Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos de personal funcionari docent universitari pel sistema d'accés lliure.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8457 de 04.01.2019
Número identificador:  2018/12060
Referència Base de Dades:  000059/2019
 



RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoca concurs d'accés a places de cossos de personal funcionari docent universitari pel sistema d'accés lliure. [2018/12060]

Segons allò que s'ha fixat en l'article 141 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i en la base 3 de la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; aquest Rectorat, en compliment d'article 19.Un.4 de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2018, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i en execució de l'Ampliació de l'Oferta d'Ocupació Pública per a l'any 2018, aprovada per Acord del Consell de Govern de 27 de novembre de 2018 (DOGV 14 de desembre), ha resolt convocar a concurs d'accés pel sistema d'accés lliure, les places que es relacionen en l'annex I de la Resolució, d'acord amb les següents bases:





1ª. Règim Jurídic.

Aquest concurs d'accés es regirà per les bases d'aquesta convocatòria, per l'establit en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris; l'Estatut de la Universitat d'Alacant, aprovat per Decret 25/2012, de 3 de febrer, del Consell (DOGV 09.02.2012); l'Acord de Consell de Govern de 27 de febrer de 2009, pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; i altra normativa de general aplicació.



De conformitat amb el previst en l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013 pel qual s'aprova el II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Existeix infrarrepresentació de les dones en la categoria de Professor o professora titular d'universitat en les àrees de Química Física, Llenguatges i Sistemes Informàtics, Filologia Catalana i Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial.

– No existeix infrarrepresentació de cap dels gèneres en la categoria convocada en l'àrea d'Anatomia i Embriologia Humana.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, anima especialment al col·lectiu infrarrepresentat en les diferents àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on existeix aquesta infrarrepresentació.



2ª. Requisits de les candidates o candidats.

Per a ser admeses o admesos a aquest concurs d'accés s'hauran de reunir els següents requisits, el compliment dels quals ha d'estar referit a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió:

2.1. Requisits generals:

2.1.1. Els recollits en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic:

a) Nacionalitat. Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del citat Reial decret.

b) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

c) Tenir compliments setze anys d'edat i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver sigut separada o separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual s'haguera produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.



2.1.2. Les o els aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran d'acreditar un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.1.3. Les o els aspirants que sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit lingüístic, hauran d'acreditar el nivell del mateix establit per a cada plaça.

2.1.4. Les o els aspirants hauran de complir el requisit de titulació en aquelles places en què així s'indique.

2.2. Requisit específic:

2.2.1. Estar en possessió de l'acreditació per al cos de Professors i professores titulars d'universitat d'acord amb l'establit en el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.

2.2.2. Així mateix, podran presentar-se els qui pertanguen al cos docent universitari corresponent o superior i no es troben en el cas arreplegat en l'art. 65.2 de la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril o estiguen en possessió de l'habilitació conforme a l'establit en el Reial decret 774/2002, de 26 de juliol, pel qual es regula el sistema d'habilitació nacional per a l'accés a cossos de funcionaris docents universitaris i el règim dels concursos d'accés respectius.



3ª. Sol·licituds.

3.1. Els qui desitgen prendre part en els concursos presentaran, per cada plaça sol·licitada, la corresponent instància segellada en el termini de 20 dies hàbils a explicar des del següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el "Boletín Oficial del Estado", en l'Oficina Principal del Registre General de la Universitat o en les Oficines Auxiliars, situades en les Secretaries de Centre i en la Seu d'Alacant, o bé, per qualsevol dels procediments establits en l'art. 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999 (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques). Les sol·licituds que es presenten a través de les Oficines de Correus hauran d'anar en sobre obert perquè el personal de Correus puga estampar en cadascuna d'elles el segell de dates abans de la seua certificació i dirigir-se al Campus de Sant Vicent del Raspeig, Apt. 99, 03080 Alacant.



En cap cas s'admetrà la presentació de sol·licituds a través del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant.

Aquesta sol·licitud, que s'ajustarà al model que s'acompanya en l'annex II d'aquesta convocatòria, degudament emplenada, anirà acompanyada dels següents documents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat o en cas de persones estrangeres, del document que acredite la seua identitat, nacionalitat i data de naixement.

b) Fotocòpia del document justificatiu de l'acreditació o habilitació, d'acord amb l'establit en la base 2.2.

