Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 15 de desembre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca concurs oposició per el torn de promoció interna per a la provisió de vacants del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de veterinaris de Salut Pública



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7946 de 29.12.2016
Número identificador:  2016/10550
Referència Base de Dades:  009836/2016
 



RESOLUCIÓ de 15 de desembre de 2016, del director general de Recursos Humans i Econòmics, per la qual es convoca concurs oposició per el torn de promoció interna per a la provisió de vacants del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de veterinaris de Salut Pública (A1-S03-07), funcionaris/as d'Administració Especial, dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2016/10550]

Publicat el Decret 70/2015, de 15 de maig, del Consell, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de 2015 per a personal d'institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, es procedix a convocar concurs oposició per el torn de promoció interna per a la cobertura de les places anunciades del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de veterinaris de Salut Pública (A1-S03-07), funcionaris/as d'Administració Especial, dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

D'acord amb el que disposa la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i les vigents relacions de llocs de treball de naturalesa funcionarial, la gestió de les quals està atribuïda a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, aprovades per Resolució de 14 de novembre de 2014, del conseller de Sanitat (DOCV 7411, 26.11.2014) i correcció d'errades d'aquesta (DOCV 7427, 19.12.2014), i en virtut de la competència atribuïda per l'article 18.2.b Del Decret 156/2015, de 18 de setembre, del Consell, pel que aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, esta Direcció General de Recursos Humans i Econòmics acorda establir les següents:





Bases de la convocatòria



1. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives per a la provisió de 9 places per el torn de promoció interna, totes elles vacants del cos superior tècnic de salut pública de l'Administració de la Generalitat, escala de veterinaris de Salut Pública (A1-S03-07), funcionaris/as d'Administració Especial, dependents de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



1.2. El procés selectiu es durà a terme per mitjà del sistema de concurs oposició.

1.3. De conformitat amb el Decret 70/2015, de 15 de maig, del Consell, les places convocades per el torn de promoció interna que resulten desertes després del procés selectiu no podran ser acumulades al torn lliure.



2. Requisits dels aspirants.

Les condicions per a ser admesos a les proves hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

a) Requisits generals.

2.1. Posseir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats a què, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què esta es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o ostentar este dret d'acord amb el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, podran participar el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan aixina ho preveja el corresponent Tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar els descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors de la dita edat dependents.

2.2. Tindre complits setze anys i no haver aconseguit l'edat de jubilació forçosa.

2.3. Estar en possessió del títol de llicenciat/a en Veterinària, o bé, de grau junt amb el títol oficial de màster universitari que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació

2.4. Posseir la capacitat funcional necessària per a l'exercici de les tasques que es deriven del corresponent nomenament, capacitat que s'acreditarà en el termini requerit en esta convocatòria per mitjà de certificat mèdic, quedant la presa de possessió supeditada a la superació d'este requisit.

2.5. No haver sigut separat/a, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat/a per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat/a per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit/a disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



2.6. Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar exempt/a de la mateixa, segons s'especifica en la base 3 d'esta convocatòria.

2.7. No ostentar plaça en propietat del mateix cos i escala en el Sistema Nacional de Salut.

b) Requisits específics per a el torn de promoció interna.

Podrà concórrer a esta convocatòria el personal funcionari de carrera el lloc del qual siga gestionat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que reunisca durant el termini de presentació de sol·licituds els requisits exposats i a més:

– Pertànyer a un cos o escala del grup o subgrup immediatament inferior, dins del seu mateix itinerari professional; o a un altre cos o escala de grup o subgrup de la mateixa classificació professional; o a un cos o escala del grup o subgrup immediatament inferior, dins d'un altre itinerari professional.

– Estar o haver estat en servei actiu o amb reserva de lloc com a funcionari de carrera durant, almenys, dos anys en el cos o escala des del que s'accedix, sense necessitat que el dit temps siga ininterromput ni immediatament anterior a la convocatòria.

c) Moment en què s'ha d'acreditar el compliment dels requisits per a concursar.

Els requisits per a participar per el torn de promoció interna, així com, als efectes d'exempció o minoració de la taxa de participació, la diversitat funcional igual o superior al 33 % o ser membre de família nombrosa general o especial o de família monoparental general o especial o víctima de violència sobre la dona, serà aportada físicament durant el termini de presentació de sol·licituds en els registres especificats en la base 3.3, per mitjà de l'entrega de la fotocòpia compulsada de la mateixa, en el seu anvers i revers.

La resta de requisits s'acreditaran per mitjà de fotocòpia degudament compulsada en l'anvers i revers de cada document, i hauran de ser aportats dins del termini establit en la base 6.5 d'esta resolució, després de la superació del concurs oposició.



3. Sol·licituds.

3.1. Prèviament a l'ompliment de la sol·licitud l'aspirant trobarà un desplegable amb les distintes especialitats, categories o cossos convocats. En el desplegable haurà de triar la categoria, especialitat o cos pel torn lliure o, si és el cas, la categoria especialitat o cos per promoció interna. Els aspirants només podran participar a través d'un dels dos sistemes d'accés assenyalats. La quota de persones amb diversitat funcional està inclòs en el sistema d'accés pel torn lliure.



3.2. Les persones interessades a participar en el concurs oposició hauran d'omplir la sol·licitud que figura en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es), seguint les instruccions que figuren en la mateixa.

En el cas que el/la participant compte amb certificat digital, a través de la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública podrà omplir la sol·licitud, pagar les taxes de participació en cas de no estar exempt/a i registrar la dita sol·licitud per via telemàtica.



