Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 6 de març de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció dues places de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps complet. Projecte: «Una aproximación a la sostenibilidad basada en sistemas multi-catalíticos inspirados en el modelo celular SYNCELL». Prometeu/2016/071.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8506 de 14.03.2019
Número identificador:  2019/2492
Referència Base de Dades:  002417/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 6 de març de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció dues places de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps complet. Projecte: «Una aproximación a la sostenibilidad basada en sistemas multi-catalíticos inspirados en el modelo celular SYNCELL». Prometeu/2016/071. [2019/2492]





El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny), convoca una oferta pública de personal tècnic de suport a la investigació d'acord amb les bases següents.



Primera. Denominació del lloc de treball

Personal tècnic de suport.



Segona. Retribució íntegra mensual

La retribució íntegra mensual, inclosa la part proporcional de les pagues extres, serà de 1.250,00 euros en concepte de sou base.



Tercera. Objecte i període

Col·laborar en la realització del projecte d'investigació «Una aproximación a la sostenibilidad basada en sistemas multi-catalíticos inspirados en el modelo celular SYNCELL», amb referència Prometeu/2016/071, amb funcions de tècnic o tècnica superior de suport a la investigació. Funcions:

– Preparació de productes de partida

– Caracterització dels productes obtinguts per les diferents tècniques usuals

La durada prevista d'aquest contracte serà de 6 mesos. En tot cas, la durada del contracte estarà vinculada a la durada del projecte i a la seua disponibilitat pressupostària.

El període de prova establert serà el que s'indica en la legislació laboral en vigor.



Quarta. Jornada de treball

A temps complet (37,5 hores setmanals).



Cinquena. Requisits dels aspirants

– Tindre la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells Estats en els quals, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es trobe definida en el tractat constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar, almenys, el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

– Tenir complits setze anys el dia que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

– Residir en la Comunitat Valenciana.

– Estar en possessió de la titulació espanyola de grau o llicenciatura en ciències químiques o titulacions afins.

– No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



– No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants, la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte inesmenable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.





Sisena. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència sobre:

– Experiència en Química Sostenible y Química Supramolecular

– Experiència en el camp dels Líquids Iònics

– Experiència en sistemes organitzats i autoensamblats de compostos orgànics

– Experiència en el camp de la catàlisi i reactius suportats

– Experiència en les àrees pròpies d'un laboratori d' investigació avançada de Química Orgànica



Setena. Sistema selectiu

Per part de la comissió encarregada de resoldre aquesta selecció, es valorarà el currículum de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex II. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una prova i/o entrevista als aspirants. En el supòsit de fer la prova, aquesta serà eliminatòria i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts, i caldrà obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.



Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació de sol·licituds no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en el cas que valorats els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajustara en la seua totalitat a les necessitats del projecte.



Vuitena. Comissió avaluadora

La comissió avaluadora tindrà l'estructura que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

Els membres de la comissió hauran d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en aquests alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en el que puga produir-se dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de la comissió s'haurà d'ajustar en tot moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se al professor Santiago Luis Lafuente, adreça electrònica: luiss@uji.es



Novena. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds, formalitzades segons el model que s'adjunta en l'annex I, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, s'han de presentar en el Registre General de la Universitat Jaume I o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), en el termini de 10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

A la sol·licitud cal adjuntar la documentació següent:

a) Una fotocòpia del DNI/NIE.

b) Currículum, amb els mèrits justificats documentalment.



En l'apartat «Codi» de la sol·licitud ha de figurar el número 17950.



Les sol·licituds presentades a les oficines de Correus han de complir amb el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels serveis de Correus: les sol·licituds s'han de presentar en sobre obert perquè s'estampe el segell de dates en el part superior esquerra de les sol·licituds, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas contrari, es considerarà presentada en la data d'entrada en el registre general d'aquesta universitat.

No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi haurà prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre la seua autenticitat, així com les seues dades que figuren en la sol·licitud, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats que hagen sigut objecte de valoració.

Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre Estat amb el quual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Desena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

Finalitzat el termini per a presentar sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-ho.

Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficials (TAO) i en la següent adreça d'internet: http://www.uji.es/serveis/rrhh/



Onzena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, poden ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 6 de març de 2019.– La rectora, p. d. (R 12.06.2018, DOGV 14 juny), el vicerector d'Investigació i Transferència: Jesús Lancis Sáez.





ANNEX I

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom: …

Segon cognom: …

Nom: …

DNI: … Data de naixement: …

Telèfon: … Adreça electrònica: …

Adreça i codi postal: …

Localitat/comarca i província: …



Codi: 17950



SOL·LICITE

L'admissió en el procés selectiu per a cobrir una plaça temporal de …, convocat per Resolució de data …, publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número ….



DECLARE

Que són certes les dades que s'hi consignen i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.

(Firma)



Castelló de la Plana, … d … de 20 …



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT JAUME I





M'han informat que el Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I durà a terme el tractament de les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679.





Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament Universitat Jaume I

Finalitat del tractament Gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I

Legitimació Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic

Destinataris Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament de dades personals objecte d'aquest consentiment

Drets Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l'oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic

https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica

Informació addicional Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a

https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?=U017







ANNEX II

Barem



a) Expedient acadèmic: 40 %.

b) Mèrits curriculars: 40 %.

c) Adequació dels mèrits als requeriments específics del projecte: 10 %.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça.





ANNEX III

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I.

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos Humans que actuarà amb veu però sense vot.





Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web