Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de febrer de 2021, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es constitueix la comissió de selecció A2-4-E, encarregada de l'elaboració i correcció de la part comuna en els exercicis de les proves selectives d'accés, mitjançant processos d'estabilització d'ocupació, per als cossos/escales A2-04-01, A2-11 i A2-16-02, d'administració especial, de les convocatòries derivades de les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018, per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9020 de 15.02.2021
Número identificador:  2021/1183
Referència Base de Dades:  001292/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, personal de la Generalitat, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 8 de febrer de 2021, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es constitueix la comissió de selecció A2-4-E, encarregada de l'elaboració i correcció de la part comuna en els exercicis de les proves selectives d'accés, mitjançant processos d'estabilització d'ocupació, per als cossos/escales A2-04-01, A2-11 i A2-16-02, d'administració especial, de les convocatòries derivades de les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018, per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2021/1183]

Les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 van ser determinades i aprovades en el Decret 210/2017, de 22 de desembre i el Decret 224/2018, de 14 de desembre, del Consell, respectivament.

En execució d'aquells decrets, i a proposta de la Direcció General de Funció Pública, la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, en exercici de les atribucions conferides en la lletra i de l'apartat de l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, va dictar les ordres per les quals es convoquen les proves selectives d'accés als cossos d'administració especial adés esmentats, i que es descriuen en els annexos de la present resolució, les bases de les quals comparteixen múltiples aspectes comuns.

En aquestes bases, sota el títol «Proves selectives», s'estableix, en tots els casos, que el procediment de selecció serà el de concurs oposició, que constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

Igualment, en totes s'assenyala que l'oposició constarà de dos exercicis obligatoris i eliminatoris, el primer dels quals consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 100 preguntes sobre la totalitat del temari recollit en el seu annex I, de les quals 40 preguntes versaran sobre les matèries comunes recollides en la seua «part general», i les altres 60 es formularan sobre el temari específic denominat «part especial», amb quatre respostes alternatives, de les quals només una serà la correcta. En tots dos casos hi haurà coincidència en la determinació del temps mínim per a la realització de l'exercici, en la forma d'actuar en la qualificació, en el nivell de coneixements mínims exigits i en la fórmula aplicable per a la correcció i establiment de les qualificacions finals.



Els òrgans tècnics de selecció de les proves selectives estan regulats en l'article 57 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana; en els articles 28 a 31 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i en les respectives bases de cadascuna de les convocatòries afectades per la present resolució.



Per la seua part, l'article 29 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, adés esmentat, preveu que en les convocatòries que efectue l'Administració de la Generalitat, a més dels òrgans tècnics de selecció de cadascun dels cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials, es podrà nomenar una comissió de selecció integrada per membres dels esmentats òrgans, a la qual correspondrà l'elaboració i correcció de les proves comunes, i que tindrà una composició imparella i un nombre no inferior a tres titulars i tres suplents.



L'article 51 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, estableix, entre d'altres, com a principis que han de regir els procediments de selecció, els d'agilitat, eficàcia i eficiència. En aquest sentit, i donada l'apressant necessitat de dotar aquesta administració del personal qualificat necessari per a la consecució de les finalitats que li són pròpies, i per a impulsar el desenvolupament dels processos selectius convocats d'acord amb les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018, es considera adequat, convenient i oportú constituir les comissions de selecció resultants de les agrupacions de les convocatòries que s'indiquen en els annexos que acompanyen aquesta resolució, a fi d'agilitar el desenvolupament i execució dels processos selectius inclosos en cadascuna d'aquelles agrupacions; tot això, de conformitat amb el que es preveu en l'esmentat article 29 del Decret 3/2017.



D'acord amb el que s'ha exposat, en virtut de les competències atribuïdes pels articles 9 de la Llei 10/2010, i 28.2 i 29 del Decret 3/2017, adés esmentats, resolc:



Primer. Constitució de les comissions de selecció

Es constitueixen les comissions de selecció a què es refereix l'article 29 del Decret 3/2017, mitjançant les agrupacions resultants de les convocatòries publicades per a la selecció de personal dels cossos i escales pertanyents als grups o subgrups de titulació A2, d'administració especial, que s'indiquen en cadascun dels annexos de la present resolució, que tindran com a missió principal l'elaboració i correcció de la part comuna corresponent a la «part general» del primer exercici per a cadascuna d'aquelles en el torn lliure i, si fa el cas, diversitat funcional, amb les persones que han sigut designades com a titulars i suplents (mantenint aquesta condició) de les secretaries dels òrgans tècnics de selecció nomenats en cadascuna d'aquelles convocatòries.





Segon. Presidència i secretaria

Entre les persones titulars i suplents de cadascuna de les comissions de selecció resultants de les agrupacions que consten en els annexos adjunts, exerciran les funcions pròpies de la presidència, les de major edat, i de la secretaria, les de menor edat.



