Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 26 de febrer de 2020, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de la categoria/escala tècnica superior i/o periodista de mitjans de comunicació, per a la prestació de serveis als campus de Gandia i/o València de la Universitat Politècnica de València, amb caràcter de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació. Codi: 2020/P/FI/ACON/1.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8761 de 13.03.2020
Número identificador:  2020/2101
Referència Base de Dades:  002518/2020
 



RESOLUCIÓ de 26 de febrer de 2020, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca la constitució d'una borsa de treball de la categoria/escala tècnica superior i/o periodista de mitjans de comunicació, per a la prestació de serveis als campus de Gandia i/o València de la Universitat Politècnica de València, amb caràcter de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació. Codi: 2020/P/FI/ACON/1. [2020/2101]





Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



Sent necessària la constitució d'una borsa de treball, de caràcter urgent, per al nomenament de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació de tècnic/a superior i/o periodista de mitjans de comunicació que prestarà serveis als campus de Gandia i/o València de la Universitat Politècnica de València, aquest rectorat obri procés de selecció d'acord amb les bases següents:





Primera. Requisits generals de les persones aspirants

1. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea. També hi poden participar els cònjuges, i els seus descendents i els dels cònjuges (qualsevol que siga la seua nacionalitat), dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret. Els descendents han de ser menors de 21 anys o majors d'aquesta edat que visquen al seu càrrec.



Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

2. Tenir complits els setze anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

3. Estar en possessió del títol que consta en l'annex I o complir les condicions per a obtenir-lo en la data que acabe el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que acredite l'homologació o equivalència, o de la credencial de reconeixement de qualificació professional.



4. Complir els requisits o especialitats que s'especifiquen en l'annex I de la convocatòria, si són aplicables.

5. No patir malaltia, ni limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents.

6. No haver estat separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat o inhabilitada –per sentència ferma o com a conseqüència de comiat disciplinari de forma procedent– per exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. En el cas de persones que són nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades, o en situació equivalent, ni haver patit sanció disciplinària o equivalent que impedisca l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes, al seu propi estat.



Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de tenir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Les sol·licituds, que s'han d'adreçar al rector de la Universitat Politècnica de València, Camí de Vera, s/n, (46071 València), ajustades al model publicat com a annex II d'aquesta convocatòria, que es pot obtenir a través de la següent adreça d'internet http://www.upv.es/rrhh (Personal d'Administració i Serveis / Selecció i Provisió / Personal Temporal).

2.2. Per a ser admeses i, si escau, prendre part en les proves corresponents, les persones aspirants han de signar la declaració responsable que figura en la instància segons el model oficial, en la qual manifesten que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds.



2.3. La presentació de sol·licituds es pot fer al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, planta baixa, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça Ferràndiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Posat cas que s'opte per presentar la sol·licitud davant una oficina de correus, s'ha de fer en sobre obert, perquè la instància figure datada i segellada pel personal de correus abans de ser certificada. Si no es fa d'aquesta manera, es considera que s'ha presentat en la data d'entrada en qualsevol dels llocs establits en el paràgraf anterior.

Les sol·licituds subscrites a l'estranger es poden cursar, en el termini expressat en la base 2.1, a través de les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents, les quals les trameten seguidament a l'organisme competent.

2.4. La taxa per a l'admissió a aquest procés selectiu és de 15,00 euros, que cal ingressar en el compte corrent número ES97 2038 6543 906000014194 –Drets d'examen, de Bankia. El justificant de pagament de la taxa d'admissió s'aconsegueix mitjançant la impressió en la sol·licitud del segell de l'entitat esmentada. La mera presentació i pagament no substitueix en cap cas el tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaients, de la sol·licitud davant l'òrgan expressat en el paràgraf anterior.

2.5. La falta d'abonament de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determina l'exclusió de la persona aspirant, llevat que s'hi done alguna de les circumstàncies d'exempció següents i això es faça constar en la sol·licitud de participació:

2.5.1. Els membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. En aquesta cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat Exempcions, <Família nombrosa especial> de la sol·licitud.

2.5.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

2.5.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, <Diversitat funcional>, de la sol·licitud.

2.5.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social, i aquesta situació l'acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. En aquest cas, cal marcar amb una ics (X) l'apartat <Altres> de la sol·licitud.

2.6. Una vegada finalitzat el termini esmentat en la base 2.1, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis) i en el microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça dels quals és http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i Provisió), una relació provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció, i el nomenament dels membres que componen el tribunal de selecció. Es concedirà un termini de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació, per a esmenar-hi errades.



