Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Politècnica de València. RESOLUCIÓ de 24 de gener de 2018, del rector, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de metge o metgessa, per a la prestació de serveis al Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral d'aquesta universitat, amb caràcter de funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8244 de 28.02.2018
Número identificador:  2018/1176
Referència Base de Dades:  002103/2018
 



RESOLUCIÓ de 24 de gener de 2018, del rector, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de metge o metgessa, per a la prestació de serveis al Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral d'aquesta universitat, amb caràcter de funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació (codi 2017/P/FI/ACON/11). [2018/1176]

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



Sent necessari procedir a la constitució d'una borsa de treball, de caràcter urgent, per al nomenament de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació de metge, que prestarà serveis al Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral de la Universitat Politècnica de València, aquest Rectorat obre un procés de selecció d'acord amb les bases següents.



Primera. Requisits generals de les persones aspirants

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea. També hi poden participar els cònjuges, i els seus descendents i els dels cònjuges (qualsevol que siga la seua nacionalitat), dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret. Els descendents han de ser menors de 21 anys o majors d'aquesta edat que visquen al seu càrrec.



Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

b) Tenir complits els 16 anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol que consta en l'annex I o complir les condicions per a obtenir-lo en la data que acabe el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que acredite l'homologació o equivalència, o de la credencial de reconeixement de qualificació professional.



d) No patir malaltia, ni limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents.



e) No haver estat separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari. de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat o inhabilitada –per sentència ferma o com a conseqüència de comiat disciplinari de forma procedent– per exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. En el cas de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o inhabilitada, o en situació equivalent, ni haver patit sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes, al seu estat, l'accés a l'ocupació pública.

Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de tenir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu.





Segona. Sol·licituds

2.1. Forma. Qui vulga prendre part en aquestes proves selectives ha de presentar una instància, segons el model oficial, que ha d'imprimir des de la pàgina d'internet, d'accés públic, de la Universitat Politècnica de València http://www.upv.es/pls/sohom/est_instancia_opo.Inicio.

Cada instància té assignat un número identificador de referència, que és diferent per a cada una.

Ha de presentar-se necessàriament un joc de dues còpies impreses mitjançant la pàgina d'internet mencionada (còpies per al Servei de Recursos Humans i la persona interessada).

En les dependències de la Universitat Politècnica de València es posaran a disposició de les persones interessades que ho demanen els recursos informàtics suficients per a accedir a l'esmentada pàgina web, emplenar i imprimir la instància.

2.2. El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per ser admeses i, si s'escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants han de signar la declaració responsable, que figura en la instància d'acord amb el model oficial, en la qual manifesten que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que han d'acreditar-los posteriorment en el cas que siguen seleccionades.

Una vegada finalitzat aquest termini, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat Anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça del qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i Provisió), una relació d'admesos i exclosos provisionals en el procés de selecció, així com els nomenaments dels membres que componen el tribunal de selecció. Es concedirà un termini de cinc dies hàbils per a l'esmena d'errors, explicats des de l'endemà de la seva publicació.

Conclòs el termini indicat anteriorment, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat Anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça del qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i Provisió), la relació definitiva de persones admeses i excloses, que es convocaran a la realització, de la prova teòrica.

2.3. La presentació de sol·licituds es pot efectuar en el Registre General de la Universitat Politècnica de València, siti a l'edifici 3F, planta baixa, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; en el Registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, siti a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; en el Registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, siti al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

En el cas que s'opte per presentar la sol·licitud davant una oficina de correus, s'ha de fer en sobre obert, perquè la instància figure datada i segellada pel personal de correus abans de ser certificada. Si no es fa d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en qualsevol dels llocs establits en el paràgraf anterior.

Les sol·licituds subscrites a l'estranger es poden cursar, en el termini expressat en la base 2.2, a través de les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents, les quals les trametran seguidament a l'organisme competent.

2.4. Els drets d'examen són de quinze euros.

El pagament dels drets d'examen es pot realitzar en efectiu o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies de l'adreça d'internet citada en el punt 2.1.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar i imprimir la instància a través de l'esmentada aplicació.

