Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior de prevenció, amb denominació tècnic/a en prevenció de riscos laborals, mitjançant el sistema de concurs oposició. Referència 2990/18.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8458 de 07.01.2019
Número identificador:  2018/12089
Referència Base de Dades:  000124/2019
 



RESOLUCIÓ de 20 de desembre de 2018, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector administració especial, escala tècnica superior de prevenció, amb denominació tècnic/a en prevenció de riscos laborals, mitjançant el sistema de concurs oposició. Referència 2990/18. [2018/12089]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'educació superior, d'acord amb les competències que li atribueixen l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, amb relació a l'article 75.2 d'aquesta, així com els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre) del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell,



Tenint en consideració que l'article 61.6 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, disposa que els sistemes selectius de funcionaris de carrera seran els d'oposició i concurs oposició com a regla general alternativa.

En virtut de l'Acord d'aprovació del procediment de concurs oposició per a l'accés a la funció pública, per torn lliure, per a llocs catalogats com a grup A, subgrup A1, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern amb data de 29 d'octubre de 2018.

A la vista del que disposa la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, 19.U.9, en què es permet disposar d'una taxa addicional per a l'estabilització d'ocupació temporal d'aquelles places de naturalesa estructural que, estant dotades pressupostàriament, hagen estat ocupades de forma temporal i ininterrompudament almenys en els tres anys anteriors al 31 de desembre de 2017.



Vista la Resolució rectoral del 8 de novembre de 2018 (DOGV 15.11.2018) Per la qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de l'any 2018 de places del personal funcionari d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Aquest rectorat acorda convocar un concurs oposició per a l'ingrés en l'escala tècnica superior de prevenció de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, segons les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Normes generals

1.1. Es convoquen proves selectives per a cobrir UNA plaça vacant de l'escala tècnica superior de prevenció, amb denominació tècnic en prevenció de riscos laborals, grup A, subgrup A 1 pel sistema general de torn lliure.

1.2. A la present convocatòria li seran aplicables la Llei orgànica 6/2001,d'universitats; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat Valenciana, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovats pel Decret 208/2004, de 8 d'octubre (DOGV 13 d'octubre), del Consell de la Generalitat Valenciana, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell; el que disposa la present convocatòria i altra normativa de general aplicació.



1.3. D'acord amb el que preveu l'article 75.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Boletín Oficial del Estado (BOE), i aquesta publicació és la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a presentació d'instàncies.

La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Els actes del tribunal de selecció es publicaran en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i seràn vinculants a efectes, si escau, de la convocatòria per a la realització dels exercicis de la fase de l'oposició i per al concurs, així com per a l'inici del còmput de qualsevol dels terminis que estiguen establits i siguen aplicables, segons el que disposen les bases de la present convocatòria.





Segona. Requisits dels aspirants

2.1. Per a ser admés a la realització de les proves selectives, els aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1.1. Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, conforme al que disposa l'article 54 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Haver complit els setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que es puga establir per llei.

2.1.3. Estar en possessió de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, o bé títol universitari oficial de grau o la seua s equivalents, o complir els requisits per a obtindre'l en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació dins del termini de presentació d'instàncies. Així mateix es requereix estar en possessió del màster en Prevenció de Riscos Laborals, especialitat d'Higiene Industrial.

2.1.4. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que calguen per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.



2.1.5. No haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm mitjançant un procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

2.1. 6. Haver abonat la taxa per drets d'examen a què es refereix la base 3.2, excepte si es troba en algun dels supòsits d'exempció d'aquesta, conforme a la base 3.4.

2.2. Tots els requisits que enumera la base 2.1, s'hauran de complir en el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre'ls fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera.

2.3. El mes d'agost és inhàbil a l'efecte del còmput de terminis en aquest procediment administratiu de gestió pròpia, en el qual la resolució correspon a la Universitat, en virtut de l'article. 2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Els qui desitgen prendre part en aquestes proves selectives han de completar el formulari que trobaran en la pàgina web del Servei de Personal d'Administració i Serveis http://serviciopas.umh.es i seguir les instruccions per a obtindre la sol·licitud de participació. Una vegada finalitzada aquesta sol·licitud, cal imprimir-la i presentar-la en els termes que descriu el paràgraf següent.

