Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 de desembre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca un concurs oposició pel torn de promoció interna per a la provisió de vacants del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de farmacèutics de Salut Pública



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7946 de 29.12.2016
Número identificador:  2016/10545
Referència Base de Dades:  009833/2016
 



RESOLUCIÓ de 13 de desembre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca un concurs oposició pel torn de promoció interna per a la provisió de vacants del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de farmacèutics de Salut Pública (A1-S03-02), funcionaris d'Administració Especial, dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2016/10545]

Publicats el Decret 203/2014, de 28 de novembre, i el Decret 123/2016, de 23 de setembre, ambdós del Consell, pels quals s'aproven les ofertes d'ocupació pública de 2014 i 2016 per a personal d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Atés que la disposició addicional segona del Decret 123/2016, de 23 de setembre, establix que les places que figuren en el seu annex es podran acumular a les arreplegades en l'oferta d'ocupació pública de 2014 i 2015 per a personal d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, es faran les convocatòries d'una especialitat, categoria o cos de les dites ofertes de forma conjunta, es procedix a convocar un concurs oposició pel torn de promoció interna per a la cobertura de les places anunciades del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de farmacèutics de Salut Pública (A1-S03-02), funcionaris d'Administració Especial, dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, incloses les places oferides en ambdós decrets.



D'acord amb el que disposa la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i les vigents relacions de llocs de treball de naturalesa funcionarial la gestió de les quals està atribuïda a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, aprovades per Resolució de 14 de novembre de 2014, del conseller de Sanitat (DOCV 7411, 26.11.2014) i correcció d'errors posterior (DOCV 7427, 19.12.2014), i en virtut de la competència atribuïda per l'article 18.2.b del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel qual aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, aquesta Direcció General de Recursos Humans i Econòmics acorda establir les següents:







Bases de la convocatòria



1. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives per a la provisió d'11 places pel torn de promoció interna, totes les quals són vacants del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de farmacèutics de Salut Pública (A1-S03-02), funcionaris d'Administració Especial, dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

1.2. El procés selectiu es durà a terme per mitjà del sistema de concurs oposició.

1.3. De conformitat amb el Decrets 123/2016, de 23 de setembre, del Consell, les places convocades pel torn de promoció interna que resulten desertes després del procés selectiu no podran ser acumulades al torn lliure.



2. Requisits dels aspirants.

Les condicions per a ser admesos a les proves han de tindre's en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

a) Requisits generals.

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, gràcies als tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta està definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, podran participar-hi el cònjuge de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea i, quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar-hi els descendents, i els del seu cònjuge, menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.



2.2. Haver fet els 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

2.3. Estar en possessió del títol de llicenciat/da en Farmàcia, o bé, de grau juntament amb el títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.

2.4. Tindre la capacitat funcional necessària per a l'exercici de les tasques que es deriven del nomenament corresponent; aquesta capacitat s'haurà d'acreditar en el termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, i la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.

2.5. No haver sigut separat o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, per mitjà d'un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no estar inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despatxat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Quan es tracte de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes, en el seu estat, l'accés a l'ocupació pública.



2.6. Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt, segons s'especifica en la base 3 d'aquesta convocatòria.



2.7. No ostentar plaça en propietat del mateix cos i escala en el Sistema Nacional de Salut.

b) Requisits específics per al torn de promoció interna.

Podrà concórrer a esta convocatòria el personal funcionari de carrera els llocs del qual siga gestionat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que reunisca durant el termini de presentació de sol·licituds els requisits exposats i a més:

– Pertànyer a un cos o escala del grup o subgrup immediatament inferior, dins del seu mateix itinerari professional; o a un altre cos o escala de grup o subgrup de la mateixa classificació professional; o a un cos o escala del grup o subgrup immediatament inferior, dins d'un altre itinerari professional.

– Estar o haver estat en servici actiu o amb reserva de lloc com a funcionari de carrera durant, almenys, dos anys en el cos o escala des del qual s'accedix, sense necessitat que aqueix temps siga ininterromput ni immediatament anterior a la convocatòria.

c) Moment en què s'ha d'acreditar el compliment dels requisits per a concursar.

La documentació que acredite els requisits per a participar en la quota de persones amb diversitat funcional, així com, per a l'exempció o minoració de la taxa de participació, ser membre de família nombrosa general o especial, o de família monoparental general o especial, o víctima de violència sobre la dona, s'haurà d'aportar físicament durant el termini de presentació de sol·licituds en els registres especificats en la base 3.2, mitjançant l'entrega de la fotocòpia compulsada de l'anvers i el revers d'aquesta.

La resta de requisits s'hauran d'acreditar també per mitjà de fotocòpia degudament compulsada de l'anvers i el revers de cada document, i s'hauran d'aportar dins del termini establit en la base 6.5 d'aquesta resolució, després de la superació del concurs oposició.





3. Sol·licituds

3.1. Prèviament a l'ompliment de la sol·licitud l'aspirant trobarà un desplegable amb les distintes especialitats, categories o cossos convocats. En el desplegable haurà de triar la categoria, especialitat o cos pel torn lliure o, si és el cas, la categoria especialitat o cos per promoció interna. Els aspirants només podran participar a través d'un dels dos sistemes d'accés assenyalats. La quota de persones amb diversitat funcional està inclòs en el sistema d'accés pel torn lliure.



