Ficha disposicion

Ficha disposicion





Institut Valencià d'Art Modern, IVAM. RESOLUCIÓ de 24 de gener de 2018, del director gerent, per la qual es convoca el procés de selecció per a la contractació temporal d'un lloc de naturalesa laboral. Convocatòria 1/2018.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8247 de 05.03.2018
Número identificador:  2018/1697
Referència Base de Dades:  002278/2018
 



RESOLUCIÓ de 24 de gener de 2018, del director gerent, per la qual es convoca el procés de selecció per a la contractació temporal d'un lloc de naturalesa laboral. Convocatòria 1/2018. [2018/1697]

L'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM) és una entitat de dret públic de la Generalitat amb personalitat jurídica pròpia i amb autonomia econòmica i administrativa subjecta a l'ordenament jurídic privat per a la realització de les seues finalitats, entre les quals es troben el coneixement, foment, recerca i difusió de l'art modern.

En el marc del desenvolupament i compliment d'aquests objectius, l'IVAM necessita cobrir amb urgència temporalment el lloc número 71, tècnic/a de Gestió Administrativa, de la seua relació de llocs de treball, atés que no hi ha personal laboral fix en la plantilla que puga ocupar la plaça.

La relació de llocs de treball de l'IVAM ha sigut negociada en data 7 de febrer de 2017 amb el Comité d'Empresa de l'IVAM, informada favorablement pel Sector Públic en 9 de febrer de 2017 i per la Direcció General de Pressupostos el 4 de març de 2017. Aprovada pel Consell Rector de l'IVAM en data 21 de març de 2017 i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8010, de 29 de març de 2017.

La present convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.



Aquesta convocatòria, a fi de facilitar l'accés a la informació, figurarà en la pàgina del IVAM http://www.ivam.es/becas-y-convocatorias/ i es desenvoluparà d'acord amb les següents bases.

Per tant i en virtut de les facultats que em confereix l'article 24 de la Llei 9/1986, de 30 de desembre, per la qual es crea l'Institut Valencià d'Art Modern, i de l'article 8.2.f del Reglament d'organització i funcionament de l'Institut Valencià d'Art Modern i l'autorització de la Direcció General de Pressupostos de data 21 de desembre de 2018, resolc:





Primer

Convocar el procés de selecció per a la cobertura temporal del lloc de naturalesa laboral número 71, tècnic/a de Gestió Administrativa, A22 E040.



Segon

Aprovar les bases que s'adjunten com a annex de la present resolució, les quals regiran en aquesta convocatòria.



Tercer

Aquesta resolució entrarà en vigor a partir de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



La present resolució posa fi a la via administrativa. De conformitat amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com amb els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, les persones interessades podran interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant del mateix òrgan que ha dictat aquesta resolució en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la seua publicació o, alternativament, si no s'interposa l'esmentat recurs de reposició, interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, o d'aquell en la circumscripció del qual tinga la persona recurrent el seu domicili, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la present resolució.





València, 24 de gener de 2018.– El director gerent: José Miguel García Cortés.

ANNEX I

Convocatòria 1/18



Bases



1. Objecte de la convocatòria

És objecte d'aquesta convocatòria el procés de selecció per a la contractació laboral temporal del següent lloc de naturalesa laboral (RLT de l'IVAM aprovada en data 21 de març de 2017 i publicada el 29 de març de 2017).

Lloc núm.: 71

Denominació: tècnic/a de Gestió Administrativa

Grup: A

Nivell: 22

Complement específic: E040

Forma de provisió: concurs

Naturalesa: laboral

Adscripció orgànica: Sotsdirecció General d'Administració

Localitat: València

Requisits

Titulació: Llicenciat/a en Dret o equivalent

Idiomes:

Anglés nivell B1 o equivalent pel que fa al Marc Europeu de Referència acreditat amb la possessió del corresponent certificat expedit o homologat per l'Escola Oficial d'Idiomes, universitats o organismes oficials d'ensenyament d'idiomes.

Valencià Grau Mitjà acreditat amb la possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

Funcions: assistir al/la cap del departament en les funcions de gestió de recursos humans, de la seua contractació i incidències; supervisió i control dels serveis generals del museu; contractació administrativa i privada; gestió de propietat intel·lectual i de drets d'autor i explotació de l'arxiu fotogràfic; gestió administrativa dels serveis i subministraments de les exposicions; redacció de convenis nacionals i internacionals públics i privats; gestió d'importació i exportació d'obres d'art, despatx de duanes i DUA; tramitació de donacions, compravenda i comodats d'obres d'art; tramitació dels expedients del Consell Rector i del Consell Assessor; gestió de subvencions i beques; tramitació de reclamacions i recursos administratius; registre d'entrada i eixida de documents; Comitè de Seguretat i Salut.





2. Naturalesa i durada del contracte

El contracte serà de naturalesa laboral de durada determinada d'interinitat en lloc vacant.



