Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat de València. RESOLUCIÓ de 29 de novembre de 2017, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8206 de 05.01.2018
Número identificador:  2017/11815
Referència Base de Dades:  000124/2018
 



RESOLUCIÓ de 29 de novembre de 2017, del Rectorat, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), tècnic o tècnica superior especialista en medicina del treball i/o medicina generalista, pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior de prevenció d'aquesta universitat (oferta d'ocupació pública UVEG 2016). [2017/11815]

Aquest Rectorat, fent ús de les competències que li atribueix l'article 20, en relació amb el 2.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, acorda convocar proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), tècnic o tècnica superior especialista en medicina del treball i/o medicina generalista, pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior de prevenció de la Universitat de València, de conformitat amb l'Oferta d'ocupació pública UVEG 2016 (publicada al DOGV amb data 18-07-2016) i amb les següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta convocatòria té per objecte la selecció de personal per a cobrir 1 lloc vacant del grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior de prevenció, mitjançant el sistema de concurs oposició.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana, i la normativa específica universitària recollida en la Llei Orgànica d'universitats i en els Estatuts de la Universitat de València, així com en les normes que estableix aquesta convocatòria.

1.3. El procés selectiu constituït pel concurs oposició l'integraran les proves, les valoracions, les puntuacions i les matèries que figuren en l'annex I d'aquesta convocatòria. El temari que ha de regir aquestes proves figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

1.4. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE). Aquesta última publicació és la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds. La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Per a ser admeses i admesos en aquestes proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres Estats membres de la Unió Europea, o ser nacional d'algun Estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, d'acord amb el que disposa l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i la Llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



Així mateix, hi poden participar els familiars (cònjuges, ascendents o descendents) dels esmentats treballadors o treballadores que complisquen els requisits establerts en la Llei 17/1993, de 23 de desembre, modificada per la Llei 55/1999, de 29 de desembre, i pel Reial decret 800/1995, de 19 de maig.

2.1.2. Haver complit setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.

2.1.3. Posseir el grau o llicenciatura en Medicina, especialitat medicina generalista, i amb almenys cinc anys d'activitat en salut laboral.



En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació.

2.1.4. Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a exercir les funcions corresponents al lloc convocat.

2.1.5. No trobar-se inhabilitat/da penalment per a l'exercici de funcions públiques.

2.1.6. No haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o ocupació públiques. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no està inhabilitada o en situació equivalent, ni es troba sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que li impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.



2.2. Els requisits per a l'admissió a aquestes proves recollits en l'apartat 2.1, s'hauran de posseir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de gaudir durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.

2.3. En el moment de presentar la sol·licitud, només s'exigirà una declaració expressa i formal que es reuneixen els requisits establerts en els subapartats 2.1.1 al 2.1.6 d'aquesta convocatòria, els quals s'hauran d'acreditar posteriorment en cas d'aprovar el concurs oposició.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Qui desitge prendre part en aquestes proves selectives ho haurà de fer constar en la sol·licitud que es troba en aquesta convocatòria com annex IV i que facilitarà gratuïtament el Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat, a l'av. Blasco Ibáñez, 13 (nivell 1) - 46010 València. També podran accedir a una còpia de la sol·licitud esmentada a través de la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és http://www.uv.es/pas.

3.2. Les sol·licituds, s'ompliran per duplicat (una per a la Universitat i una per a la persona interessada) i estaran dirigides al Rectorat de la Universitat de València.

Les diferents opcions per a la presentació de sol·licituds s'expliquen en la base 3.4 d'aquesta convocatòria.

3.3. El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado (BOE).

La publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) sols tindrà caràcter informatiu.

3.4. Presentació de sol·licituds.

3.4.1. Les sol·licituds es podran presentar en:

a) El registre d'entrada de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13 - 46010 València) que es troba obert al públic de dilluns a divendres (horari: de 9 a 14 h. i de 16 a 18 h.).

b) El registre de qualsevol altra administració pública, o a les oficines de Correus, tal com estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Si es presenta la sol·licitud en una oficina de Correus, s'haurà de presentar en sobre obert, perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta Universitat.

Al sobre hi ha de constar l'adreça següent: Universitat de València, Servei de Recursos Humans (PAS), av. Blasco Ibáñez, 13 - 46010 València.

3.4.2. De conformitat amb l'apartat 4.b) de l'article 38 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, no tenen la consideració d'oficines de registre les d'altres universitats distintes a la convocant.

3.5. Caldrà adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:

3.5.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat.

3.5.2. Resguard de l'ingrés dels drets d'examen o justificant pel qual s'acullen a l'exempció de taxes (apartat 3.7 d'aquesta convocatòria).

3.6. Els drets d'examen seran de 24,76 euros, que s'ingressaran en el compte corrent “Drets d'examen - Universitat de València”, núm. ES21.0049.6721.65.2010001382 del Banco Santander.