En cas de ser personal funcionari dels cossos docents universitaris, haurà de presentar document que acredite el cos i àrea de coneixement.



c) Per a l'acreditació del requisit arreplegat en la base 2.1.2, haurà d'aportar fotocòpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions. En defecte d'açò, l'acreditació d'aquest coneixement es determinarà per la comissió en el desenvolupament de la prova contemplada en la base 8.3.

d) Els qui sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit específic de titulació, hauran de presentar la documentació acreditativa de complir aquest requisit.

i) Els qui sol·liciten plaça en la qual s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent.

Per a les places en les quals s'establisca l'ensenyament en llengua valenciana, s'aportara fotocòpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria amb competències en matèria d'Educació; certificat de nivell C1, nivell mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a les places en les quals s'establisca com a requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar fotocòpia del document que acredite el nivell del Marc Comú Europeu de Referència (MCER) establit per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de la Universitat d'Alacant que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la següent adreça: https://s.oa. es/BNR

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència dels mateixos amb el nivell del MCER. Per a açò s'ha d'adjuntar fotocòpia del títol amb el revers del mateix on conste tal circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministración /Tràmits laborals/ Certificat de Formació, on s'especifica aquesta equivalència.



Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit amb els següents títols acadèmics, cursats en la llengua estrangera corresponent en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:

Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquesta documentació serà remesa des del Servei de Selecció al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a l'interessat la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acredite la llengua vehicular del mateix, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

f) Resguard que justifique el pagament de 27,40 euros en concepte de drets d'examen, que s'ingressaran, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el Banc SabadellCAM en el compte núm. ÉS89 0081-3191-42-0001027605, referenciant, a més del nom i els cognoms, el nombre de la plaça.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

a) Les o els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificació de la Consellería corresponent o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitació igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial. (Llei taxes Generalitat 30.12.17). Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 %. En tots dos casos hauran de presentar fotocòpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova prevists en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat de, almenys, 3 mesos amb anterioritat a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció seran requisits que no hagueren rebutjat, en el termini que es tracte, oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes es realitzarà mitjançant una declaració escrita del sol·licitant. Tots dos documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.





4ª. Protecció de dades personals.

Les dades de caràcter personal aportats per les o els aspirants quedaran inclosos en el fitxer automatitzat de Personal d'aquesta universitat, que es compromet a no fer un ús diferent d'aquell per al qual han sigut sol·licitats, segons la resolució de la Universitat d'Alacant, de 18 de setembre de 2013, sobre creació i modificació de fitxers de dades de caràcter personal (DOGV 16.10.2013).

La Universitat d'Alacant informa, així mateix, sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i, si escau, d'oposició, que preveuen els articles 13,14,15 i 18 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals; que han de ser exercits, per escrit, davant el Gerent d'aquesta universitat.



5ª. Informació i notificacions del procediment.

5.1. D'acord amb el previst en l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, així com la informació d'altres actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa; substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.

5.2. En el cas d'haver de realitzar alguna notificació personal a la interessada o interessat a la seua adreça postal, es considerarà com a vàlida la indicada en la seua instància, amb el que, si en el desenvolupament del procediment es produïra algun canvi en la mateixa, serà la seua responsabilitat comunicar-ho.

5.3. La informació referent a aquesta convocatòria pot consultar-se en la pàgina Web de la Universitat d'Alacant, l'adreça de la qual és http://ssyf.ua.es/es/accesopdi/funcionarios/convocatorias-profesorado-funcionario.html.



6ª.Relació d'aspirants admesos i exclosos.

6.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Rector de la Universitat d'Alacant, dictarà resolució que es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, en la qual constarà la relació provisional de persones admeses i excloses, indicant-se en aquest cas les causes d'exclusió.

Contra aquesta resolució les i els interessats podran presentar reclamació o esmena en el termini de 10 dies hàbils, a explicar des del següent al de la seua publicació.

6.2. Finalitzat aquest termini, es publicarà en el mateix lloc resolució en la qual, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses, s'arreplegarà el lloc, data i hora de celebració de l'acte de presentació referit en la base 8.

