Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ del lletrat major-secretari general de les Corts Valencianes sobre el procés abreujat de caràcter públic obert al personal funcionari de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal dels llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions, adscrits al Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9009 de 01.02.2021
Número identificador:  2021/839
Referència Base de Dades:  000888/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Corts Valencianes
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ del lletrat major-secretari general de les Corts Valencianes sobre el procés abreujat de caràcter públic obert al personal funcionari de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal dels llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions, adscrits al Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions. [2021/839]



En execució de l'Acord de la Mesa número 1.176/X, de 30 de desembre de 2020, i a l'efecte d'atendre la petició subscrita conjuntament per la lletrada-directora del Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions i pel cap del Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions per a la provisió temporal dels llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions, adscrits al Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de les Corts Valencianes i corresponents al subgrup A2, cal que el lletrat major-secretari general convoque un procediment abreujat de caràcter públic obert al personal funcionari de carrera al servei de les administracions públiques que consistisca exclusivament en la realització d'una prova relacionada amb les funcions d'aquests llocs de treball, d'acord amb el que hi ha disposat en l'article 5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts Valencianes, de 2 de desembre de 2014 (BOCV número 293, de 5 de desembre de 2014).



En l'acord citat també hi ha disposat que en la tramitació del procediment es mantindran i conservaran els tràmits duts a terme en el procediment per a la provisió temporal dels llocs esmentats, convocat per Resolució del lletrat major-secretari general de 10 de gener de 2020 (BOCV número 54, de 17 de gener de 2020), quan no hagen variat els supòsits de fet que els van servir de base, ni se n'exigisca el compliment ex novo, per tractar-se d'una nova convocatòria.

Per això, emés l'informe jurídic per l'Assessoria Jurídica i obtingut l'informe favorable de fiscalització de la Intervenció de les Corts Valencianes, a la vista de la competència fixada en articles 87 i 88 de l'Estatut del personal de les Corts Valencianes (text consolidat publicat en el BOCV número 320, de 15 de novembre de 2018) i en l'exercici de la delegació conferida per l'Acord de la Mesa de les Corts Valencianes número 3.173/IX, de 12 de febrer de 2019, sobre la delegació en el lletrat major-secretari general de la competència per a dictar les resolucions que a la Mesa de les Corts Valencianes li corresponga adoptar en els afers i els expedients en matèria de personal (BOCV número 344, de 15 de febrer de 2019), de conformitat amb l'article 5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts Valencianes (BOCV número 293, de 5 de desembre de 2014), resolc



Primer

Aprovar les bases de la convocatòria, que s'adjunten a aquesta resolució, i convocar, amb subjecció a les bases esmentades, un procés abreujat de caràcter públic obert al personal funcionari de carrera al servei de les administracions públiques que reunisquen els requisits exigits per a la provisió temporal dels llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions, adscrits al Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de les Corts Valencianes, mentre no desapareguen les circumstàncies que en motiven el nomenament, es proveïsca amb caràcter definitiu mitjançant el procediment corresponent per funcionari o funcionària o s'amortitze el lloc de treball.



Segon

Comunicar aquesta resolució, perquè en prenguen coneixement i als efectes oportuns, al Consell de Personal, al cap del Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, a la lletrada-directora del Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, i a la cap del Departament de Recursos Humans.



Tercer

Publicar aquesta resolució i les bases annexes en la pàgina web de les Corts Valencianes, en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Aquesta resolució es pot recórrer davant la Mesa de les Corts Valencianes en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació oficial, de conformitat amb el que hi ha disposat en l'article 54 de l'Estatut del personal de les Corts Valencianes (text consolidat publicat en el BOCV número 320, de 15 de novembre de 2018).



Palau de les Corts Valencianes, València, 21 de gener de 2021



El lletrat major-secretari general, Francisco J. Visiedo Mazón





BASES DE LA CONVOCATÒRIA D'UN PROCÉS ABREUJAT DE CARÀCTER PÚBLIC OBERT Al PERSONAL FUNCIONARI DE CARRERA AL SERVEI DE LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES PER A LA PROVISIÓ TEMPORAL DELS LLOCS DE TREBALL NÚMEROS 3508 I 3509, TÈCNIC MITJÀ O TÈCNICA MITJANA D'APLICACIONS, ADSCRITS AL SERVEI DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LES COMUNICACIONS



Primera. Objecte

És objecte d'aquesta convocatòria la selecció, entre el personal funcionari de carrera al servei de les administracions públiques que reunisquen els requisits exigits per als llocs de treball convocats, de dos persones aspirants per a cobrir mitjançant nomenament temporal els llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions, adscrits al Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, pertanyents al subgrup A2, amb nivell 21 de complement de destinació, complement específic CV-19 i CEDP A2-21-CV19.



El cessament de les persones seleccionades es produirà quan desapareguen les circumstàncies que en motiven el nomenament, es proveïsca amb caràcter definitiu mitjançant el procediment corresponent per funcionari o funcionària o s'amortitze el lloc de treball corresponent.



