Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 6 de març de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 21/2018, per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial d'administració especial, del cos A2-10, superior de gestió en enginyeria tècnica de mines de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8252 de 12.03.2018
Número identificador:  2018/2485
Referència Base de Dades:  002596/2018
 



RESOLUCIÓ de 6 de març de 2018, de la Direcció General de Funció Pública, per la qual es convoca el concurs general número 21/2018, per a la provisió de llocs de treball de naturalesa funcionarial d'administració especial, del cos A2-10, superior de gestió en enginyeria tècnica de mines de l'Administració de la Generalitat. [2018/2485]

Actualment hi ha en l'Administració del Consell llocs de treball de naturalesa funcionarial, sector administració especial, del cos A2-10, superior de gestió en enginyeria tècnica de mines, de l'Administració de la Generalitat, la forma de provisió dels quals és el concurs general, que estan inclosos en les llistes de llocs de treball vigents, aprovades per la Resolució de 19 d'octubre de 2017, de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques (DOGV 8155, 24.10.2017) que estan vacants.

L'oferta d'ocupació pública per al personal de l'Administració de la Generalitat de l'any 2015, actualment en execució, inclou la convocatòria de llocs de treball corresponents al cos esmentat en l'encapçalament d'aquesta resolució.

L'article 21.1 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana (DOGV 7964, 24.01.2017), disposa que, amb caràcter general, l'adjudicació de destinacions al personal de nou ingrés s'efectuarà entre els llocs que hagen quedat vacants després del concurs previ del personal funcionari de carrera.

Els pactes de la Mesa Sectorial de Funció Pública relatius als criteris que han de regir les bases de les convocatòries corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2015 per al personal de l'Administració de la Generalitat (DOGV 7724, 19.02.2016) recullen el compromís de l'Administració d'agilitar els processos de provisió dels llocs de treball vacants relacionats amb els cossos inclosos en l'oferta d'ocupació pública, amb l'objecte que el personal funcionari públic integrat en aquests puga participar en concursos de trasllats abans de la finalització dels processos selectius, de manera que puga optar als llocs vacants en el moment d'aprovar-se l'oferta abans que aquests s'oferisquen als funcionaris i les funcionàries de nou ingrés.



Per tant, és procedent convocar aquest concurs de conformitat amb el que disposen els articles 99 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (d'ara endavant LOGFPV), i 38 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana.



La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que preveu l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat.



D'acord amb el que disposa l'apartat primer de la disposició transitòria segona de l'esmentada ordre, les puntuacions previstes en l'article 5.4 no seran aplicables en el primer concurs general que es convoque per a cada agrupació de llocs d'un determinat cos, escala o agrupació professional funcionarial, circumstància que es dóna en aquesta convocatòria. En conseqüència, l'exercici com a personal funcionari de carrera de llocs d'igual o superior nivell competencial al dels llocs convocats es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, siga quina siga la forma de provisió.

Així mateix, en aplicació del que preveu la disposició transitòria primera d'aquesta ordre, la valoració dels cursos de formació per mitjà de quatre tipus diferents d'escala previstos en l'apartat 3.2 de l'article 5 no serà aplicable dins dels tres anys posteriors a l'entrada en vigor d'aquesta, i s'aplicarà en aquest cas l'escala I per a la valoració de qualsevol tipus de cursos en els concursos generals. Atés que l'entrada en vigor de l'esmentada ordre va ser el 4 de juliol de 2017, és aplicable a aquest concurs l'esmentat règim transitori de valoració.

De conformitat amb el que preveu el II Pla d'Igualtat de Dones i Homes de l'Administració de la Generalitat, en la mesura 3.1, en les convocatòries de concursos s'ha d'incloure una clàusula de desempat favorable a les dones en el cas que estiguen infrarepresentades. A aquest efecte, l'Ordre 12/2017 estableix en l'article 10,3.2 que hi ha infrarepresentació quan la proporció de les dones en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial afectat per la convocatòria siga inferior al 40 % respecte del total, circumstància que es dóna en aquesta convocatòria en la data de la seua publicació i, per tant, és aplicable la clàusula de desempat favorable a les dones.



Per tot el que s'ha dit anteriorment, i fent ús de les atribucions que confereix a aquesta Direcció General de Funció Publica l'article 38 del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i l'article 11 del Decret 87/2017, de 7 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, resolc:



Primer

Convocar la provisió dels llocs base de treball de naturalesa funcionarial, sector administració especial, del cos A2-10, superior de gestió en enginyeria tècnica de mines de l'Administració de la Generalitat, indicats en l'annex I d'aquesta resolució, que es desenvoluparà d'acord amb les bases següents:



Primera. Participants

A) Per a participar en aquesta convocatòria serà necessari estar en possessió dels requisits exigits en la classificació del lloc de treball a què es concorre, i la resta dels previstos en la normativa vigent, i mantindre'ls durant tot el procediment, fins al dia de la presa de possessió.



La participació en aquest concurs de mèrits podrà tindre caràcter voluntari o forçós:

1) Podrà participar amb caràcter voluntari:

a) El personal funcionari de carrera en actiu integrat en l'Administració de la Generalitat del cos esmentat en l'apartat primer.