L'emplenament d'aquest formulari sense presentar-lo en la Universitat, en els termes descrits a continuació, manca d'eficàcia amb caràcter general.

La sol·licitud de participació s'ha d'adreçar al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx i presentar-se en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 20 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. Es podran emprar les vies que estableix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que disposa la disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les sol·licituds presentades en les oficines de Correos s'han de presentar en sobre obert perquè l'empleat estampe el segell de dates en la part superior esquerra d'aquestes, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i s'han de remetre a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social, Av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx, Alacant.



3.2. A la sol·licitud s'ha d'unir la documentació següent:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat; els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar una fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar la declaració d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) Comprovant bancari d'haver abonat els drets d'examen, establit en 27,36 euros. Aquests s'han d'ingressar en el compte corrent Concursos i oposicions de l'entitat bancària següent:

SabadellCAM: ES07 0081-1017-67-0001079617

El rebut s'haurà de generar de forma obligatòria a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatoria a la qual es presenta. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé mitjançant el rebut degudament segellat pel banc. Si s'utlitza la primera via, l'acreditació es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual es realitza el mateix. El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o el resguard original d'haver abonat els drets d'examen, havent de fer-hi constar nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.



3.3. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària ni l'efectuat a través de la pàgina web, serà substitutiu de l'esmentat tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan expressat anteriorment, o del justificant en el qual conste el codi de l'autorització.

3.4. Conforme al que estableix l'article 18.1-2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa que estableix la base 3.2-b:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció cal adjuntar la certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.



b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció cal adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveuen els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

e) Així mateix, estaran exempts del pagament de la taxa que estableix la base 3.2-b, les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció serà requisit que no hagueren rebutjat, en el termini referit, cap oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professional i que, així mateix, manquen de rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. La certificació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits que preveu la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes, s'ha d'acreditar amb una declaració escrita de la persona sol·licitant en la qual s'afirme que no es perceben rendes superiors al salari mínim interprofessional. Ambdós documents s'han d'adjuntar inexcusablement a la sol·licitud de participació en aquestes proves selectives, de conformitat amb el que disposa l'article 17 de la Llei 50/1998, de 30 de desembre, de mesures fiscals, administratives i de l'ordre social.



3.5. Els mers errors de fet que de la sol·licitud es pogueren corregir com a tals, es podran esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.6. Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal d'Administració i Serveis d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries d'accés i provisió de places de personal d'administració i serveis i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.

Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament per les quals han sigut arreplegades.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats cal adreçar-se per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, Av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les seues dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.



Amb la signatura de la sol·licitud, el participant dona el consentiment a l'administració convocant perquè puga procedir a publicar en la seua pàgina web o en qualsevol altre espai establit a aquest efecte, les dades de caràcter personal necessàries per als actes de tràmit que es deriven del procés selectiu.

La presentació a la present convocatòria suposa la conformitat de l'aspirant amb la publicació de les qualificacions obtingudes en les diferents proves.

Les dades personals, domicili, adreça de correu electrònic, així com qualsevol altra declarada pel participant en la seua sol·licitud en aquest procés selectiu, seran considerades com les úniques vàlides a l'efecte de les notificacions que, si escau, s'hagueren de practicar, i és responsabilitat d'aquell la seua veracitat, així com la corresponent comunicació a l'òrgan convocant de qualsevol canvi en les dades inicialment consignades.



Quarta. Admissió d'aspirants

4.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, el rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx dictarà la resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que contindrà la relació provisional d'admesos i exclosos, amb indicació de la causa d'exclusió.

4.2. Els aspirants podran, en cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient, disposant, per a això, d'un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.3. En qualsevol cas, a fi d'evitar errors i per a possibilitar-ne l'esmena dins del termini i en la forma escaient, els aspirants comprovaran fefaentment no solament que no figuren en la relació d'exclosos, sinó que, a més, els seus noms consten correctament en la pertinent relació d'admesos.

Els aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen l'exclusió o no al·leguen l'omissió seran definitivament exclosos de la participació de les proves.