3.2. Les persones interessades a participar en el concurs oposició hauran d'omplir la sol·licitud que hi ha en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es), seguint les instruccions que hi apareixen.

En el cas que la persona participant dispose de certificat digital, a través de la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública podrà omplir la sol·licitud, pagar les taxes de participació en cas de no estar-ne exempta i registrar la sol·licitud per via telemàtica.



En el cas de no disposar de certificat digital, la persona interessada haurà de:

– Omplir la instància que hi ha en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es).

– Imprimir els tres exemplars de què consta la sol·licitud.

– Pagar la taxa de participació (26,59 €), en el cas de no estar-ne exempta, en una de les entitats bancàries col·laboradores establides en la sol·licitud, mitjançant la presentació dels tres exemplars, que seran segellats per l'entitat bancària. Un dels exemplars quedarà en poder de l'entitat.

– Entregar els altres dos exemplars en una de les unitats de registre especificades en el punt

3.3. L'acreditació del pagament de la taxa es farà, en el cas de no estar-ne exempt, per mitjà de la validació mecànica de la sol·licitud, realitzada per l'entitat col·laboradora en què es faça l'ingrés, o per mitjà del certificat expedit per aquesta on consten l'import i la data de l'ingrés.

El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33 % estarà exempt del pagament de la taxa, d'acord amb el que estableix la vigent Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana.

Així mateix, estarà exempt del pagament de la taxa el personal que acredite la condició de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial.

També estaran exemptes del pagament de la taxa les víctimes d'actes de violència, la condició de les quals siga acreditada pels mitjans previstos en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, Integral contra la Violència sobre la Dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

El personal que acredite la condició de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general gaudirà d'una bonificació del 50 % de la taxa.

Amb caràcter general, gaudiran d'una bonificació del 10 % de l'import de la taxa que els corresponga pagar les persones participants que realitzen la presentació de la sol·licitud i el pagament de la taxa, en el cas de no estar-ne exemptes, per mitjans telemàtics.

L'impagament de la taxa dins del termini de sol·licituds, excepte els casos d'exempció assenyalats, comportarà l'exclusió del procés selectiu, i només serà esmenable un eventual error en l'import ingressat.

3.3. Les sol·licituds, segellades per l'entitat bancària en el cas de no estar exemptes de la taxa, es podran presentar en les unitats de registre de les dependències administratives següents:

– 03001Alacant: c/ de Girona, núm. 26.

– 03801 Alcoi: pl. Espanya, núm. 2.

– 12001 Castelló: c/ Hort dels Corders, núm. 12.

– 46008 València: av. Ferran el Catòlic, núm. 74.

També podran presentar-se en qualsevol dels registres generals dels departaments de salut de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



Un dels exemplars de la sol·licitud quedarà en poder de la persona interessada i li servirà de justificant. En el cas de presentació telemàtica mitjançant el certificat digital, podrà imprimir-se el justificant de presentació des de la mateixa plataforma.

En cas de presentació de la sol·licitud sense certificat digital, el pagament en l'entitat bancària no comportarà per si mateix l'admissió al procés selectiu, i s'haurà de presentar la sol·licitud dins del termini i en la forma corresponent en els registres previstos anteriorment.

Serà procedent la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en la vigent Llei de Taxes de la Generalitat.

3.4. El termini de presentació de sol·licituds començarà l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà el dia hàbil següent. En el cas que no hi haja dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria.

3.5. La consignació de dades falses en la instància o en la documentació aportada pels aspirants comportarà l'exclusió del concurs o la nul·litat de la plaça adjudicada, si és el cas, sense perjudici de les mesures legals que corresponga.

3.6. El domicili que figure en les sol·licituds es considerarà l'únic vàlid a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva de l'aspirant tant els errors en la consignació d'aquest com la comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi del domicili.



3.7. L'òrgan tècnic de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de l'exercici. Aquestes adaptacions no podran desvirtuar el caràcter de les proves, la finalitat de les quals és valorar l'aptitud dels aspirants per a les funcions pròpies de la categoria a què concorren. Les mesures d'adaptació sol·licitades hauran de constar en la sol·licitud de participació i podran ser:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme aquesta mesura d'adaptació, les persones aspirants hauran d'entregar durant el termini de presentació de sol·licituds, obligatòriament, el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: el diagnòstic i el nombre de minuts d'ampliació que recomana.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordesa.

5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per ser invident.

6) Altres, amb l'especificació de quines.



4. Admissió i exclusió d'aspirants

4.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el director general de Recursos Humans i Econòmics aprovarà, mitjançant una resolució, la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, i es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana el text de la resolució i la relació d'aspirants admesos i exclosos amb indicació de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els errors en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o fer les al·legacions que consideren convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se'n, possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma corresponent, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren en la relació provisional de persones excloses sinó, a més a més, que les seues dades personals figuren correctament en les pertinents relacions de persones admeses.

4.2. Una vegada finalitzat el termini d'esmena d'errors, es publicarà en el DOGV la resolució definitiva d'aspirants admesos i exclosos. En aquesta resolució s'indicarà el lloc, la data i l'hora de la prova, publicació que haurà de fer-se amb una antelació mínima de 15 dies naturals respecte de la realització de la prova. Aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades.





5. Òrgan tècnic de selecció.