En el cas de no disposar de certificat digital, l'interessat deurà:



– Omplir la instància que figura en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es)

– Imprimir els tres exemplars que consta la dita sol·licitud.

– Pagar la taxa de participació (26,59 €), en el cas de no estar exempt/a de la mateixa, en una de les entitats bancàries col·laboradores establides en la dita sol·licitud, per mitjà de la presentació dels tres exemplars, els quals seran segellats per l'entitat bancària. Un dels exemplars quedarà en poder de la dita entitat.

– Entregar els altres dos exemplars en una de les unitats de registre especificades en el punt 3.3.

L'acreditació del pagament de la taxa es realitzarà, en el cas de no estar exempt/a de la mateixa, per mitjà de la validació mecànica de la sol·licitud, realitzada per l'entitat col·laboradora en què es realitze l'ingrés, o per mitjà de certificació expedida per la mateixa en què figure l'import i la data de l'ingrés.

El personal que acredite la seua condició de persona amb diversitat funcional amb un grau igual o superior al 33 % estarà exempt del pagament de la taxa, conforme establix la vigent Llei de Taxes de la Generalitat Valenciana.

Així mateix estarà exempt del pagament de la taxa el personal que acredite la seua condició de membre de família nombrosa de categoria especial o de família monoparental de categoria especial.

També estaran exemptes del pagament de la taxa les víctimes d'actes de violència, la condició de les quals siga acreditada pels mitjans previstos en la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

El personal que acredite la seua condició de membre de família nombrosa de categoria general o de família monoparental de categoria general gaudirà d'una bonificació del 50 % de la taxa.

Amb caràcter general, gaudiran d'una bonificació del 10 % de l'import de la taxa que els corresponga pagar els participants que realitzen la presentació de la sol·licitud i el pagament de la taxa, en el cas de no estar exempts, per mitjans telemàtics.

L'impagament de la taxa dins del termini de sol·licituds, excepte els casos d'exempció referits, suposarà l'exclusió del procés selectiu, sent únicament esmenable un eventual error en l'import ingressat.

3.3. Les sol·licituds, segellades per l'entitat bancària en el cas de no estar exempt de la taxa, es podran presentar en les Unitats de Registre de les següents dependències administratives:

– 03001Alicante:C/Girona, núm. 26.

– 03801 Alcoi: Plaça De, núm. 2.

– 12001 Castelló: C/ Hort Corders, núm. 12.

– 46008 València: Av. Ferran el Catòlic, núm. 74.

També podran presentar-se en qualsevol dels registres generals dels departaments de salut de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, o per mitjà de qualsevol de les formes previstes en la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.



Un dels exemplars de la sol·licitud quedarà en poder de l'interessat/a i li servirà de justificant. En el cas de presentació telemàtica per mitjà de certificat digital, podrà imprimir-se el justificant de presentació des de la mateixa plataforma.

En cas de presentació de la sol·licitud sense certificat digital, el pagament en l'entitat bancària no comportarà per si mateix l'admissió al procés selectiu, havent de presentar-se la sol·licitud en temps i forma en els registres previstos anteriorment.

Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en la vigent Llei de Taxes de la Generalitat.

3.4. El termini de presentació de sol·licituds començarà l'endemà de la publicació d'esta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria.

3.5. La consignació de dades falses en la sol·licitud, o en la documentació aportada pels aspirants, comportarà l'exclusió del concurs oposició i/o nul·litat de la plaça adjudicada, si és el cas, sense perjuí de les mesures legals que corresponga.

3.6. El domicili que figure en les sol·licituds es considerarà l'únic vàlid als efectes de notificacions, sent responsabilitat exclusiva de l'aspirant tant els errors en la consignació del mateix com la comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi del dit domicili.



3.7. L'Òrgan Tècnic de Selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que aixina ho sol·liciten, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de l'exercici. Les dites adaptacions no podran desvirtuar el caràcter de les proves, la finalitat del qual és valorar l'aptitud dels aspirants per a les funcions pròpies de la categoria a què concorren. Les mesures d'adaptació sol·licitades hauran de figurar en la sol·licitud de participació, i podran ser:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme esta mesura d'adaptació, les persones aspirants hauran d'entregar durant el termini de presentació de sol·licituds obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el nombre de minuts d'ampliació que recomana.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordera.

5) Sistema braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per ser invident.

6) altres, especificant quals.



4. Admissió i exclusió d'aspirants.

4.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el director general de Recursos Humans i Econòmics aprovarà, mitjançant una resolució, la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos publicant-se en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana el text de la resolució i la relació d'aspirants admesos i exclosos, amb expressió de les causes d'exclusió.

Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els errors en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses.

En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se, possibilitar la seua esmena en temps i forma, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren arreplegues en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals consten correctament en les pertinents relacions de persones admeses.



4.2. Una vegada finalitzat el termini d'esmena d'errors, es publicarà en el DOGV la resolució definitiva d'aspirants admesos i exclosos. En esta resolució s'indicarà el lloc, la data i hora de la prova, publicació que haurà de fer-se amb una antelació mínima de 15 dies naturals a la realització de la mateixa. Esta publicació servirà de notificació als interessats/as.



5. Òrgan Tècnic de Selecció.

