Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques. RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, de modificació i correcció d'errades de la Resolució de 10 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 85/2018, per a la provisió de llocs de treball de caps de secció i de nivell 24, de naturalesa funcionarial d'administració especial dels cossos A1-08, superior tècnic d'arxivística, biblioteconomia i documentació, i A2-04, superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació, de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8458 de 07.01.2019
Número identificador:  2018/12213
Referència Base de Dades:  000091/2019
 



RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, de modificació i correcció d'errades de la Resolució de 10 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 85/2018, per a la provisió de llocs de treball de caps de secció i de nivell 24, de naturalesa funcionarial d'administració especial dels cossos A1-08, superior tècnic d'arxivística, biblioteconomia i documentació, i A2-04, superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació, de l'Administració de la Generalitat. [2018/12213]





Vista la resolució de 10 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 85/2018, per a la provisió de llocs de treball de caps de secció i de nivell 24, de naturalesa funcionarial d'administració especial dels cossos A1-08 superior tècnic d'arxivística, biblioteconomia i documentació i A2-04, superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8445, 17.12.2018).



Vist que existeixen en l'Administració del Consell, cinc llocs de treball de caps de secció i de nivell 24, que han d'incloure's en la convocatòria de concurs general 85/2018, es procedeix a la publicació d'un Annex I bis. Per tot això, el total de llocs de la convocatòria 85/2018 ho constitueixen els llocs relacionats en l'Annex I de la resolució de 10 de desembre de 2018 i els relacionats en l'Annex I bis que s'adjunta a aquesta resolució.

Per l'anterior, i en ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Publica l'article 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i l'article 11 del Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:



Primer

Modificar la convocatòria per a la provisió dels llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració especial, de caps de secció i nivells 24, del cos A1-08 superior tècnic d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escales A1-08-01 facultatius d'arxius i biblioteques i A1-08-02 facultatiu de documentació, i del cos A2-04 superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escales A2-04-01 tècnic d'arxius i biblioteques i A2-04-02 tècnic de fons documentals de l'Administració de la Generalitat, i afegir a la mateixa els llocs relacionats en l'Annex I bis d'aquesta resolució.



Segon. Presentació de sol·licituds

Establir un nou termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació de quinze dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Tercer. Correcció d'errades.

Detectades errades en la resolució esmentada de 10 de desembre de 2018, es procedeix a la seua correcció:

1. En la base cinquena. Barem de mèrits:

On diu:

«3.2.3) Uns altres títols de post-grau expedits per les universitats, sempre que no hagen servit per a l'accés al cos o escala al fet que estan adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat C.2.a) d'aquesta convocatòria»;



Ha de dir:

«3.2.3) Uns altres títols de post-grau expedits per les universitats, sempre que no hagen servit per a l'accés al cos o escala al fet que estan adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'aquesta convocatòria».



On diu:

«La valoració s'ha de fer d'acord amb la següent escala:

a) Grau elemental (o B1): 2 punts.

b) Grau mitjà (o C1): 5 punts.

c) Grau superior (o C2): 7 punts.»



Ha de dir:

«La valoració s'ha de fer d'acord amb la següent escala:

a) Grau elemental (o B1): 2 punts.

b) B2: 3 punts

c) Grau mitjà (o C1): 5 punts.

d) Grau superior (o C2): 7 punts».



2. En la base onzena, Cessament i presa de possessió.



On diu:

«El personal que, trobant-se en situació de millora d'ocupació, a la data de publicació d'aquesta convocatòria, presente sol·licitud de participació en aquesta, haurà d'incorporar-se al lloc que, si és el cas, se li adjudique. No obstant això, el personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que es preveu en la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en el present concurs, podrà optar per romandre en aquest nomenament o incorporar-se a la destinació adjudicada en el concurs. Aquesta opció també procedirà per al personal que, havent presentat sol·licitud de participació en el concurs, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, siga nomenat en un altre lloc per millora d'ocupació.»





Ha de dir:

«El personal que, trobant-se en situació de millora d'ocupació, a la data de publicació d'aquesta convocatòria, presente sol·licitud de participació en aquesta, haurà d'incorporar-se al lloc que, si és el cas, se li adjudique. No obstant això, el personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que es preveu en la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en el present concurs, podrà optar per romandre en aquest nomenament o incorporar-se a la destinació adjudicada en el concurs.»





Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs contenciós administratiu, davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que s'estableix en els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercitar, si escau, qualsevol altre que estimen procedent.



València, 20 de desembre de 2018.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.

Mapa web