Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 21 de gener de 2021, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica mitjans de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal per al projecte: «Conveni per a la realització d'activitats formatives i d'investigació, CPI-21-025».



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9009 de 01.02.2021
Número identificador:  2021/719
Referència Base de Dades:  000896/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 21 de gener de 2021, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica mitjans de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal per al projecte: «Conveni per a la realització d'activitats formatives i d'investigació, CPI-21-025». [2021/719]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2. de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:





Fer l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica mitjans de suport a la investigació d'acord amb les bases següents.



Primera. Requisits generals de les persones aspirants

1.1. Tenir nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre de la UE o ser de qualsevol dels països en els quals, en virtut de tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació està definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea.

En aquest cas caldrà presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària. Així mateix, es podran presentar els aspirants de nacionalitat diferent de l'esmentada anteriorment i únicament serà necessari complir els requisits establerts en la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts 16 anys el dia en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Posseir els requisits es troben relacionats a l'annex I.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger que no es troben homologades, declarada la seua equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, rescindint-se el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, en tant no es complisquen.

1.4. Quan en l'annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la Taula d'Equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern del 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018).

1.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents.



1.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de cap administració o treball públic. En el cas dels aspirants de nacionalitat no espanyola, caldrà acreditar igualment no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, si escau, l'accés a la funció pública o, en defecte d'això, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.



Tots aquests requisits s'han de tenir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els assenyalats en l'annex I hauran de presentar la sol·licitud juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats adreçada a Beatriz Gómez Martínez, Gerència de la Universitat de València, avinguda Blasco Ibáñez, 13, València 46010, en el Registre General de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, 13, baix, València 46010), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques) del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant el procés selectiu.



Les instàncies presentades en les oficines de Correus han d'anar en sobre obert perquè l'empleat o empleada la segelle, i hi ha d'aparèixer amb claredat el nom de l'oficina i la data. De no fer-ho així, es considerarà que es presenta en la data d'entrada en el registre general d'aquesta universitat.

2.2. Com a instància s'utilitzarà el model que facilita el Servei de Recursos Humans del Personal d'Administració i Serveis (RHPAS) de la Universitat de València (Av. de Blasco Ibáñez, 13. València 46010). Està disponible en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest

2.3. El termini de presentació de les instàncies serà de deu dies hàbils a partir del següent hàbil al de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació a presentar

3.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Els qui no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves han de presentar una fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.

3.2. Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, serà necessari acreditar l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per a aquesta.

3.3. Curriculum vitae que acredite els mèrits amb documents fotocopiats. No és necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, serà suficient la declaració jurada de l'interessat/da sobre l'autenticitat d'aquests, així com de les dades que figuren en la instància, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats que hagen estat objecte de valoració.

3.4. Tres mesos després d'haver finalitzat el procés de selecció i es publique la proposta de contractació en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest les persones interessades podran sol·licitar la devolució dels currículums la Gerència de la Universitat de València. Transcorreguts sis mesos, els currículums que queden en aquest servei seran destruïts.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum de les persones aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex IV, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex III. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. La comissió pot, si ho considera, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre d'aquelles persones que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.

4.3. En acabar el procediment selectiu es farà pública la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i Serveis (RRHH-PAS) de la Universitat de València i en la pàgina web www.uv.es/pasinvest

4.4. D'aquesta convocatòria es pot establir que les persones aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

4.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits, i si es el cas, realitzada l'entrevista, el perfil de les persones candidates millor puntuades no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

5.2. Els i les membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir quan es troben en alguna circumstancia de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.



5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a la Gerència de la Universitat de València.



Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Les dades personals que es proporcionen en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que procedisquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives, de conformitat amb el que estableix la llei 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.2. El responsable del tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és el delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades en la Universitat de València (Edifici de Rectorat. Av. de Blasco Ibáñez, 13. València. lopd@uv.es)

6.3. Es preveuen les comunicacions de dades personals següents sense coneixement de l'afectat: publicació de les diferents resolucions en el tauler oficial de la Universitat de València. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se la resolució a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (RRHH-PAS), l'adreça del qual és: http://www.uv.es/pasinvest.