El fet de no abonar la quantitat indicada com a drets d'examen dins del termini de presentació de sol·licituds es considerarà incompliment inesmenable i determinarà l'exclusió en les proves de la persona aspirant.

3.7. D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de taxes de la Generalitat Valenciana, estan exemptes del pagament dels drets d'examen:

3.7.1. Les persones amb una discapacitat igual o superior al 33%. Aquestes persones han de presentar els certificats corresponents que acrediten la condició de persona amb discapacitat mitjançant fotocòpia del certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent.



3.7.2. Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

3.7.3. Gaudiran d'una bonificació del 50% d'aquestes taxes els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

3.7.4. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

3.8. Les persones aspirants amb discapacitat que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació, ho han d'indicar expressament en l'imprès de sol·licitud, no només marcant la casella corresponent sinó especificant el tipus de mesura requerida. En l'annex V figura la llista de mesures d'adaptació possibles. Perquè els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent hauran de presentar juntament amb la sol·licitud, les fotocòpies del certificat del grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.

Sense la presentació d'aquest últim no serà possible la concessió de l'adaptació sol·licitada.

3.9. Com que la convocatòria estableix la realització d'una prova d'idioma comunitari, voluntària i de mèrits, la persona aspirant haurà de fer constar la seua opció en l'imprès de sol·licitud, a més d'indicar l'idioma triat per a la mateixa. Si no ho fa així, s'entendrà que renuncia a realitzar aquesta prova.

3.10. Els errors materials que es puguen advertir en la sol·licitud, es podran corregir en qualsevol moment, d'ofici o a instància de la persona interessada.



Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, i després que s'haja comprovat que es tenen tots els requisits de participació que aquesta convocatòria assenyala, així com el pagament dels drets d'examen o la justificació de l'exempció de l'abonament dels mateixos, el rector dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i que contindrà la llista provisional de les persones admeses i excloses a la realització de les proves.



4.2. A partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, s'iniciarà un termini de 10 dies hàbils perquè s'hi puguen formular al·legacions o esmenar els defectes que hagen motivat l'exclusió, d'acord amb el que estableix l'art. 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En qualsevol cas, per tal d'evitar errors i permetre'n l'esmena dins del termini i en la forma escaient, les persones aspirants comprovaran fefaentment no només que no figuren en la relació de persones excloses, sinó que a més el seu nom i DNI consten correctament en la relació de persones admeses, així com l'idioma triat per a la prova voluntària i de mèrits, si es va optar per la realització d'aquesta.

Les persones aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions, seran definitivament excloses de la participació en aquestes proves.

4.3. Una vegada finalitzat el termini de reclamacions i d'al·legacions i esmenats els defectes, es dictarà una nova resolució, que contindrà la llista definitiva de persones admeses i excloses, la data, el lloc i l'hora de la realització del primer exercici. Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

4.4. Són causa d'exclusió, a més de les que s'indiquen en altres apartats d'aquestes bases:

– no haver signat la sol·licitud.

– no haver presentat fotocòpia del DNI.

4.5. Són causa d'exclusió de l'exercici de mèrits no haver assenyalat l'apartat corresponent de la sol·licitud i, pel que fa a l'exercici d'idioma, no haver-hi especificat l'idioma elegit.



Cinquena. Desenvolupament de les proves selectives

5.1. Els exercicis es realitzaran a les dependències de la Universitat de València. El primer exercici es realitzarà al lloc, la data i l'hora que establirà la resolució del Rectorat d'aquesta Universitat mitjançant la qual s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses de les proves objecte d'aquesta convocatòria.

5.2. En cas de realitzar-se algun dels exercicis en diverses sessions, l'ordre d'actuació dels opositors i opositores s'establirà per sorteig.



5.3. En cada exercici les persones aspirants han d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, passaport o permís de conduir.

L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona determinarà la seua exclusió de la realització de les proves.

Les còpies o fotocòpies d'aquests documents no seran vàlides en cap cas.

5.4. Les persones aspirants seran convocades per a cada exercici en crida única, i en seran excloses les qui no hi compareguen. Si la persona arriba al lloc de realització de les proves quan aquestes ja s'han iniciat o no s'hi presenta, encara que siga per causa justificada, perdrà el seu dret.



Les persones que integren el tribunal i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es realitzen els exercicis a aquelles persones que no complisquen els requisits anteriors, ni a aquelles que hi compareguen després que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.

Tanmateix, quan es tracte de proves orals o d'altres de caràcter individual i successiu, el tribunal podrà considerar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que aquestes no hagen finalitzat i aquesta admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta de personal.

5.5. Desprès de cada prova, el tribunal anunciarà la realització de la següent mitjançant la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas, amb una antelació mínima de 48 hores.

5.6. Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal tinguera coneixement que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, amb l'audiència prèvia a la persona interessada, li ha de requerir que acredite els requisits esmentats. Si la persona no els acredita en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, el tribunal proposarà la seua exclusió de la prova, tot indicant les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà resolució motivada d'exclusió de l'esmentada persona de les proves selectives.