5.1. L'òrgan tècnic de selecció serà nomenat pel director general de Recursos Humans i Econòmics, i la seua composició estarà d'acord amb allò que s'ha estipulat en l'article 60 del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. La relació nominal dels seus membres serà publicada amb una antelació d'un mes com a mínim al començament de les proves. L'òrgan tècnic de selecció estarà compost per cinc membres, i ha de designar-se el mateix nombre de suplents, i constarà d'un president, un secretari i tres vocals. Tots els membres hauran d'ostentar la condició de personal funcionari de carrera de les administracions públiques. La classificació professional dels membres dels òrgans de selecció haurà de ser igual o superior a la del cos o escala objecte de la convocatòria i, almenys, més de la mitat dels seus membres haurà de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida en la convocatòria.



5.2. Correspon a l'òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenrotllament de les proves selectives. El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'adaptarà al que establix la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i la resta de normativa vigent.

5.3. Per a comunicacions i la resta d'incidències, l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seua seu en els servicis centrals de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, c/ Misser Mascó, 31. C P 46010. València.



6. Desenrotllament de la convocatòria

Les proves selectives pel sistema de concurs oposició consistiran en la celebració de cada una d'eixes dos fases, a fi de determinar l'aptitud dels aspirants i de fixar-ne l'orde de prelació per a la selecció.



6.1. La fase d'oposició comportarà la realització pels aspirants d'un exercici eliminatori.

6.1.1. L'exercici consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 120 minuts, d'un qüestionari de 100 preguntes sobre el contingut dels 55 temes que s'inclouen com a annex I:

Del qüestionari, 15 preguntes seran de caràcter teòric i versaran sobre els 7 temes del temari de normativa sanitària comuna. Les 85 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com pràctic i versaran sobre els 48 temes del temari específic de l'annex I.

L'exercici tindrà com a finalitat valorar les aptituds, destreses i capacitat professional dels aspirants en relació amb les funcions pròpies de la categoria a què opten.

El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una serà la correcta.

Estaran exempts de la realització de les 15 preguntes teòriques sobre el temari de normativa sanitària comuna els aspirants de la modalitat A de promoció interna, és a dir, els que procedisquen d'un cos o escala del mateix grup o subgrup o del grup o subgrup immediatament inferior, dins del seu mateix itinerari professional. Aquestos són: A1-S03-01, Escala Metges de Salut Pública, A1-S03-03, Escala Seguretat Alimentària, A1-S03-04, Escala Sanitat Ambiental, A1-S03-05, Escala Laboratori d'Anàlisi Microbiològica, A1-S03-06, Escala Laboratori d'Anàlisi Química, A1-S03-07, Escala Veterinaris de Salut Pública, A1-S03-08, Escala Anàlisis Epidemiològiques i Estadístiques Sanitàries, A2-S03-01, Escala Vigilància, Prevenció i Promoció en Salut Pública, A2-S03-02, Escala Seguretat Alimentària i Laboratori i A2-S03-03, Escala Sanitat Ambiental. Aquests aspirants disposaran de 102 minuts per a realitzar l'exercici.

La resta d'aspirants s'enquadraran en la modalitat B de promoció interna, i han de realitzar les 100 preguntes de l'exercici en els 120 minuts assenyalats.

6.1.2. Els aspirants seran convocats per a la realització de l'exercici en crida única, i perdran els seus drets els opositors que no compareguen a realitzar-lo.

Els aspirants hauran d'acreditar la seua identitat per mitjà de la presentació de l'original del DNI, passaport o permís de conduir, i no seran vàlides les fotocòpies compulsades d'aqueixos documents. En cas de robatori o pèrdua, hauran de presentar la denúncia davant de la Policia juntament amb un altre document oficial amb foto. Així mateix, els aspirants hauran de portar el justificant de presentació de la seua sol·licitud de participació per si se'ls demanara.

Els membres de l'òrgan tècnic de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a l'aula de la persona que comparega una vegada acabe la crida dels aspirants i es tanque la porta de l'aula que li corresponga.

Donat el caràcter de la prova, l'òrgan tècnic de selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat a l'hora de valorar-la, i s'anul·laran tots els exercicis en què es continga alguna marca que poguera identificar-ne l'autoria.

6.1.3. Valoració de l'exercici.

La puntuació màxima en la fase d'oposició serà de 100 punts.

La puntuació s'obtindrà d'acord amb les regles següents:

Primera. Les respostes errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen.

La fórmula de correcció serà: respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3).

Cada contestació vàlida rebrà una valoració d'1 punt. Es restarà 0,33 punts per cada una de les respostes incorrectes i es deixaran sense valorar les preguntes no contestades. De les operacions anteriors s'obtindrà la valoració particular de l'exercici realitzat per cada aspirant.



Segona. Avaluats tots els aspirants, es trobarà la mitjana aritmètica del 10 % d'aspirants presentats que hagen obtingut les millors puntuacions particulars, expressada amb els dos primers decimals. A les persones de la modalitat A de promoció interna, és a dir, aquelles que únicament hagen de respondre 85 preguntes, se'ls reconvertirà la seua puntuació sobre la base referida de 100 punts.

Tercera. Es consideraran aprovats els aspirants que obtinguen una puntuació igual o superior al 50 % de la mitjana aritmètica indicada en la regla segona, amb un límit mínim de 35 punts. Per davall d'aqueixa puntuació, no podrà considerar-se aprovat l'exercici.

6.1.4. Publicació de resultats i terminis d'al·legacions.

Finalitzat l'exercici, l'òrgan tècnic de selecció en farà públic el full de correcció en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es). Els aspirants disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, a comptar des de l'endemà d'aquesta publicació, per a fer les al·legacions que consideren pertinents en relació amb possibles errors en el full.