5.1. L'Òrgan Tècnic de Selecció serà anomenat pel director general de Recursos Humans i Econòmics, i la seua composició serà d'acord amb allò que s'ha estipulat en l'article 60 del text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. La relació nominal dels seus membres serà publicada amb una antelació d'un mes com a mínim al començament de les proves. L'Òrgan Tècnic de Selecció estarà compost per cinc membres, havent de designar-se el mateix nombre de suplents, i constarà d'un president, un secretari i tres vocals. Tots els membres hauran d'ostentar la condició de personal funcionari de carrera de les administracions públiques. La classificació professional dels membres dels òrgans de selecció haurà de ser igual o superior a la del cos o escala objecte de la convocatòria i, almenys, més de la mitat dels seus membres haurà de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida en la convocatòria.



5.2. Correspon a l'Òrgan Tècnic de Selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de quantes mesures siguen necessàries amb vista al correcte desenrotllament de les proves selectives. El funcionament de l'Òrgan Tècnic de Selecció s'adaptarà al que establix la Llei del Procediment Administratiu Comú i la resta de normativa vigent.

5.3. Als efectes de comunicacions i la resta d'incidències, l'Òrgan Tècnic de Selecció tindrà la seua seu en els serveis centrals de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, C/ Misser Mascó, 31. C P 46010. València.



6. Desenrotllament de la convocatòria

Les proves selectives pel sistema de concurs oposició consistiran en la celebració de cada una de les dites fases, a fi de determinar l'aptitud dels aspirants i de fixar l'orde de prelació dels mateixos per a la selecció.

6.1. La fase d'oposició suposarà la realització pels aspirants d'un exercici eliminatori.

6.1.1. L'exercici consistirà en la contestació per escrit, en el termini de 120 minuts, d'un qüestionari de 100 preguntes sobre el contingut dels 57 temes del temari que s'inclou com annex I.

Del dit qüestionari, 15 preguntes seran de caràcter teòric i versaran sobre els 7 temes del temari de normativa sanitària comuna. Les 85 preguntes restants seran tant de caràcter teòric com a pràctic i versaran sobre els 50 temes del temari específic de la categoria.

L'exercici tindrà com a finalitat valorar les aptituds, destreses i capacitat professional dels aspirants en relació a les funcions pròpies de la categoria a què opten.

El qüestionari serà tipus test en forma de preguntes amb quatre respostes, de les quals només una d'elles serà la correcta.

Estaran exempts de la realització de les 15 preguntes teòriques sobre el temari de normativa sanitària comuna els aspirants de la modalitat a de promoció interna, és a dir, els que procedisquen d'un cos o escala del mateix grup o subgrup o del grup o subgrup immediatament inferior, dins del seu mateix itinerari professional. Estos són: A1-S03-01, Escala Mèdics de Salut Pública, A1-S03-02, Escala Farmacèutics de Salut Pública, A1-S03-03, Escala Seguretat Alimentària, A1-S03-04, Escala Sanitat Ambiental, A1-S03-05, Escala Laboratori d'Anàlisi Microbiològica, A1-S03-06, Escala Laboratori d'Anàlisi Químic, A1-S03-08, Escala Anàlisis Epidemiològiques i Estadístiques Sanitàries, A2-S03-01, Escala Vigilància, prevenció i promoció en Salut Pública, A2-S03-02, Escala Seguretat Alimentària i Laboratori i A2-S03-03, Escala Sanitat Ambiental. Estos aspirants disposaran de 102 minuts per a realitzar l'exercici.

La resta d'aspirants s'enquadraran en la modalitat B de promoció interna, havent de realitzar les 100 preguntes de l'exercici en els 120 minuts assenyalats.

6.1.2. Els aspirants seran convocats per a la realització de l'exercici en crida única, quedant decaiguts en els seus drets els opositors que no compareguen a realitzar-ho.

Els aspirants hauran d'acreditar la seua identitat per mitjà de la presentació del DNI, passaport o permís de conduir, sense que siguen vàlides les fotocòpies compulsades dels dits documents. En cas de robatori o pèrdua, hauran de presentar la denúncia davant de la Policia junt amb un altre document oficial amb foto. Així mateix els aspirants hauran de portar el justificant de presentació de la seua sol·licitud de participació per si li fora requerit.

Els membres de l'Òrgan Tècnic de Selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a l'aula de la persona que comparega una vegada conclòs la crida dels aspirants i tancada la porta de l'aula que li corresponga.

Donat el caràcter de la prova, l'Òrgan Tècnic de Selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració de la mateixa, sent anul·lats tots aquells exercicis en què es continguera alguna marca que poguera identificar la seua autoria.

6.1.3. Valoració de l'exercici.

La puntuació màxima en la fase d'oposició serà de 100 punts.

La puntuació s'obtindrà d'acord amb les regles següents:

Primera. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà: respostes correctes netes = núm. d'encerts – (núm. d'errors/3).

Cada contestació vàlida rebrà una valoració d'un punt. Es restarà 033 punts per cada una de les respostes incorrectes i es deixaran sense valorar les preguntes no respostes. De les operacions anteriors s'obtindrà la valoració particular de l'exercici realitzat per cada aspirant.



Segona. Avaluats tots els aspirants, es trobarà la mitjana aritmètica del deu per cent d'aspirants presentats que hagen obtingut les millors puntuacions particulars, expressada amb els dos primers decimals. A les persones de la modalitat a de promoció interna, és a dir, aquelles que únicament hagen de respondre a 85 preguntes, se'ls reconvertirà la seua puntuació sobre la base referida de 100 punts.