Les funcions d'aquests llocs de treball, segons figuren en l'Acord de la Mesa de les Corts Valencianes 3.172/IX, de 12 de febrer de 2019 (BOCV número 345, de 20.02.2019), són les següents:

– La realització de les tasques de programació que se li assignen. La instal·lació i la posada a punt dels programes que realitze. El suport a l'usuari durant la fase d'arrencada. La documentació de les aplicacions acabades i la formació d'usuaris. El manteniment de les aplicacions en servei i de les condicions de les dades i la confidencialitat d'aquestes.

– La realització de les aplicacions que se li assignen, el disseny dels processos, la direcció i la coordinació del personal de suport que eventualment se li assigne i la realització de les tasques de programació necessàries. L'elaboració dels procediments que garantisquen la integritat de les dades de les aplicacions i la confidencialitat de la informació. L'anàlisi i el rendiment de les aplicacions en servei i la proposta de mesures per a l'optimització d'aquestes. L'estudi de l'impacte de les instal·lacions de noves versions de programari bàsic i de gestió de bases de dades en les aplicacions en servei. Informar sobre la implantació de nous productes en el seu àmbit. La instal·lació i posada a punt de les aplicacions que realitze i el suport a l'usuari durant la fase d'arrencada. La documentació de les aplicacions acabades i la formació d'usuaris. El manteniment de les aplicacions en servei.

– Aquelles funcions, adequades a la titulació exigida per al lloc que, sent anàlogues a les anteriors, estant-hi implícites o tenint caràcter instrumental per al seu exercici, li assignen el responsable de la unitat o el cap del Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions o el lletrat major-secretari general o s'establisquen en el Reglament de les Corts Valencianes, els Estatuts de Govern i Règim Interior de les Corts Valencianes, les normes que es dicten en desenvolupament d'aquests o qualsevol altra norma legal que hi siga aplicable.





Segona. Requisits de les persones aspirants

Per a ser admesa al procés abreujat de caràcter públic cal reunir els següents requisits:

a) Ser personal funcionari de carrera al servei de les administracions públiques.

b) Titulació: diplomatura universitària en informàtica, enginyeria tècnica en informàtica o grau universitari en enginyeria informàtica o llicenciatura en informàtica o enginyeria en informàtica o equivalent.



Tercera. Sol·licituds i termini de presentació

Les persones que desitgen participar en el procediment de provisió han de presentar la sol·licitud, el model de la qual figura com a annex a aquestes bases, dirigida al lletrat major-secretari general de les Corts Valencianes, en el Registre de les Corts Valencianes, carrer de la Llibertat, sense número, de València.

La sol·licitud ha d'anar acompanyada dels documents que acrediten fefaentment els requisits exigits. Documentació que cal adjuntar:



– Certificació de la condició de funcionari o funcionària de carrera.



– Fotocòpia compulsada del títol acadèmic.

El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies comptadors des del següent a la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web de les Corts Valencianes (www.cortsvalencianes.es).

Les publicacions que hagen de realitzar-se al llarg d'aquest procediment es faran en la pàgina web esmentada.



Quarta. Comissió de valoració

La comissió de valoració està composta pels membres següents:



– Francisco J. Visiedo Mazón, lletrat major-secretari general.

– Agustín Ruiz Claramonte, cap del Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.

– Catalina Escuín Palop, lletrada-directora del Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.

– José Luis Camacho Ordóñez, funcionari de carrera, representant designat pel Consell de Personal.

– Asunción Cabedo Llorens, cap del Departament de Recursos Humans, que actua com a secretària de la comissió.

Tots els membres de la comissió de valoració actuen amb veu i vot.



La comissió de valoració, per al millor compliment de les seues finalitats, pot, quan ho estime necessari o convenient, recaptar l'assessorament d'especialistes, que actuen amb veu, però sense vot.

Aquesta comissió se sotmet, en la composició i el funcionament, al que hi ha disposat per a òrgans col·legiats en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i al que hi ha disposat en la normativa que hi és aplicable.



Cinquena. Procediment de selecció

Al llarg de la setmana següent a la finalització del termini de presentació de sol·licituds, el lletrat major-secretari general ha de convocar la comissió de valoració per a l'inici immediat del procediment de selecció.

El procediment de selecció, de conformitat amb l'Acord de la Mesa de les Corts Valencianes número 1.176/X, de 30 de desembre de 2020, consisteix en la realització d'una prova relacionada amb les funcions dels llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions.



Sisena. Prova

La comissió de valoració ha de convocar les persones aspirants a la realització d'una prova per a determinar que reuneixen el nivell de coneixements suficients per a exercir els llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions.

La prova s'estructura en dues parts:

Primera part: consisteix a contestar per escrit a 8 preguntes relacionades amb un supòsit pràctic que es plantejarà en relació amb les funcions pròpies dels llocs de treball números 3508 i 3509, tècnic mitjà o tècnica mitjana d'aplicacions, adscrits al Servei de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions que cal cobrir.