2.5. La falta d'abonament dels drets d'examen determina l'exclusió de la persona aspirant, excepte que concórrega alguna de les circumstàncies d'exempció següents i s'hi faça constar en la sol·licitud de participació.

2.5.1. Els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una familliar monoparental de categoria especial. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Família nombrosa especial, de la sol·licitud.

2.5.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat Altres, de la sol·licitud.

2.5.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Diversitat funcional, de la sol·licitud.

2.5.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social del ajuntament de residència. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat Altres, de la sol·licitud.

2.6. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior han de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius d'aquesta exempció, dins del termini de presentació de documents, de conformitat amb la base 5.1 d'aquesta convocatòria. En el cas que no ho presenten dins d'aquest termini, no podran formalitzar un contracte de durada determinada, ni ser nomenades personal funcionari interí, ni cap nomenament provisional per millora d'ocupació a la Universitat Politècnica de València, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

2.7. En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència suposa la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient.

2.8. Tan sols procedirà la devolució de taxes quan s'hagen ingressat abans de la realització de les proves selectives i aquestes, per causa imputable a l'administració, no s'hagen realitzat.



Tercera. Procés de selecció

3.1. Persones aspirants amb diversitat funcional

3.1. El tribunal de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en aquestes proves.

Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables al tribunal de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, es pot recaptar el corresponent dictamen del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València. En aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.

3.2. Primera fase: prova teòrica.

Les persones aspirants es convocaran per a cada exercici en crida única. Els membres del tribunal de selecció i el personal col·laborador no permetran l'accés a la sala on es realitze l'exercici d'aquelles persones que hi compareguen una vegada conclosa la crida dels aspirants convocats.

3.2.1. La primera fase del procés de selecció consisteix en la realització d'una: prova teòrica d'acord amb els coneixements i les funcions generals especificades en l'annex I.

3.2.2. Prova teòrica.

Es configura en forma de tipus test amb quatre respostes alternatives, sent en aquest cas només una d'aquestes la correcta. Cada pregunta contestada erròniament té una penalització d'un terç sobre les correctes, i les respostes en blanc no puntuen.

La fórmula de correcció per a la prova teòrica tipus test és la següent:

La valoració d'aquesta primera fase és de 0 a 60 punts, i cal obtenir un mínim de 30 punts per a superar-la i passar a la fase de concurs de mèrits.

Els criteris de qualificació són determinats pel tribunal de selecció, i es comuniquen a les persones aspirants amb l'antelació suficient.

3.3. Documentació que cal presentar

Amb el resultat del exercici de la primera fase, el tribunal de selecció exposarà al públic en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i Provisió), la relació d'aspirants que, per haver-ho superat, han de passar a la fase de concurs, i els cita perquè en el termini de cinc dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions definitives, presenten fotocòpia acarada de: la titulació, i la documentació acreditativa dels mèrits i l'experiència, al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, 46071 de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



3.4. Segona fase: concurs de mèrits

Consistirà en la valoració dels mèrits d'aquelles persones aspirants que han superat la primera fase i s'efectuarà d'acord amb el barem que s'estableix a continuació. Només es valoren aquells mèrits la data d'obtenció dels quals no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies que figura en la base 2.2 d'aquesta convocatòria.



Barem

1) Experiència professional:

Es valora fins a un màxim de 4 anys i 6 punts l'experiència professional en llocs de treball corresponents a la mateixa categoria o similars, d'acord amb les funcions exercides i el grup en la present convocatòria. Es prorrategen proporcionalment els mesos complets i no es consideren els períodes inferiors a un mes, d'acord amb l'escala següent:





Experiència laboral en: Puntuació per mes complet treballat Puntuació per any complet treballat

1. Universitats públiques valencianes 0,12500 1,500

2. Sector públic 0,06250 0,750

3. Empresa privada 0,03125 0,375





1. Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de les universitats públiques valencianes.

2. Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de l'administració pública.

3. Per serveis prestats amb contracte laboral en el sector privat.



Únicament es considera acreditada aquesta experiència professional si s'aporta certificat oficial dels períodes de cotització en el règim general de la seguretat social o en algun dels règims especials dins del grup de cotització de la categoria, grup i subgrup de les vacants especificades en la present convocatòria, juntament amb els contractes de treball, els nomenaments com a personal funcionari interí o les nòmines que acrediten la relació contractual i la categoria professional.