5.7. La valoració de cadascun dels exercicis de que consten les proves selectives, s'expressarà amb dos decimals.



Sisena. Informació i actuacions del tribunal

6.1. Tota la informació que calga comunicar a les persones aspirants, les llistes d'aprovats i aprovades de cadascun dels exercicis, la valoració dels mèrits i qualsevol altre anunci que el tribunal estime pertinent, es publicarà al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans (PAS), i en la pàgina web d'aquest servei, l'adreça de la qual és http://www.uv.es/pas.

6.2. Finalitzades les proves i valorats els mèrits que integren el concurs oposició, el tribunal elaborarà una llista amb el nom de la persona que l'haja superat.

Si en l'elaboració d'aquesta llista es produeix un empat entre la puntuació de les persones aprovades, l'ordre s'establirà de la manera següent:

1r. Atenent a la puntuació obtinguda en el segon exercici.

2n. Si encara persisteix l'empat, es dirimirà tenint en compte la puntuació del primer exercici.

3r. Si tot i així es manté l'empat, aquest es dirimirà per sorteig.



Setena. Coneixements de valencià

7.1. Les persones que superen les proves selectives hauran d'acreditar el coneixement de valencià de nivell mitja (C1), amb certificats, diplomes o títols expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, o bé el certificat d'homologació emès per aquest Servei.



7.2. Les persones que no complisquen el requisit anterior es comprometran a realitzar els oportuns cursos de formació i perfeccionament que s'organitzen per a aquest efecte, per adquirir, en el termini d'un any des de la presa de possessió, o en el temps que permeta la programació del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, el nivell mitja (C1) de coneixements de valencià.



Huitena. Llista d'aprovats i presentació de documents

8.1. Una vegada finalitzat el procés selectiu, es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), per resolució del Rectorat, la llista definitiva amb el nom de la persona aprovada.

8.2. Dins del termini de 20 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) de la llista amb el nom de la persona aprovada, aquesta haurà de presentar al Servei de Recursos Humans (PAS) d'aquesta Universitat la documentació següent:

8.2.1. Certificat de naixement expedit pel registre civil corresponent o fotocòpia del DNI.

8.2.2. Fotocòpia acarada amb l'original dels títols acadèmics exigits en aquesta convocatòria.

8.2.3. Declaració de no haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/da penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Si la persona aprovada fóra nacional d'altre Estat comunitari, ha de presentar una declaració de no trobar-se sotmesa a cap sanció disciplinària o condemna penal que li impedisca l'accés a la funció pública al seu Estat.

8.2.4. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessàries per a l'exercici de les funcions del lloc de treball ofertat. A aquest efecte, els reconeixements s'han de fer per mitjà dels serveis mèdics concertats per la Universitat de València.

8.2.5. Si la persona aprovada té alguna discapacitat, ha d'aportar un certificat de l'òrgan competent de la comunitat autònoma sobre la capacitat per a dur a terme les tasques que corresponguen al lloc de treball objecte d'aquesta convocatòria.

8.2.6. Si la persona aprovada ha gaudit de l'exempció o bonificació de les taxes haurà de presentar fotocòpia acarada amb l'original de la documentació que justifique el motiu d'aquesta.

8.3. Si la persona aprovada té la condició de personal funcionari de carrera o laboral fix d'aquesta Universitat, quedarà exempta de justificar documentalment les condicions generals que ja haja acreditat mitjançant nomenaments anteriors, tot i que n'haurà d'acreditar la resta.



8.4. Si la persona aprovada no presenta la documentació dins del termini indicat (excepte en els casos de força major) o hi ha falsedat als documents que haja presentat, això comportarà la invalidesa de les actuacions d'aquesta persona, i la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal respecte d'ella, sense perjudici de les responsabilitats en què haja pogut incórrer.



Novena. Nomenament de funcionari o funcionària

Una vegada transcorregut el termini de presentació de la documentació especificada en la base vuitena d'aquesta convocatòria, i després que haja estat verificat el compliment dels requisits exigits, el rector dictarà una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), mitjançant la qual la persona que haja superat aquestes proves selectives serà nomenada funcionària de carrera.





Desena. Tribunal

10.1. La composició del tribunal qualificador d'aquestes proves s'ajustarà al que va ser aprovat per acord del Consell de Govern d'aquesta Universitat (ACGUV 185/2012), de 30 de juliol de 2012, “Composició i funcionament dels tribunals de les proves selectives per a l'accés a les diferents escales que conformen el personal d'administració i serveis d'aquesta Universitat”, i figura en l'Annex III d'aquesta convocatòria.

La relació nominal de les persones que la integren es farà pública en la mateixa resolució en què es publica la llista definitiva de persones admeses i excloses.

D'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola, el tribunal ha de vetllar pel compliment del principi d'igualtat d'oportunitats entre ambdós sexes.