Conclòs el termini indicat anteriorment, s'exposarà a la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis) i en el microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça dels quals és http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i Provisió), la relació definitiva de persones admeses i excloses, i es convocarà les persones aspirants incloses a la realització, si escau, de l'entrevista personal.

Les publicacions que es prendran com a referència a l'efecte del còmput de terminis seran les que s'efectuen en el microweb del Servei de Recursos Humans.

2.7. En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència suposa la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient.

2.8. Tan sols procedirà la devolució de taxes quan aquestes s'hagen ingressat abans de la realització de les proves selectives i aquestes, per causa imputable a l'administració, no s'hagen realitzat.



Tercera. Documentació que cal presentar

Acompanyant les sol·licituds d'admissió a les proves, les persones interessades han de presentar fotocòpia del DNI i del resguard justificatiu d'haver abonat les taxes corresponents, i fotocòpia acarada de la titulació i de la documentació acreditativa dels mèrits i l'experiència. En aquest darrer cas, el tribunal no valora els mèrits que no es troben prou acreditats documentalment ni els presentats fora de termini.





Quarta. Procés de selecció

4.1. Persones aspirants amb diversitat funcional

Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables al tribunal de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, es pot recaptar el corresponent dictamen del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València. En aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.

4.2. Fase única. Concurs de mèrits.

El procés de selecció consisteix en la valoració dels mèrits de les persones aspirants presentats dins del termini de presentació d'instàncies i s'efectuarà d'acord amb el barem que s'estableix a continuació. Només es valoren aquells mèrits la data d'obtenció dels quals no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies que figura en la base 2.1. d'aquesta convocatòria.



Barem



1. Experiència professional:

Es valora fins a un màxim de 4 anys i 6 punts l'experiència professional en llocs de treball corresponents a la mateixa categoria o similars, d'acord amb les funcions exercides i el grup en la present convocatòria. Es prorrategen proporcionalment els mesos complets i no es consideren els períodes inferiors a un mes, d'acord amb l'escala següent:





Experiència laboral en: Puntuació per mes complet treballat Puntuació per any complet treballat

Universitats públiques valencianes 0,12500 1,500

Sector públic 0,06250 0,750

Empresa privada 0,03125 0,375





1) Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de les universitats públiques valencianes.

2) Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de l'administració pública.

3) Per serveis prestats amb contracte laboral en el sector privat.





L'experiència professional s'acreditarà d'acord amb els següents criteris:

1) Els treballs per a administracions públiques s'acreditaran sempre mitjançant certificació oficial de l'òrgan competent.

2) La resta de treballs per compte d'altri, mitjançant contracte de treball en el qual s'especifique la categoria convocada i la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització corresponent a la categoria, grup i subgrup de les vacants especificades en la present convocatòria.

3) Per a la resta de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE, on s'acrediten el o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, així com certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat en la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan procedisquen i en substitució d'aqueixos documents s'aportarà certificació oficial que acredite haver cotitzat en el Règim Especial o en la mutualitat corresponent.



2. Cursos de formació i perfeccionament

Es valoren fins a un màxim de 3 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.

La valoració s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major durada:





Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75





Només es valoren aquests cursos si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar aquest aspecte.

Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.



3. Titulacions acadèmiques

Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a les especificades en l'annex I, amb 0,50 punts.



4. Coneixements de valencià

Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:



Per a llocs dels subgrups A1 i A2 Puntuació

Certificat de nivell B1 (Elemental) 0,50 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 0,75 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,00 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





Per a llocs dels subgrups C1 i C2 Puntuació

Certificat de nivell A2 (Bàsic) 0,50 punts

Certificat de nivell B1 (Elemental) 1,00 punts

Certificat de nivell B2 (Intermedi) 1,15 punts

Certificat de nivell C1 (Suficiència) 1,25 punts

Certificat de nivell C2 (Superior) 1,50 punts





En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament es consideraran els superiors a aquest.

