Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 12 de gener de 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de categoria/escala analista especialitat sistemes-xarxes, per a la prestació de serveis a la Universitat Politècnica de València, amb caràcter de funcionari o funcionària interins o nomenament provisional per millora d'ocupació. Codi 2020/P/FI/ACON/11.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9007 de 28.01.2021
Número identificador:  2021/406
Referència Base de Dades:  000797/2021
 



RESOLUCIÓ de 12 de gener de 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de categoria/escala analista especialitat sistemes-xarxes, per a la prestació de serveis a la Universitat Politècnica de València, amb caràcter de funcionari o funcionària interins o nomenament provisional per millora d'ocupació. Codi 2020/P/FI/ACON/11. [2021/406]



Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



Sent necessari procedir a la constitució d'una borsa de treball, de caràcter urgent, per al nomenament de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació de categoria/escala analista especialitat sistemes-xarxes que prestarà serveis a la Universitat Politècnica de València, aquest Rectorat obre un procés de selecció d'acord amb les bases següents.



Primera. Requisits generals de les persones aspirants

a) Tenir la nacionalitat espanyola, o ser nacional dels estats membres de la Unió Europea, o bé cònjuge d'espanyol/a o de nacional d'altres estats membres de la Unió Europea, qualsevol que siga la seua nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguen separats de dret, o descendent seu o del seu cònjuge, sempre que els cònjuges no estiguen separats de dret, i sempre que els descendents siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.

Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

b) Tenir complits setze anys i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol que consta en l'annex I o complir les condicions per a obtenir-lo en la data que acabe el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que acredite l'homologació o equivalència, o de la credencial de reconeixement de qualificació professional.



d) Estar en possessió dels requisits o especialitats que, si escau, s'especifiquen en l'annex I de la convocatòria.

e) No patir cap malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'acompliment de les funcions corresponents.

f) No haver sigut separat, o haver-se revocat, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari, el seu nomenament com a personal funcionari interí, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, l'agrupació professional o l'escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat –per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent– per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. En el cas de persones que són nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades, o en situació equivalent, ni haver patit sanció disciplinària o equivalent que impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes, al seu propi Estat.



Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de tenir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per a ser admeses i, si s'escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants han de signar la declaració responsable que figura en la instància conforme al model oficial, en la qual manifesten que compleixen tots els requisits exigits, compliment referit sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que han d'acreditar posteriorment si resulten seleccionades.



2.2. Les sol·licituds s'han d'emplenar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (PAS)» disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, en l'adreça web següent: https://sede.upv.es. Per a l'accés a aquest formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, d'acord amb el que s'estableix en l'article 14 del Decret 3/2017, i per tant cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex III de la present convocatòria.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud, heu de portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-vos en la seu electrònica.

b) Accedir al formulari electrònic de sol·licitud i emplenar-lo.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, en funció de la vostra situació personal), bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari.)

d) Registrar la sol·licitud electrònicament.

No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.

Excepcionalitat tècnica

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'administració no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.



Per a completar amb èxit el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal portar a terme els passos següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc, disponible en l'adreça web següent: (http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/U0837637.doc)

b) Emplenar aquest model i incloure-hi una signatura manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, en funció de la vostra situació personal), mitjançant un rebut bancari.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i el rebut bancari validat a través de certificació mecànica per entitat bancària en qualsevol de les oficines de registre que figuren en l'annex II d'aquesta convocatòria.



No s'admetran i, en conseqüència, restaran excloses del procés selectiu les persones que, sense que es produïren circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat la seua sol·licitud presencialment mitjançant el procés descrit adés.

2.3. Cada instància té assignat un número identificador de referència, que és diferent per a cada una. Aquest número es podrà usar per a oferir serveis addicionals de consulta d'informació personal en processos posteriors derivats de la presentació de la vostra sol·licitud.



A les dependències de l'oficina del Registre General a València i a les oficines dels registres dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València es posarà a la disposició de les persones interessades que ho requerisquen els recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web i poder tramitar així la seua instància.

2.4. Una vegada finalitzat el termini esmentat en la base 2.1, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis) i en el microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça dels quals és http://www.upv.es/entidades/SRH/(Selecció i Provisió), una relació provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció, i el nomenament dels membres que componen el tribunal de selecció. Es concedirà un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, per a esmenar-hi errades.