10.2. La composició del tribunal s'ha d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i la seua composició ha de tendir a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei Orgànica 3/2007, de 22 de març, per la igualtat efectiva de dones i homes, l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



10.3. El tribunal pot nomenar personal col·laborador, especialista i ajudant, que estarà sempre sota la seua direcció i control directe.

10.4. Les persones que componen el tribunal, així com el personal col·laborador, especialista i ajudant, s'hauran d'abstenir d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han realitzat tasques de preparació d'opositors a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



La presidència podrà sol·licitar a les persones que formen part del tribunal una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

10.5. Prèvia convocatòria de la presidència, es constituirà el tribunal amb l'assistència, almenys, de la majoria reglamentària dels seus membres, titulars o suplents. En aquesta sessió el tribunal acordarà totes les decisions que corresponguen per al correcte desenvolupament de les proves selectives.

Durant el procés selectiu, el tribunal ha de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir sobre l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

El procediment d'actuació del tribunal s'ha d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

10.6. El tribunal adoptarà les mesures necessàries perquè les persones aspirants amb discapacitat tinguen les mateixes condicions per a la realització dels exercicis que la resta de participants. En aquest sentit, per a les persones que ho sol·liciten, d'acord amb la base 3.8, s'establiran les adaptacions possibles de temps i mitjans.

10.7. Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen surgir, el tribunal tindrà la seu al Rectorat de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13 - 46010 València).

10.8. Les persones que formen part del tribunal que actue en aquestes proves, tindran la categoria que per a aquests casos determine la legislació vigent.

10.9. En cap cas el tribunal podrà aprovar ni declarar que ha superat les proves selectives un nombre de persones superior al del lloc convocat. Qualsevol proposta que contravinga el que s'ha establert serà nul·la de ple dret.

10.10. La presidència del tribunal adoptarà les mesures oportunes per a garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguen corregits sense el coneixement de la identitat de les persones aspirants, en aquells exercicis que escaiga.



Onzena. Informació respecte de les dades recollides

11.1. Les dades subministrades per les persones interessades podran quedar incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la base de dades de personal o la base de dades de borsa de treball, de conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

11.2. El fitxer quedarà sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG, av. Blasco Ibáñez, 13 - 46010 València.

11.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

11.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

11.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13 - 46010 València).



Dotzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'art 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptat des de l'endemà a la seua publicació davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciós administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes del tribunal es podrà interposar recurs d'alçada d'acord amb el que preveu la Llei 39/2015 d'1 d'octubre de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Els recursos contenciosos administratius que s'interposen contra aquesta resolució, s'anunciaran al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), a l'efecte d'emplaçament a les possibles persones interessades.



València, 29 de novembre de 2017.– El rector, p. d. (DOGV 27.01.2017), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.







ANNEX I

Sistema selectiu



El procediment de selecció es realitzarà en dues fases: oposició i concurs.



1. Fase d'oposició.

Constarà de tres exercicis, dels quals els dos primers seran obligatoris i eliminatoris i el tercer, voluntari i de mèrits.

El primer exercici, obligatori i eliminatori, constarà de dues parts:



Primera part: consistirà en el desenvolupament per escrit d'un tema a elegir entre dos extrets a l'atzar pel tribunal entre tots els que conformen el temari d'administració general que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Segona part: consistirà en el desenvolupament per escrit de dos temes a elegir entre tres extrets a l'atzar pel tribunal entre tots els que conformen el temari específic que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

Ambdues parts es realitzaran en una única sessió. La valoració total de l'exercici serà de 25 punts. La primera part es valorarà en un 25 % del total i la segona part, en un 75 % del total. La valoració de l'exercici serà la suma de la puntuació d'ambdues parts.

Una vegada finalitzada la prova, cada opositor/a introduirà els exercicis dins d'un sobre que, una vegada tancat, quedarà sota la custòdia del tribunal, el qual citarà als i les opositores per a la lectura pública dels temes que hagen desenvolupat. El tribunal anunciarà amb la suficient antelació la data, l'hora i el lloc d'aquesta lectura.

El tribunal fixarà la durada d'aquest exercici amb suficient antelació, que no podrà ser superior a tres hores.

El segon exercici, obligatori i eliminatori:

Consistirà en la resolució de dos supòsits pràctics a triar entre tres proposats pel tribunal, relacionats amb el contingut del temari específic que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria. La prova pràctica tindrà les característiques adequades a la funció que haurà de desenvolupar en l'escala en què s'integra el lloc convocat. Si el tribunal ho considera oportú, es pot realitzar amb mitjans informàtics (tractament de textos, fulls de càlcul, bases de dades, programes específics per a dibuixos, laboratoris, etc.).

En el moment de fer públic el resultat del primer exercici, s'anunciarà la forma de desenvolupament del segon.

El tribunal ha de fixar la durada d'aquest exercici amb suficient antelació, la qual dependrà del seu contingut.