Transcorregut aqueix termini, l'òrgan tècnic de selecció publicarà en la pàgina web esmentada el full definitiu de correcció de l'exercici juntament amb la relació provisional d'aspirants aprovats i suspesos per l'ordre de puntuació aconseguit. Només per a informació, es publicarà als taulers d'anuncis de les direccions territorials.



Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà d'aquesta publicació, per a realitzar les al·legacions que consideren pertinents.

Vistes les al·legacions, l'òrgan tècnic de selecció publicarà de la mateixa manera la relació definitiva d'aspirants que han superat la fase d'oposició i també la relació d'aspirants suspesos, per ordre de puntuació, amb indicació de la puntuació obtinguda. Les al·legacions es consideraran contestades amb la publicació esmentada.

Podrà superar la fase d'oposició un nombre d'aspirants superior al de places convocades.

Els aspirants que hagueren superat la fase d'oposició disposaran de 10 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació de la relació definitiva d'aspirants aprovats, per a presentar una fotocòpia compulsada dels documents acreditatius dels mèrits valorables en la fase de concurs segons el barem especificat en l'annex II, així com l'imprés degudament omplit de l'autobarem que s'adjunta a l'annex. Tot això ho haurà de presentar en les unitats de registre esmentades en la base 3.3 de la convocatòria.

6.2. Fase de concurs.

En la fase de concurs, a la qual només accediran els aspirants que hagen superat la fase d'oposició, es valoraran els mèrits d'acord amb el barem que figura en l'annex II. La puntuació màxima en aquesta fase serà de 54 punts. Els mèrits valorables seran els obtinguts fins a l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds de participació.

No caldrà presentar el certificat de coneixement del valencià expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, ja que aqueixa informació serà aportada per la mateixa junta.



L'òrgan tècnic de selecció, que només podrà valorar la documentació degudament acreditada i aportada en temps i forma, podrà requerir qualsevol aclariment del contingut. Quan el requeriment no siga atés no serà valorat el mèrit corresponent. L'òrgan tècnic de selecció podrà també sol·licitar als aspirants una còpia traduïda, per traductor jurat, dels documents que hagen al·legat quan estiguen redactats en idiomes diferents dels oficials a la Comunitat Valenciana.



6.3. Resolució provisional del concurs oposició.

Finalitzades la fase d'oposició i la fase de concurs, l'òrgan tècnic de selecció farà públic en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació d'aspirants que han arribat fins a aquest punt del procés selectiu, amb l'especificació de la puntuació total obtinguda en cada fase. Els empats en la puntuació total es resoldran en favor de l'aspirant que haja obtingut més puntuació en la fase d'oposició. Si subsistix l'empat, es resoldrà seguint l'orde dels apartats del barem de mèrits. Si persistira l'empat, es resoldrà a favor del sexe infrarepresentat, tenint en compte el total de persones en actiu del cos o escala objecte de la convocatòria, i es considera com a infrarepresentat el sexe que no ocupe almenys el quaranta per cent de la plantilla corresponent al dit cos o escala.



Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà d'aquesta publicació, per a fer les al·legacions que estimen pertinents relatives a la puntuació de la fase de concurs.

6.4. Resolució definitiva del concurs oposició.

Vistes les al·legacions, la relació ordenada definitiva d'aspirants després de les fases d'oposició i de concurs serà publicada per l'òrgan tècnic de selecció de la mateixa manera que la relació provisional.

Amb vista a garantir la quota de places reservades a persones amb diversitat funcional, i en el cas que seguint l'ordre de puntuació dels aspirants no es cobrira el total de places reservades a la dita quota, es procedirà a incloure en els últims llocs amb dret a plaça, per l'ordre de puntuació obtinguda i fins a completar la quota reservada, si hi haguera candidats per a això, els aspirants que hagen optat per acollir-se a la dita quota i hagen superat la fase de concurs oposició.



6.5. Sol·licitud de places i entrega de documentació.

El director general de Recursos Humans i Econòmics farà pública, en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es), la resolució per la qual s'aprove la relació de places que s'oferisquen als aspirants i el procediment perquè aquests puguen efectuar la seua opció a plaça, i concedirà un termini de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució per a entregar la relació de destinacions sol·licitades, així com la documentació indicada en la mateixa resolució.

Podran sol·licitar plaça les persones participants relacionades en la resolució definitiva del concurs oposició fins a un número d'ordre equivalent al nombre total de places oferides.

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades o pèrdua dels drets derivats de la participació en el procés selectiu, i sempre abans de la publicació del nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, l'òrgan convocant podrà requerir de l'òrgan tècnic de selecció una relació complementària de les persones que seguisquen a les proposades, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.

Durant aquest termini de 20 dies hàbils, els aspirants hauran de presentar, a més de la seua sol·licitud de destinacions, la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada de l'anvers i el revers del document nacional d'identitat o passaport.

b) Fotocòpia compulsada de l'anvers i el revers del títol exigit per a la participació en aquestes proves selectives. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, fotocòpia compulsada de l'anvers i el revers de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



c) Declaració jurada de no haver sigut separat o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, per mitjà d'un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies que són objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no estar inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despatxat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Quan es tracte de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.





