Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 26 de febrer de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses a les proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala vigilant APF-01-03, convocatòria 27/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8756 de 06.03.2020
Número identificador:  2020/1918
Referència Base de Dades:  002194/2020
 



RESOLUCIÓ de 26 de febrer de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses a les proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport generals de l'Administració de la Generalitat, escala vigilant APF-01-03, convocatòria 27/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat.



[2020/1918]



D'acord amb el que estableixen l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 29/2019, de 2 de desembre de 2019, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria esmentada anteriorment (DOGV 8695, d'11.12.2019), resolc:



Únic

Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex I de la present resolució.

Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar errades o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Al tràmit, esmentat anteriorment, es podrà accedir a través del següent enllaç https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20552&version=amp#top o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública http://www.justicia.gva.es/es/web/recursos-humanos/seleccion-de-personal-oposiciones i caldrà emplenar el corresponent formulari i, si és procedent, annexar-hi els documents pertinents, no serà vàlida cap altra forma de presentació.







València, 26 de febrer de 2020.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web