Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ 28 de desembre de 2017, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a funcionaris i funcionàries del grup C



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8207 de 08.01.2018
Número identificador:  2017/12192
Referència Base de Dades:  000175/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, C/C1, D/C2



RESOLUCIÓ 28 de desembre de 2017, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a funcionaris i funcionàries del grup C (subgrup C1) de l'escala de suport administratiu, i del grup C (subgrup C2) de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, per a llocs de coordinadors/es de servei i de conserge, d'administració general. [2017/12192]

Hi ha vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats dels serveis, per la qual cosa la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció i provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup C (subgrup C1) de l'escala de suport administratiu, i del grup C (subgrup C2) de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, per a llocs de coordinadors/es de serveis i de conserge, d'administració general, per proveir els llocs de treball vacants que es relacionen en l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents:





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. S'hi poden presentar els funcionaris o funcionàries de carrera del grup C (subgrup C1) i grup C (subgrup C2), d'administració general, de les següents escales: escala de suport administratiu i escala auxiliar bàsica de suport administratiu d'aquesta Universitat, que presten serveis en la Universitat de València i hagen estat un any o més en una destinació definitiva, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

1.2. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, els funcionaris o funcionàries de carrera del grup C (subgrup C1) i grup C (subgrup C2), d'administració general, de l'escala de suport administratiu i de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, d'aquesta Universitat, als quals els siga d'aplicació l'article 101, apart. 3r de la Llei 10/2010 d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta Universitat.

1.3. Per interpretació de la disposició transitòria segona del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, es podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de l'escala de suport administratiu i de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu d'aquesta Universitat, que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.





Segona. Vacants

Es convoquen a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud utilitzant el model que figura a l'annex II i l'ordre de prioritats segon el model que figura en l'annex III, els quals es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça: http//www.uv.es/pas.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats, grau personal consolidat i coneixements de valencià) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.

3.3. Si els coneixements de valencià que es posseeixen són distints als que consten en aquest Servei (PAS), els quals han estat constatats pel Servei de Política Lingüística, hauran d'aportar-los.

3.4. Els cursos que han estat impartits pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris (formació continua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.5. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que dispose aquesta Universitat, haurà de sol·licitar-ho expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba, i estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació hauran de presentar-se en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es pot fer al Registre General de la Universitat (avinguda de Blasco Ibàñez, núm. 13, 46010 de València), per mitjà de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

4.2. S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, i modificat per l'acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. Es realitzarà una entrevista, en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La Comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta Universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS) que té l'adreça següent: http://www.uv.es/pas.

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició haurà d'ajustar-se al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendiran en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015 pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València, de 29 d'octubre de 2013 (ACGUV 210/2013), pel qual s'aprova el II Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la Comissió avaluadora es faran públics al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans (PAS), avinguda Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València, i en la pàgina web d'aquest Servei, l'adreça de la qual es http://www.uv.es/pas.



Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas hauria de comunicar-se per escrit a la Gerència.



Huitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública en el tauler d'anuncis i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. Les dades subministrades per les persones interessades quedaran incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la Base de Dades de Personal, de conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

10.2. El fitxer quedarà sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG a l'avinguda Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València.



10.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

10.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel que s'aprova el reglament de desenvolupament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, adoptant-se les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

10.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, a l'avinguda Blasco Ibáñez, núm. 13, 46010 València.



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà a la seua publicació davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 28 de desembre de 2017.– El rector, p. d. (DOGV 27.01.2017), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.





ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS

Primer cognom:



Segon cognom: Nom:



DNI:



Grup a què pertanyeu:

Data de naixement:

Adreça:



Localitat/Província: Telèfon:







DADES PROFESSIONALS

Destinació:



Tel. oficial:



Denominació del lloc de treball:



Classificació:



Adreça electrònica:







DEMANE: l'admissió en el concurs de mèrits per a cobrir llocs del grup C (subgrup C1) de l'escala de suport administratiu i del grup C (subgrup C2) de l'escala auxiliar bàsica de suport administratiu, d'administració general, que s'indiquen a l'annex I, acompanyant l'annex III, Ordre de prioritats.



Signatura



València, … d … de 2018



El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que pogueren derivar-se de les inexactituds que hi consten.





RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web