 dies hàbils, comptador des de l'endemà de la publicació de la proposta, per a fer-hi les al·legacions que estimen pertinents.



5. Valoració dels mèrits

– Valoració del treball que ha fet el candidat: l'exercici dels llocs de treball que guarden similitud amb el contingut tècnic i especialització del lloc sol·licitat.

– Realització i valoració d'una memòria del lloc de treball. La memòria ha de consistir en una anàlisi del lloc de treball sol·licitat, les característiques, condicions, mitjans necessaris, propostes de millora en el desplegament de les funcions i totes les altres qüestions que l'aspirant considere d'interés o importància. No pot excedir els 20 folis d'extensió.

– Entrevista, de caràcter potestatiu, a la qual fa referència el punt 4.2 d'aquesta convocatòria. Es fa davant de la comissió avaluadora una entrevista. L'entrevista és pública i es fa en un acte únic o en el menor nombre de sessions necessàries, amb la menor dilació possible en el temps. En l'entrevista es comproven i valoren els coneixements del lloc de treball sol·licitat, així com l'aptitud, eficàcia i experiència professional de l'aspirant, i totes les circumstàncies que es necessite conéixer per a desplegar millor les funcions. Es valora, a més, la capacitat d'iniciativa, productivitat i nivell de responsabilitat.





6. Resolució i adjudicació de la plaça

6.1. La convocatòria pot ser declarada deserta, per un acord motivat, quan no hi concórreguen sol·licitants idonis per al lloc.

6.2. En el cas que les persones triades renuncien al càrrec abans de prendre'n possessió, s'ha de formular una proposta de nomenament nova.

6.3. La persona que siga seleccionada per a ocupar el lloc objecte de la convocatòria queda en la situació administrativa que li corresponga segons la vinculació que tinga i el règim jurídic de què provinga.



6.4. El personal nomenat per a l'exercici d'un lloc de treball per lliure designació pot cessar discrecionalment per ordre de l'autoritat que acorda el nomenament.



7. Recursos

Les persones interessades poden impugnar aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats per a executar-la per mitjà de la interposició d'un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptadors des de la publicació de l'acte recorregut, de conformitat amb el que estableixen l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Potestativament, podran interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la mateixa Llei 39/2015.

Tot això sense perjuí que utilitzen qualsevol altre recurs que per al seu dret estimen convenient.



València, 7 de novembre de 2016.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.

Mapa web