Conclòs el termini indicat anteriorment, s'exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis) i en el microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça dels quals és http://www.upv.es/entidades/SRH/(Selecció i Provisió), la relació definitiva de persones admeses i excloses, i es convocarà les persones aspirants incloses a la realització, si escau, de la prova teoricopràctica.



Les publicacions que es prendran com a referència a l'efecte del còmput de terminis seran les que s'efectuen en el microweb del Servei de Recursos Humans.

2.5. La taxa per a l'admissió a aquestes proves és de quinze euros.

El pagament d'aquesta taxa es pot fer en efectiu o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies de l'adreça d'internet citada en el punt 2.2.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'esmentada aplicació.

2.6. La falta d'abonament de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determina l'exclusió de la persona aspirant, llevat que s'hi done alguna de les circumstàncies d'exempció següents i això es faça constar en la sol·licitud de participació:

2.6.1. Els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. En aquesta cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, Família nombrosa especial de la sol·licitud.

2.6.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

2.6.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, Diversitat funcional de la sol·licitud.

2.6.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social, i aquesta situació l'acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

2.7. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior han de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius d'aquesta exempció, dins del termini de presentació de documents, de conformitat amb la base 5.1 d'aquesta convocatòria. En el cas que no ho presenten dins d'aquest termini, no podran formalitzar un contracte de durada determinada, ni ser nomenades personal funcionari interí, ni cap nomenament provisional per millora d'ocupació a la Universitat Politècnica de València, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

2.8. La presentació i pagament a les oficines a què es fa referència no substitueix en cap cas el tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaients, de la sol·licitud.

2.9. Tan sols procedirà la devolució de taxes quan aquestes s'hagen ingressat abans de la realització de les proves selectives i aquestes, per causa imputable a l'administració, no s'hagen realitzat.



Tercera. Procés de selecció

3.1. Persones aspirants amb diversitat funcional

El tribunal de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en aquestes proves.

Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables al tribunal de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, es pot recaptar el corresponent dictamen del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València. En aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.

3.2. Primera fase. Prova teòrica.

Les persones aspirants es convoquen, per a cada exercici, en crida única. Les persones membres del tribunal de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a la sala on es realitze l'exercici d'aquelles persones que hi compareguen una vegada conclosa la crida dels aspirants convocats.

Cas de realitzar-se l'exercici en diverses sessions, l'ordre d'intervenció de les persones aspirants començarà per la lletra F, i seguirà l'ordre alfabètic de cognoms segons la Resolució de 21 de gener de 2019, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8473, 28 de gener de 2019).



Les persones aspirants han d'acreditar la personalitat mitjançant la presentació del document nacional d'identitat, del passaport o del permís de conduir, sense que, amb aquest efecte, siguen vàlides les fotocòpies compulsades o acarades dels esmentats documents; així com de l'exemplar per a la persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

Les persones aspirants han d'aportar el material necessari per a la realització de les proves: llapis de grafit HB del número 2, bolígraf blau, goma d'esborrar i maquineta de fer punta.

3.2.1. La primera fase del procés de selecció consisteix en la realització d'una: prova teòrica, d'acord amb els coneixements i les funcions generals especificades en l'annex I.

3.2.2. Prova teòrica. Es configurarà en forma de qüestionari tipus test amb quatre respostes alternatives, en què només una serà la correcta. Cada pregunta que es responga erròniament tindrà una penalització d'un terç sobre les correctes, i les respostes en blanc no puntuen.

La fórmula de correcció per a la prova teòrica de tipus test és la següent:

La valoració d'aquesta primera fase és de 0 a 60 punts, i cal obtenir-hi un mínim de 30 punts per a superar-la i passar a la fase de concurs de mèrits.

Els criteris de qualificació són determinats pel tribunal de selecció, i es comuniquen a les persones aspirants amb l'antelació suficient.



3.3. Documentació que cal presentar.

Amb el resultat de l'exercici de la primera fase, el tribunal de selecció exposa al públic en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València. sede.upv.es (apartat Anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i Provisió), la relació d'aspirants que, per haver superat tots els exercicis, han de passar a la fase de concurs, i els cita perquè en el termini de cinc dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions definitives, presenten fotocòpia acarada de: la titulació, i la documentació acreditativa dels mèrits i l'experiència, al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, 46071 de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

La publicació d'aquestes llistes en la microweb del Servei de Recursos Humans serà la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis; aquesta exposició, en la data en què s'inicie, bastarà com a notificació amb caràcter general.

