Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ número 49/2020, de 27 de febrer, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, dels llocs de treball de naturalesa funcionarial número 18, cap de la Unitat de Coordinació Informàtica, i 19, cap de la Unitat de Producció i Explotació dels Sistemes Informàtics; i s'aproven les bases que regeixen la convocatòria. Convocatòria número LD 3/2020.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8761 de 13.03.2020
Número identificador:  2020/2362
Referència Base de Dades:  002515/2020
 



RESOLUCIÓ número 49/2020, de 27 de febrer, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, dels llocs de treball de naturalesa funcionarial número 18, cap de la Unitat de Coordinació Informàtica, i 19, cap de la Unitat de Producció i Explotació dels Sistemes Informàtics; i s'aproven les bases que regeixen la convocatòria. Convocatòria número LD 3/2020. [2020/2362]

L'article 29.2 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant, l'Agència), sotmet la provisió dels llocs de treball de l'Agència a les normes de la Llei de funció pública valenciana.

Estan pendents de provisió els llocs de treball número 18 i 19, amb la denominació respectiva de cap de la Unitat de Coordinació Informàtica i cap de la Unitat de Producció i Explotació dels Sistemes Informàtics, d'acord amb la relació de llocs de treball aprovada per la Resolució de 19 d'agost de 2019, del seu director (DOGV núm. 8624, de 30.08.2019).



El sistema de provisió d'aquests llocs de treball és el de lliure designació, conforme al que es disposa en l'article 102 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (d'ara en avant LOGFPV) i la citada relació de llocs de treball de l'Agència.

De conformitat amb l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (d'ara en avant EBEP) i amb l'article 102.1 de l'LOGFPV, el procediment de lliure designació amb convocatòria pública consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates en relació amb els requisits exigits per a l'acompliment del lloc.



Per tant, d'acord amb el que disposen els articles 99 i següents de l'LOGFPV i de conformitat amb les atribucions de l'article 13.1.d del Reglament de funcionament i règim interior de l'Agència, de 27 de juny de 2019 (DOGV núm. 8582, de 2.07.2019), resolc:





Primer

Convocar, per a la provisió pel sistema de lliure designació, els llocs de treball que es relacionen en l'annex I d'aquesta resolució.



Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que figuren en l'annex II d'aquesta resolució.



Tercer

Aprovar els models de sol·licitud d'admissió per a la provisió d'aquests llocs de treball i de declaració responsable, que figuren com a annex III i IV d'aquesta resolució.



València, 27 de febrer de 2020. – El director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana: Joan A. Llinares Gómez.





ANNEX II

Bases de la convocatòria



Primera. Objecte i forma de provisió

És objecte d'aquesta convocatòria la provisió, pel sistema de lliure designació, dels llocs de treball vacants de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana descrits en l'annex I d'aquesta resolució.



Segona. Requisits de participació

1. Podrà participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de les diferents administracions públiques, institucions i entitats públiques, que reunisca els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detallen en la convocatòria que s'efectua a través de la present resolució.

No podrà participar el personal suspés en ferm mentre dure la suspensió i el personal excedent voluntari per interés particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

2. Els requisits de participació hauran de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i gaudir dels mateixos durant tot el procés de selecció fins al moment de la presa de possessió.





Tercera. Sol·licitud de participació, lloc i termini de presentació

1. La sol·licitud, acompanyada d'un historial professional de competències i capacitats, de la documentació acreditativa dels requisits i mèrits i de l'estudi exigit, ha d'adaptar-se al model que es publica en l'annex III d'aquesta convocatòria.

A la sol·licitud s'acompanyarà declaració responsable de la veracitat de la documentació aportada justificativa de la formació exigida com a requisit i mèrit, segons model que es publica en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

Tots dos annexos es troben disponibles en la pàgina web de l'Agència: https://www.antifraucv.es/es/portal-transparencia/informacion-institucional/

2. Les sol·licituds de participació es presentaran a través de qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Presentació a través de la seu electrònica de l'Agència:

https://sede.antifraucv.es/opencms/opencms/sede

Presentació en oficines de l'Agència (carrer de Navellos, 14, porta 3, 46003 València): horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

En el cas de no presentació a través del Registre Electrònic de l'Agència o de manera presencial, dins del termini de presentació d'instàncies, haurà de remetre's còpia del document que acredite la seua presentació a l'adreça de correu electrònic:

recursoshumanos@antifraucv.es.