2) Cursos de formació i perfeccionament:

Es valoren fins a un màxim de 3 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.



La valoració s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75



Només es valoren aquests cursos si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar aquest aspecte.

Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

3) Titulacions acadèmiques:

Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a les especificades en l'annex I, amb 0,50 punts.

4) Coneixements de valencià:

Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:



Per a llocs dels subgrups A1 i A2 Puntuació

Certificat de nivell B1 (elemental) 0,50 punts.

Certificat de nivell B2 (intermedi) 0,75 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,00 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts





Per a llocs dels subgrups C1 i C2 Puntuació

Certificat de nivell A2 (bàsic) 0,50 punts.

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punts.

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament es consideraran els superiors a aquest.

En termes generals, el quadre d'equivalències d'aquests certificats està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/srh/pa/751636normalv.html. Per obtenir informació més detallada sobre aquest tema, es pot accedir a l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2017.pdf



5) Altres mèrits:

Aquest apartat es valora fins a un màxim de 1,50 punts.

a) Coneixement d'idiomes de la Unió Europea: Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en llengües estrangeres els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, informació a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent:



https://cdl.webs.upv.es/el-centro/normativa/9-normativa-oficial-certificaciones-competencia-lingueistica#acreditación-crue



Per a llocs dels subgrups A1, A2, C1 i C2 d'administració general i administració especial:

Haver obtingut el certificat de competència lingüística A2 0,375 punts.

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B1 0,75 punts.

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B2 1,50 punts





Per a la valoració dels idiomes comunitaris, en cap cas no es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxiller elemental, graduat escolar, formació professional, batxiller superior i estudis universitaris de qualsevol nivell.



Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/acDL/infoweb/cdl/info/847058normalc.html

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En els supòsits en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement d'algun dels idiomes dels països de la Unió Europea, només es consideraran els superiors a aquest.



b) Altres mèrits valorables per als llocs pertanyents al grup A, subgrups A1 i A2, d'administració especial:



Només per a llocs dels subgrups A1 i A2 d'administració especial

Impartició de cursos (per cada 10 crèdits). 0,50 punts.

Ponències presentades i aprovades en congressos sobre matèries relacionades amb les funcions del lloc 1,25 punts per ponència

Beques, únicament es valoraran les beques una vegada obtinguda la titulació acadèmica corresponent, i sempre que estiguen relacionades amb matèries del lloc de treball oferit. 1,25 punts per any complet

Publicacions en SCI. 0,25 per citació







Així mateix, i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoren una sola vegada. No són susceptibles de valoració les successives edicions d'un mateix curs o d'un curs amb el mateix contingut; en aquest cas es valora el curs impartit de major durada.

6) Entrevista personal:

L'entrevista personal serveix per contrastar els mèrits al·legats en la sol·licitud per la persona interessada. Aquesta entrevista es valora fins a un màxim d'1 punt.

La realització de l'entrevista és obligatòria i la no compareixença de l'aspirant dóna lloc a la seua exclusió del procés de selecció.

3.5. Finalitzada la valoració del concurs de mèrits, el tribunal de selecció exposarà al públic en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça del quals és: http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i Provisió), la llista provisional de valoracions del concurs de mèrits, i concedeix un termini de cinc dies hàbils –comptadors a partir de l'endemà de la publicació– perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació a la baremació.

3.6. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes pel tribunal de selecció i d'acord amb la puntuació total obtinguda, que s'obté sumant la puntuació aconseguida en cadascuna de les dues fases, el tribunal de selecció conforma una relació dels aspirants seleccionats per ordre de puntuació, sent aquest l'ordre de la proposta de nomenament quan pertoque.

3.7. En cas d'empat, aquest es dirimeix considerant en primer lloc la major puntuació obtinguda pels aspirants en la prova teòrica i, en segon lloc, la major puntuació obtinguda en la fase de concurs. En cas de persistir l'empat, aquest es resol mitjançant sorteig públic entre les persones aspirants empatades, que es convocaran amb aquesta finalitat.