4.4. Conclòs aquest termini, s'elevarà a definitives les llistes d'admesos i exclosos mitjançant la resolució que es publicarà, igualment, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Aquesta publicació servirà de notificació a l'efecte d'impugnacions i recursos.

Serà causa d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació.

4.5. En qualsevol moment del procés selectiu, si el tribunal tinguera coneixement que algun dels aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits per la present convocatòria amb l'audiència prèvia de l'interessat, haurà de proposar la seua exclusió al rector de la Universitat, comunicant-li així mateix, les inexactituds o falsedats formulades per l'aspirant en la sol·licitud d'admissió a les proves selectives, als efectes procedents.

Contra l'exclusió de l'aspirant es podrà interposar un recurs d'alçada, davant de la mateixa aeutoritat indicada en el paràgraf anterior.



Cinquena. Tribunals

5.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran en el seu règim i funcionament al que estableixen l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a les causes generals d'abstenció i recusació que conté l'esmentada llei i al que preveu l'article 57 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol de la Generalitat Valenciana, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



5.2. Amb anterioritat a la iniciació de les proves selectives, si fora el cas, es publicarà la resolució amb el nomenament de nous membres del tribunal en substitució als quals hagueren perdut la seua condició.



5.3. Amb la convocatòria prèvia del president, es constituirà el tribunal que requerirà l'assistència del president i secretari, i la de la meitat, almenys, dels seus membres titulars o suplents.

5.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que pogueren sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

5.5. El tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents limitant-se a prestar-ne la col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors s'haurà de comunicar al rector de la Universitat.

Igualment, quan, en funció del nombre d'aspirants presentats, els exercicis de la fase d'oposició s'hagen de practicar en més d'una aula, el tribunal podrà disposar la incorporació de tots els col·laboradors que calguen. En aquest cas, el tribunal sol·licitarà autorització a la Gerència per a la designació d'aquests col·laboradors, i actuaran durant la realització dels exercicis conforme a les directrius que el mateix tribunal els haguera marcat.

5.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures necessàries en aquells casos en què calga, de manera que els aspirants amb una discapacitat, gaudisquen de similars condicions per a la realització dels exercicis que la resta dels altres participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb discapacitat que ho sol·liciten les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la seua realització. Si en qualsevol moment del procés selectiu se li suscitaren dubtes al tribunal respecte a la capacitat d'un aspirant discapacitat per a l'acompliment de les activitats habitualment desenvolupades pels funcionaris de l'escala a què es refereixen aquestes proves, podrà recaptar el corresponent dictamen dels òrgans competents de la comunitat autònoma corresponent, en aquest cas, l'aspirant podrà participar condicionalment en el procés selectiu, quedant en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió de les proves fins a la recepció del dictamen.



5.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal tindrà la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.

5.8. Els membres del tribunal percebran les gratificacions per assistències que fixen les Normes d'execució i funcionament establides en els pressupostos anuals de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5.9. Els membres del tribunal qualificador seran nomenats pel rector, atenent el que disposa l'article 57 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i concordants del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, mitjançant una resolució que es farà pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

5.10. El tribunal qualificador haurà d'especificar els criteris de valoració i qualificació dels exercicis, havent de fer-los públics amb antelació a la celebració perquè els aspirants en prenguen coneixement. El tribunal qualificador de les proves adoptarà les mesures oportunes per a garantir que els exercicis de la fase d'oposició siguen corregits sense que es conega la identitat del personal aspirant. Seran excloses aquelles persones en els fulls d'examen dels quals figuren noms, trets, marques o signes que permeten conéixer la seua identitat. El tribunal vetlarà perquè queden garantits els principis de mèrit, capacitat i d'igualtat d'oportunitats.



Sisena. Procediment de selecció

Procediment de selecció

El procediment de selecció dels aspirants serà el de concurs oposició, amb màxim de 100 punts.

6.1. Fase d'oposició:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 60 punts i consistirà en la superació de dos exercicis.

Primer exercici: obligatori i eliminatori que consta de dues parts, i la seua puntuació total serà, com a màxim, 45 punts:

1a part: consistirà en la resolució de 55 preguntes tipus test, en un temps de 90 minuts en els quals s'inclouran preguntes de tot el temari, i es puntuarà de 0 a 10 punts.

