Ficha disposicion

Ficha disposicion





Fundació Centre d'Estudis Ambientals de la Mediterrània. Convocatòria d'un procés de selecció en règim de concurrència competitiva per la creació d'una borsa d'ocupació temporal extraordinària de personal administratiu.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9011 de 02.02.2021
Número identificador:  2021/694
Referència Base de Dades:  000952/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Fundació Centre d'Estudis Ambientals de la Mediterrània
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, Grup C, subgrup C1. Titulació de batxiller o tècnic de formació professional, Fundació Centre d'Estudis Ambientals del Mediterrani



Convocatòria d'un procés de selecció en règim de concurrència competitiva per la creació d'una borsa d'ocupació temporal extraordinària de personal administratiu. [2021/694]

Mitjançant el present anunci es fa pública la convocatòria d'un procés de selecció en règim de concurrència competitiva per a la creació d'una borsa d'ocupació temporal extraordinària d'oficial administratiu/a, per a donar resposta a les necessitats de contractació temporal que tinga la Fundació.

Les bases de la convocatòria apareixen íntegrament publicades en el portal d'ocupació de la Fundació CEAM

http://www.ceam.es/gvaceam/paginas/ofertasempleo.htm

Només es valoraran i baremaran aquells requisits i mèrits que estiguen degudament acreditats amb títols, certificats signats per persona responsable de l'entitat on s'hagen desenvolupat els treballs o la formació que acrediten l'experiència indicada, que permeten la seua quantificació i valoració. Els mèrits s'han d'haver obtingut amb anterioritat a la data de finalització de la presentació de sol·licituds.

La documentació acreditativa haurà de presentar-se durant el termini de presentació de candidatures, i no es tindrà en consideració la presentada amb posterioritat; s'haurà de realitzar necessàriament a través de l'adreça de correu indicada a aquest efecte en les bases. S'enviarà justificant de recepció dels CV rebuts.

El termini de presentació de candidatures serà de 20 dies naturals. El dia d'inici del còmput d'aquest termini serà l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

El procés de selecció es realitzarà de la següent manera:

a) Admissió de candidatures

Finalitzat el termini de presentació de les candidatures, es comprovarà el compliment dels requisits generals i particulars. Es publicarà un llistat amb les sol·licituds admeses i excloses i es concedirà un termini de 5 dies hàbils perquè es puguen formular al·legacions a les exclusions i/o esmenar defectes.

Conclòs aquest termini, examinades les al·legacions rebudes i esmenats els possibles defectes, es publicarà el llistat definitiu de les sol·licituds admeses amb indicació de la data, l'hora i el lloc de la prova escrita.

b) Fase 1: prova escrita 60 punts

La prova escrita consistirà en un qüestionari de 30 preguntes tipus test que versarà sobre les matèries indicades en l'annex III de les bases. Aquesta fase és eliminatòria.

c) Fase 2: valoració mèrits 40 punts

En aquesta fase es revisarà el full d'autobaremació entregat tenint en compte els mèrits i situacions de les candidatures que hagen superat la prova escrita, amb el barem indicat en les bases.

L'ordre de prelació s'obtindrà de la suma de la puntuació obtinguda en cadascuna de les dues fases en què s'articula aquest procediment. En el supòsit d'igualtat de puntuació, tindran preferència les persones amb diversitat funcional sempre que acrediten la compatibilitat amb el compliment de les tasques i funcions corresponents al lloc de treball. En cas de persistir l'empat, es considerarà primer la candidatura que tinga la puntuació més elevada, d'acord amb el següent ordre:

1. Prova escrita

2. Mèrits d'experiència professional

3. Mèrits formatius

Si persisteix l'empat, es dirimirà a favor de l'aspirant de major edat.

En virtut d'aquesta valoració final i prelació, s'elevarà a la Direcció Executiva de la Fundació la proposta de borsa provisional amb l'ordre de classificació, perquè siga aprovada i ordenada la publicació en la pàgina web de la Fundació: www.ceam.es (ofertes d'ocupació): es concedirà un termini de 5 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació, per a formular-hi possibles al·legacions.

Tota la informació que haja de comunicar-se a les persones aspirants es farà pública en el web corporatiu http://www.ceam.es/gvaceam/paginas/ofertasempleo.htm



Paterna, 25 de gener de 2021.– La directora executiva de la Fundació CEAM: Salvadora Cabrera Avellá.

Mapa web