La valoració total d'aquest exercici serà de 25 punts. Cadascun dels supòsits es valorarà de 0 a 12,5 punts. Per a aprovar serà necessari obtenir almenys 12,5 punts en total i no haver estat valorat/da amb 0 punts en cap supòsit.

El tercer exercici, voluntari i de mèrits, constarà de dues parts:

Les persones opositores que opten per la realització d'aquest exercici hauran de realitzar necessàriament la part obligatòria.

Primera part (voluntària): tindrà per objecte valorar el coneixement d'un idioma comunitari. La persona opositora haurà d'indicar l'opció d'aquest exercici en l'imprès de sol·licitud de participació en les proves.



L'idioma triat per a aquesta prova no podrà ser valorat com a mèrit en la fase de concurs.

Segona part (obligatòria): tindrà per objecte mantenir una entrevista basada en una memòria que haurà de presentar la persona opositora sobre el funcionament d'un servei relacionat amb l'àrea funcional a què es refereix el lloc convocat, redactada per la persona opositora i que no podrà passar de 15 fulls.

La persona aspirant ha de presentar la memòria juntament amb el currículum vitae en el termini de 10 dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista d'aprovats i aprovades en els exercicis obligatoris.

La valoració total d'aquest exercici serà de 10 punts: la primera part es valorarà fins un màxim de 7 punts, i la segona part, fins un màxim de 3 punts.

Finalitzada la fase d'oposició, i per a les persones que l'hagen superada, el tribunal obrirà un termini de 10 dies hàbils per a la presentació de la documentació acreditativa per a la fase de concurs.



2. Fase de concurs

A la fase de concurs, només hi podran optar les persones aspirants que hagen superat la fase d'oposició. Es valoraran els mèrits que hagen aportat les esmentades persones segons el barem que s'assenyala a continuació. Aquests mèrits s'han de posseir en la data de publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.

Els mèrits que es valoraran seran els següents:

a) Treball desenvolupat en l'administració. Es valorarà fins un màxim de 32 punts el treball desenvolupat en qualsevol administració pública, en cossos o escales iguals o diferents del de les activitats funcionals del lloc convocat, en qualsevol tipus de relació jurídica (administrativa o laboral), a raó de:

– 0,30 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball de la Universitat de València de la mateixa escala del lloc de treball convocat.

– 0,15 punts per mes complet de serveis prestats en llocs de treball diferents dels de l'apartat anterior i desenvolupats a la Universitat de València.

– 0,075 punts per mes complet de serveis prestats en qualsevol lloc de treball desenvolupat en qualsevol universitat pública.

– 0,0375 punts per mes complet de serveis prestats en qualsevol lloc de treball desenvolupat en qualsevol altra administració pública.





b) Formació. Es valoraran fins un màxim de 8 punts els apartats següents:

b.1) Titulació acadèmica: la valoració màxima per a aquest concepte serà de 3 punts. Es valoraran les titulacions acadèmiques acreditades que siguen superiors a les que s'exigeixen per accedir al grup a què pertany el lloc ofert, d'acord amb l'escala següent:

Una altra llicenciatura diferent a la d'accés: 1,5 punts

Doctorat o equivalent: 3 punts

b.2) Coneixements de valencià: la valoració màxima per aquest concepte serà de 3 punts. En aquest apartat es valoraran només els nivells de coneixement de valencià d'acord amb l'escala següent:

Nivell C2: 3 punts

Nivell C1: 2 punts

b.3) Idiomes comunitaris: la valoració màxima per aquest concepte serà de 2 punts. En aquest apartat es valoraran els nivells de coneixement dels idiomes comunitaris següents: anglès, francès, italià i alemany.

Nivell A1: 0,20 punts

Nivell A2: 0,40 punts

Nivell B1: 0,60 punts

Nivell B2: 0,80 punts

Nivell C1: 1 punt

Nivell C2: 1,20 punts



Tot seguit, s'elaborarà la llista amb el nom de la persona aprovada en el concurs oposició, tal com s'estableix en la base 6.2 d'aquesta convocatòria.





ANNEX II

Temari



Temari d'administració general



1. La Constitució espanyola de 1978. Característiques, estructura, contingut i reforma. Els principis constitucionals. Els drets fonamentals i les llibertats públiques, regulació, garantia i suspensió. El sistema polític espanyol. El Tribunal Constitucional.

2. Els estatuts d'autonomia, la seua elaboració, aprovació i reforma. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. Estructura i contingut. Les institucions de la Generalitat Valenciana.

3. L'administració i el principi de legalitat. El dret administratiu. Les seues fonts. L'acte administratiu: concepte, classes i elements. La notificació. La motivació. Eficàcia dels actes administratius. Nul·litat i anul·labilitat.

4. El procediment administratiu. Principis. Classes. Subjectes. El procediment administratiu comú. Les seues fases. Els recursos administratius, concepte i classes. Òrgans competents i procediment.

5. El pressupost de la Universitat de València. Normativa reguladora. Concepte i contingut. Estructura. El cicle pressupostari: elaboració, aprovació, execució i control.