Els errors es penalitzaran segons la fórmula següent:

On:

N= nota resultant

A= nombre d'encerts

E= nombre d'errors

d= nombre d'opcions per a cada pregunta

n= nombre de preguntes

P= puntuació total

S'inclouran 3 preguntes addicionals de reserva per a substituir aquelles que pogueren ser objecte d'anul·lació

2a part: consistirà en la realització d'1 supòsit pràctic per a triar de 2 supòsits, proposats pel tribunal. Cada supòsit constarà de 10-15 preguntes de resposta curta més 2 de reserva. Els supòsits versaran sobre el temari específic i els aspirants comptaran amb un temps de 120 minuts per a realitzar-lo. Aquesta part puntuarà de 0 a 35 punts.



S'estableix un mínim 25 punts en la suma de les dues parts del primer exercici per a superar-lo.

Segon exercici: obligatori i eliminatori, i la seua puntuació total serà, com a màxim, 15 punts.

Consistirà en l'exposició d'un tema triat de dos proposats pel tribunal referits al temari i funcions específiques que figuren en l'annex I, bloc II, temari específic. L'aspirant disposarà de 30 minuts per a desenvolupar per escrit la presentació i 15 minuts per a dur-la a terme.



L'exercici haurà de ser llegit per l'aspirant en sessió pública i crida única, el tribunal podrà formular a l'aspirant les preguntes que considere pertinents per a la valoració de l'exercici

Aquest exercici puntuarà entre 0 i 15 punts màxim, i caldrà obtindre una puntuació mínima de 7,5 punts per a superar-lo.

6.2. La qualificació final de la fase d'oposició vindrà determinada per la suma de les puntuacions obtingudes en cadascun dels dos exercicis que han de realitzar els aspirants.

6.3. Els exercicis tindran lloc en les dependències de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El primer exercici de la fase d'oposició es realitzarà en el lloc, la data i l'hora que establisca la resolució a què es refereix la base 4.4.

6.3.1. Els aspirants seran convocats per a l'exercici en única crida, seran exclosos de l'oposició els qui no compareguen i perdran el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, fins i tot quan es dega a causes justificades.

6.3.2. En cada exercici, els aspirants n'hauran d'acreditar la identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, del passaport, o del permís de conduir, per als aspirants de nacionalitat espanyola. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola n'hauran d'acreditar la identitat mitjançant el document original que en el país del qual és nacional se li expedisca a aquest efecte.

L'incompliment d'aquest requisit per algun dels aspirants determinarà la seua exclusió de les proves. En cap cas seran vàlides les còpies o fotocòpies d'aquests documents.

6.3.3. En qualsevol moment els aspirants podran ser requerits pels membres del tribunal amb la finalitat d'acreditar-ne la identitat.

6.3.4. Els aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions dels membres del tribunal o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'aquestes.

6.4. Els exercicis corresponents a la fase oposició versaran sobre el programa que figura en l'annex I d'aquesta convocatòria, vigent en la data final de presentació d'instàncies.

6.5. Començades les proves, l'anunci de la celebració dels restants exercicis es farà públic pel tribunal de manera oficial en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, i a títol informatiu en el local en què s'haja celebrat l'anterior exercici i en el lloc web http://serviciopas.umh.es/ de la Universitat Miguel Hernández. La crida per a la sessió següent d'un mateix exercici s'haurà de realitzar amb un termini mínim d'antelació de vint-i-quatre hores des de l'inici de la sessió anterior, mentre que la convocatòria per a un exercici diferent haurà de respectar un termini mínim de dos dies.



6.6. El tribunal qualificador publicarà dins dels tres dies hàbils següents al de la realització de l'exercici, les respostes correctes en la pàgina web http://serviciopas.umh.es/.

6.7. Si els aspirants obtenen una nota superior al 60 % de la qualificació màxima prevista en l'exercici que preveu la fase d'oposició, podran sol·licitar la conservació de la nota per a la convocatòria immediatament següent a aquesta, sempre que el temari i la forma de qualificació dels exercicis siguen anàlegs als previstos en aquesta convocatòria.