3.4. Segona fase. Concurs de mèrits.

Consistirà en la valoració dels mèrits de les persones aspirants que han superat la primera fase i s'efectuarà d'acord amb el barem que s'estableix a continuació. Només es valoren aquells mèrits la data d'obtenció dels quals no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies que figura en la base 2.1. d'aquesta convocatòria.

Barem

1) Experiència professional:

Es valora fins a un màxim de 4 anys i 6 punts l'experiència professional en llocs de treball corresponents a la mateixa categoria o similars, d'acord amb les funcions exercides i el grup en la present convocatòria. Es prorrategen proporcionalment els mesos complets i no es consideren els períodes inferiors a un mes, d'acord amb l'escala següent:





Experiència laboral en: Puntuació per mes complet treballat Puntuació per any complet treballat

1. Universitats públiques valencianes 0,12500 1,500

2. Sector públic 0,06250 0,750

3. Empresa privada 0,03125 0,375





1. Per serveis prestats com a personal contractat laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de les universitats públiques valencianes.

2. Per serveis prestats com a personal contractat laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de l'administració pública.

3. Per serveis prestats com a personal contractat laboral en el sector privat, en treballs per compte d'altri, autònoms i professionals.

L'experiència professional s'ha d'acreditar d'acord amb els criteris següents:

– Els treballs per a administracions públiques s'han d'acreditar sempre mitjançant certificació oficial de l'òrgan competent.

– La resta treballs per compte d'altri, mitjançant contracte de treball en el qual s'especifique la categoria convocada i la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el període que s'al·legue en el grup de cotització corresponent a la categoria, grup i subgrup de les places especificades en aquesta convocatòria.



– Per a la resta de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE on s'acrediten l'epígraf o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, i certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan siga procedent i en substitució d'aquests documents s'ha d'aportar certificació oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent.

2) Cursos de formació i perfeccionament:

Es valoren fins a un màxim de 3 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.



La valoració s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75





Només es valoren aquests cursos si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar aquest aspecte.

Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

3) Titulacions acadèmiques:

Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a les especificades en l'annex I, amb 0,50 punts.

4) Coneixements de valencià:

Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:



Per a llocs dels subgrups A1 i A2 Puntuació

Certificat de nivell B1 (Elemental) 0,50 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 0,75 punts.

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,00 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts



Per a llocs dels subgrups C1 i C2 Puntuació

Certificat de nivell A2 (Bàsic) 0,50 punts

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts.

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts.

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament es consideraran els superiors a aquest.

En termes generals, el quadre d'equivalències d'aquests certificats està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/751636normalv.html. Per a obtenir informació més detallada sobre aquest tema es pot accedir al següent enllaç: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2019.pdf

5) Altres mèrits:

Aquest apartat es valora fins a un màxim d'1,50 punts.

a) Coneixement d'idiomes de la Unió Europea: Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en llengües estrangeres els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, informació a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent:



https://cdl.upv.es/el-centro/normativa



Per a llocs dels subgrups A1, A2, C1 i C2 d'administració general i administració especial:

Haver obtingut el certificat de competència lingüística A2 0,375 punts.

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B1 0,75 punts.

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B2 1,50 punts





Per a la valoració dels idiomes comunitaris, en cap cas no es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxiller elemental, graduat escolar, formació professional, batxiller superior i estudis universitaris de qualsevol nivell.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent: https://www.acles.es/216-tablas-de-certificados-reconocidos-por-acles

Tots els certificats susceptibles d'equivalència els ha de tramitar la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En els supòsits en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement d'algun dels idiomes dels països de la Unió Europea, només es consideraran els superiors a aquest.



b) Altres mèrits valorables per als llocs pertanyents al grup A, subgrups A1 i A2, d'administració especial:



Només per a llocs dels subgrups A1 i A2 d'administració especial

Impartició de cursos (per cada 10 crèdits). 0,50 punts

Ponències presentades i aprovades en congressos sobre matèries relacionades amb les funcions del lloc 1,25 punts per ponència

Beques, únicament es valoraran les beques una vegada obtinguda la titulació acadèmica corresponent, i sempre que estiguen relacionades amb matèries del lloc de treball oferit. 1,25 punts per any complet

Publicacions en SCI. 0,25 per citació





Així mateix, i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoren una sola vegada. No són susceptibles de valoració les successives edicions d'un mateix curs o d'un curs amb el mateix contingut; en aquest cas es valora el curs impartit de major durada.