3. Requisits per a concórrer

3.1. Per a ser admesos a la realització del procés selectiu els aspirants hauran de posseir en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir fins al moment de la formalització del contracte de treball, a més dels requisits exigits en la descripció del lloc en la base 1, els següents:

3.1.1. Tenir la nacionalitat espanyola o en defecte d'això trobar-se en qualsevol de les situacions descrites en l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana

3.1.2. Edat. Tenir la majoria d'edat laboral i no excedir, si escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

3.1.3. Titulació: estar en possessió o en condicions d'obtenir, a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, la titulació que s'assenyala en la base 1. Els aspirants amb titulacions acadèmiques o professionals obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'emparament de les disposicions de dret comunitari.



3.1.4. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

3.1.5. Habilitació: no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.





4. Mèrits

4.1. Mèrits generals

A) Experiència professional relacionada amb les funcions del lloc fins a un màxim de 12 punts:

a) L'experiència laboral en gestió administrativa o departaments jurídics en institucions museístiques o culturals públiques a raó de 0,10 punts per mes complet de serveis.

b) L'experiència laboral en gestió administrativa o departaments jurídics en institucions públiques a raó de 0,05 punts per mes complet de serveis.

c) L'experiència laboral en gestió administrativa o departaments jurídics en institucions museístiques o culturals privades a raó de 0,02 punts per mes complet de serveis.

B) Valencià de major nivell a l'exigit com a requisit: el coneixement del valencià es valorarà amb 1 punt prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià de Grau Superior.



C) Idiomes comunitaris diferents de la llengua espanyola: fins a un màxim de 3 punts, a raó de 0,50 punts per curs, o la seua equivalència si es tracta de cicles, corresponent al títol expedit per la universitat o Escola Oficial d'Idiomes. En l'idioma anglés solament es puntuaran els nivells superiors a l'exigit.

D) Títols acadèmics oficials d'igual o superior nivell a l'exigit com a requisit excloent aquest: 1,5 punts per cada titulació, amb un màxim de 3 punts.

E) Altres titulacions relacionades amb les funcions del lloc d'igual o superior nivell a l'exigit com a requisit excloent aquest i diferents de les valorades en l'apartat anterior: 1 punt per cada titulació, amb un màxim d'1 punt.

F) Cursos de formació i perfeccionament de durada igual o superior a 15 hores, cursats o impartits, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions del lloc, convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació fins a un màxim de 5 punts, i conformement a la següent escala:

a) De 100 o més hores, 2,00 punts.

b) De 75 o més hores, 1,50 punts.

c) De 50 o més hores, 1,00 punt.

d) De 25 o més hores, 0,50 punts.

e) De 15 o més hores, 0,20 punts.

En cap cas es puntuaran en el present subapartat ni en l'anterior els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



G) Altres cursos de formació i perfeccionament de durada igual o superior a 15 hores, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions del lloc, fins a un màxim de 3 punts, i conformement a la següent escala:

a) De 100 o més hores, 2,00 punts.

b) De 75 o més hores, 1,50 punts.

c) De 50 o més hores, 1,00 punt.

d) De 25 o més hores, 0,50 punts.

e) De 15 o més hores, 0,20 punts.

H) Entrevista: que es puntuarà amb un màxim de 10 punts. Vegeu la base 6.

4.2. Mèrits específics

Memòria, que es puntuarà amb un màxim de 10 punts, en la qual l'aspirant haurà d'exposar un pla per a exercir les funcions del lloc objecte del concurs i les seues possibles iniciatives sobre aquest tema. L'extensió màxima de la memòria serà de 20 folis a una cara i doble espai, i no es puntuaran aquelles memòries que no complisquen aquests requisits màxims.



5. Baremació

L'òrgan tècnic valorarà els mèrits generals dels apartats A a G mitjançant un barem provisional disposat per ordre de la major puntuació obtinguda per cada aspirant. Aquest barem s'exposarà en el tauler d'anuncis de l'IVAM i en la pàgina web de l'IVAM, www.ivam.es, i es declara un termini de tres dies hàbils durant els quals els/les aspirants podran presentar escrit de disconformitat que haurà d'exposar els motius. L'òrgan tècnic resoldrà les reclamacions que es presenten en el termini de cinc dies hàbils, després dels quals es publicarà el barem definitiu d'aquests mèrits.



6. Memòria i entrevista

Una vegada valorats els mèrits generals dels apartats A a G els aspirants passaran a la fase de valoració de la memòria.

Els aspirants que obtinguen una puntuació mínima de 6 punts sobre 10 punts en la memòria passaran a la fase d'entrevista, la qual versarà sobre el contingut de la memòria, així com respondre a les qüestions que li formulen els membres de l'òrgan tècnic relacionades amb la memòria, amb els mèrits al·legats i amb les funcions del lloc. L'entrevista es valorarà amb un màxim de 10 punts i s'haurà d'obtenir un mínim de 5 punts per a aconseguir la condició d'apte/a.