6. Configuració institucional i naturalesa jurídica de les universitats. La Llei Orgànica 6/2001, d'universitats, i la Llei Orgànica 4/2007. L'autonomia de les universitats. Règim jurídic de les universitats públiques. Els estatuts de les universitats públiques.

7. La Universitat de València. Els seus Estatuts: fins de la Universitat, estructura, òrgans de govern col·legiats i unipersonals.

8. L'Espai Europeu d'Educació Superior i l'ordenació dels ensenyaments universitaris. L'estatut de l'estudiant universitari.

9. El personal d'administració i serveis de la Universitat de València. Règim jurídic. Classes. El personal funcionari: naixement i extinció de la relació funcionarial. Drets i deures.

10. El personal docent i investigador de les universitats públiques. Règim jurídic. Classes de professorat universitari. Drets i deures.



11. Legislació i polítiques d'integració del personal amb discapacitat.

12. Polítiques públiques en matèria d'igualtat de sexes. La Llei Orgànica 3/2007, per a la igualtat efectiva de dones i homes. II Pla d'igualtat de la Universitat de València.





Temari específic



13. Condicions de treball i salut. Terminologia bàsica. Els riscos professionals. Factors de risc. Concepte i classificació. Danys derivats del treball. Prevenció i Protecció. Tècniques específiques per a controlar els riscos laborals.

14. Els Serveis de Prevenció de Riscos laborals. Organització de recursos per al desenvolupament de l'activitat preventiva. Recursos materials i humans. Funcions i nivells de qualificació. El Servei de Prevenció de la Universitat de València.

15. Responsabilitats en matèria de prevenció en l'empresa. Concepte. Tipus de responsabilitat: Responsabilitat civil, administrativa i penal. Responsabilitat de l'empresari. Responsabilitat de directius, comandaments intermedis i treballadors.

16. Recursos existents per a la protecció, promoció i restabliment de la salut dels treballadors. Actuacions de les administracions públiques en matèria laboral i sanitària. Col·laboració entre Administracions Públiques i Serveis de Prevenció.

17. Consulta i participació dels treballadors en matèria de prevenció de riscos laborals. El dret de participació. Els instruments de participació. Els delegats de prevenció. El Comitè de Seguretat i Salut. La seua importància en l'àmbit universitari.

18. L'Avaluació de Riscos com a ferramenta bàsica de la planificació de l'activitat preventiva. Definició i objectius. Tipus d'avaluacions. Classificació de les activitats de treball. Identificació de perills. Severitat del dany. Probabilitat de que ocórrega el dany. Estimació del nivell de risc. Valoració del risc. Fases d'avaluació de riscos. Obligatorietat.



19. Plans i programes d'acció preventiva. Plans de prevenció. Concepte de planificació. Política de l'empresa en matèria preventiva. Abast de la planificació. Accions a considerar en la planificació. Estructura. Nivells de planificació de l'acció preventiva. Fases. Terminis. Programes de desenvolupament.

20. Seguretat en el Treball com a disciplina tècnica d'actuació. Concepte i definició. Condicions i Tècniques de Seguretat. Classificació i formes d'actuació. Tècniques analítiques. Tècniques operatives. Importància preventiva. Aplicació en les universitats espanyoles.

21. Higiene Industrial com a tècnica no mèdica de prevenció de malalties professionals. Concepte. Branques de la higiene, criteris de valoració de risc higiènic. Aplicació en les universitats espanyoles.



22. Llocs i superfícies de treball. Espai de treball. Ordre i neteja en els centres de treball. Vies i eixides d'emergència. Il·luminació. Temperatura dels locals de treball. Equips sanitaris.

23. Protecció individual. Equips de Protecció Individual (EPI's). Concepte i Classificació. Normativa. Comercialització, selecció i ús. Implantació de l'ús dels equips de protecció individual.

24. Normes de seguretat. Senyalització de seguretat en el treball. Característiques de la senyalització. Classes de senyalització i utilització. Colors de seguretat. Senyalització en forma de panell. Normativa aplicable.

25. Soroll. Concepte. Mesurament. Mesures preventives aplicables. Equips de protecció individual. Legislació. Protecció dels treballadors front als riscos derivats de l'exposició al soroll durant el treball.



26. La Prevenció de Riscos laborals aplicada en els laboratoris de docència i investigació amb risc per agents químics. Organització. Disseny. Instal·lacions. Riscos intrínsecs.

27. Agents químics. Concepte. Classificació de substàncies i preparats. Envasament i etiquetat. Fitxa de dades de seguretat. Efectes sobre la seguretat i la salut dels treballadors. Legislació.

28. Agents biològics. Activitats amb risc biològic. Vies i mecanismes de transmissió. Efectes, avaluació i control. Aplicació de mesures preventives per al seu control. Legislació.

