Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'11 de desembre de 2018, de la directora general de Recursos Humans, per la qual anuncia una convocatòria pública per a la provisió de la plaça de director o directora de centre de salut pública



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8460 de 09.01.2019
Número identificador:  2018/11888
Referència Base de Dades:  000173/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, personal estatutari d'institucions sanitàries, A/A1



RESOLUCIÓ d'11 de desembre de 2018, de la directora general de Recursos Humans, per la qual anuncia una convocatòria pública per a la provisió de la plaça de director o directora de centre de salut pública (lloc número 40608), dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, pel procediment de lliure designació. [2018/11888]

Fent ús de la competència que m'atribueix l'article 19.3 del Decret 93/2018, de 13 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, resolc:

Convocar, pel procediment de lliure designació, la plaça de director o directora de centre de salut pública (lloc número 40608), dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, amb subjecció a les bases següents.



Bases de la convocatòria



1. Característiques generals

1.1. Les funcions de la plaça són les que reflecteix el Decret 30/2012, de 3 de febrer, del Consell, pel qual modifica l'estructura, funcions i règim retributiu del personal directiu d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.

1.2. El règim retributiu és el que fixa el Decret 30/2012, de 3 de febrer, del Consell, pel qual modifica l'estructura, funcions i règim retributiu del personal directiu d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat.

1.3. L'exercici del lloc és incompatible amb l'exercici de qualsevol altra activitat pública o privada, segons el que preveu la legislació sobre incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. No obstant això, pot fer activitat assistencial no retribuïda en el seu centre, quan es tracte de personal que estava fent aquest tipus de prestació.



1.4. Característiques del lloc

Lloc de treball: director o directora de centre de salut pública (núm. lloc 40608).

Conselleria o organisme: Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Centre de destinació: Centre de Salut Pública de Benidorm.

Localitat del lloc: Benidorm.

Naturalesa: funcionarial especial o estatutària.

Forma de provisió: lliure designació.

Classificació: A1-27-B.



2. Requisits dels aspirants

2.1. Tindre la nacionalitat espanyola o la de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, o bé la d'algun altre estat al qual, per tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors, en els termes en què és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o bé tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Decret 543/2001, de 18 de maig.



2.2. Tindre la titulació sanitària universitària corresponent al grup de classificació professional A1, d'acord amb el que disposa la normativa, així com tindre la capacitat adequada per a l'exercici del càrrec.



2.3. Tindre la condició de personal estatutari amb una plaça en propietat en els serveis de salut, o de funcionari de carrera, regulada per la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, o les lleis de la funció pública d'altres comunitats autònomes.

2.4. No trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, professionals o de la Seguretat Social.



3. Presentació de sol·licituds

3.1 Les persones interessades a participar en la convocatòria han d'omplir una sol·licitud, que s'ha d'ajustar necessàriament al model que consta com a annex I. La sol·licitud s'ha de presentar en el registre de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública (Direcció General de Recursos Humans), en el de les direccions territorials de Sanitat Universal i Salut Pública o en qualsevol dels llocs que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d' 1 de octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas de presentar-la en una oficina de correus, es fa en un sobre obert, perquè daten i segellen la instància abans de certificar-la.



3.2. El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils, comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.3. En la sol·licitud, s'han de consignar les dades següents:

– Les dades personals.

– El currículum professional, incloent-hi preferentment els mèrits acadèmics i l'experiència professional en l'exercici de càrrecs directius en institucions sanitàries o de llocs de treball amb funcions semblants al lloc a què es concursa.

– Una memòria que explique les línies fonamentals i objectius a aconseguir en la plaça que se sol·licita.



4. Procediment de selecció

4.1. Una vegada recopilades totes les sol·licituds en la Direcció General de Recursos Humans de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, es valoren els documents que han aportat els concursants. L'avaluació la du a terme una comissió de valoració constituïda per a això en els termes que fixa la normativa.



4.2. La comissió de valoració, després de valorar els candidats mitjançant els currículums que han aportat, pot fer, si és el cas, una entrevista personal. En acabar la selecció, eleva una proposta de nomenament a la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, que resol el procediment.

Les persones interessades disposen d'un termini de 10 dies hàbils, comptador des de l'endemà de la publicació de la proposta, per a fer les al·legacions que consideren pertinents.



5. Valoració de mèrits

– Valoració del treball que ha fet el candidat: l'exercici de llocs de treball que guarden similitud amb el contingut tècnic i especialització del lloc que sol·licita.

– Realització i valoració d'una memòria del lloc de treball: la memòria ha de consistir en una anàlisi del lloc de treball sol·licitat, les característiques, condicions, mitjans necessaris, propostes de millora en el desplegament de les funcions i totes les altres qüestions que l'aspirant considere interessants o importants. No pot excedir els 20 folis d'extensió.

– Entrevista, de caràcter potestatiu, a la qual es refereix el punt 4.2 d'aquesta convocatòria. Es fa davant de la comissió avaluadora una entrevista. Les entrevistes són públiques i es fa en un acte únic o en el menor nombre de sessions possible i en el menor temps possible. En l'entrevista es comproven i valoren els coneixements sobre el lloc de treball sol·licitat, així com l'aptitud, eficàcia i experiència professional de l'aspirant i totes les circumstàncies que es necessite conéixer sobre l'exercici de les funcions del lloc. Es valora, a més, la capacitat d'iniciativa, productivitat i nivell de responsabilitat.





6. Resolució i adjudicació de la plaça

6.1. La convocatòria pot ser declarada deserta, per un acord motivat, quan no concórreguen sol·licitants idonis per al lloc.

6.2. En el cas que les persones triades renuncien al càrrec abans de prendre'n possessió, s'ha de formular una proposta de nomenament nova.

6.3. La persona que siga seleccionada per a ocupar el lloc objecte d'aquesta convocatòria queda en la situació administrativa que li corresponga segons la vinculació i règim jurídic de què procedisca.



6.4. El personal nomenat per a l'exercici d'un lloc de treball per lliure designació pot cessar discrecionalment per ordre de l'autoritat que n'acorda el nomenament.





7. Recursos

La present convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats en la seua execució podran ser impugnats pels interessats potestativament mitjançant el recurs de reposició, en el termini d'un mes, de conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com mitjançant el recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptadors des de la publicació de l'acte contra el qual es recorre, de conformitat amb el que establixen l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs que per al seu dret estime convenient.



València, 11 de desembre de 2018.– La directora general de Recursos Humans: Carmen López Delgado.

Mapa web