Tercera. Es consideraran aprovats aquells aspirants que obtinguen una puntuació igual o superior al 50 % de la mitjana aritmètica referida en la regla segona, amb un límit mínim de 35 punts. Per davall d'eixa puntuació no podrà considerar-se aprovat l'exercici.

6.1.4. Publicació de resultats i terminis d'al·legacions.

Finalitzat l'exercici, l'Òrgan Tècnic de Selecció farà pública el full d'anotacions de correcció del mateix en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (www.san.gva.es). Els aspirants disposaran d'un termini de 5 dies hàbils, a comptar de l'endemà d'esta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents en relació a possibles errors en la mateixa.

Transcorregut el dit termini, l'Òrgan Tècnic de Selecció publicarà en l'esmentada pàgina web el full d'anotacions definitiva de correcció de l'exercici junt amb la relació provisional d'aspirants aprovats i suspesos per l'orde de puntuació aconseguida. A efectes informatius es realitzarà la dita publicació en els taulers d'anuncis de les direccions territorials.

Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar de l'endemà d'esta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents.

Vistes les al·legacions, l'Òrgan Tècnic de Selecció publicarà de la mateixa manera la relació definitiva d'aspirants que han superat la fase d'oposició i també la relació d'aspirants suspesos, per orde de puntuació, amb indicació de la puntuació aconseguida. Les al·legacions es consideraran contestades amb l'esmentada publicació.

Podrà superar la fase d'oposició un nombre d'aspirants superior al de places convocades.

Els aspirants que hagueren superat la fase d'oposició disposaran de 10 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la relació definitiva d'aspirants aprovats, per a presentar fotocòpia compulsada dels documents acreditatius dels mèrits valorables en la fase de concurs segons el barem especificat en l'annex II, així com l'imprés degudament omplit de l'autobarem que s'acompanya en el dit annex, havent de presentar tot això en les unitats de registre esmentades en la base 3.3 de la convocatòria.

6.2. Fase de concurs.

En la fase de concurs, a la que només accediran aquells aspirants que hagen superat la fase d'oposició, es valoraran els mèrits conforme al barem arreplegat en l'annex II. La puntuació màxima en esta fase serà de 54 punts. Els mèrits valorables seran els obtinguts fins a l'últim dia del termini de presentació de sol·licituds de participació.

No s'haurà de presentar certificat de coneixement del valencià expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de valència, ja que la dita informació serà aportada per la mateixa Junta.



L'Òrgan Tècnic de Selecció, que només podrà valorar la documentació degudament acreditada i aportada en temps i forma, podrà requerir qualsevol aclariment sobre la mateixa. Quan el requeriment no siga atés no serà valorat el mèrit corresponent. L'Òrgan Tècnic de Selecció podrà així mateix sol·licitar als aspirants còpia traduïda, per traductor jurat, dels documents al·legats pels mateixos quan estos estiguen redactats en idiomes diferents dels oficials a la Comunitat Valenciana.



6.3. Resolució provisional del concurs oposició.

Finalitzades la fase d'oposició i la fase de concurs, l'òrgan tècnic de selecció farà públic en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació d'aspirants que han arribat fins a aquest punt del procés selectiu, amb l'especificació de la puntuació total obtinguda en cada fase. Els empats en la puntuació total es resoldran en favor de l'aspirant que haja obtingut més puntuació en la fase d'oposició. Si subsistix l'empat, es resoldrà seguint l'orde dels apartats del barem de mèrits. Si persistira l'empat, es resoldrà a favor del sexe infrarepresentat, tenint en compte el total de persones en actiu del cos o escala objecte de la convocatòria, i es considera com a infrarepresentat el sexe que no ocupe almenys el quaranta per cent de la plantilla corresponent al dit cos o escala.



Els aspirants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, a comptar de l'endemà d'esta publicació, per a realitzar les al·legacions que estimen pertinents relatives a la puntuació de la fase de concurs.

6.4. Resolució definitiva del concurs oposició.

Vistes les al·legacions, la relació ordenada definitiva d'aspirants després de les fases d'oposició i de concurs, serà publicada per l'Òrgan Tècnic de Selecció de la mateixa manera que la relació provisional.

6.5. Sol·licitud de places i entrega de documentació.

El director general de Recursos Humans i Econòmics farà pública, en els taulers d'anuncis de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, la resolució per la qual s'aprove la relació de places que s'oferisquen als aspirants i el procediment perquè estos puguen efectuar la seua opció a plaça, atorgant un termini de 20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'esta resolució per a entregar la relació de destinacions sol·licitats, així com la documentació referida en la mateixa resolució.

Podran sol·licitar plaça els/les participants relacionats/as en la resolució definitiva del concurs oposició fins a un número d'orde equivalent al nombre total de places oferides.

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades o pèrdua dels drets derivats de la participació en el procés selectiu, i sempre abans de la publicació del nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, l'òrgan convocant podrà requerir de l'Òrgan Tècnic de Selecció relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes, per al seu possible nomenament com personal funcionari de carrera.



Durant este termini de 20 dies hàbils els aspirants hauran de presentar, a més de la seua sol·licitud de places, la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada en anvers i revers del document nacional d'identitat o passaport.

b) Fotocòpia compulsada de l'anvers i revers del títol exigit per a la seua participació en estes proves selectives. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, fotocòpia compulsada en l'anvers i en el revers de la credencial que acredite l'homologació que corresponga.



c) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres Estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu Estat l'accés a l'ocupació pública.