6.4. Les dades es conservaran i seran, si escau, cancel·lades d'acord amb els criteris següents:

– Les dades dels/ de les aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

6.5. Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals i a la seua rectificació o supressió o la limitació del seu tractament o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Els interessats podran exercir els seus drets d'accés mitjançant l'enviament d'un correu electrònic dirigit a lopd@uv.es remès des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant un escrit acompanyat de la còpia d'un document d'identitat i, si escau, la documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat acadèmic del rectorat per a la protecció de dades en la Universitat de València.

6.6. L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació amb els tractaments realitzats per la Universitat de València és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (carrer de Jorge Juan, 6. Madrid). Pàgina web: https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-idesidphp.php

6.7. Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat en:

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.htm



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb allò fixat a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 21 de gener de 2021.– La rectora, p. d. (DOGV 18.01.2021), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.

ANNEX I

Condicions generals del lloc de treball ofert



1. Projecte: «Conveni per a la realització d'activitats formatives i d'investigació, CPI-21-025».

2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 20.

Complement específic: E029.

3. Jornada de treball: 37 hores setmanals.

4. Objecte i període:

Col·laboració en anàlisi de processos d'innovació en gestió turística.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària

5. Requisits

Titulació: grau en Gestió Turística, o titulació equivalent

Valencià: certificat de nivell C1 (nivell mitjà) o titulació equivalent



Carnet de conduir B

6. Mèrits preferents:

Formació de postgrau

Experiència en gestió de convenis institucionals

Experiència en organització d'activitats universitàries i formatives



Experiència en comunicació d'activitats universitàries i formatives



Experiència en publicacions de recerca i transferència de coneixement

Experiència en edició de continguts amb gestor de continguts Web Center Sites (WCS) Oracle

7. Informació addicional sobre el lloc de treball:

El treball requereix mobilitat geogràfica.







ANNEX II



La instància ha de contenir, si més no, les dades següents:

1. Dades personals: cognoms i nom, data de naixement, NIF/NIE/número de passaport, telèfon de contacte, correu electrònic i adreça.



2. Denominació del lloc de treball: tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació

3. Denominació del projecte: «Conveni per a la realització d'activitats formatives i d'investigació, CPI-21-025».

4. Signatura i data de la sol·licitud

5. Declaració semblant a la següent: «La persona sotasignada declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten».

6. Ha d'estar adreçada a la Gerència de la Universitat de València







ANNEX III

Barem



1. Serveis prestats en les diferents Administracions Públiques: 0,5 punts per any, fins un màxim de 2 punts.

2. Formació, fins 2 punts, d'acord amb els següents criteris:

3. Titulacions acadèmiques superiors a la convocatòria: fins 1 punt.

4. Cursos de formació i perfeccionament: fins 1 punt.

5. Mèrits preferents indicats en punt 6 de l'annex 1, fins 6 punts, d'acord amb els següents criteris:

Experiència en publicacions vinculades amb activitats de recerca: fins 1 punt.

Experiència en organització d'activitats universitàries: fins 1 punt.





Experiència en gestió de convenis institucionals: fins 1 punt.



Experiència en organització d'activitats formatives: fins 1 punt.



Experiència en comunicació d'activitats formatives i de recerca: fins 1 punt.

Experiència en edició de continguts amb gestor de continguts Web Center Sites (WCS) Oracle: fins 1 punt.

6. Entrevista personal: fins 2 punts.







ANNEX IV



Comissió avaluadora titular

Presidenta: Beatriz Gómez Martínez, vicegerenta de Coordinació Econòmica i de Serveis.

Vocal 1: Lucía Echevarría Gil, vicegerenta d'Investigació, Transferència i Innovació.

Vocal 2: Josep Àngel Gonzalbo Gómez, cap de la Unitat Web i Màrqueting.

Vocal 3: Miquel Francés i Doménech, director del Taller d'Audiovisuals.

Secretari: Joan Enric Ubeda Garcia, director del Gabinet de la Rectora, de Màrqueting i de Comunicació Institucional.



Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Rosa Llorca Corresa, cap del Servei de Cultura Universitària.

Vocal 1: María José Tudela Barceló, cap del Servei de Gestió de la Investigació.

Vocal 2: Guillermo García Bonilla, cap de secció del Servei de Gestió de la Investigació.

Vocal 3: Fernando Sánchez Carmen, cap del Servei d'Esports.

Secretària: Consuelo Cuenca Belenguer, cap del Servei de Transferència i Innovació.

Mapa web