6) Entrevista personal:

L'entrevista personal serveix per contrastar els mèrits al·legats en la sol·licitud per la persona interessada. Aquesta entrevista es valora fins a un màxim d'1 punt.

La realització de l'entrevista és obligatòria i la no compareixença de l'aspirant dona lloc a la seua exclusió del procés de selecció.



La celebració de l'entrevista podrà realitzar-se de manera presencial o a través de mitjans de videoconferència que permeten garantir la identitat i les intervencions de les persones aspirants. A aquest efecte, el tribunal de selecció adoptarà les mesures necessàries per a garantir la publicitat, identitat i intervencions de les persones aspirants.

En cas de realitzar-se per mitjans telemàtics, el tribunal mitjançant el corresponent acord que s'haurà de publicar en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València: sede.upv.es (apartat anuncis) i en el microweb del Servei de Recursos Humans, la direcció dels quals és: http://www.upv.es/entidades/srh/; notificarà a les persones interessades, amb antelació suficient, els mitjans telemàtics mitjançant els quals es durà a terme, sent amb caràcter general a través de la plataforma de videoconferències Microsoft TEAMS havent-se assegurat prèviament de manera fefaent que tots les persones interessades disposen dels mitjans tècnics suficients per a permetre la seua participació.

Així mateix, en tractar-se d'un acte de caràcter públic, s'ha de garantir que totes les persones aspirants convocades tinguen accés a connectar-se telemàticament a l'entrevista que realitze la resta del personal aspirant.

L'entrevista serà gravada i s'haurà d'informar la persona aspirant que l'acte serà gravat havent-se de garantir el respecte de les exigències establides en el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril, la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i garantia dels drets digitals i altra normativa que resulte d'aplicació. Aquests participants i assistents es comprometen a no fer ús de les dades per a una finalitat diferent que la que motiva el desenvolupament del present acte, a no comunicar-los a tercers sense consentiment dels interessats, així com a complir amb les mesures de seguretat i altres obligacions derivades de la legislació de protecció de dades de caràcter personal.

En el cas de realitzar-se de manera presencial, s'hauran de complir les mesures preventives acordades pel Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral d'aquesta universitat en el marc de les disposicions de les autoritats sanitàries i en la mesura en què les restriccions de mobilitat dictades pel Govern no impedisquen la concurrència de cap persona aspirant.

En el cas que les persones aspirants pertanguen a diferents províncies s'haurà de tenir en compte la fase en què es troben cadascuna d'elles amb la finalitat de garantir l'accés a la mateixa de totes les persones aspirants convocades a la seua realització.

3.5. Una vegada acabada la valoració del concurs de mèrits, el tribunal de selecció exposa en la seu electrònica de la Universitat Politècnica, sede.upv.es (apartat Anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la quala és: http://www.upv.es/entidades/SRH/(Selecció i provisió), la llista provisional de valoracions del concurs de mèrits, i concedeix un termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents amb relació a la baremació.

3.6. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes pel tribunal de selecció i d'acord amb la puntuació total obtinguda, que s'obté sumant la puntuació aconseguida en cadascuna de les dues fases, el tribunal de selecció conforma una relació dels aspirants seleccionats per ordre de puntuació, sent aquest l'ordre de la proposta de nomenament quan pertoque.

3.7. En cas d'empat, aquest es dirimeix considerant en primer lloc la major puntuació obtinguda pels aspirants en la prova teoricopràctica i, en segon lloc, la major puntuació obtinguda en la fase de concurs. En cas de persistir l'empat, aquest es resol mitjançant sorteig públic entre les persones aspirants empatades, que es convocaran amb aquesta finalitat.



Quarta. Constitució de la borsa de treball

4.1. Amb els aspirants que han superat el procés de selecció es conforma una borsa de treball, mitjançant Resolució que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, a la qual s'acudirà per formalitzar contractes de durada determinada, nomenaments com a personal funcionari interí o nomenaments provisionals per millora d'ocupació; se'ls crida segons l'ordre de puntuació.