Quarta. Constitució de la borsa de treball

4.1. Amb els aspirants que han superat el procés de selecció es conforma una borsa de treball, mitjançant Resolució que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, a la qual s'acudeix per formalitzar contractes de durada determinada, nomenaments com a personal funcionari interí o nomenaments provisionals per millora d'ocupació; se'ls crida segons l'ordre de puntuació.

4.2. L'acompliment d'aquest lloc de treball queda sotmès a la legislació en matèria d'incompatibilitats.



Cinquena. Presentació de documents

5.1. Les persones aspirants cridades per formalitzar contracte de durada determinada, un nomenament com a personal funcionari interí o un nomenament provisional per millora d'ocupació, han d'acreditar davant el Servei de Recursos Humans la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada o acarada del document nacional d'identitat, o del document que acredite la seua nacionalitat o del passaport en el cas de nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, i, si s'escau, els documents que acrediten el seu vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec de persona nacional d'un altre estat amb la qual tinga aquest vincle. Així mateix, ha de presentar declaració firmada o promesa d'aquest/aquesta com que no es troba separat/separada de dret del/de la cònjuge i, si s'escau, del fet que l'aspirant viu a compte seu o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada o acarada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, a més, han de fer la declaració de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions de la categoria o escala oferida. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzaran a través del Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic pertinent.

e) Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar fotocòpia compulsada o acarada del certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

f) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció del pagament de taxes, de conformitat amb la sol·licitud de la persona interessada.

5.2. Les persones aspirants integrants de la borsa d'ocupació, excepte casos de força major, que no presentaren al seu moment la documentació acreditativa o que d'aquesta es deduïra que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran formalitzar contracte de durada determinada ni ser nomenades com a personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació, d'acord amb l'establit en el punt anterior, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

5.3. Les persones que tinguen la condició de personal funcionari públic o de personal laboral al servei de la Universitat Politècnica de València estan exemptes de justificar les condicions i els requisits que ja tinguen acreditats anteriorment davant d'aquesta. En tot cas, han de presentar obligatòriament la documentació prevista en l'apartat d i, si s'escau, la de l'apartat e i f).

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.





Sisena. Tribunal de selecció

6.1. La seua composició genèrica és la següent:

La presidència, designada pel rector de la Universitat Politècnica de València, entre personal funcionari de carrera.

Quatre vocals, designats pel rector de la Universitat Politècnica de València, entre personal funcionari de carrera.

La secretaria, designada pel rector de la Universitat Politècnica de València, entre personal funcionari de carrera., que actua amb veu però sense vot.

D'acord amb l'article 60.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic, la pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual; no es pot exhibir aquesta en representació o per compte de ningú.



6.2. En el nomenament del tribunal de selecció figuren tant els membres titulars com els suplents.

Els membres del tribunal de selecció han d'abstenir-se i poden ser recusats per les persones interessades quan hi concorren circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.3. A l'efecte d'anuncis i citacions, el tribunal de selecció té la seu a l'edifici del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, València.



Setena. Informació respecte de les dades recollides

7.1. De conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), les dades subministrades per les persones interessades poden quedar incorporades a un fitxer automatitzat personal, el titular del qual és la Universitat Politècnica de València, per a la gestió de les proves i els concursos convocats per la Universitat, així com la gestió de la borsa de treball que es poguera constituir en concloure el procés selectiu.

7.2. El fitxer personal queda sota la responsabilitat del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, al camí de Vera, s/n, CP 46071, de València.

7.3. La informació obtinguda es processarà exclusivament per a la gestió de personal.

7.4. Les dades de caràcter personal es tractaran d'acord amb el que estableix el Reial decret 1.720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

7.5. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat Politècnica de València, siti al camí de Vera, s/n, CP 46071, de València.





Huitena. Recursos

8.1. Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

8.2. Contra els actes del tribunal, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 24 de gener de 2018.– El rector, p. d. (01.06.2017), la directora d'Àrea de Recursos Humans: M.ª José Iza Martínez.