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar recurs de reposició en el termini d'un mes o, directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació de la citada resolució, conforme a l'art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.3. No serà procedent cap devolució dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





7ª. Comissions del concurs d'accés.

7.1. La composició de la Comissió Jutjadora corresponent a cada concurs, nomenada per Resolució de la Universitat d'Alacant de 20 de desembre de 2018, figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

7.2. Els currículums dels membres titulars es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

7.3. Les Comissions jutjadores hauran de constituir-se en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria del concurs d'accés i hauran d'ajustar-se en el seu funcionament a l'establit en la base 6 i següents de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat.



8ª. Desenvolupament del concurs.

8.1. Acte de Constitució. En aquest acte la Comissió fixarà els criteris específics de valoració, que hauran d'ajustar-se als criteris bàsics establits en l'art. 142.2 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i als criteris generals recollits en la base 7 de la Normativa de desenvolupament d'aquesta universitat. Es publicaran en els locals on es celebre la sessió, amb antelació a l'acte de presentació.

8.2. Presentació. En l'acte de presentació, que serà públic, les o els concursants lliuraran a la presidència de la Comissió el seu historial acadèmic, docent i investigador per quintuplicat, juntament amb un exemplar de les publicacions i documents acreditatius dels mèrits adduïts i, també per quintuplicat, el projecte docent i investigador. El currículum haurà d'ajustar-se al model que figura en l'annex III de la present convocatòria o al Curriculum vitae, Normalitzat (CVN).



En aquest mateix acte, la Comissió establirà:

a) l'ordre d'actuació de les i els aspirants en les proves mitjançant sorteig públic;

b) el calendari de les proves, que tindrà lloc en el termini màxim de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de l'acte de presentació.



c) el termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta de concursants.

Després de l'acte de presentació, la Comissió farà pública en els locals on es celebre la sessió una resolució amb els acords adoptats en aquesta sessió.

8.3. Prova.

Totes les proves es realitzaran en sessió pública i tindran caràcter obligatori.

Quan la plaça convocada tinga un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà realitzar-se conforme al mateix.

Els concursos d'accés a places de Professor i professora titular d'universitat constaran d'una prova dividida en dues parts. La primera part comprendrà l'exposició oral dels seus mèrits i historial acadèmic, docent i investigador, així com del seu projecte docent i investigador. El projecte docent haurà d'incloure, en tot cas, el programa d'una o diverses assignatures de matèries bàsiques o obligatòries de plans d'estudi vigents en la Universitat d'Alacant, i haurà de fer referència expressa a la planificació i els recursos docents empleats. Per al desenvolupament d'aquesta part les o els candidats disposaran d'un temps màxim de seixanta minuts. Seguidament, la Comissió podrà realitzar preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb els concursants tots aquells aspectes que estime rellevants durant un temps màxim de noranta minuts.



La segona part de la prova, consistirà en l'exposició oral d'un dels temes continguts en el projecte docent presentat, per al que la o el concursant proporcionarà prèviament a la presidència de la Comissió una relació de tres temes dels quals, per sorteig, es triarà un per a ser exposat. Disposarà per a la realització d'aquesta prova d'un temps màxim de seixanta minuts. Finalitzada l'exposició, la Comissió podrà realitzar preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb la o el concursant tots aquells aspectes que estime rellevants durant un temps màxim de noranta minuts.

Finalitzada la prova, la Comissió o cada integrant, emetrà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les capacitats per a l'exposició i debat davant la Comissió demostrades en la prova. A la vista dels informes, la Comissió efectuarà una proposta motivada de provisió, que haurà de ser aprovada per, almenys, tres vots a favor.



9ª. Proposta de provisió i Reclamacions.

9.1. La Comissió elevarà al Rector, motivadament i amb caràcter vinculant, la proposta de provisió de la plaça, que haurà d'incloure l'avaluació de cada concursant desglossada per cadascun dels aspectes avaluats. Aquesta proposta es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

9.2. El procés podrà concloure amb la proposta de la Comissió de no proveir la plaça convocada.

9.3. El temps transcorregut entre la publicació de la convocatòria de concurs d'accés i la resolució del mateix no podrà excedir de sis mesos.