Així mateix, i conforme a l'apartat huit de l'article primer de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l'adolescència, esta declaració jurada haurà d'incloure la declaració de no haver sigut condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i indemnitat sexual, que inclou l'agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com per tracta de sers humans. En el moment de la presa de possessió, l'interessat/a haurà d'acreditar esta circumstància en el Departament de Salut corresponent per mitjà de l'aportació d'una certificació negativa del Registre central de delinqüents sexuals.

d) Certificació expedida pels serveis mèdics dels Serveis de Salut, acreditativa de la capacitat funcional per a l'exercici del lloc de treball. La presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'este requisit.



Els que dins del termini fixat, i excepte casos de força major, no presentaren la documentació, no podran ser anomenats i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjuí de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut, si és el cas, per falsedat en la seua sol·licitud.

Si un aspirant seleccionat no complix algun dels requisits exigits en la convocatòria, el director general de Recursos Humans i Econòmics dictarà una resolució motivada en la que es declare la pèrdua dels drets derivats del procés selectiu. La dita resolució podrà ser impugnada en la forma determinada en la base 8.

Les vacants que s'oferisquen correspondran sempre a places bàsiques de la corresponent categoria.

6.6. Adjudicació de places.

Les places s'adjudicaran entre els aspirants d'acord amb la sol·licitud, orde de preferència i per l'orde de la puntuació aconseguida. Perdran els drets derivats de la seua participació en les proves selectives els aspirants que no sol·liciten plaça en temps i forma, així com aquells a què per la puntuació obtinguda en les mateixes no corresponga plaça alguna d'entre les oferides i els que no obtinguen plaça alguna d'entre les efectivament sol·licitades. Només podran ser declarats aprovats en les proves selectives i, per tant, anomenats, els aspirants que obtinguen plaça. No podrà anomenar-se un número superior d'aspirants al de places convocades.



7. Publicació, nomenament i termini de presa de possessió.

Finalitzat el termini per a la presentació de documents, el director general de Recursos Humans i Econòmics, mitjançant una resolució, acordarà el nomenament de funcionari/a de carrera en el cos i, si és el cas, escala corresponent, dels aspirants finalment aprovats, amb indicació de la plaça que els haguera correspost, resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

El termini de presa de possessió serà d'un mes i començarà el dia que establisca la resolució o, a falta d'això, l'endemà de la publicació de l'esmentada resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en este cas acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà al següent dia hàbil. En cas de no haver-hi dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria. Perden els drets derivats de la participació en el procés selectiu les persones que no s'hagen incorporat a la destinació quan haja transcorregut el termini, llevat de causa de força major o impossibilitat apreciada així, després de l'audiència de la persona interessada, mitjançant una resolució motivada del director general de Recursos Humans i Econòmics.



8. Recursos.

Esta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats en la seua execució podran ser impugnats pels interessats per mitjà de la interposició del recurs contenciós-administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptats a partir de la publicació de l'acte recorregut, de conformitat amb allò que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, així com en els articles 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar el recurs de reposició, en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la referida Llei 39/2015.

Contra les resolucions dictades per l'Òrgan Tècnic de Selecció que ha de jutjar el concurs oposició, podrà interposar-se recurs d'alçada en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015.

Tot això sense perjuí que s'utilitze qualsevol altre recurs que per al seu dret estime convenient.



València 15 de desembre de 2016.– El director general de Recursos Humans i Econòmics: Justo Herrera Gómez

ANNEX I



Temari

Normativa sanitària comú



1. Llei 14/1986, de 25 d'abril, General de Sanitat. Sistema de Salut: principis generals. El dret a la protecció de la salut.

2. Llei 16/2003, de 28 de maig, de Cohesió i Qualitat del Sistema Nacional de Salut. Disposicions generals.

3. Llei 10/2014, de 29 de desembre, de la Generalitat, de Salut de la Comunitat Valenciana. El sistema valencià de salut. Salut Pública.

4. Llei Orgànica 3/1986, de 14 d'abril, de Mesures Especials en matèria de Salut Pública.

5. Llei 33/2011, de 4 d'octubre, General de Salut Pública.

6. Llei 17/2011, de 5 de juliol, de Seguretat Alimentària i Nutrició.

7– Reial Decret 1945/1983, de 22 de juny, de 1983, pel qual es regulen les infraccions i sancions en matèria de defensa del consumidor i de la producció agroalimentària. (BOE 15.07.1983).





Temari específic

Veterinari/a de salut pública



1. Conceptes de salut i malaltia. Desenrotllament històric. Determinants de la salut.

2. La salut pública. Organització de la salut pública a la Comunitat Valenciana: la Direcció General de Salut Pública i els Centres de Salut Pública. La salut pública a Espanya. La salut pública en la Unió Europea. L'OMS. El Reglament sanitari internacional.

3. Demografia sanitària i estadística sanitària. Estadística descriptiva i analítica.

4. Epidemiologia. Definició. Usos i aplicacions de l'Epidemiologia. Epidemiologia descriptiva i epidemiologia analítica. Assajos clínics.



5. Estudi dels brots epidèmics i actuacions davant de la sospita d'un brot.

6. Sistemes d'informació sanitària. Indicadors de salut. Sistema d'Informació en Salut Pública.

7. Planificació sanitària. Determinació de necessitats i prioritats. El Pla de Salut de la Comunitat Valenciana. Avaluació quantitativa i qualitativa.

8. Promoció de la salut i educació per a la salut. Conceptes. Disseny de programes. Salut Comunitària. Actius en salut. Treball en xarxa.