6.8. Després de la realització de la fase d'oposició, el tribunal exposarà al públic, en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, la llista amb la qualificació final de la fase d'oposició, que constituirà la llista dels aspirants que han superat la fase d'oposició, per ordre de puntuació, i que han de passar a la fase de concurs, i els citarà perquè en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions, presenten la documentació acreditativa dels mèrits i experiència que preveu la base 6.9, en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus o en qualsevol de les formes que estableix l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administrativo comú, en virtut del que disposa la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comun de les administracions públiques.



Si els interessats fan ús del dret que els assisteix de no presentar documentació que ja estiga en poder de l'administració convocant, hauran de fer referència expressa de quin expedient i a quina documentació en concret es refereix, així com en quina unitat o circumstàncies es pot localitzar.

6.9. Fase de concurs

La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 40 punts.

A) Antiguitat (màxim 32,40 punts)

Es puntuarà en aquest apartat el següent:

· Temps de serveis prestats en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, amb relació contractual laboral o funcionarial, en llocs integrats en plantilla pressupostària o relació de llocs de treball en la mateixa categoria o escala que la convocada, a un valor 0,235 punts/mes complet.

· Temps de serveis prestats en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, no inclosos en l'apartat anterior, així com serveis prestats en qualsevol administració pública, en la mateixa categoria o escala que la convocada, a un valor 0,164 punts/mes complet.

· Temps de serveis prestats en les diferents categories o escales, dins del mateix cos professional al convocat, en qualsevol administració pública, a un valor 0,115 punts/mes complet.

Únicament, es considerarà acreditada aquesta experiència professional si s'aporta contracte o nomenament amb funcions i certificacio oficial de períodes de cotitzacio al règim general de la Seguretat Social o en algun dels règims especials dins del grup de cotitzacio equivalent al del grup de titulació del lloc convocat.

B) Formació (màxim 5,60 punts)

B.1. Cursos de formació i perfeccionament rebuts amb anterioritat a la data de la publicació de la convocatòria: fins a un màxim de 2,80 punts.

B.1.1 Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament específics de la plaça que es convoca, a 0,008 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la UMH o per un altre centre o organisme públic o entitats de reconegut prestigi. Als cursos específics que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 1,6 punts.



Els cursos de prevenció de riscos laborals seran considerats com a cursos específics.

B.1.2. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública, a 0,004 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la UMH. La puntuació màxima que es pot obtindre per aquest tipus de cursos és 1,38. Als cursos generals que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 0,80 punt.

B.1.3. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública, a 0,002 punts per hora, amb un mínim de 3 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per un altre centre o organisme públic, o entitats de reconegut prestigi, dins dels seus plans de formació. La puntuació màxima que es pot obtindre per aquest tipus de cursos és 1,38. Als cursos generals que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 0,40 punts.

En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



B.2. Valencià (fins a un màxim d'1 punt)

El coneixement del valencià es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, fins a un màxim d'1 punt.

Només es valorarà la de major nivell acreditat.

Nivell A1: 0,20

Nivell A2: 0,40

Nivell B1: 0,60

Nivell B2: 0,70

Nivell C1: 0,90

Nivell C2: 1,00

B.3. Idiomes comunitaris (fins a un màxim d'1 punt)

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat, amb un màxim d'1 punt, d'acord amb l'escala següent. Només es valorarà la de major nivell acreditat.

Nivell A1: 0,20

Nivell A2: 0,40

Nivell B1: 0,60

Nivell B2: 0,70

Nivell C1: 0,90

Nivell C2: 1,00

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, respecte als nivells de certificació de competència lingüística, són les que publica l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat «Certificats i diplomes» que acrediten la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

B.4. Altres titulacions (fins a un màxim de 0,80 punts)

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que hi va servir de base amb un màxim de 0,80 punts. A aquest efecte, es puntuarà únicament una sola titulació, la del nivell més alt de titulació acreditada, entenent-hi incloses aquelles altres titulacions necessàries per a obtindre-les.

S'estableix l'escala de puntuació següent:

Titulació general:

· 0,20 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer, o equivalent.

· 0,30 per títol de màster oficial.

· 0,40 per títol de doctor.

Titulació relacionada amb les funcions del lloc:

· 0,60 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer, o equivalent.

· 0,70 punts per un títol de màster oficial.