9.4. Contra les propostes de les Comissions dels concursos d'accés es podrà presentar reclamació davant el Rector en el termini màxim de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà a la seua publicació.

9.5. Les o els candidats proposats per a cada plaça, en el termini màxim de 10 dies hàbils a explicar des del següent a la publicació de la proposta de provisió, hauran d'acreditar el compliment dels requisits establits en la convocatòria mitjançant la presentació de la següent documentació:

a) Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat o document equivalent.

b) Certificació mèdica oficial de no patir malaltia ni defecte físic o psíquic per a l'acompliment de les funcions corresponents a Professor d'Universi­tat. A aquests efectes, els reconeixements es podran realitzar a través dels serveis mèdics existents en el Servei de Prevenció de la Universitat d'Alacant.

c) Declaració jurada de no haver sigut separada o separat de l'Administració de l'Estat, Institucional o Local, ni de les Administracions de les Comuni­tats Autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Les i els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada o promesa de no estar sotmeses o sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca en el seu Estat l'accés a la funció pública.

d) Els qui tinguessin la condició de personal funcionari de carrera, estaran exempts de justificar el document de l'apartat b, havent de presen­tar certificació del Ministeri o Organisme del que depenguen, acreditant tal condició i quantes circumstàncies consten en la seua fulla de serveis.



10ª. Nomenament i presa de possessió.

10.1. Una vegada realitzat el tràmit anterior, el Rector efectuarà el nomenament de la persona o persones proposades, que serà publicat en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i comunicat als registres oportuns i a la Secretaria General del Consell de Coordinació Universitària, especificant la denominació de la plaça, cos i àrea de coneixement.

10.2. Presa de possessió. En el termini màxim 20 dies, a comptar des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, la o el candidat proposat haurà de prendre possessió.

10.3. L'acompliment de les places convocades quedarà sotmès a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.



11ª. Norma final.

Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es deriven d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant el jutjat del contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb l'establit en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present, davant el Rector, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.





Alacant, 20 de desembre de 2018.– El rector, p. d. (R 09.05.2016), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Penadés Martínez.





ANNEX I



Número de plaça: DF02887

Cos al qual pertany la plaça: Professor/a Titular Universitat

Àrea de coneixement: Química Física

Departament: Química Física

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Química Física

Requisit lingüístic: Coneixement de valencià a nivell C1



Número de plaça: DF02889

Cos al qual pertany la plaça: Professor/a Titular Universitat

Àrea de coneixement: Filologia Catalana

Departament: Filologia Catalana

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Literatura Catalana Contemporània. Cinema Català i Estudis Culturals

Requisit titulació: Grau en Filologia Catalana o titulació equivalent





Número de plaça: DF02892

Cos al qual pertany la plaça: Professor/a Titular Universitat

Àrea de coneixement: Llenguatges i Sistemes Informàtics

Departament: Llenguatges i Sistemes Informàtics

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Processament de Llenguatge Natural

Requisit lingüístic: Coneixement de valencià i anglès a nivell C1





Número de plaça: DF02893

Cos al qual pertany la plaça: Professor/a Titular Universitat

Àrea de coneixement: Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial

Departament: Ciència de la Computació, Intel·ligència Artificial

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Sistemes Intel·ligents per a maneig de dades 3d en Robòtica

Requisit lingüístic: Coneixement d'anglès a nivell C1



Número de plaça: DF02894

Cos al qual pertany la plaça: Professor/a Titular Universitat

Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana

Departament: Òptica, Farmacologia i Anatomia

Activitat Docent: La corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: Malalties degeneratives de la retina

Requisit lingüístic: Coneixement d'anglès a nivell B2

ANNEX IV



PLAÇA: DF02887

CATEGORIA: professor titular d'universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Química Física

DEPARTAMENT: Química Física



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Roberto Gómez Torregrosa, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Teresa Lana Vilareal, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: José Manuel Orts Mateo, Professor Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Ana Maria Amat Paya, Catedràtica d'Universitat de la Universitat Politècnica de València

VOCAL: Sofia Calero Díaz, Catedràtica d'Universitat de la Universitat Pablo d'Olavide