4.2. L'acompliment d'aquest lloc de treball queda sotmès a la legislació en matèria d'incompatibilitats.

Cinquena. Presentació de documents

5.1. Les persones aspirants cridades per formalitzar contracte de durada determinada, un nomenament com a personal funcionari interí o un nomenament provisional per millora d'ocupació, han d'acreditar davant el Servei de Recursos Humans la documentació següent:



a) Fotocòpia compulsada o acarada del document nacional d'identitat, o del document que acredite la seua nacionalitat o del passaport en el cas de nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, i, si s'escau, els documents que acrediten el seu vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec de persona nacional d'un altre estat amb la qual tinga aquest vincle. Així mateix, ha de presentar declaració firmada o promesa d'aquest/aquesta com que no es troba separat/separada de dret del/de la cònjuge i, si s'escau, del fet que l'aspirant viu a compte seu o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada o acarada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas que aquests figuren en aquesta convocatòria.

d) Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, a més, han de fer la declaració de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública.

e) Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions de la categoria o escala oferida. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzaran a través del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic pertinent.

f) Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar fotocòpia compulsada o acarada del certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

g) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció del pagament de taxes, de conformitat amb la sol·licitud de la persona interessada.

5.2. Les persones aspirants integrants de la borsa d'ocupació, excepte casos de força major, que no presentaren al seu moment la documentació acreditativa o que d'aquesta es deduïra que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran formalitzar contracte de durada determinada ni ser nomenades com a personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació, d'acord amb l'establit en el punt anterior, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

5.3. Les persones que tingueren la condició de funcionaris públics o de personal laboral al servei de la Universitat Politècnica de València estaran exemptes de justificar les condicions i els requisits que ja tingueren anteriorment acreditats davant d'aquesta. En tot cas, han de presentar obligatòriament la documentació prevista en l'apartat e i, si escau, la de l'apartat f i g).

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.





Sisena. Tribunal de selecció

6.1. La composició genèrica del tribunal és la següent:

– Presidència, designada pel rector de la Universitat Politècnica de València entre personal funcionari de carrera.

– Quatre vocals, designats pel rector de la Universitat Politècnica de València entre personal funcionari de carrera.

– Secretaria, designada pel rector entre personal funcionari de carrera de la Universitat Politècnica de València, que hi actua amb veu però sense vot.

D'acord amb l'article 60.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic, la pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual; no s'hi pot pertànyer en representació o per compte de ningú.



6.2. En el nomenament del tribunal de selecció hi han de figurar tant els membres titulars com els suplents.

Els membres del tribunal de selecció han d'abstenir-se i poden ser recusats per les persones interessades quan els primers es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.3. Per a anuncis i citacions, el tribunal de selecció tindrà la seu a l'edifici del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, València.

6.4. El tribunal tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració, i consegüentment estarà sotmès a les normes contingudes en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

En virtut d'aquesta llei podrà constituir-se, convocar i celebrar les seues sessions, adoptar acords i remetre les actes de les seues reunions, tant de manera presencial com a distància. Si el tribunal optarà per aquesta opció d'actuacions no presencials, utilitzarà els mitjans electrònics, amb respecte al que s'estableix en els articles 17 i 18 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

En el cas que les sessions i actuacions del tribunal es duga a terme per mitjans electrònics, s'haurà de publicar en la seu electrònica de la Universitat Politècnica València: sede.upv.es (apartat anuncis) i en el microweb del Servei de Recursos Humans, la direcció dels quals és: http://www.upv.es/entidades/SRH/; el corresponent acord per a general coneixement de totes les persones aspirants.



Setena. Informació respecte de les dades recollides

7.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que el responsable del tractament de les dades tractades per a aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.



7.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball de la present convocatòria.

7.3. No es preveuen cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

7.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport) i, si cal, documentació acreditativa de la seua sol·licitud davant: delegat de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València. Secretaria General. Universitat Politècnica de València. CIF Q4618002B Camí de Vera, s/n. 46022 València.

7.5. En cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

7.6. Les dades es conserven en virtut de la legislació aplicable al present tractament.



Vuitena. Recursos

8.1. Contra la present convocatòria i les bases corresponents, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



8.2. Contra els actes del tribunal de selecció, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació o publicació, de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector, com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 12 de gener de 2021. El rector, p. d. (01.06.2017), la directora de l'Àrea de Recursos Humans: M. José Iza Martínez.