Així mateix, i d'acord amb l'apartat 8 de l'article 1 de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, aquesta declaració jurada haurà d'incloure la declaració de no haver sigut condemnat per cap sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual, i corrupció de menors, així com per tràfic d'éssers humans. En el moment de la presa de possessió, la persona interessada haurà d'acreditar aquesta circumstància en el departament de salut corresponent mitjançant l'aportació d'un certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.

d) Certificat expedit pels serveis mèdics dels serveis de salut, acreditatiu de la capacitat funcional per a l'exercici del lloc de treball. La presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.



Les persones que, dins del termini fixat, i llevat de casos de força major, no presentaren la documentació no podran ser nomenades, i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut, si és el cas, per falsedat en la seua sol·licitud.

Si un aspirant seleccionat no compleix algun dels requisits exigits en la convocatòria, el director general de Recursos Humans i Econòmics dictarà una resolució motivada en què es declare la pèrdua dels drets derivats del procés selectiu. Aqueixa resolució podrà ser impugnada en la forma determinada en la base 8.

Les vacants que s'oferisquen correspondran sempre a places bàsiques del corresponent cos i escala.

6.6. Adjudicació de places.

Les places s'adjudicaran entre els aspirants d'acord amb la sol·licitud, l'ordre de preferència i per l'ordre de la puntuació aconseguida. Perdran els drets derivats de la seua participació en les proves selectives els aspirants que no sol·liciten plaça dins del termini i en la forma corresponent, així com aquells als quals per la puntuació obtinguda en les proves no corresponga cap plaça de les oferides i els que no n'obtinguen cap de les efectivament sol·licitades. Només podran ser declarats aprovats en les proves selectives i, per tant, nomenats, els aspirants que obtinguen plaça. No podrà nomenar-se un nombre superior d'aspirants al de places convocades.



7. Publicació, nomenament i termini de presa de possessió.

Finalitzat el termini per a la presentació de documents, el director general de Recursos Humans i Econòmics, mitjançant una resolució, acordarà el nomenament de funcionari de carrera en el cos i, si és el cas, escala corresponent, dels aspirants finalment aprovats, amb indicació de la plaça que els haguera correspost, resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

El termini de presa de possessió serà d'un mes i començarà el dia que establisca la resolució o, si no és possible, l'endemà de la publicació de la resolució esmentada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en aquest cas acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà el següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria. Perden els drets derivats de la participació en el procés selectiu les persones que no s'hagen incorporat a la destinació quan haja transcorregut el termini, llevat de causa de força major o impossibilitat apreciada així, després de l'audiència de la persona interessada, mitjançant una resolució motivada del director general de Recursos Humans i Econòmics.

8. Recursos

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats per a desplegar-la podran ser impugnats per les persones interessades per mitjà de la interposició d'un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptats a partir de la publicació de l'acte recorregut, de conformitat amb el que disposen l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i els articles 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament, podran interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 123 i 124 de l'esmentada Llei 39/2015.

Contra les resolucions dictades per l'òrgan tècnic de selecció que ha de jutjar el concurs oposició, podrà interposar-se un recurs d'alçada en el termini d'un mes d'acord amb els articles 121 i 122 de la mateixa Llei 39/2015.

Tot això, sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs que per al seu dret considere convenient.



València, 13 de desembre de 2016.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez.





ANNEX I

Temari



Normativa sanitària comuna



1. Llei 14/1986, de 25 d'abril, General de Sanitat. Sistema de Salut: principis generals. El dret a la protecció de la salut.

2. Llei 16/2003, de 28 de maig, de Cohesió i Qualitat del Sistema Nacional de Salut. Disposicions generals.

3. Llei 10/2014, de 29 de desembre, de la Generalitat, de Salut de la Comunitat Valenciana. El sistema valencià de salut. Salut Pública.

4. Llei Orgànica 3/1986, de 14 d'abril, de Mesures Especials en matèria de Salut Pública.

5. Llei 33/2011, de 4 d'octubre, General de Salut Pública.

6. Llei 17/2011, de 5 de juliol, de Seguretat Alimentària i Nutrició.

7– Reial Decret 1945/1983, de 22 de juny, de 1983, pel qual es regulen les infraccions i sancions en matèria de defensa del consumidor i de la producció agroalimentària. (BOE 15.07.1983).





Temari específic

Farmacèutic de salut pública



Salut Pública

1. Conceptes de salut i malaltia. Desenvolupament històric. Determinants de la salut.

2. La salut pública. Organització de la salut pública a la Comunitat Valenciana: la Direcció General de Salut Pública i els centres de Salut Pública, la cartera de servicis de salut pública de la Comunitat. La salut pública a Espanya. La salut pública en la Unió Europea. L'OMS. El Reglament sanitari internacional.

3. Demografia sanitària i estadística sanitària. Estadística descriptiva i analítica.

4. Epidemiologia. Definició. Usos i aplicacions de l'epidemiologia. Epidemiologia descriptiva i epidemiologia analítica. Assajos clínics.



5. Estudi dels brots epidèmics i actuacions davant de la sospita d'un brot.

6. Sistemes d'informació sanitària. Indicadors de salut. Sistema d'Informació en Salut Pública.

7. Planificació sanitària. Determinació de necessitats i prioritats. El Pla de Salut de la Comunitat Valenciana. Avaluació quantitativa i qualitativa.

8. Promoció de la salut i educació per a la salut. Conceptes. Disseny de programes. Salut Comunitària. Actius en salut. Treball en xarxa.