Tercer. Atribucions i seu

Les comissions de selecció gaudiran de tots els drets, facultats i atribucions que les disposicions aplicables assignen als òrgans tècnics de selecció, i el seu funcionament es regirà per la mateixa normativa i se subjectarà als mateixos principis que aquests, amb les particularitats que s'hi estableixen quant al seu funcionament, a fi de coordinar els seus treballs amb els dels OTS de cadascuna de les convocatòries de la seua agrupació.

A l'efecte de comunicacions i de qualsevol altra incidència, les comissions de selecció resultants de les agrupacions tindran la seu en la Direcció General de Funció Pública, al carrer de la Democràcia, núm. 77, Torre 4, 46018 València.



Quart. Funcions

Correspon a les comissions de selecció:

a) La determinació concreta del contingut de les preguntes del primer exercici de la part general o comuna, dels temaris inclosos en cadascuna de les convocatòries agrupades el contingut de les quals siga idèntic.

b) Elaboració de la plantilla de respostes per a la correcció i publicació.

c) Resoldre tota mena d'al·legacions relatives a aquestes preguntes i, si escau, fer la modificació, correcció i publicació de la plantilla resultant.

d) Informar sobre les impugnacions que puguen formular-se contra les preguntes.

e) Qualsevol altra que es precise per a l'efectiva coordinació amb els OTS de les convocatòries agrupades.



Cinqué. Contingut de la part comuna del primer exercici

D'acord amb el que es disposa en les respectives convocatòries, els exercicis per als aspirants que concórreguen als cossos pertanyents als grups o subgrups de titulació A2 d'administració especial que es relacionen en els annexos, consistiran a contestar per escrit a un qüestionari de 100 preguntes, de les quals 40 versaran sobre les matèries comunes recollides en els annexos de les seues respectives convocatòries corresponents a la «part general» del torn, lliure i/o diversitat funcional, amb quatre respostes alternatives, de les quals només una serà la correcta.





Sisé. Qualificació del primer exercici i efectes

El resultat de les qualificacions obtingudes en la part comuna, d'acord amb les decisions adoptades per cada comissió de selecció, afectarà igual totes les persones aspirants d'una mateixa agrupació de convocatòries i s'adherirà a les qualificacions que cada òrgan tècnic de selecció determine en la part especial. L'elaboració d'això, de la plantilla de respostes i de la resolució o l'informe de tota mena de reclamacions i/o recursos correspon exclusivament a aquest últim òrgan.



Seté. Eficàcia dels actes de les comissions de selecció

Tots els actes i acords adoptats per les comissions de selecció, en l'àmbit de les matèries i atribucions assignades, vincularan el personal aspirant i la resta d'òrgans tècnics de selecció dels quals provinguen els membres de cadascuna de les seues corresponents agrupacions.





Huité

Es faculta la persona titular de la Direcció General de Funció Pública per a dictar tots els actes que es precisen per al desenvolupament i l'execució de la present resolució.



València, 8 de febrer de 2021.– La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública: Gabriela Bravo Sanestanislao.







ANNEX

Comissió de selecció agrupació A2, 4-E



Queda constituïda la comissió de selecció agrupació 4-E, per les persones designades, tant en qualitat de titulars com de suplents i conservant aquesta condició, per a l'exercici de les funcions pròpies de la Secretaria dels OTS, nomenats en les convocatòries que s'esmenten a continuació i l'àmbit de les quals comprén els cossos A2-04-01, A2-11 i A2-16-02:

– Ordre 31/2019, de 5 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior de gestió d'arxivística, biblioteconomia i documentació de l'Administració de la Generalitat, escala tècnic d'arxius i biblioteques i documentació, A2-04-01, sector administració especial, convocatòria 29/18 (DOGV 8696, 12.12.2019).

– Ordre 29/2020, de 4 de març, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior de gestió en enginyeria tècnica de telecomunicacions de l'Administració de la Generalitat, A2-11, sector administració especial, convocatòria 95/18 (DOGV 8768, 23.03.2020).

– Ordre 33/2019, de 5 de desembre, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al cos superior de gestió en acció social de l'Administració de la Generalitat, escala educació social, A2-16-02, sector administració especial, convocatòria 31/18 (DOGV 8696, 12.12.2019).





Membres de la comissió de selecció agrupació A2, 4-E

A2-04-01, A2-11 i A2-16-02



Titulars:

Presidència: Manuel López Muñoz, personal funcionari de carrera, A1-01

Vocalia: Natalia Martí Ruiz, personal funcionari de carrera, A1-01

Secretaria: Oscar López Giménez, personal funcionari de carrera, A1-01

Suplents:

Presidència: Rafael Asensio Ample Lerma, personal funcionari de carrera, A1-01

Vocalia: Rafael Vicente Pino Justo, personal funcionari de carrera, A2-01

Secretaria: Regina Esther Llinares Insa, personal funcionari de carrera, A2-01

Mapa web