ANNEX I

Característiques i requisits del lloc de treball oferit



Codi de la convocatòria: 2020/P/FI/ACON11

Denominació del lloc de treball: Analista

Especialitat: Sistemes-xarxes

Titulació: Llicenciatura, títol d'enginyeria, d'arquitectura, grau o titulació equivalent.

Subgrup: A1

Nivell de complement de destinació: 25

Complement específic. E042

Retribució anual bruta: 43.779,26 €

Jornada laboral: dedicació completa





(*)

Funcions generals:

Sota la dependència de la direcció corresponent, d'acord amb el nivell de responsabilitat i la dificultat tècnica del lloc, i atenent-ne la classificació, han de realitzar les següents funcions generals:



– Coordinació i supervisió del treball del personal de categoria inferior assignat a la unitat.

– Anàlisi, desenvolupament i implantació de projectes informàtics assignats pel cap de projecte o servei.

– Col·laboració en l'elaboració, la implantació i el seguiment de sistemes de qualitat dins de l'àrea.

– Participar en l'elaboració de metodologies i normatives de treball en l'àrea assignada.

– Atenció a l'usuari dels serveis oferits per la seua unitat i suport especialitzat en l'ús de sistemes i xarxes corporatius.

– Realització de propostes de millora i innovació tecnològica en l'àrea assignada.

– Anàlisi, estudi i direcció de la instal·lació, configuració, control, gestió, migració i manteniment de recursos informàtics i de comunicacions de la Universitat Politècnica de València.

– Anàlisi de rendiment en sistemes informàtics i de comunicació.



– Anàlisi de seguretat en sistemes informàtics i de comunicació manteniment de la seguretat informàtica i de comunicacions: anàlisi d'incidències; participació en els plans d'implantació; gestió i vigilància del compliment de la normativa vigent.

– Elaboració d'estàndards informàtics i de comunicacions de la Universitat.

– Configuració, disseny i implantació de mecanismes de còpies de seguretat per a tots els sistemes i de reencaminament de les comunicacions.

– Documentació de procediments i serveis.

– Participació en la planificació de tècniques de suport i formació d'usuaris.

– Coordinació del personal informàtic en el seu àmbit de responsabilitat.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut elaborades pels òrgans tècnics competents

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

– Tenir iniciativa per a la creació de millora i innovació en la unitat, i implicar-se activament en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– Suport a la preparació de la documentació requerida per a la realització de les tasques anteriors.

– I totes les funcions inherents al lloc de treball d'acord amb la categoria professional.

Temari:

Bloc general:

1. Els estatuts de la Universitat Politècnica de València: règim jurídic (títol preliminar: capítols I i II). Estructura de la Universitat (títol primer). Govern de la Universitat (títol segon).

2. Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica. Reial decret 3/2010 (8 de gener) i Reial decret 951/2015 (4 de novembre). Política de Seguretat de la Informació de la UPV (BOUPV 125). Reglament d'ús dels serveis i recursos informàtics de la UUPV (BOUPV 5).

Bloc específic:

3. Cablejat de xarxa. Tipus i paràmetres significatius. Normes UNE-EN 50173.

4. Protocols estàndards IEEE 802. Família de protocols basats en Ethernet. Commutació avançada. Qualitat de servei.

5. Xarxes sense fils. Sistemes basats en IEEE 802.11. Wi-Fi. WiMax. Seguretat. Protocols 802.1x. Normativa reguladora.

6. Seguretat en xarxes. Control d'accessos. Intrusions. Tallafocs. Xarxes privades virtuals.

7. La família de protocols TCP/IP. Arquitectura. Capes. Interfícies. Sistemes d'adreçament. Servei de noms. Mètodes de configuració. Encaminament. Versions 4 i 6.

8. Principals protocols TCP/IP: ARP, ICMP, UDP, TCP, DNS, TELNET, FTP, HTTP, SMTP, DHCP, SSH.

9. Sistemes operatius MS-Windows. Instal·lació i administració. Protecció del sistema. Sistemes de validació. Sistemes d'emmagatzematge. Tolerància a fallades. Recuperació del sistema. Entorn de preinstal·lació. Desplegament i automatització d'instal·lacions personalitzades. Localització i resolució de problemes.

10. Directori actiu de Windows. Administració. Estructura lògica i física, esquema, replicació. Integració amb DNS. Administració de dominis. Gestió d'usuaris i grups. Administració automatitzada.