En termes generals, el quadre d'equivalències d'aquests certificats està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SRH/pas751636normalc.html, per a obtenir informació més detallada sobre aquest tema es pot accedir al següent enllaç: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2017.pdf



5. Altres mèrits

Aquest apartat es valora fins a un màxim d'1,50 punts.

a) Coneixement d'idiomes de la Unió Europea: Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en llengües estrangeres els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, informació a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent:



https://cdl.webs.upv.es/el-centro/normativa/normativa-oficial-certificacions-competència-lingueistica



Per a llocs dels subgrups A1, A2, C1 i C2 d'administració general i administració especial:

Haver obtingut el certificat de competència lingüística A2 0,375 punts

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B1 0,75 punts

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B2 1,50 punts





Per a la valoració dels idiomes comunitaris, en cap cas no es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxiller elemental, graduat escolar, formació professional, batxiller superior i estudis universitaris de qualsevol nivell.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent:https://acles.es/files/ckeditor/tablas_de_certificados_reconocidos_por_acles_12.pdf

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En els supòsits en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement d'algun dels idiomes dels països de la Unió Europea, només es consideraran els superiors a aquest.





b) Altres mèrits valorables per als llocs pertanyents al grup A, subgrups A1 i A2, d'administració especial:



Només per a llocs dels subgrups A1 i A2 d'administració especial

Impartició de cursos (per cada 10 crèdits). 0,50 punts

Ponències presentades i aprovades en congressos sobre matèries relacionades amb les funcions del lloc 1,25 punts per ponència

Beques, únicament es valoraran les beques una vegada obtinguda la titulació acadèmica corresponent, i sempre que estiguen relacionades amb matèries del lloc de treball oferit. 1,25 punts per any complet

Publicacions en SCI. 0,25 per citació





Així mateix, i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoren una sola vegada. No són susceptibles de valoració les successives edicions d'un mateix curs o d'un curs amb el mateix contingut; en aquest cas es valora el curs impartit de major durada.



6. Entrevista personal

L'entrevista personal serveix per contrastar els mèrits al·legats en la sol·licitud per la persona interessada. Aquesta entrevista es valora fins a un màxim d'1 punt.

La realització de l'entrevista és obligatòria i la no compareixença de l'aspirant dona lloc a la seua exclusió del procés de selecció.



4.3. Una vegada acabada la valoració del concurs de mèrits, el tribunal de selecció exposa en la seu electrònica de la Universitat Politècnica, sede.upv.es (apartat Anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de les quals és: http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i provisió), la llista provisional de valoracions del concurs de mèrits, i concedeix un termini de cinc dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents amb relació a la baremació.

4.4. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes pel tribunal de selecció i d'acord amb la puntuació total obtinguda, el tribunal de selecció conformarà una relació de les persones aspirants seleccionades per ordre de puntuació, que serà l'ordre de proposta de nomenament quan siga procedent. Per a poder conformar la relació de persones seleccionades, s'ha d'arribar a la puntuació mínima exigida en la convocatòria.



4.5. En cas d'empat, es dirimeix tenint en compte en primer lloc la major puntuació obtinguda per les persones aspirants en l'apartat referit a l'experiència professional. En cas de persistir l'empat, aquest es resol mitjançant sorteig públic entre les persones aspirants empatades, que es convocaran amb aquesta finalitat.

La publicació d'aquestes llistes en la microweb del Servei de Recursos Humans serà la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis; aquesta exposició, en la data en què s'inicie, bastarà com a notificació amb caràcter general.



Cinquena. Constitució de la borsa de treball

5.1. Es conformarà, amb les persones aspirants que hagen obtingut almenys una puntuació mínima en la valoració dels mèrits de 2,50 punts, dels quals 1 punt s'obtindrà obligatòriament en l'apartat d'experiència professional, una borsa de treball, mitjançant resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, a la qual s'ha d'acudir per a formalitzar contracte de durada determinada o nomenament com a funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació, sent nomenats segons ordre de puntuació de major a menor.



5.2. Atès que els llocs vacants referits en l'annex I tenen requisits de titulació de Grau en Periodisme i/o Llicenciatura o Grau en Comunicació Audiovisual o equivalent. Llicenciatura o Grau en Periodisme o equivalent. Llicenciatura en Ciències de la Informació, especialitat en Periodisme, per a proveir els diferents llocs, s'ha d'acudir a aquesta borsa per ordre de puntuació atesa la titulació de què disposen les persones integrants d'aquesta borsa. D'aquesta manera, si la vacant a cobrir requereix una titulació determinada i la persona a la qual li correspon per la borsa no disposa de la titulació, s'acudirà per ordre es crida la següent persona que complisca aquest requisit.



