Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques. RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, de correcció d'errades de la Resolució de 10 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 89/2018, per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial d'administració especial del cos A2-04 superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escala A2-04-02 tècnica de fons documentals de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8458 de 07.01.2019
Número identificador:  2018/12237
Referència Base de Dades:  000095/2019
 



RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, de correcció d'errades de la Resolució de 10 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 89/2018, per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial d'administració especial del cos A2-04 superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escala A2-04-02 tècnica de fons documentals de l'Administració de la Generalitat. [2018/12237]



Vista la Resolució de 10 de desembre de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca concurs general número 89/2018, per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial d'administració especial del cos A2-04 superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació, escala A2-04-02 tècnica de fons documentals de l'Administració de la Generalitat (DOGV 8445 / 17.12.2018) i advertits errors, es procedeix a la seua correcció.



Per l'anterior, i en ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Publica l'article 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i l'article 11 del Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:





Primer

En la base cinquena, barem de mèrits, apartat 3.3), on diu:

“La valoració es realitzarà d'acord amb l'escala següent:

a) Grau elemental (o B1): 1,5 punts.

b) Grau mitjà (o C1): 4 punts.

c) Grau superior (o C2): 6 punts.”



Ha de dir:

“La valoració es realitzarà d'acord amb l'escala següent:

a) Grau elemental (o B1): 1,5 punts.

b) B2: 2 punts

c) Grau mitjà (o C1): 4 punts.

d) Grau superior (o C2): 6 punts.”



Segon.

En la base onze, cessament i presa de possessió, on diu:



“El personal que, trobant-se en situació de millora d'ocupació, a la data de publicació d'aquesta convocatòria, hi presente sol·licitud de participació, haurà d'incorporar-se al lloc que, si és el cas, se li adjudique. No obstant això, el personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que es preveu en la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en el present concurs, podrà optar per romandre en aquest nomenament o incorporar-se a la destinació adjudicada en el concurs. Aquesta opció també procedirà per al personal que, havent presentat sol·licitud de participació en el concurs, una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, siga nomenat en un altre lloc per millora d'ocupació.”



Ha de dir:

“El personal que, trobant-se en situació de millora d'ocupació, a la data de publicació d'aquesta convocatòria, hi presente sol·licitud de participació, haurà d'incorporar-se al lloc que, si és el cas, se li adjudique. No obstant això, el personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que es preveu en la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en el present concurs, podrà optar per romandre en aquest nomenament o incorporar-se a la destinació adjudicada en el concurs.”



Tercer. Presentació de sol·licituds

Establir un nou termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació de quinze dies hàbils comptats des de l'endemà al de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



València, 20 de desembre de 2018.– La directora general de Funció Pública: Eva Coscollá Grau.

Mapa web