3. Únicament es prendran en consideració aquelles sol·licituds que s'ajusten al model de referència (annex III), adequadament emplenades, així com els documents que les acompanyen justificatius dels requisits i mèrits relatius al lloc de treball.

La no-aportació d'aquesta documentació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

4. Les persones interessades formularan sol·licituds individualitzades per als llocs de treball en els quals desitge participar.

5. El termini de presentació serà de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà al de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Així mateix, amb caràcter previ o simultani a la tramesa de la present convocatòria per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, serà objecte de tramesa anunci per a la seua publicació en el Butlletí Oficial de les Corts.



Quarta. Documentació acreditativa dels requisits, mèrits i estudi a aportar

1. A la sol·licitud s'acompanyarà la documentació següent:

a) En relació amb el compliment dels requisits per a participar:

a.1) Nomenament com a funcionari de carrera del subgrup de titulació que dona accés al lloc al qual s'opta o documentació que l'acredite.



a.2) Titulació universitària configurada com a requisit.

a.3) L'acreditació de l'experiència haurà de ser demostrada, documentalment, mitjançant certificat, informe o full de serveis de l'Administració pública, institució pública o entitat pública d'origen i, en el seu cas, d'aquelles altres en les quals haguera prestat serveis, en el qual es faça constar l'exercici de funcions en els àmbits materials descrits com a requisit en cadascun dels llocs que són convocats.



La no-aportació de la documentació acreditativa suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

a.4) Acreditació de la formació específica configurada com a requisit del lloc de treball.

La no acreditació documental de la formació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

b) En relació amb els mèrits s'acompanyarà justificant de tots els al·legats, així com un historial professional de competències i capacitats (curriculum vitae complet).

Només seran tinguts en compte els mèrits perfeccionats amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Els aspirants es responsabilitzen expressament de la veracitat de la documentació aportada, com a requisit o mèrit. En cas de falsedat o alteració d'algun document decauran en el dret a la participació en la present convocatòria, amb independència de la responsabilitat al fet que pertocara.

L'Agència es reserva el dret a requerir en qualsevol moment del desenvolupament del procediment l'aportació de la documentació original dels requisits i/o mèrits que es considere necessària.

2. En el cas del lloc de treball número 18, amb la denominació de cap d'Unitat de Coordinació Informàtica, els qui sol·liciten participar en el procés de selecció, hauran d'aportar un estudi de planificació i millora de l'activitat de la unitat, tenint en compte les funcions del lloc i fent referència als següents continguts:

a) Proposta que continga descripció dels sistemes d'informació necessaris per a un òptim funcionament de l'Agència.

b) Implicacions de l'Esquema Nacional de Seguretat i de l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en els sistemes d'informació proposats.



c) Obligacions i requisits tècnics a tindre en compte pel que fa a la legislació en matèria d'administració electrònica.

Per a la redacció de l'estudi, es prendran com a base les dades presents en el Portal de Transparència de l'Agència i qualsevol altre remarcable, i citar-lo expressament en les referències del document elaborat.



Aquest estudi tindrà una extensió màxima de 12 pàgines (6 fulls a doble cara), en tipus de lletra Arial 11, interlineat simple i marges justificats. En la qualificació de l'estudi es valoraran, principalment, els aspectes següents:

– La claredat i correcció en l'estructuració i l'exposició de les idees i qüestions abordades;

– La coherència, racionalitat, raonabilitat i viabilitat de les propostes formulades, prenent en consideració la seua justificació, argumentació i possibilitat d'aplicació en l'Agència;

– El grau de detall i precisió de les propostes i aspectes tractats; i,



– La innovació, originalitat i creativitat de les idees i propostes plantejades.

