RESOLUCIÓ de 8 de gener de 2021, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses per a les proves selectives d'accés al cos especialistes en delineació de l'Administració de la Generalitat, C1-05, sector administració especial, convocatòria 140/18, torn lliure general, pel sistema de concurs oposició, corresponents a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 9008 de 29.01.2021 | |
Número identificador: | 2021/181 | |
Referència Base de Dades: | 000845/2021 | |
-
Anàlisi jurídica
Texto Texto Texto2 Data d'entrada en vigor: 30.01.2021 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, personal de la Generalitat, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional
RESOLUCIÓ de 8 de gener de 2021, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses per a les proves selectives d'accés al cos especialistes en delineació de l'Administració de la Generalitat, C1-05, sector administració especial, convocatòria 140/18, torn lliure general, pel sistema de concurs oposició, corresponents a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2021/181]
D'acord amb el que estableixen l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 127/2020, de 24 de novembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria esmentada anteriorment (DOGV 8965, 02.12.2020), resolc:
Únic
Publicar la llista provisional de persones admeses, que s'assenyalen en l'annex de la present resolució.
Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar errades o per a presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Al tràmit esmentat anteriorment es podrà accedir a través de l'enllaç https://bit.ly/al-legacionsDGFP o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, disponible en https://bit.ly/oposicionsDGFP, i caldrà emplenar el corresponent formulari i, si és procedent, annexar-hi els documents pertinents. No serà vàlida cap altra forma de presentació.
València, 8 de gener de 2021. El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.