5.3. L'acompliment d'aquests llocs de treball queda sotmès a la legislació en matèria d'incompatibilitats.



Sisena. Presentació de documents

6.1. Les persones aspirants cridades per formalitzar contracte de durada determinada, un nomenament com a personal funcionari interí o un nomenament provisional per millora d'ocupació, han d'acreditar davant el Servei de Recursos Humans la documentació següent:



– Fotocòpia compulsada o acarada del document nacional d'identitat, o del document que acredite la seua nacionalitat o del passaport en el cas de nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, i, si s'escau, els documents que acrediten el seu vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec de persona nacional d'un altre estat amb la qual tinga aquest vincle. Així mateix, ha de presentar declaració firmada o promesa d'aquest/aquesta com que no es troba separat/separada de dret del/de la cònjuge i, si s'escau, del fet que l'aspirant viu a compte seu o està a càrrec seu.

– Fotocòpia compulsada o acarada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

– Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas que aquests figuren en aquesta convocatòria.

– Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, a més, han de fer la declaració de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública.

– Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions de la categoria o escala oferida. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzaran a través del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic pertinent.

– Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar fotocòpia compulsada o acarada del certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

– Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció del pagament de taxes, de conformitat amb la sol·licitud de la persona interessada.

6.2. Les persones aspirants integrants de la borsa d'ocupació, excepte casos de força major, que no presentaren al seu moment la documentació acreditativa o que d'aquesta es deduïra que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran formalitzar contracte de durada determinada ni ser nomenades com a personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació, d'acord amb el que s'estableix en el punt anterior, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

6.3. Les persones que tinguen la condició de personal funcionari públic o de personal laboral al servei de la Universitat Politècnica de València estan exemptes de justificar les condicions i els requisits que ja tinguen acreditats anteriorment davant d'aquesta. En tot cas, han de presentar obligatòriament la documentació prevista en l'apartat e i, si escau, la de l'apartat f i g.

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.





Setena. Tribunal de selecció

7.1. La seua composició genèrica és la següent:

– Presidència, designada pel rector de la Universitat Politècnica de València entre personal funcionari de carrera.

– Quatre vocals, designats pel rector de la Universitat Politècnica de València entre personal funcionari de carrera.

– Secretaria, designada pel Rector entre personal funcionari de carrera de la Universitat Politècnica de València, que hi actua amb veu però sense vot.

D'acord amb l'article 60.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'estatut bàsic, la pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual; no s'hi pot pertànyer en representació o per compte de ningú.



7.2. En el nomenament del tribunal de selecció figuren tant els membres titulars com els suplents.

Els membres del tribunal de selecció han d'abstenir-se i poden ser recusats per les persones interessades quan els primers es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

7.3. A l'efecte d'anuncis i citacions, el tribunal de selecció té la seu a l'edifici del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, València.





Huitena. Informació respecte de les dades recollides

8.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que el responsable del tractament de les dades tractades per a aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.



8.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball de la present convocatòria.

8.3. No es preveuen cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

8.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport) i, si cal, documentació acreditativa de la seua sol·licitud davant: Delegat de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València. Secretaria General. Universitat Politècnica de València. CIF Q4618002B Camí de Vera, s/n. 46022 València.

8.5. En cas de reclamació l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

8.6. Les dades es conserven en virtut de la legislació aplicable al present tractament.



Novena. Recursos

9.1. Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



9.2. Contra els actes del tribunal de selecció, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 26 de febrer de 2020.– La directora de l'Àrea de Recursos Humans (p. d. del rector, 01.06.2017): M.ª José Iza Martínez.





ANNEX I

Característiques i requisits de la plaça oferida



Codi de la convocatòria: 2020/P/FI/ACON/1





Denominació de la plaça: Tècnic/a superior i/o periodista de mitjans de comunicació

Localitat: València i/o Gandia

Titulació: Llicenciat o graduat en comunicació audiovisual o equivalent. Llicenciat o graduat en periodisme o equivalent. Llicenciat en ciències de la informació, especialitat en periodisme

Subgrup: A1

Nivell de complement de destinació: 22

Complement específic E040

Retribució anual bruta: 40.227,10 €

Jornada laboral: Dedicació completa





Funcions generals:

– Coordinar i supervisar el treball del personal assignat a la seua unitat d'inferior categoria.

– Estudiar, proposar, programar, coordinar, gestionar, controlar i assessorar, aquelles tasques de la professió relacionades amb les activitats de comunicació i relacions informatives.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut, emanades pels òrgans tècnics competents

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

— Tenir iniciativa per a la creació de millora i innovació en la Unitat i implicar-se activament en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– I totes aquelles funcions inherents al lloc de treball i categoria professional.



Enllaços d'interès:

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/676956normalc.html

http://www.upv.es/medioambiente

Mapa web