9. Els laboratoris de salut pública. Funcions. Acreditació i control de qualitat. Presa de mostres: procediments, conservació i transport. Requisits de qualitat dels mètodes analítics.

10. Risc i factor de risc. Anàlisi del risc. Conceptes. Principi de precaució. Gestió de riscos i la seua aplicació en salut pública. Nivells de prevenció

11. Llibre blanc. Principis i requisits generals de la legislació alimentària.

12. Sistema d'alerta ràpida, gestió de crisi i situacions d'emergència. Xarxes d'alertes alimentàries nacionals i comunitàries. Organització i funcionament. Sistema Coordinat d'intercanvi ràpid d'informació (SCIRI). Sistema d'alerta ràpida per a aliments i pinsos (RASFF).



13. La cadena alimentària com a factor de risc para La salut pública. Principis, components, conceptes i mètodes d'anàlisi de risc.

14. El control integrat de la cadena alimentària. Responsabilitat dels operadors econòmics. La traçabilitat a través de les etapes de la cadena alimentària.

15. Organismes competents en matèria de seguretat alimentària a nivell europeu i nacional. Llei de Seguretat Alimentària i Nutrició. Pla Nacional de Control Oficial de la Cadena Alimentària i Pla de seguretat Alimentària de la Comunitat Valenciana: Directrius i elements essencials.

16. El control oficial del risc alimentari. Organització dels controls oficials. Reglaments (CE) 882/2004 i 854/2004. Requisits de les autoritats competents. Formació. BTSF.

17. Activitats, mètodes i tècniques de control oficial. Metodologia de la inspecció i auditoria de les empreses alimentàries. Presa de mostres i anàlisi d'aliments. Actuacions en cas d'incompliment. Infraccions i sancions. Mesures d'execució comunitàries. Legislació.



18. Requisits generals i específics en matèria d'higiene dels productes alimentaris. Reglament (CE) 852/2004, relatiu a la higiene dels productes alimentaris. Reglament (CE) 853/2004 pel qual s'establixen normes específiques d'higiene dels productes d'origen animal.



19. Ordenació alimentària. Autorització i registre d'indústries i establiments alimentaris. Normativa nacional i autonòmica.

20. L'autocontrol en les indústries alimentàries. Principis bàsics i etapes del sistema d'Anàlisi de Perills i Punts de Control Crític (APPCC). Criteris de flexibilitat per a la seua aplicació

21. Guies de pràctiques correctes d'higiene. Elaboració, difusió i ús. Continguts. Guies nacionals i guies comunitàries. Relació amb el sistema APPCC.

22. Sistemes de gestió de qualitat. La gestió per processos. Objectius i indicadors

23. Sistemes de gestió de la qualitat aplicables a la seguretat alimentària. Certificació i acreditació. Principals normes i estàndards relacionats.

24. Verificació de l'Eficàcia del Control Oficial. Auditories i Supervisió del Control oficial. Auditories FVO

25. Informació alimentària facilitada al consumidor: Principis i requisits generals de la informació alimentària. Informació alimentària obligatòria. Legislació.

26. Etiquetatge nutricional. Declaracions nutricionals i de propietats saludables. Legislació

27. Substàncies o productes que causen al·lèrgies i intoleràncies alimentàries. Mesures de prevenció i gestió en l'empresa alimentària. Legislació.

28. Conservació d'aliments. Mètodes físics i químics. Aliments irradiats. Conserves i semiconserves.

29. Perills biològics relacionats amb el consum d'aliments. Contaminació dels aliments. Efectes per a la salut. Control de microorganismes presents en aliments. Plans de mostreig. Interpretació de resultats analítics. Estudis de vida útil i anàlisi de tendències. Legislació



30. Perills químics relacionats amb el consum d'aliments. Contaminació dels aliments. Efectes per a la salut. Control del contingut de contaminants en productes alimentaris. Mètodes de mostreig i anàlisi. Legislació.

31. Residus de plaguicides en aliments. Principals aliments i substàncies regulades. Mètodes de mostreig i anàlisi. Programes de control comunitari i nacional. Legislació.

32. Additius, enzims, aromes i coadjuvants. Procediments d'autorització i reavaluació. Especificacions. Condicions d'ús. Principi de transferència. Legislació

33. Materials en contacte amb aliments. Condicions que han de reunir. Controls específics. Declaracions de conformitat. Materials harmonitzats. Legislació.

34. Organismes modificats genèticament (OMGs): Concepte, autorització, etiquetatge i traçabilitat. Legislació.

35. Emmagatzematge i transport d'aliments. Comerç detallista d'alimentació, mercats ambulants i venda ambulant. Principals riscos associats. Requisits. Legislació.

36. Condicions sanitàries de producció i comercialització de carns fresques. Escorxadors i sales d'especejament. Tecnologia i higiene. Autocontrol. Control oficial en escorxadors. Funcions del Veterinari Oficial. Inspecció davant de mortem i post mortem. Legislació.

37. Condicions sanitàries de producció i comercialització de carn d'aus de corral. Tecnologia i Higiene. Control Oficial. Autocontrol. Condicions sanitàries de producció i comercialització de carn de conill domèstic, de caça de cria i d'animals silvestres. Tecnologia i Higiene. Control Oficial. Autocontrol.