· 0,80 punts per un títol de doctor.

En cap cas es valorarà una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu.

En aquest apartat només es puntuaran titulacions diferents a les requerides per a presentar-se al lloc. En cap cas es valorarà una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu. Per a això, el candidat ha d'aportar i acreditar no solament el títol que vulga fer valdre en aquest apartat, sinó que també ha d'aportar la titulació requerida per a presentar-se al lloc. Això és, ha de presentar i acreditar ambdues titulacions.

C) Altres mèrits (màxim 2 punts)

C.1. Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament impartits, amb anterioritat a la data de la publicació de la convocatòria i relacionats amb les funcions de la plaça, sempre que aquesta formació no forme part de les funcions pròpies de la plaça/ces convocada/es, a raó de 0,005 punts per hora impartida, amb un màxim de 0,5 punts per curs, i fins a 1 punt màxim en total.

Dins d'aquest apartat també es podrà valorar que l'interessat haja obtingut el DEA o títol equivalent.

C.2. Així mateix, es valorarà la participació activa en congressos, publicacions relacionades amb les funcions del lloc i altres actuacions realitzades pels/per les aspirants en diferents activitats, sempre que estiguen relacionades amb les funcions del lloc, fins a un màxim d'1 punt.



Resolució d'empats:

Els empats es resoldran atenent la puntuació obtinguda en la segona prova de la fase oposició. Si persisteix l'empat, s'atendrà l'apartat A «Antiguitat». Si persistira, es realitzaria un sorteig.

6.10. Finalitzat el termini de presentació de documentació que estableix la base 6.8, el tribunal publicarà en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández, la llista provisional de valoracions de la fase de concurs i concedirà un termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la seua publicació perquè els interessats formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents amb relació a la seua baremació.

6.11. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes, el tribunal dictarà la resolució que fixe la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per a ser nomenats com a funcionaris.

6.12. Perdran els drets derivats de la seua participació en les proves selectives els aspirants que no hagueren superat la fase d'oposició, els que no sol·liciten plaça en la data i conforme al procediment que s'establisca, així com aquells als quals, per la puntuació aconseguida, no corresponga cap plaça de les convocades.

6.13. Per a la confecció d'aquesta relació se sumaran les qualificacions obtingudes per cada aspirant en la fase d'oposició i en la fase de concurs. A continuació s'ordenaran per ordre de puntuació de major a menor, interrompent-se la relació quan el nombre d'aspirants coincidisca amb el de nombre de places convocades, sense que en cap cas puga contindre un número superior al de places convocades.

6.14. No obstant l'anterior, i amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les vacants convocades, sempre que els òrgans de selecció hagen proposat el nomenament d'igual nombre d'aspirants que el de vacants convocades, quan es produïsquen renúncies o concórrega alguna de les causes de pèrdua de la condició de personal funcionari en les persones proposades abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant requerirà a l'òrgan de selecció la relació complementària d'aspirants aprovats que seguisquen a les persones proposades per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



En cas que el nombre d'aspirants aprovats fora inferior al de places convocades, les sobrants es declararan desertes.



Setena. Llista d'aprovats

Finalitzat el procés selectiu, la Universitat farà pública en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per a ser nomenats com a funcionaris, per ordre de puntuació aconseguida, confeccionada segons el que preveu la base 6.10. de la present convocatòria, que en cap circumstància podrà ser superior al de places convocades.



D'aquesta convocatòria, no se'n constituirà borsa de treball.



Huitena. Presentació de documents i nomenament de funcionaris



8.1. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà d'aquell en què es van fer públiques en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana les llistes definitives d'aspirants que han superat el procés selectiu, els opositors hauran de presentar en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus els documents següents:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat en vigor. Per als aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, hauran de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a les seues expenses o està al seu càrrec.

b) Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria, o certificació acadèmica que acredite haver realitzat tots els estudis per a obtindre'l i, si escau, haver efectuat el pagament de taxes corresponent a la seua expedició. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger s'haurà de presentar a més del títol corresponent, la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració de no haver sigut separat mitjançant un expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques, segons el model que figura com a annex II. Els aspirants, la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'efectuar, a més, una declaració de no estar sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública, segons el model que figura com a annex III a aquesta convocatòria.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir cap malaltia o defecte físic o psíquic que impedisca l'acompliment de les corresponents funcions.

e) Els aspirants que hagen fet valdre la seua condició de persones amb discapacitat, hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent d'altres administracions públiques que acredite aquesta condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques i funcions corresponents.

f) Acreditació de qualsevol altre requisit que estableix la base 2.1 no contemplat en els apartats anteriors.