ANNEX I

Característiques i requisits del lloc de treball oferit



CODI DE LA CONVOCATÒRIA: 2017/P/FI/ACON/11

DENOMINACIÓ DEL LLOC DE TREBALL: Metge

UNITAT DE DESTINACIÓ: Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral

SUBUNITAT DE DESTINACIÓ: Centre de Salut Laboral Juana Portaceli

LOCALITAT: València

TITULACIÓ: Llicenciat o Graduat en Medicina

GRUP/SUBGRUP: A/A1

NIVELL DE COMPLEMENT DE DESTINACIÓ: 26

COMPLEMENT ESPECÍFIC E044

REQUISIT ESPECÍFIC Especialitat en Medicina del Treball o diplomat en Medicina

d'Empresa

RETRIBUCIÓ ANUAL BRUTA: 43.373,02 euros

JORNADES LABORALS: Matins i una vesprada

Vesprades i un matí





Funcions generals:

– Coordinar i supervisar el treball del personal de categoria inferior assignat a la unitat.

Participació directa, col·laboració i responsabilitat en totes aquelles activitats relacionades amb la vigilància de la salut d'acord amb la Llei de prevenció de riscos laborals i el Reglament dels serveis de prevenció. I també en la coordinació del personal que hi participe.



Col·laboració en l'elaboració de la memòria d'activitats i la planificació anual de la vigilància de la salut.

– Participació i col·laboració en campanyes formatives i informatives de promoció de la salut per a tota la comunitat universitària.

Participació en l'elaboració de protocols d'actuació mèdica, específics segons els resultats del procés d'avaluació de riscos que s'efectue a la Universitat Politècnica de València.

Col·laboració en la planificació de les activitats preventives que cal desenvolupar segons el que s'estableix en la Llei de prevenció de riscos laborals.

Participació en totes les campanyes preventives que organitze el Centre de Salut Laboral Juana Portaceli.

Tasques d'assessorament en matèria d'assistència mèdica a tota la plantilla de la Universitat Politècnica de València.

Assistència en medicina general i d'urgència a la comunitat universitària a través del Centre de Salut Laboral Juana Portaceli, així com en aquells actes i esdeveniments que organitze la Universitat i requerisquen la seua presència.

Realització dels reconeixements mèdics periòdics al personal de la Universitat Politècnica de València.

Desplaçaments als campus de la Universitat a Alcoi i Gandia en funció de les necessitats del servei.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut emanades dels òrgans tècnics competents.

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

Liderar la creació de millora i innovació en la unitat; atendre les iniciatives en aquest sentit que es donen en aquesta, i potenciar la participació del seu personal en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– Suport a la preparació de la documentació que siga requerida per a la realització de les tasques anteriors.

– I totes les funcions inherents al lloc de treball d'acord amb la categoria professional.









TEMARI



Bloc general



1. La Llei Orgànica d'Universitats.

2. Els Estatuts de la Universitat Politècnica de València. Règim jurídic (títol preliminar: capítols I i II). Estructura de la Universitat (títol primer). Govern de la Universitat (títol segon).

3. Medi ambient: el procés d'implantació del Sistema de gestió ambiental a la Universitat Politècnica de València. Gestió dels residus no perillosos a la Universitat Politècnica de València. Normativa aplicable.

4. Pla de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València.

Bloc específic:

5. Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.



6. Reial decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s'aprova el Reglament dels serveis de prevenció.

7. La gestió de la prevenció de riscos laborals. Els professionals sanitaris en els serveis de prevenció. Funcions del metge del treball.



8. Models organitzatius en la prevenció de riscos laborals en l'àmbit universitari.

9. Criteris bàsics per a l'aprovació de l'activitat sanitària dels serveis de prevenció.

10. Exàmens de salut i protocols d'actuació sanitària. Normativa legal.

11. Reial decret 1299/2006 de 10 de novembre, pel qual s'aprova el quadre de malalties professionals en el sistema de la Seguretat Social i s'estableixen criteris per a la notificació i el registre d'aquestes.