9. Els laboratoris de salut pública. Funcions. Acreditació i control de qualitat. Presa de mostres: procediments, conservació i transport. Requisits de qualitat dels mètodes analítics.

10. Risc i factor de risc. Anàlisi del risc. Conceptes. Principi de precaució. Gestió de riscos i la seua aplicació en salut pública. Nivells de prevenció



Salut Ambiental

1. La sanitat ambiental. Concepte i activitats. Fonaments normatius. Orientació en els àmbits internacional, nacional i autonòmic. L'estratègia europea de medi ambient i salut (Iniciativa SCALE).



2. Vigilància sanitària dels riscos ambientals. Informes sanitaris. Avaluació d'impacte en salut. Normativa nacional i autonòmica.

3. Aigua de consum humà. Reial Decret 140/2003, de 7 de febrer, pel qual s'establixen els criteris sanitaris de la qualitat de l'aigua de consum humà i normes de desplegament, nacional i autonòmica.

4. Sistema d'Informació Nacional d'Aigua de Consum Humà (SINAC). Programa valencià de vigilància sanitària de l'aigua de consum humà.

5. Aigües residuals. Depuració d'aigües. Reutilització i regeneració d'aigües. Normativa i impacte en la salut. Aigües de bany i salut. Platges i zones de bany. Piscines. Normativa europea, espanyola i autonòmica. Competències sanitàries. Programa de Vigilància Sanitària de Piscines d'Ús Públic i Parcs Aquàtics.

6. Legionel·losi. Epidemiologia i microbiologia. Impacte en la salut pública. Instal·lacions de risc. Tècniques de prevenció. Normativa europea, espanyola i autonòmica.

7. Pla de Prevenció i Control de la Legionel·losi de la Comunitat Valenciana. Actuacions ambientals en cas de brot de legionel·losi. La legionel·losi del viatger: actuacions protocol·litzades i impacte a la Comunitat Valenciana.

8. Productes químics i seguretat. Preparats i substàncies. Impacte en la salut pública. Normativa comunitària, nacional i autonòmica. Reglament REACH (Registre, avaluació i autorització i restricció de substàncies químiques). Reglament CLP (Classificació, etiquetatge i envasament de substàncies i mescles). Vigilància i control.

9. Biocides i plaguicides fitosanitaris. Normativa europea, espanyola i autonòmica. Registre, vigilància, inspecció i formació de manipuladors. Activitats d'inspecció i control de les empreses (ROESB) i dels productes.

10. Turisme, esplai i oci: impacte en la salut. Normativa. Programa de Control de les Condicions Higièniques Sanitàries dels Establiments Turístics i Altres Activitats d'Esplai i Oci de la Comunitat Valenciana.



11. Contaminació atmosfèrica. Normativa europea i espanyola. Efectes en la salut. La Xarxa Valenciana de Vigilància i Control de la Contaminació Atmosfèrica: aspectes sanitaris. Pol·len atmosfèric i salut.



12. Incineració i salut. Normativa.

13. Radiacions: ionitzants i no ionitzants. Normativa i efectes en la salut.

14. Vivenda, sòl, urbanisme i residus. Impacte en la salut. Residus sanitaris. Normativa i actuacions sanitàries.

15. Soroll ambiental. Normativa europea, espanyola i autonòmica. Efectes en la salut.

16. Clima i salut. Temperatures extremes: Programa de Prevenció i Atenció als Problemes Derivats de les Temperatures Extremes a la Comunitat Valenciana: onada de calor. El canvi climàtic i els efectes que té en la salut.

17. Vectors i salut. Vigilància i control de vectors i malalties de transmissió vectorial.

18. Càncer ambiental. Principals organismes reguladors. Prevenció primària. Vigilància sanitària.



Seguretat Alimentària

1. Seguretat Alimentària. Anàlisi del risc. La traçabilitat a través de les etapes de la cadena alimentària. Notificació de riscos per a la salut humana derivats d'aliments en l'àmbit nacional i europeu. Sistema Coordinat d'intercanvi ràpid d'informació (SCIRI). Sistema d'alerta ràpida per a aliments i pinsos (RASFF). Reglament 178/2002.

2. Organismes competents en matèria de seguretat alimentària a nivell europeu i nacional. Pla Nacional de Control Oficial de la Cadena Alimentària i Pla de seguretat Alimentària de la Comunitat Valenciana: Directrius i elements essencials.

3. El control oficial del risc alimentari. Reglament 882/2004.

4. Ordenació alimentària. Autorització i registre d'indústries i establiments alimentaris. Normativa nacional i autonòmica.

5. Requisits d'higiene dels establiments alimentaris. Reglament 852/2004.

6. L'autocontrol en les indústries alimentàries. Principis bàsics i etapes del sistema d'Anàlisi de Perills i Punts de Control Crític (APPCC).



7. Perills biològics relacionats amb el consum d'aliments. Contaminació dels aliments. Efectes per a la salut. Control de microorganismes presents en aliments. Plans de mostreig. Interpretació de resultats analítics. Reglament 2073/2005.

8. Perills químics relacionats amb el consum d'aliments. Contaminació dels aliments. Efectes per a la salut. Control del contingut de contaminants en productes alimentaris. Reglament 1881/2006.



9. Control de la presència de dioxines i bifenils policlorats (PCB) en productes alimentaris. Mètodes i plans de mostreig. Interpretació de resultats. Reglament 589/2014.