29. Radiacions no ionitzants. Radiacions electromagnètiques. Espectre electromagnètic. Radiació ultraviolada. Radiació visible. Radiació infraroja. Microones i radiofreqüències. Làser. Fonts. Efectes. Accions de control i mesures preventives.

30. Radiacions ionitzants. Concepte. Classificació. Exposició. Efectes biològics. Principis bàsics de protecció radiològica. Mesures preventives. Legislació. Organismes relacionats amb la protecció radiològica.

31. Qualitat de l'aire interior. Naturalesa i fonts dels contaminants químics en l'interior. Contaminació biològica. Factors físics. Efectes de la qualitat de l'aire interior sobre la salut. Mesures preventives. Síndrome de l'edifici malalt.

32. Emergències. Conceptes generals. Plans d'emergència. Elaboració. Implantació. Adequació dels recursos humans. Formació. Mitjans tècnics. Simulacres. Guia per al desenvolupament de plans d'emergència i evacuació en els centres docents.

33. Ergonomia: conceptes fonamentals. Objectius. Paper de l'ergonomia en la prevenció. Classificació de l'ergonomia. Mètodes de valoració de les condicions de treball.

34. Avaluació dels riscos de les tasques realitzades amb la manipulació manual de les càrregues i postures forçades. Riscos per a la salut de l'aparell osteomuscular.

35. Treballs realitzats amb Pantalles de Visualització de Dades. Principis generals. Aspectes relatius a la posició de les pantalles. Altres requisits. Disposicions mínimes de seguretat i de salut en el treball.



36. Psicosociologia. Càrrega mental del treball. Factors de naturalesa psicosocial i prevenció de riscos psicosocials. Definició i conceptualització de l'estrès. Estressants. Conseqüències psíquiques i fisiològiques de l'estrès. Programes per a control de l'estrès.

37. Altres problemes psicosocials. Síndrome de Burnout. Concepte. Característiques. Estratègies preventives. Mobbing. Concepte. Formes d'expressió. Origen i desenvolupament. Conseqüències. Valoració i intervenció.

38. Protecció dels treballadors especialment sensibles a determinats riscos. Protecció de la maternitat. Normativa aplicable. Situacions de risc durant l'embaràs i la lactància natural. Adaptació, canvi de lloc de treball.

39. Vigilància epidemiològica. Fonts de Dades. Malalties de declaració obligatòria (EDO). Investigació de brots epidèmics.

40. Higiene alimentària en els serveis de restauració de les Universitats. Malalties transmeses pels aliments. Mecanismes de transmissió. Manipuladors/dores d'aliments. Importància de la Higiene dels Aliments, de l'ambient i dels manipuladors/dores. Legislació.



41. Legionel·losi. Exposició a la Legionel·la. Riscos per a la salut. Criteris higiènic-sanitaris per a la prevenció i el control de la legionel·losi en els centres universitaris. Actuacions. Legislació.

42. Les alteracions de la veu des del punt de vista dels riscos laborals. Prevenció de les disfonies en els treballadors, aproximació diagnòstica i pautes fonamentals de tractament.

43. Immunització: vacunacions en el món laboral. Recomanacions respecte a l'actitud d'immunització en el personal investigador en àrees endèmiques: vacunacions específiques. Vacunació front al VHB: motius de la seua indicació, significat de marcadors hepàtics, pautes d'immunització. Protocol d'actuació front a accidents per puntura amb material potencialment contaminat.

44. Tuberculosi pulmonar: aspectes més importants de la malaltia des de la perspectiva de la salut laboral. Actuació davant la detecció d'un cas de TBC en l'àmbit universitari. Notificació i coordinació amb les Autoritats Sanitàries.

45. Alcoholisme, tabaquisme i altres drogodependències. Tabaquisme: conseqüències, prevenció i detecció, deshabituació tabàquica. Alcoholisme: síndrome de dependència alcohòlica, instruments de detecció precoç, diagnòstic del síndrome de dependència alcohòlica, conducta terapèutica.

46. Primers auxilis. Conceptes. Normes d'actuació davant d'una emergència. Reanimació cardiopulmonar bàsica: seqüència i actuació. Maneig del DESA.

47. Actuació davant exposicions accidentals amb risc biològic. Protocol d'actuació. Sida: epidemiologia, clínica i prevenció. Hepatitis B: epidemiologia, clínica i prevenció. Hepatitis C: epidemiologia, clínica i prevenció.

48. Urgències oftalmològiques: ull roig, pèrdua de agudesa visual, traumatisme ocular, dolor ocular.

49. Urgències dermatològiques: urticària, angioedema, anafilaxi, toxicodèrmia, úlceres cutànies, picadures d'insectes.

50. Urgències cardiològiques: crisi hipertensiva, síndrome coronària-aguda.

51. Urgències per agents físics: trastorns per calor, electrocució, cremades.

52. Urgències traumatològiques: esquinços, contusions, fractures. Atenció al pacient politraumatitzat.

53. Vigilància i control de la salut dels treballadors. Concepte. Objectius. Legislació existent al respecte. Aplicació i elements diferenciadors en les universitats espanyoles.