38. Benestar animal en l'escorxador. Protecció dels animals en el moment de la matança i operacions connexes. Mètodes i control de l'atordiment. Operacions de maneig i subjecció. Sacrifici d'emergència. Legislació

39. Requisits específics d'higiene aplicables a la producció i comercialització de carn picada, preparats de carn, carn separada mecànicament i productes carnis. Principals riscos associats. Autocontrol. Control oficial. Legislació.

40. Requisits específics d'higiene aplicables a la producció i comercialització de llet i productes lactis. Principals riscos associats. Autocontrol. Control oficial. Legislació.

41. Requisits específics d'higiene aplicables a la producció i comercialització d'ous i ovoproductes. Principals riscos associats. Autocontrol. Control oficial. Legislació.

42. Requisits específics d'higiene aplicables a la producció i comercialització de productes de la pesca i d'aqüicultura, mol·luscos bivalves, crustacis i derivats. Principals riscos associats. Autocontrol. Control oficial. Legislació.

43. Mel. Productes alimentaris d'origen vegetal. Riscos associats a la seua producció i comercialització. Fongs i bolets comestibles: Principals espècies comestibles i verinoses. Legislació.

44. Normes d'higiene per a l'elaboració, distribució i comerç de menjars preparats. Principals riscos associats. Legislació.

45. La qualitat i el control de l'aigua d'ús en indústries alimentàries.



46. Residus de medicaments veterinaris i altres substàncies. Mètodes de mostreig i anàlisi. Pla Nacional d'Investigació de Residus. Legislació.

47. Normes sanitàries aplicables als subproductes animals no destinats a consum humà, legislació de la UE i normes nacionals de desenrotllament, competències en la gestió de subproductes.

48. Normes d'higiene per a l'elaboració, distribució i comerç de gelats i orxates. Principals riscos associats. Autocontrol. Control oficial. Legislació.

49. Principals zoonosis alimentàries: Campilobacteriosis. Salmonel·losi. Listeriosis. Triquinosi. Escherichia coli verotoxigénica. Anisakiasis. Botulisme. Yersiniosis.

50. Encefalopaties espongiformes transmissibles: Control oficial en escorxadors, sales de tractament de carn de caps de toreig, sales d'especejament i carnisseries. Legislació.





ANNEX II

Barem de mèrits



Barem fase concurs Subgrup A1, sector Administració Especial, Veterinari/a de Salut Pública

En la fase de concurs a què es referix la base 6.2 de la present convocatòria, la valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el barem següent:

A) Experiència professional: 31 punts

1. Es valorarà l'experiència professional dels participants d'acord amb el barem següent:

1.1. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències del qual en matèria de personal s'exercisquen per la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, que pertanguen al Cos/Escala A1-S03-07, naturalesa funcionarial, sector administració especial, veterinari/a de Salut Pública, a raó de 0.30 punts per cada mes complet de servei en actiu.

1.2. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències del qual en matèria de personal s'exercisquen per la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, que pertanguen, dins de Salut Pública, a cossos/escales funcionarials d'administració especial diferents de l'A1-S03-07, però que per al seu exercici s'incloga la titulació de Llicenciat/a en Veterinària o assimilada, a raó de 0.15 punts per cada mes complet de servei en actiu.

1.3. Per treballs realitzats en llocs de l'administració de la Generalitat les competències del qual en matèria de personal s'exercisquen per la Direcció General de Recursos Humans i Econòmics, no previstos en els apartats 1.1 i 1.2, a raó de 0.05 punts per cada mes complet de serveis en actiu.

1.4. Per cada mes complet de serveis prestats de caràcter assistencial o de coordinació i direcció en programes de cooperació internacional, en virtut de convenis o acords organitzats o autoritzats per l'Administració Pública, cooperació al desenrotllament o ajuda humanitària en l'àmbit de la salut (nova llei del voluntariat BOE 15/1015): 0,05 punts.



1.5. Per treballs relacionats amb la categoria i el requisit d'accés de la qual haja sigut el títol de Llicenciat/a en Veterinària o assimilat, que hagen sigut realitzats en llocs d'altres Administracions Públiques i entitats de Dret Públic vinculades o dependents d'una Administració Pública Territorial, en Societats Públiques Mercantils i Fundacions Públiques, a raó de 0.05 punts per cada mes complet de serveis en actiu.





2. Còmput i acreditació de l'experiència professional.

2.1. En cap cas es valorarà l'experiència professional obtinguda en l'exercici de llocs de treball reservat al personal eventual regulat en l'article 19 de la Ley10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.

2.2. De conformitat amb la normativa vigent, es valorarà com a experiència professional el temps en excedència per atenció de fills o familiars i en excedència per violència de gènere.

2.3. L'experiència professional s'acreditarà per mitjà de certificació oficial de l'òrgan competent.

2.4. No podran valorar-se per més d'un apartat serveis prestats simultàniament en el temps.

2.5. En tot cas la puntuació màxima a aconseguir, per experiència, no podrà superar els 31 punts.

B) Formació: 23 punts

1. Formació acadèmica corresponent a la titulació exigida en la convocatòria, fins a un màxim de 5 punts.

1.1. Estudis de llicenciatura i/o grau, fins a un màxim de 2 punts.



Per cada matrícula d'honor:2 punts.

Per cada excel·lent:1 punt.

Per cada notable:0,50 punts.

La suma de les puntuacions es dividirà pel nombre total d'assignatures obligatòries i/o troncals avaluades en el corresponent pla d'estudis.



1.2. Estudis de doctorat, fins a un màxim de 3 punts.

1.2.1. Sistema anterior a l'establit per RD 185/1985:

Superació de la totalitat dels cursos de doctorat: 1 punt.