10. Control de la presència de micotoxines en productes alimentaris. Mètodes i plans de mostreig. Interpretació de resultats. Reglament 401/2006.

11. Control de la presència de metalls, 3-monocloropropà-1,2-diol (3-MCPD), benzo(a)piré i nitrats en productes alimentaris. Mètodes i plans de mostreig. Interpretació de resultats. Reglaments 333/2007 i 1882/2006.

12. Residus plaguicides en productes d'origen vegetal. Reglament 396/2005. Mètodes de mostreig per al control de residus de plaguicides en els productes d'origen vegetal. Reial Decret 290/2003.

13. Additius alimentaris. Control de l'ús d'additius en la indústria alimentària. Reglament 1333/2008.

14. Materials en contacte amb aliments. Reglament 1935/2004. Bones pràctiques de fabricació. Reglament 2023/2006.

15. Materials plàstics en contacte amb aliments. Requisits de composició. Declaració de conformitat i documentació. Reglament 10/2011.



16. Informació alimentària facilitada al consumidor. Reglament 1169/2011. Composició i etiquetatge dels productes alimentaris apropiats per a persones amb intolerància al gluten. Reglament 41/2009.



17. Declaracions nutricionals i de propietats saludables en els aliments efectuades en l'etiquetatge, la presentació o la publicitat. Reglament 1924/2006.

18. Productes destinats a una alimentació especial: aliments destinats a usos mèdics especials i productes alimentaris destinats a ser utilitzats en dietes de baix valor energètic per a reducció de pes. Normativa aplicable.

19. Productes destinats a una alimentació especial: aliments per a lactants i preparats de continuació i xiquets de poca edat. Normativa aplicable.

20. Aigües minerals naturals, aigües de brollador i aigües preparades envasades per al consum humà. Reial Decret 1798/2010 i Reial Decret 1799/2010.





ANNEX II

Barem de mèrits



Barem fase concurs Subgrup A1, sector Administració Especial, farmacèutics de Salut Pública

En la fase de concurs a què es referix la base 6.2 de la present convocatòria, la valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el barem següent:

A) Experiència professional: 31 punts

1. Es valorarà l'experiència professional dels participants d'acord amb el barem següent:

1.1. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències dels quals en matèria de personal s'exercisquen per la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, que pertanguen al Cos/Escala A1-S03-02, naturalesa funcionarial, sector administració especial, farmacèutics de Salut Pública, a raó de 0,30 punts per cada mes complet de servici en actiu.

1.2. Per servicis prestats com a farmacèutic/a titular interí/ina al servici de la sanitat local de la Comunitat Valenciana, a raó de 0,20 punts per cada mes complet de servici en actiu.

1.3. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències dels quals en matèria de personal s'exercisquen per la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, que pertanguen, dins de Salut Pública, a cossos/escales funcionarials d'administració especial diferents de l'A1-S03-02, però que per al seu exercici s'incloga la titulació de llicenciat en Farmàcia o assimilada, a raó de 0,15 punts per cada mes complet de servici en actiu.

1.4. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències dels quals en matèria de personal s'exercisquen per la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, no previstos en els apartats 1.1 i 1.3, a raó de 0,05 punts per cada mes complet de servicis en actiu.

1.5. Per cada mes complet de servicis prestats de caràcter assistencial o de coordinació i direcció en programes de cooperació internacional, per raó de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'Administració Pública, cooperació al desenrotllament o ajuda humanitària en l'àmbit de la salut (nova llei del voluntariat BOE 15/1015): 0,05 punts.



1.6. Per treballs relacionats amb la categoria i el requisit d'accés de la qual haja sigut el títol de llicenciat/a en Farmàcia o assimilat, que hagen sigut realitzats en llocs d'altres Administracions Públiques i Entitats de Dret Públic vinculades o dependents d'una Administració Pública Territorial, en Societats Públiques Mercantils i Fundacions Públiques, a raó de 0,05 punts per cada mes complet de servicis en actiu.





2. Còmput i acreditació de l'experiència professional.

2.1. Als funcionaris transferits se'ls computarà els servicis prestats en les seues Administracions d'origen d'acord amb el que disposen els apartats 1.1, 1.3 o 1.4 segons siga procedent.

2.2. En cap cas es valorarà l'experiència professional obtinguda en l'exercici de llocs de treball reservat al personal eventual regulat en l'article 19 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

2.3. De conformitat amb la normativa vigent, es valorarà com a experiència professional el temps en excedència per atenció de fills o familiars i en excedència per violència de gènere.

2.4. L'experiència professional s'acreditarà per mitjà de certificació oficial de l'òrgan competent.

2.5. No podran valorar-se per més d'un apartat servicis prestats simultàniament en el temps.

2.6. En tot cas la puntuació màxima, per experiència, no podrà superar els 31 punts.

B) Formació: 23 punts

1. Formació acadèmica corresponent a la titulació exigida en la convocatòria, fins a un màxim de 5 punts.

1.1. Estudis de llicenciatura i/o grau, fins a un màxim de 2 punts.



Per cada matrícula d'honor: 2 punts.

Per cada excel·lent: 1 punt.

Per cada notable: 0,50 punts.

La suma de les puntuacions es dividirà pel nombre total d'assignatures obligatòries i/o troncals avaluades en el corresponent pla d'estudis.



1.2. Estudis de doctorat, fins a un màxim de 3 punts.

1.2.1. Sistema anterior a l'establit pel RD 185/1985:

Superació de la totalitat dels cursos de doctorat: 1 punt.