54. L'accident de treball. Concepte. Classificació. Investigació d'accidents. Notificació. Registre. Descripció i importància dels denominats índexs de sinistralitat laboral.

55. La malaltia professional. Anàlisi i exposició de la situació actual. Delimitació del concepte de malaltia professional. Medicina del treball. Concepte: nivells de prevenció de la malaltia i la seua aplicació en l'àmbit laboral.

56. La història clínic-laboral: concepte i elements diferenciadors amb la història clínica tradicional. La vigilància de la salut mitjançant els exàmens de salut: tipus, metodologia d'actuació, característiques i aplicació en l'àmbit de las universitats espanyoles.

57. Prestacions sanitàries en l'àmbit universitari. Règim general de la Seguretat Social: àmbit d'aplicació i cobertures. Règims especials: MUFACE, estudiants, becaris d'investigació: àmbit d'aplicació i cobertures.

58. Epidemiologia laboral. Mesures de la freqüència de malaltia. Tipus d'estudis epidemiològics. Qualitat dels estudis epidemiològics. Causalitat en epidemiologia.

59. Manipulació de cancerígens, mutàgens i teratògens en els laboratoris d'investigació. Càncer professional. Mecanismes d'acció dels cancerígens. Mesures de prevenció.

60. Toxicologia laboral: substàncies tòxiques, exposició i dosi, efecte tòxic. Intoxicacions professionals per gasos i vapors irritants i asfixiants en laboratoris: clínica, aproximació diagnòstica, tractament i prevenció.

61. Organització de recursos per a l'activitat sanitària dels serveis de prevenció propis o aliens en base al Reglament dels serveis de prevenció i de la normativa sanitària d'aplicació.

62. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a plom metàl·lic i els seus compostos iònics en l'ambient de treball. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

63. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a agents biològics. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

64. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a manipulació manual de càrregues. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

65. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors amb pantalles de visualització de dades. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

66. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a plaguicides. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

67. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a postures forçades. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

68. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a moviments repetitius. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

69. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a radiacions ionitzants. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

70. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a hidrocarburs aromàtics simples. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

71. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a soroll ambiental. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.

72. Actuacions específiques en l'àrea de vigilància de la salut respecte als riscos dels treballadors exposats a asma laboral. Definició del problema. Avaluació del risc laboral per a la salut. Protocols mèdics específics aplicables en aquests treballadors.



NOTA: La normativa legal que empara el contingut d'aquests temes serà la que es trobe publicada en el moment de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.





ANNEX III

Tribunal



El tribunal per a aquestes proves selectives estarà compost per cinc membres, amb veu i vot, nomenats pel rector o rectora:

a) La presidència i el secretari o la secretària, i la seua suplència, que designa el rector o rectora entre el personal funcionari de la comunitat universitària.

b) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa el rector o rectora, preferentment entre el personal de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

c) Un/una vocal, i la seua suplència, que es tria per sorteig, entre el personal, preferentment, de la mateixa escala o les escales superiors a la de la convocatòria.

d) Un/una vocal, i la seua suplència, que designa el rector o rectora, entre personal d'altres administracions públiques de cossos funcionarials o escales del mateix grup o superior i de funcions anàlogues a la de la convocatòria.





























ANNEX V

Mesures d'adaptació



Les mesures d'adaptació que poden sol·licitar les persones amb discapacitat són les següents:



1. Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes.

2. Ampliació del temps de durada de l'exercici.

3. Augment de l'amplitud dels caràcters de l'examen, per dificultat de visió.

4. Necessitat d'intèrpret per causa de sordesa.

5. Sistema braille d'escriptura.

6. Altres. En cas que l'adaptació requerida no siga alguna de les anteriors, s'ha d'indicar en un full complementari.





ANNEX VI



A) Llista de valors de valencià.

La llista de valors que es poden fer servir per al concurs de mèrits en l'apartat de valencià, en la sol·licitud de participació en les proves, és la següent:

• Nivell C2

• Nivell C1



Només es reconeixen els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià, els certificats del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València o els que hagen estat homologats per aquest Servei.



B) La llista de valors que es poden fer servir per al concurs de mèrits en l'apartat d'idioma comunitari en la sol·licitud de participació d'aquestes proves, és la següent:

• Nivell A1

• Nivell A2

• Nivell B1

• Nivell B2

• Nivell C1

• Nivell C2



Només es reconeixeran els cursos o certificats d'idiomes comunitaris oficials.

Per a cada idioma que es vaja a presentar com a mèrit, cal triar un dels valors esmentats (el de major nivell), d'acord amb el que estableix l'ACGUV 45/2013, actualitzat per l'ACGUV 169/2013 excepte per a certificats del Centre d'Idiomes de la Universitat de València (veure el següent quadre d'equivalències).





A1 A2 B1 B2 C1 C2

Elemental Preintermedi Intermedi Intermedi alt Avançat –

Mapa web