Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 5 de març de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 52/18, torn de promoció interna, pel sistema de concurs oposició corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2017 per a personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8761 de 13.03.2020
Número identificador:  2020/2250
Referència Base de Dades:  002510/2020
 



RESOLUCIÓ de 5 de març de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 52/18, torn de promoció interna, pel sistema de concurs oposició corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2017 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/2250]

D'acord amb el que estableix l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 52/2019, de 9 de desembre, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria anteriorment esmentada (DOGV 8697, 13.12.2019), resolc:



Primer

Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex I de la present resolució.



Segon

Publicar la llista provisional de persones excloses, amb expressió dels motius de la seua exclusió, que s'assenyalen en l'annex II de la present resolució.



Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar les errades que hagen motivat la seua no admissió o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Al tràmit, anteriorment esmentat, es podrà accedir a través del següent enllaç «https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20552&version=amp#top» o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública «http://www.justicia.gva.es/es/web/recursos-humanos/seleccion-de-personal-oposiciones-» havent d'emplenar el corresponent formulari i, si procedira, annexant els documents pertinents, no sent vàlida cap altra forma de presentació.



València, 5 de març de 2020.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web