11. El sistema operatiu UNIX. Característiques. Estructura del sistema de fitxers. Dispositius. Processos. Usuaris. Autenticació. Control d'accés.

12. La Shell d'UNIX. Botons d'ordre. Programació de scripts.

13. Administració i gestió de l'emmagatzematge: disc local, SAN, NAS (NFS, SMB) i DAS. Famílies SCSI i SATA. RAID. Gestió de volums. Gestió de llibreries i mitjans magnètics.

14. Instal·lació, configuració i administració de bases de dades Oracle 11g, PostgreSQL i MySQL. Base de dades Microsoft SQL Server. Desenvolupament de components d'accés a bases de dades. Eines de codi obert per a gestionar-les.

15. Servidor d'aplicacions Apatxe Tomcat. Característiques. Instal·lació, configuració, administració i optimització de la JVM. Connectivitat amb bases de dades. Desplegament d'aplicacions. Seguretat.

16. Servidors web Apache i MS-IIS. Característiques. Instal·lació, configuració, administració i optimització. Mòduls. Seguretat.

17. Virtualització del lloc de treball, aplicacions i escriptoris. Terminal Services en Windows Server. Models Cloud i On-Premises.

18. Virtualització i consolidació de servidors i recursos: VMware, Xen. kVM, Docker. Models Cloud. IaaS, PaaS, SaaS.

19. Llenguatges per a scripting. Llenguatges Javascript, PHP, C i JAVA/JSP per a la integració de sistemes i desenvolupament d'aplicacions web. Llenguatges de marca o etiqueta. Característiques i funcionalitats.

20. Criptografia. Accés segur als serveis. PKI. Eines: openssl, certreq/certutil.

21. Sistemes de vídeo i àudio. Fonts de senyal. Normalització. Enregistrament de senyals. Mecanismes de codificació. Mitjans de transmissió. Aplicacions. Televisió sobre IP.

22. Sistemes de videoconferència i reproducció en temps real. Sistemes de multiconferència. Estàndards de videoconferència i multiconferència. Aplicacions.

Enllaços d'interès

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/676956normalv.html







ANNEX II

Oficines de registre de la Universitat Politècnica de València



Registre General de la Universitat Politècnica de València

Universitat Politècnica de València

Edifici 3F

Camí de Vera, s/n

46022 València (Valencia)

Tel. (+34) 96 387 74 05

http://www.upv.es/entidades/SPET/infoweb/ag/info/1003451normalc.html



Registre del campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior de Gandia

Edifici F

C/ Paranimf, 1

46730 Grau de Gandia (Valencia)

Tel. (+34) 96 284 93 02

http://www.upv.es/contenidos/CGANDIA/administracion/939537normalc.html



Registre del campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior d'Alcoi

Plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n

03801 Alcoi (Alacant)

Tel. (+34) 96 652 85 10

http://www.epsa.upv.es/alumnado.php







ANNEX III

Sistemes d'identificació i signatura



Per a emplenar la vostra sol·licitud us heu d'identificar electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=es_ES#/tramita/19/186

A continuació, es detallen les característiques principals de cadascun d'aquests sistemes:

Cl@ve-Identificación (sistema recomanat):

És la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i l'autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta a la possibilitat que en facen ús totes les administracions públiques.

Proporciona diversos sistemes d'identificació electrònica, entre els quals hi ha els següents: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers emesos per autoritats de certificació d'altres països a l'entorn de la UE).



A causa de la millor usabilitat que presenta, es recomana com a preferent l'ús del sistema de clau permanent promogut per la GISS. Aquest sistema s'orienta a accessos habituals a diversos organismes. Per a usar-lo, sols cal haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a fer-ho us heu de registrar en el sistema bé de forma presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació, ací: www.clave.gob.es



Certificats electrònics:

Certificats electrònics per a persona física emesos per diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que els emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si ja sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació, ací: https://www.accv.es/ciudadanos/

DNI electrònic (DNIe):

Tal com recull la declaració de pràctiques de certificació del DNI, els certificats electrònics poden usar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (‘digital signature') assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qui siga.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (‘non-repudiation'), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, i d'aquesta manera pot demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació, ací: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/



Compte d'usuari d'UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en una clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionada a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació, ací: https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalc.html

Mapa web