Per a la realització d'aquesta part les persones aspirants disposen d'un màxim de 2 hores.

Segona part: a continuació, les persones aspirants han d'exposar el seu exercici als membres de la comissió, que poden formular preguntes en relació amb l'exercici presentat, amb les tasques i funcions pròpies dels llocs de treball a cobrir, com també sobre l'experiència laboral de la persona aspirant.

La sessió es gravarà.

La comissió ha de facilitar els elements necessaris per a la realització de la prova.

En les contestacions es valora el coneixement de la normativa aplicable, la correcció en l'ús dels conceptes informàtics i els procediments, i l'argumentació per a la motivació de les respostes.



La prova, integrada per les dues parts referenciades, es qualifica fins a un màxim de 10,00 punts, i cal obtindre una puntuació total mínima de 5,00 punts per a superar-la. Les persones que no obtinguen la puntuació mínima referida queden excloses del procés selectiu.



La puntuació assignada per la comissió de valoració per a la prova és la resultant de la mitjana de la suma de les puntuacions atorgades per cadascun dels seus membres.

La convocatòria de la prova ha de ser comunicada amb un termini mínim de 48 hores.



Setena. Nomenament

Una vegada efectuada l'avaluació de les persones concursants, la comissió de valoració ha de formular la proposta de nomenament provisional per a exercir els llocs de treball oferit a les dues persones que hagen obtingut la qualificació més alta, proposta que ha d'elevar al lletrat major-secretari general, en virtut de l'Acord de Mesa de les Corts Valencianes número 3.173/IX, de 12 de febrer de 2019 (BOCV número 344, de 15 de febrer de 2019), a l'efecte de formalitzar el nomenament interí o l'adscripció en comissió de serveis, una vegada obtinguda l'autorització que corresponga de la seua administració d'origen.



L'acord de resolució del procés abreujat de caràcter públic i adscripció provisional ha d'assenyalar la data en què les persones nomenades han de prendre possessió i començar a exercir aquests llocs de treball.





Novena. Protecció de dades de caràcter personal

D'acord amb la legislació, europea i espanyola en protecció de dades de caràcter personal, les dades facilitades per les persones aspirants seran tractades, en qualitat de responsable, per les Corts Valencianes.

Aquestes dades seran tractades amb l'única finalitat de gestionar les sol·licituds i la participació posterior en el procés selectiu organitzat per les Corts Valencianes. Així mateix, seran utilitzades per a la gestió de les llistes de selecció.

El nom i els cognoms; quatre xifres numèriques aleatòries del document nacional d'identitat, número d'identitat d'estranger, passaport o document equivalent; l'admissió o no a aquest procés de provisió; el motiu de l'exclusió; els resultats del procés selectiu; la valoració dels mèrits; la puntuació final; l'ordre en el resultat; com també la inclusió en la llista d'espera resultant del procés selectiu poden ser publicats en:



– El tauler d'anuncis de les Corts Valencianes, segons el que hi ha establit en l'article 45.1.b de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

– En el lloc web institucional, de conformitat amb el que hi ha establit en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

– En el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes.

La base legal per al tractament de les dades de caràcter personal de les persones aspirants, amb les finalitats esmentades anteriorment, és la signatura de la sol·licitud d'admissió al procés de provisió i amb això l'acceptació de les bases de la convocatòria. Així mateix, les Corts Valencianes estan legitimades a tractar les dades personals dels candidats sobre la base del compliment de les obligacions legals que regeixen els processos de selecció en el sector públic.

Les dades de caràcter personal aportades per les persones aspirants es conservaran, com a mínim, el temps necessari per a atendre possibles reclamacions i recursos del procés de provisió i, més enllà, durant el temps necessari per a donar compliment a les obligacions legals pertinents que se'n deriven. Aquestes no seran cedides o comunicades a tercers, excepte en els supòsits legalment previstos.

Les persones aspirants als llocs de treball oferits poden exercitar els seus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seues dades, de limitació i oposició al seu tractament, com també a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades, quan procedisquen. A aquest efecte, ha de presentar un escrit en el registre d'entrada de les Corts Valencianes, plaça Sant Llorenç 4, 46003, València.

En l'escrit ha d'especificar quin d'aquests drets sol·licita que siga satisfet i, al seu torn, ha de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar fotocòpia del DNI o document identificatiu equivalent. En cas que actue mitjançant representant, legal o voluntari, ha d'aportar també el document que acredite la representació i el document identificatiu d'aquest. Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, pot interposar una reclamació davant el delegat de protecció de dades de les Corts Valencianes (dpdcortsvalencianes@corts.es) o, si escau, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).



Desena. Recursos

Contra les actuacions de la comissió de valoració es pot interposar recurs davant la Mesa de les Corts Valencianes, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà que es publiquen en el tauler d'anuncis o es notifiquen, segons el que hi ha previst en l'article 54 de l'Estatut del personal de les Corts Valencianes (text consolidat publicat en el BOCV número 320, de 15 de novembre de 2018).

Mapa web