8.2. Els qui tingueren la condició de funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx estaran exempts de justificar documentalment les condicions i altres requisits ja provats per a obtindre el seu anterior nomenament.

Si fora personal funcionari de carrera d'una altra administració pública, haurà de presentar la certificació del ministeri o organisme del qual depengueren per a acreditar aquesta condició, amb expressió del nombre i import dels triennis que tinguera acreditats així com la data del seu compliment.

8.3. Els qui dins del termini fixat i excepte els casos de força major no presentaren la documentació o de l'examen es deduïra que manca d'algun dels requisits que assenyala la base 2.1, no podran ser nomenats funcionaris i quedaran anul·lades les seues actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagueren incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial. La plaça no ocupada per l'aspirant que incórrega en els supòsits detallats en aquesta base quedarà vacant, i es procedirà conforme al que disposa la base 6.13.

8.4. Per la resolució del rector, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, es procedirà al nomenament del personal com a funcionari de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



8.5. La presa de possessió dels aspirants aprovats serà efectuada en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

8.6. Quan un aspirant no prenga possessió de la plaça que se li haguera adjudicat en el termini indicat, perdrà tots els drets derivats de la seua participació en el concurs oposició, llevat que es dega a causa justificada així apreciada per l'òrgan convocant.



Novena. Consulta via telemàtica

La present convocatòria i els actes que se'n deriven que requerisquen publicación podran ser consultats, a efectes purament informatius, en el lloc web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, l'adreça de la qual és http://serviciopas.umh.es/, de conformitat amb el que disposa l'article 45.1-b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Desena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen l'article 114, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'article 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present convocatòria, davant del rector, de conformitat amb el que disposen l'article 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Davant de eles actuacions del tribunal, es podrà interposar el recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs es podrà interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.



Elx, 20 de desembre de 2018.– El rector: Jesús T. Pastor Ciurana.















ANNEX I



Plaça vacant núm.: F55306



Bloc I: Temari general

1. Constitució espanyola: títol preliminar i títol I (Dels drets i deures fonamentals).

2. Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: títol primer (La Comunitat Valenciana) i capítol primer del títol tercer (La Generalitat Valenciana).

3. Administració electrònica: Marc normatiu i aplicació; La seua aplicació en l'àmbit dels òrgans col·legiats; Registre, tramitació i notificació electròniques; Identitat, signatura electrònica i certificats digitals; Seguretat i protecció de dades.

4. Objectius i àmbit d'aplicació de les lleis 39/15 i 40/15; Interessats, principis generals, òrgans administratius, competència i òrgans col·legiats; Els actes administratius i el procediment administratiu comú (iniciació, tràmit i finalització dels procediments); així com La revisió d'actes en via administrativa: la revisió d'ofici i els recursos administratius.

5. Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: Personal al servei de les administracions públiques; Estructura i ordenació de l'ocupació pública; Naixement i extinció de la relació de servei; Drets, deures i incompatibilitats del personal empleat públic; Provisió de llocs i mobilitat; Promoció professional; Situacions administratives de les funcionàries i funcionaris de carrera.

6. Llei orgànica d'universitats.

7. Estatuts de la Universitat Miguel Hernández.



Bloc II: Temari específic

1. Adaptació de la legislació de prevenció de riscos laborals a la universitat. Promoció i extensió de la cultura preventiva a la comunitat universitària. Acord del Ple del Consell d'Universitats per a l'adaptació de la legislació de prevenció de riscos laborals a la universitat.



2. Reial decret 171/2004, de 30 de gener, pel qual es desenvolupa l'article 24 de la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals, en matèria de coordinació d'activitats empresarials



3. Senyalització en matèria de prevenció de riscos laborals.

4. Protecció de la seguretat i la salut dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició a radiacions òptiques artificials.



