Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 15 de gener de 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es publica definitivament el nom de la persona aspirant que ha superat les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector d'administració especial, categoria/escala técnica, diplomat o diplomada de laboratori i tallers, pel sistema de concurs oposició, convocades per la Resolució de 29 de novembre de 2019. Codi: 2019/P/FC/C/6.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9009 de 01.02.2021
Número identificador:  2021/632
Referència Base de Dades:  000899/2021
 



RESOLUCIÓ de 15 de gener de 2021, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es publica definitivament el nom de la persona aspirant que ha superat les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector d'administració especial, categoria/escala técnica, diplomat o diplomada de laboratori i tallers, pel sistema de concurs oposició, convocades per la Resolució de 29 de novembre de 2019. Codi: 2019/P/FC/C/6. [2021/632]



Aquesta resolució té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública i així utilitza un llenguatge inclusiu en la seua redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Concloses les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A2, sector d'administració especial, categoria/escala tècnic diplomat de laboratori i tallers, pel sistema de concurs oposició, convocades per Resolució de 29 de novembre de 2019 (DOGV 19.12.2019) i de conformitat amb allò establit en les bases de l'esmentada convocatòria, resolc:





Primer

Publicar definitivament, amb expressió de la puntuació total obtinguda, el nom de la persona aspirant que ha superat les presents proves selectives, que es detalla a continuació:



Torn lliure

Cognoms i nom Fase d'oposició Fase de concurs Puntuació total

Recasens Bellver, Francisco Javier 54,33300 33,50000 87,83300





Segon

De conformitat amb el que estableixen les bases de la convocatòria, en el termini de vint dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la persona aspirant que ha superat les presents proves selectives i es menciona en el punt anterior haurà de presentar davant del Registre General de la Universitat Politècnica de València, edifici del Rectorat, edifici 3F planta baixa junt a rectorat, siti al camí de Vera, s/n, de València; en el registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, siti a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; en el registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, siti al carrer Paranimf, 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 38.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, dirigits al Servei de Recursos Humans –Secció del PAS– d'aquesta universitat Politècnica de València, els documents següents:

a) Certificat de naixement expedit pel Registre Civil corresponent o fotocòpia del document nacional d'identitat o del passaport en el cas dels nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats a què s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores.



b) Fotocòpia confrontada del títol acadèmic exigible segons la convocatòria.

c) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas, que aquests figuren en la present convocatòria.

d) Declaració de no haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat penalment per a l'exercici de les funcions públiques.



e) Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferits. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzen a través del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el reconeixement mèdic pertinent i expedisca el certificat mèdic procedent.

f) Les persones aspirants discapacitats hauran de presentar certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al trenta-tres per cent, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.



Una vegada la persona interessada presente els documents, s'efectuarà el nomenament com a personal funcionari de carrera del al grup A, subgrup A2, sector d'administració especial, categoria/escala tècnic diplomat de laboratori i tallers, mitjançant resolució del rector que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb especificació de la destinació adjudicada, basant-se en l'ordre de puntuació obtingut, i es fixarà la data o el termini de la presa de possessió.



Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

València, 15 de gener de 2021. El rector: Francisco José Mora Mas.

Mapa web