1.2.2. Sistema establit pels RD 185/1985 o RD 778/1998:

Aspirants que han obtingut els 32 crèdits del programa de doctorat: 1 punt

Reconeixement de suficiència investigadora o DEA: 1 punt.

1.2.3. Sistema establit pels RD 1393/2007 i RD 99/2011

Aspirants que han superat els 60 crèdits corresponents a Màster Universitari Oficial: 2 punts.

1.2.4. Grau de doctor: 2 punts. Si el grau s'ha aconseguit amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més.

Els apartats anteriors són excloents entre si.

Per al còmput dels crèdits en este apartat 1.2, es considera que l'equivalència entre crèdits i hores és d'1 crèdit = 10 hores.

2. Una altra titulació acadèmica: màxim 2 punts.

Per la possessió d'altres títols acadèmics oficials relacionats amb la Salut Pública, iguals o superiors a l'exigit en la convocatòria per a pertànyer al Subgrup A1, a raó d'1,5 punts per títol, fins a un màxim de 2 punts.



3. Es valoraran fins a un màxim de 8 punts els cursos de formació impartits o homologats per centres oficials de formació de personal empleat públic i màsters universitaris no valorats com a titulació i que no hagen servit per a l'obtenció d'una titulació oficial que, sota el criteri de l'òrgan tècnic de selecció, tinguen relació amb les funcions dels llocs convocats, així com els de caràcter genèric relacionats amb informàtica, estadística, prevenció de riscos laborals, ordenació, planificació i gestió sanitària i aquells altres que siguen de semblant naturalesa que incidisquen en la formació general dels empleats públics.



Per la realització de màsters, fins a un màxim de 3 punts.

Per cada màster: 1,50 punts.

Per la realització de cursos o diplomes de duració igual o superior a 100 hores lectives, fins a un màxim de 3 punts.

Per cada curs superior o diploma: 1 punt.

Per la realització de cursos d'una duració entre 20 i 100 hores lectives, fins a un màxim de 2 punts.

Per cada curs de 40 o més hores de duració: 0,40 punts.

Per cada curs de 20 o més hores de duració: 0,20 punts.



4. Idiomes comunitaris: màxim de 2 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'establix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per una orde de la conselleria competent en matèria d'educació.

Es puntuaran fins a un màxim de 2 punts els cicles de l'escola oficial d'idiomes o equivalents o els nivells segons el Marc Comú Europeu de Referència (Nivell Bàsic A1 i A2, Nivell Intermedi B1 i Nivell Avançat B2), de la manera següent:

– Nivell Bàsic A1: 0,50 punts.

– Nivell Bàsic A2: 1,00 punts.

– Nivell Intermedi B1: 1,50 punts.

– Nivell Avançat B2: 2,00 punts.

Les equivalències entre les ensenyances regulades pel Reial Decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels Reials Decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre, són les següents:

RD 967/1988:

A1: 1r curs Cicle Elemental

A2: 2n curs Cicle Elemental

B1: 3r curs Cicle Elemental i certificat del Cicle Elemental

B2: 1r i 2n curs del Cicle superior. Certificat d'Aptitud.

RD 944/2003 i RD 1629/2006:

A1: 1r curs Nivell Bàsic

A2: 2n curs Nivell Bàsic. Certificat de Nivell Bàsic

B1: 1r i 2n curs Nivell Intermedi. Certificat de Nivell Intermedi

B2: 1r i 2n curs Nivell Avançat. Certificat de Nivell Avançat



5. Valencià: màxim 3 punts.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 3 punts, d'acord amb el certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb l'escala següent:



– Coneixement oral: 0,50 punts

– Grau elemental: 1,00 punts

– Grau mitjà: 2,00 punts

– Grau superior: 3,00 punts

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

6. Altres activitats relacionades amb la categoria convocada, fins a un màxim de 3 punts.

6.1. Publicacions, comunicacions, ponències o llibres. Es valoraran amb un màxim de 2 punts.

Es puntuarà d'acord amb el quadre següent:

6.2. Docència. Es valorarà amb un màxim d'1 punt.

– Professor titular: 1 punt.

– Professor associat: 0,2 punts per any.

– Professor col·laborador/tutor de pràctiques, etc.: 0,05 punts per any.

– Docència en cursos de matèries relacionades amb la Salut Pública organitzats per organismes i institucions oficials que estiguen degudament acreditats, per cada 10 hores: 0,1 punts.

6.3. Premis excepcionals, beques, etc.

Es podran puntuar, a criteri de l'òrgan tècnic de selecció, fins a un màxim d'1 punt.





AUTOBAREM



Cognoms i nom. ...

Categoria: ....



A) Experiència professional:

1.1.………….. punts.

1.2.………….. punts.

1.3.………….. punts.

1.4.………….. punts.

1.5.………….. punts.

1.6.………….. punts.



Subtotal: ………………. punts (màxim 31 punts).





B) Formació:

1.

1.1………. punts.

1.2………. punts.

Total 1…………….punts.

Total 2.………….. punts.

Total 3.………….. punts.

Total 4.………….. punts.

Total 5.………….. punts.

6.

6.1.………….. punts.

6.2.………….. punts.

6.3.………….. punts.

Total 6…………..…punts.





Subtotal: ………………. punts (màxim 23 punts).



TOTAL: ……… punts (màxim 54 punts).

Mapa web