5. Protecció dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents biològics durant el treball.

6. Protecció de la salut i seguretat dels treballadors contra els riscos relacionats amb els agents químics durant el treball.

7. Protecció dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents cancerígens durant el treball.

8. Protecció de la salut i la seguretat dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició a camps electromagnètics.

9. Classes i categories utilitzades per a classificar els productes químics, amb els seus corresponents pictogrames, paraules d'advertiment i indicacions de perill d'acord amb el reglament 1272/2008.

10. Coordinació en matèria de prevenció de riscos laborals en l'àmbit de la docència i investigació.

11. La gestió del risc en els treballs en espais confinats.

12. Gestió de la protecció en matèria de prevenció de riscos laborals a la maternitat, la lactància i els treballadors sensibles. Aplicació a l'àmbit universitari.

13. Gestió de la investigació de possibles casos de malaltia professional. Informes d'investigació de malalties professionals. Aplicació a l'àmbit universitari.

14. Emmagatzematge de productes químics en el laboratori. Característiques dels armaris per a l'emmagatzematge de líquids inflamables. Característiques dels armaris per a l'emmagatzematge de líquids corrosius.

15. Gestió de la investigació d'accidents laborals. Aplicació a l'àmbit universitari.

16. Gestió de la documentació de PRL en la UMH. Criteris generals organització documentació. Documentació en les diferents unitats i nivells. Documentació en els laboratoris.

17. Gestió de la prevenció de riscos laborals en els projectes d'investigació.

18. Gestió del transport de productes químics entre laboratoris. Aplicació a l'àmbit universitari.

19. Substitució de productes químics. Aplicació a l'àmbit universitari.

20. Estàndards de seguretat en edificis amb laboratoris i sales d'instrumentació.

21. Riscos derivats del treball amb cultius cel·lulars. Descontaminació i desinfecció. Equips de protecció individual contra agents biològics.



22. Mètode simplificat de valoració del risc químic segons versió original de l'INRS (Institut National de Recherche et de Sécurité). Adaptació de l'INSST del mètode de valoració del risc químic desenvolupat per de l'INRS.

23. Mètode simplificat de valoració del risc químic segons COSHH (Control of Substancies Hazardous to Health) Essentials.

24. Avaluació de risc higiènic provinent de l'ús de nanopartícules en projectes d'investigació. Riscos associats als nanomaterials. Avaluació del risc per exposició a nanopartícules mitjançant l'ús de metodologies simplificades proposades en les NTP de l'INSST.



25. Avaluació de risc higiènic en projectes d'investigació amb tècniques d'enginyeria genètica en el laboratori. Avaluació dels riscos lligats a la producció d'organismes modificats genèticament. Tipus de vectors i riscos associats. Tipus d'inserits i riscos associats.



26. Criteris de funcionament per a les cabines de seguretat microbiològica.

27. Vitrines de gasos. Requisits de seguretat i de funcionament.

28. Vitrines de gasos. Mètodes d'assaig.

29. Mesures de bioseguretat que s'han d'implementar en els laboratoris en funció del nivell de risc biològic.

30. Atmosferes en el lloc de treball. Directrius per a l'avaluació de l'exposició per inhalació d'agents químics per a la comparació amb els valors límits i estratègia del mesurament.





ANNEX II

Declaració que cal presentar per tots els aspirants aprovats



Sr./Sra. ________________________________________________amb domicili en ______-______________________________ i document nacional d'identitat número ___________ declara, a l'efecte de ser nomenat/da funcionari/ària de l'escala tècnica superior de prevenció, que no ha sigut separat/da del servei de cap de les administracions públiques i que no es troba inhabilitat/da penalment per a l'exercici de funcions públiques.



Elx, de de .





ANNEX III

Declaració que cal presentar, a més, per tots els aspirants

aprovats la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola



Sr./Sra. ___________________________________________________amb domicili en_______________________________-__________ i (document d'acreditació de nacionalitat) número________________________ declara, a l'efecte de ser nomenat/da funcionari/ària de l'escala tècnica superior de prevenció que no està sotmés/a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el meu estat, l'accés a la funció pública.



Elx, de de .

Mapa web