Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 5 de febrer de 2018, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8235 de 15.02.2018
Número identificador:  2018/1231
Referència Base de Dades:  001620/2018
 



RESOLUCIÓ de 5 de febrer de 2018, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A (subgrup A1), sector d'administració especial, de l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques d'aquesta universitat. [2018/1231]

Hi ha vacants diversos llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals es considera convenient ateses les necessitats dels serveis, per la qual cosa la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol:

Convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrup A1), sector d'administració especial, de l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques d'aquesta universitat, per proveir els llocs de treball vacants que s'indiquen en l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrup A1), sector d'administració especial, de l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques d'aquesta universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que els llocs convocats.



Per als qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi poden presentar els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrup A1), sector d'administració especial, de l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques, que presten serveis en aquesta universitat i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

1.3. Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrup A1), sector d'administració especial de l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques d'aquesta universitat, als quals els siga d'aplicació el disposat a l'article 101, apartat tercer de la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.



1.4. Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, es podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de l'escala de facultatius d'arxius i biblioteques d'aquesta universitat, que haja prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.



Segona. Vacants

2.1. Es convoquen a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Els i les interessades han de presentar la sol·licitud utilitzant el model que figura a l'annex II i l'ordre de prioritats segon el model que figura en l'annex III, els quals es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça: http//www.uv.es/pas.



A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa, mitjançant còpia comparada dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



3.3. Els cursos que han estat impartits pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris (formació continua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que estiga en disposició d'aquesta universitat, ho haurà de sol·licitar expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba, i estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació hauran de presentar-se en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es pot fer al Registre General de la Universitat (avinguda de Blasco Ibáñez, 13 – 46010 de València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

4.2. S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores.

Qui desitge presentar la sol·licitud i la documentació en dissabte, pot utilitzar el registre de la Delegació de Govern o les oficines de Correus.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, i modificat per l'acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que s'estableix al Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'hi ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i es tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València de 29 d'octubre de 2013 (ACGUV 210/2013), pel qual s'aprova el II Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), i en la pàgina web d'aquest servei.



Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les i els participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas hauria de comunicar-se per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública en el tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS). En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. Les dades subministrades pels interessats i les interessades podran quedar incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la Base de Dades de Personal, de conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

10.2. El fitxer quedarà sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG a l'avinguda Blasco Ibáñez, 13 (46010) de València.

10.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

10.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, adoptant-se les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

10.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, a l'avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 de València.



Onze. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar, de conformitat amb l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la seua publicació i davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 5 de febrer de 2018.– El rector, p. d. (DOGV 17.01.2018), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.

Mapa web