7. Presentació de candidatures

Els candidats que concórreguen al procés hauran de presentar en el Registre de l'IVAM (c/ Guillem de Castro, 118. València 46003. Horari de 09.00 a 14.00 hores) o en la resta de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques –anunciant el seu enviament per correu electrònic a g.administrativa@ivam.es–, la sol·licitud conforme al formulari de l'annex II, fotocòpia del DNI, curriculum vitae conforme al formulari de l'annex III i la memòria dirigida al president de l'òrgan tècnic.

El termini per a la presentació de les propostes serà de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. La presentació de la candidatura implica l'acceptació de les presents bases. Una vegada finalitzat el procés, i a petició de l'interessat/ada es retornarà la documentació presentada.



8. Procés de selecció

La selecció del/la candidat/a es realitzarà per l'òrgan tècnic integrada pels següents membres:

President: José Miguel García Cortés, director gerent

Vocal 1: Blanca Jiménez, sotsdirectora general d'Administració

Vocal 2: Eloísa García, cap de Biblioteca i Centre de Documentació



Vocal 3: un representant del comité d'empresa

Secretària: Remedios Grande, registradora



Suplents

President: Sergio Rubira, sotsdirector general de Col·lecció i Exposicions

Vocal 1: Ana Moure, sotsdirectora general de Comunicació i Xarxes Socials

Vocal 2: Antonieta Grijalvo, bibliotecària/documentalista

Vocal 3: un representant del comité d'empresa

Secretari: Josep Salvador, conservador

L'òrgan tècnic tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració i, com a tal, estarà sotmès a les normes contingudes en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i adoptarà les seues decisions de forma col·legiada mitjançant votacions, les quals quedaran recollides en la corresponent acta. En cas d'empat, decidirà el president.

L'òrgan tècnic analitzarà els requisits presentats pels candidats, i resultaran exclosos aquells que no reunisquen els exigits per al lloc al qual opten.

La puntuació de les diferents parts del procés es regirà per les següents puntuacions:

a) Puntuació de mèrits generals dels apartats A a G: màxim 28 punts.

b) Memòria: màxim 10 punts, sent necessaris 6 punts per a obtenir la condició d'apte/a i accedir a la fase d'entrevista.

c) Entrevista (màxim 10 punts, sent necessaris 5 punts per a obtenir la condició d'apte/a).

Per a accedir a la fase d'entrevista serà necessari aconseguir una puntuació mínima de 6 punts sobre 10 punts en la memòria. L'entrevista versarà sobre el contingut de la memòria, així com a respondre a les qüestions que li formulen els membres de l'òrgan tècnic relacionades amb la memòria, amb els mèrits al·legats i amb les funcions del lloc.



Amb la finalitat de reduir les càrregues administratives els interessats únicament presentaran la sol·licitud degudament emplenada que s'adjunta en l'annex II, fotocòpia del DNI, el curriculum vitae amb els mèrits conforme a l'annex III i la memòria en els termes establits en la base 4.2.

Si la sol·licitud no reuneix totes les dades exigides o no s'aportara alguna documentació de l'exigida, es requerirà l'interessat/ada perquè en el termini de cinc dies hàbils esmene el defecte o acompanye els documents preceptius amb la indicació que, si no ho fera, s'entendrà desistit de la seua petició. No obstant això, la no-presentació de la memòria no es considerarà defecte esmenable, i quedarà el candidat exclòs del procés de selecció.

Els sol·licitants que hagen sigut seleccionats per a la fase d'entrevista hauran de presentar la documentació original o compulsada acreditativa dels mèrits detallats en el currículum amb cinc dies hàbils d'antelació a la data de la seua realització.

Si en qualsevol moment del procés arriba a coneixement de la comissió d'avaluació que algun dels sol·licitants no posseeix la totalitat dels requisits exigits, haurà de requerir-lo per a la seua acreditació. En cas de no ser acreditats en termini, quedarà exclòs del procés, prèvia indicació de les inexactituds o falsedats formulades pel sol·licitant.



La resolució del procés de selecció es publicarà en el tauler d'anuncis de l'IVAM, en la pàgina web de l'IVAM, www.ivam.es, i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Es constituirà una borsa de treball amb els aspirants que hagen sigut seleccionats per a la fase d'entrevista, ordenada per la puntuació obtinguda en el procés de selecció, a la qual es podrà acudir en cas de vacant o incapacitat temporal del lloc de treball o situació similar.

La convocatòria podrà declarar-se deserta si l'òrgan tècnic considera que cap dels candidats/tes aconsegueix la condició d'apte/a.

Conclòs el procés selectiu, l'aspirant que aconseguisca la major puntuació serà contractat mitjançant contracte de durada determinada d'interinitat en lloc vacant i superació, si escau, del període de prova corresponent de quatre mesos.

Mapa web