12. Reial decret 486/1997, de 14 d'abril, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut als llocs de treball.



13. Accidents de treball. Criteris per a la valoració del dany corporal.

14. Ergonomia i psicosociologia aplicada. Concepte i objectius.

15. Condicions ambientals i disseny de llocs de treball en l'àmbit universitari.

16. Principis biomecànics. Avaluació de postures de treball.

17. Càrrega física. Fisiologia. Avaluació del treball muscular. Mètodes d'avaluació de càrrega física.

18. Pantalles de visualització de dades. Criteris d'actuació en vigilància de la salut.

19. Equipaments de protecció individual. Reial decret 773/1997, de 30 de maig, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a l'ús d'Equips de Protecció Individual (EPI).

20. Seguiment biològic en manipuladors de productes fitosanitaris. Protocols de vigilància de salut.

21. Riscos derivats de l'exposició al soroll durant el treball. Reial decret 286/2006, de 10 de març, sobre la protecció de la salut i la seguretat dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició al soroll.

22. Riscos químics. Reial decret 374/2001, de 6 d'abril, sobre la protecció de la salut i la seguretat dels treballadors contra els riscos relacionats amb els agents químics durant el treball.

23. Reial decret 664/1997, de 12 de maig, protecció dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents biològics durant el treball. Normativa d'adaptació. Llista indicativa d'activitats. Classificació de riscos biològics.

24. Reial decret 665/1997, de 12 de maig, sobre la protecció dels treballadors contra els riscos relacionats amb l'exposició a agents cancerígens durant el treball.

25. Reial decret 487/1997, de 14 d'abril, sobre disposicions mínimes de seguretat i salut relatives a la manipulació manual de càrregues que comporte riscos, en particular dorsolumbars, per als treballadors. Guia tècnica per a l'avaluació i la prevenció dels riscos.

26. Seguiment biològic en manipuladors de productes fitosanitaris. Protocols de vigilància de salut.

27. Reial decret 783/2001, de 6 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament sobre protecció sanitària contra radiacions ionitzants. Desenvolupament normatiu.

28. Reial decret 1066/2001, de 28 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament que estableix condicions de protecció del domini públic radioelèctric, restriccions a les emissions radioelèctriques i mesures de protecció sanitària davant d'emissions radioelèctriques. Incloses les correccions d'errades de 16 i 18 d'abril de 2002.

29. Actuacions en vigilància de la salut davant treballadors exposats a riscos biològics.

30. Actuacions en vigilància de la salut davant treballadors exposats a moviments repetitius.

31. Actuacions en vigilància de la salut davant treballadors especialment sensibles. Protecció de la maternitat.

32. Trastorns de la conducta alimentària. Anorèxia. Bulímia.

33. Ansietat, depressió i treball. Diagnòstic i tractament. Ansiolítics, antidepressius i hipnòtics.

34. Toxiinfeccions alimentàries. Normativa legal i estratègies preventives.

35. Malalties de transmissió sexual. Model preventius: promoció de la salut i sistemes de detecció precoç en l'àmbit universitari.



36. Drogodependències. Addiccions i salut laboral. Prevenció del tabaquisme. Formació dels treballadors.

37. Metodologia d'actuació davant la notificació d'un cas de tuberculosi pulmonar en l'àmbit universitari.

38. Estudis epidemiològics descriptius en l'àmbit laboral. Mètode sentinella per a la detecció de malalties relacionades amb el treball.



39. Assegurança escolar en l'àmbit universitari. Criteris de cobertura i prestacions que ofereix.

40. La gestió de la informació sobre els riscos i danys d'origen laboral. Enquestes sanitàries. Sistema d'informació sanitària en salut laboral. Conjunt mínim de dades que els serveis de prevenció han de fer arribar a les autoritats sanitàries.

41. Promoció de la salut laboral. Individual i col·lectiva. Programes sanitaris. Cardiovascular. Càncer. Consum de tabac. Assessorament sanitari.

42. Reial decret legislatiu 8/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General de la Seguretat Social.

43. Text refós de la Llei de classes passives de l'Estat, aprovat per Reial decret legislatiu 670/1987, de 30 d'abril

44. Gestió dels residus perillosos biosanitaris a la Universitat Politècnica de València. Normativa aplicable.



Enllaços d'interès

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/676956normalv.html

http://www.upv.es/medioambiente

Mapa web