La falta de presentació de la documentació requerida en aquest apartat 2, suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria a aquest lloc de treball.

3. En el cas del lloc de treball número 19, amb la denominació de cap d'Unitat de Producció i Explotació dels Sistemes Informàtics, els qui sol·liciten participar en el procés de selecció, hauran d'aportar un estudi de planificació i millora de l'activitat de la unitat, tenint en compte les funcions del lloc i fent referència als següents continguts:



a) Proposta que continga descripció dels sistemes informàtics necessaris per a un òptim funcionament de l'Agència.

b) Implicacions de l'Esquema Nacional de Seguretat en els equips i serveis proposats.

c) Pla de recuperació de sistemes concorde a la proposta efectuada.

Per a la redacció de l'estudi, es prendran com a base les dades presents en el Portal de Transparència de l'Agència i qualsevol altra remarcable, i se citaran expressament en les referències del document elaborat.

Aquest estudi tindrà una extensió màxima de 12 pàgines (6 fulls a doble cara), en tipus de lletra Arial 11, interlineat simple i marges justificats. En la qualificació de l'estudi es valoraran, principalment, els aspectes següents:

– La claredat i correcció en l'estructuració i l'exposició de les idees i qüestions abordades;

– La coherència, racionalitat, raonabilitat i viabilitat de les propostes formulades, prenent en consideració la seua justificació, argumentació i possibilitat d'aplicació en l'Agència;

– El grau de detall i precisió de les propostes i aspectes tractats; i,



– La innovació, originalitat i creativitat de les idees i propostes plantejades.

La falta de presentació de la documentació requerida en aquest apartat 3, suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria a aquest lloc de treball.



Cinquena. Comprovació del compliment dels requisits de participació

La persona titular de l'àrea d'Administració, Gestió Econòmica i Recursos Humans de l'Agència comprovarà el compliment dels requisits dels participants i, si escau, requerirà les persones interessades perquè en un termini de deu dies hàbils realitzen les esmenes que siguen procedents.

Una vegada realitzats els tràmits anteriors, emetrà informe preceptiu i vinculant en relació amb les sol·licituds que complisquen els requisits, i ho remetrà a la persona titular de la direcció de l'Agència per a la seua resolució conforme al que es preveu en l'LOGFPV i en l'article 13.1d) del seu Reglament de funcionament i règim interior de 27 de juny de 2019.



Sisena. Avaluació i resolució de la convocatòria del procés de selecció

1. Amb caràcter previ a la resolució, es podran realitzar entrevistes a totes o a alguna de les persones participants en la convocatòria que reunisquen els requisits exigits, per a la comprovació dels mèrits al·legats i avaluació del contingut de l'estudi presentat, a què es refereix l'anterior base quarta, així com de les habilitats, actituds i aptituds de les persones aspirants en relació amb les funcions concretes a desenvolupar i els principis d'actuació del personal de l'Agència a què es refereix l'article 5 del seu Reglament de funcionament i règim interior.



Per a l'apreciació i avaluació de l'estudi presentat podrà recórrer-se a l'assessorament per personal qualificat procedent d'altres administracions.

2. La persona titular de la direcció de l'Agència resoldrà, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 102.3 de l'LOGFPV, bé la seua adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'exercici de cadascun dels llocs de treball convocats, encara que es declare desert, fins i tot existint persones que reunisquen els requisits exigits, si considera que cap resulta idònia per al seu exercici.

3. La resolució de nomenament es motivarà amb referència al compliment per la persona triada dels requisits exigits en la convocatòria, així com dels mèrits i capacitat tinguts en compte per a considerar que resulta la més idònia per a l'exercici del lloc de treball.



4. La resolució de la convocatòria haurà d'indicar el termini en el qual haja de tindre lloc la presa de possessió en la nova destinació.

5. La resolució serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de les Corts.

6. La present convocatòria es resoldrà en un termini no superior a dos mesos, comptats des de l'endemà a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web