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Juan Manuel Pérez Martínez, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Antonio Rodes Garcia, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: José Maria Pérez Jorda, Professor Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Rosa Maria Llusar Barelles, Catedràtica d'Universitat de la Universitat Jaume I

VOCAL: Beatriz Cabañas Galan, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Castella-la Manxa





PLAÇA: DF02889

CATEGORIA: professor titular d'universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Filologia Catalana

DEPARTAMENT: Filologia Catalana



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Enric Balaguer Pascual, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Joaquim Espinos Felipe, Professor Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Vicent Manuel Salvador Liern, Catedràtic d'Universitat de la Universitat Jaume I

VOCAL: Carme Gregori Soldevila, Professora Titular Universitat de la Universitat de València

VOCAL: Maria Angels Frances Diez, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Vicent Simbor Roig, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de València

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Caterina Merce Picornell Belenguer, Professora Titular Universitat de la Universitat de les Illes Balears

VOCAL: Maria Margalida Pons Jaume, Professora Titular Universitat de la Universitat de les Illes Balears

VOCAL: Anna Isabel Esteve Guillen, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Joan Borja Sanz, Professor Titular Universitat de la Universitat d'Alacant





PLAÇA: DF02892

CATEGORIA: professor titular d'universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Llenguatges i Sistemes Informàtics

DEPARTAMENT: Llenguatges i Sistemes Informàtics



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Manuel Javier Palomar Sanz, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Maria Paloma Moreda Pozo, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Maria Teresa Martin Valdivia, Professora Titular Universitat de la Universitat de Jaen

VOCAL: Raquel Martínez Unanue, Catedràtica d'Universitat de la Universitat Nacional Educació a Distancia

VOCAL: Rafael València Garcia, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de Múrcia

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Juan Andres Montoyo Guijarro, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Estela Saquete Boro, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Luis Alfonso Ureña López, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de Jaen

VOCAL: Encarnación Segarra Soriano, Catedràtica d'Universitat de la Universitat Politècnica de València

VOCAL: Rafael Muñoz Guillena, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant





PLAÇA: DF02893

CATEGORIA: professor titular d'universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial

DEPARTAMENT: Ciència de la Computació i Intel·ligència Artificial



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Maria Violeta Migallón Gomis, Catedràtica d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Miguel Angel Cazorla Quevedo, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Maria del Mar Pujol López, Catedràtica d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Eugenio Aguirre Molina, Professor Titular Universitat de la Universitat de Granada

VOCAL: Miguel Garcia Silvente, Professor Titular Universitat de la Universitat de Granada

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Ramon Luis Rizo Aldeguer, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Maria del Pilar Arques Corrales, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Maria Jesús Castel de Haro, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Vicente Matellan Olivera, Professor Titular Universitat de la Universitat de León

VOCAL: Rafael Muñoz Salinas, Professor Titular Universitat de la Universitat de Còrdova





PLAÇA: DF02894

CATEGORIA: professor titular d'universitat

ÀREA DE CONEIXEMENT: Anatomia i Embriologia Humana

DEPARTAMENT: Òptica, Farmacologia i Anatomia



COMISSIÓ TITULAR

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Alino Martínez Marcos, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de Castella-la Manxa

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Alicia Mohedano Moriano, Professora Titular Universitat de la Universitat de Castella-la Manxa

VOCAL: Pedro de la Vila Polo, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alcala

VOCAL: Victoria Eugenia Maneu Flores, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Concepcion Lillo Delgado, Professora Titular Universitat de la Universitat de Salamanca

COMISSIÓ SUPLENT

PRESIDENTA/ PRESIDENT: Maria del Mar Arroyo Jiménez, Catedràtica d'Universitat de la Universitat de Castella-la Manxa

SECRETÀRIA/ SECRETARI: Maria Mercedes Palmero Cabezas, Professora Titular Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Nicolas Cuenca Navarro, Catedràtic d'Universitat de la Universitat d'Alacant

VOCAL: Manuel Sánchez Malmierca, Catedràtic d'Universitat de la Universitat de Salamanca

VOCAL: Almudena Velasco Arranz, Professora Titular Universitat de la Universitat de Salamanca

Mapa web