1.2.2. Sistema establit pel RD 185/1985 o RD 778/1998:

Aspirants que han obtingut els 32 crèdits del programa de doctorat: 1 punt

Reconeixement de suficiència investigadora o DEA: 1 punt.

1.2.3. Sistema establit per RD 1393/2007 i RD 99/2011

Aspirants que han superat els 60 crèdits corresponents a Màster Universitari Oficial: 2 punts.

1.2.4. Grau de doctor: 2 punts. Si el dit grau s'ha aconseguit amb la qualificació cum laude, se sumarà 1 punt més.

Els apartats anteriors són excloents entre si.

Als efectes del còmput dels crèdits en este apartat 1.2, es considera que l'equivalència entre crèdits i hores és d'1 crèdit= 10 hores.

2. Una altra titulació acadèmica: màxim 2 punts.

Per la possessió d'altres títols acadèmics oficials relacionats amb la Salut Pública, iguals o superiors a l'exigit en la convocatòria per a pertànyer al Subgrup A1, a raó de 1,5 punts per títol, fins a un màxim de 2 punts.



3. Es valoraran fins a un màxim de 8 punts els cursos de formació impartits o homologats per centres oficials de formació de personal empleat públic i màsters universitaris no valorats com a titulació i que no hagen servit per a l'obtenció d'una titulació oficial que, baix criteri de l'òrgan tècnic de selecció, tinguen relació amb les funcions dels llocs convocats, així com els de caràcter genèric relacionats amb informàtica, estadística, prevenció de riscos laborals, ordenació, planificació i gestió sanitària i aquells altres que siguen de semblant naturalesa que incidisquen en la formació general dels empleats públics.



Per la realització de màsters, fins a un màxim de 3 punts.

Per cada Màster:150 punts.

Per la realització de cursos o diplomes de duració igual o superior a 100 hores lectives, fins a un màxim de 3 punts.

Per cada curs superior o diploma:1 punt.

Per la realització de cursos d'una duració entre 20 i 100 hores lectives, fins a un màxim de 2 punts.

Per cada curs de 40 o més hores de duració:0,40 punts.

Per cada curs de 20 o més hores de duració:0,20 punts.



4. Idiomes comunitaris: màxim de 2 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, acreditant-se documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'establix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per Orde de la Conselleria competent en matèria d'educació.

Es puntuaran fins a un màxim de 2 punts, els cicles de l'escola oficial d'idiomes o equivalents o els nivells segons el Marc Comú Europeu de Referència (Nivell Bàsic A1 i A2, Nivell Intermedi B1 i Nivell Avançat B2), de la manera següent:

– Nivell Bàsic A1:0,50 punts.

– Nivell Bàsic A2: 1,00 punts.

– Nivell Intermedi B1: 1,50 punts.

– Nivell Avançat B2: 2,00 punts.

Les equivalències entre les ensenyances regulades pel Reial Decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels Reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre, són les següents:

RD 967/1988:

A1:1.er Curs Cicle elemental

A2: 2.º Curs Cicle elemental

B1: 3.º Curs Cicle elemental i Certificat del Cicle elemental

B2: 1.er I 2.º Curs del Cicle superior. Certificat d'Aptitud.

RD 944/2003 i RD 1629/2006:

A1: 1.er Curs Nivell Bàsic

A2: 2.º Curs Nivell Bàsic. Certificat de Nivell Bàsic

B1: 1.º I 2.º Curs Nivell Intermedi. Certificat de Nivell Intermedi

B2: 1.er I 2.º Curs Nivell Avançat. Certificat de Nivell Avançat



5. Valencià: màxim 3 punts.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 3 punts, d'acord amb el certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, d'acord amb l'escala següent:



Coneixement oral: 0,50 punts

Grau elemental: 1,00 punts

Grau mitjà: 2,00 punts

Grau superior: 3,00 punts

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.



6. Altres activitats relacionades amb la categoria convocada, fins a un màxim de 3 punts.

6.1. Publicacions, comunicacions, ponències o llibres. Es valoraran amb un màxim de 2 punts.

Es puntuarà d'acord amb el quadro següent:

6.2. Docència. Es valorarà amb un màxim d'1 punt.

– Professor titular:1 punt.

– Professor associat:0,2 punts per any.

– Professor col·laborador/tutor de pràctiques, etc.:0,05 punts per any.

– Docència en cursos de matèries relacionades amb la Salut Pública organitzats per organismes i institucions oficials que estiguen degudament acreditats, per cada 10 hores:0,1 punts.

6.3. Premis excepcionals, beques, etc.

Es podran puntuar, a criteri de l'òrgan tècnic de selecció, fins a un màxim d'1 punt.





AUTOBAREM



Cognoms i nom. ...

Categoria:....



A) Experiència professional:

1.1.………….. punts.

1.2.………….. punts.

1.3.………….. punts.

1.4.………….. punts.

1.5.………….. punts.

1.6.………….. punts.



Subtotal:………………. punts (màxim 31 punts).



B) Formació:

1.

1.1………. punts.

1.2………. punts.

Total 1…………….punts.

Total 2.………….. punts.

Total 3.………….. punts.

Total 4.………….. punts.

Total 5.………….. punts.

6.

6.1.………….. punts.

6.2.………….. punts.

6.3.………….. punts.

Total 6…………..…punts.





Subtotal:………………. punts (màxim 23 punts).



TOTAL:……… punts (màxim 54 punts).

Mapa web