El personal amb destinació definitiva haurà d'haver estat un mínim d'un any en el lloc de treball obtingut amb caràcter definitiu, excepte en els casos indicats en l'apartat 3 de l'article 101 de la LOGFPV.



b) El personal funcionari de carrera integrat en el cos enunciat en l'apartat primer que reingresse al servei actiu a través d'aquest concurs.



Si el personal funcionari de carrera que pretén reingressar no ha estat integrat amb anterioritat en el cos enunciat en l'apartat primer, també podrà participar en aquest concurs sempre que les característiques de l'últim lloc de treball que es va obtindre amb destinació definitiva siguen equiparables a les del cos convocat, d'acord amb el que disposa la disposició addicional primera, apartat 5 de la LOGFPV.



El personal funcionari de carrera en excedència voluntària per interés particular haurà d'haver estat un mínim de dos anys en aquesta situació, d'acord amb el que disposa l'apartat 1 de l'article 127 de la LOGFPV.

c) El personal declarat en suspensió ferma de funcions per un període superior a 6 mesos, en virtut de sentència penal o sanció disciplinària, sempre que haja complit el període de suspensió.

2) Participarà amb caràcter forçós el personal funcionari de carrera de l'Administració de la Generalitat, sector administració especial, del cos esmentat en l'apartat primer:

a) En situació d'excedència forçosa. L'obligació de participar en el concurs per part d'aquest personal està limitada a llocs de la seua localitat.

b) En expectativa de destinació. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, els llocs convocats en la seua localitat.

c) En adscripció provisional en algun dels llocs convocats per a la seua provisió en aquesta resolució. Aquest personal haurà de sol·licitar, almenys, el lloc que ocupa provisionalment.



Si no participa en aquest concurs de mèrits, el personal inclòs en els supòsits a i c serà declarat en la situació d'excedència voluntària per interés particular, d'acord amb el que preveuen els articles 133.3, 105.5 i 127.3 de la LOGFPV. I el personal inclòs en el cas b serà declarat en situació d'excedència forçosa, d'acord amb el que disposa l'article 133.1.b de la LOGFPV.

B) No podran prendre part en aquest concurs:

1. El personal suspés en ferm, mentre dure la suspensió.

2. El personal que per sanció de demèrit estiga impossibilitat per a participar en procediments de provisió dels llocs convocats, mentre dure la sanció.

3. El personal excedent voluntari per interés particular, durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

4. Elssancionats amb trasllat forçós amb canvi de localitat, per a sol·licitar destinació en la localitat en què se'ls va imposar la sanció, fins que transcórrega el període de sanció.



Segona. Presentació de sol·licituds

La sol·licitud, en la qual s'haurà de realitzar l'autobaremació de tots els mèrits i indicar els llocs de treball convocats als quals es concorre per ordre de preferència, es presentarà en el Registre Electrònic de la Generalitat, a través de la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, Ocupació pública, apartat Descripció –indiqueu el número de convocatòria i l'any (21/2018), entrant en l'apartat de Concursos), o bé a través de la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

El termini de presentació de la sol·licitud i de la resta de documentació serà de quinze dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Tercera. Acreditació de mèrits

Només serà procedent la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent llista de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

Es valoraran els mèrits obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies per a participar en el corresponent concurs. Les sol·licituds hauran d'indicar, en tot cas, els mèrits que s'al·leguen, i si consten inscrits o no en el Registre de Personal de la Generalitat.

S'entendran al·legats i acreditats els mèrits generals que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i que hagen de valorar-se d'acord amb la convocatòria sense necessitat d'aportar la documentació acreditativa corresponent.

Respecte als mèrits al·legats que no hi consten anotats i estiguen en condicions d'obtindre's abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, haurà de presentar-se còpia compulsada de la documentació acreditativa corresponent o, si no n'hi ha, declaració responsable, abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, en el Registre de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, en els corresponents registres dels serveis centrals i territorials de les distintes conselleries o en qualsevol de les oficines públiques a què fa referència l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest tràmit de presentació de documentació haurà de realitzar-se preferentment de manera telemàtica a través de l'enllaç següent:

http://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18922&version=amp.

En qualsevol moment del procés, la comissió de valoració podrà requerir el personal participant per a l'aclariment sobre la documentació acreditativa dels mèrits al·legats amb l'objecte de comprovar la seua existència o aclarir dubtes sobre la seua interpretació. La no-aportació d'aquesta documentació en el termini que s'indique, si és necessària, o la constatació, a la vista de la documentació aportada, de l'existència de falsedats en els mèrits al·legats, comportarà l'exclusió dels mèrits afectats en la valoració del concurs, sense perjudici de les responsabilitats penals, civils o administratives que pertocaren.



A fi de facilitar la gestió del procediment, aquesta documentació haurà de presentar-se en el mateix ordre en què estan exposats els apartats del barem indicat en la base cinquena.



Quarta. Llocs de treball a sol·licitar

El personal que hi participe voluntàriament, comprés en l'apartat A.1 de la base primera, podrà sol·licitar, per ordre de preferència, tots els llocs de treball indicats en l'annex I, sempre que complisquen els requisits exigits.

El personal en excedència forçosa, comprés en l'apartat A.2.a de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs convocats de la seua localitat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 133.3 de la LOGFPV i 45.3 del Decret 3/2017.



El personal en expectativa de destinació, comprés en l'apartat A.2.b de la base primera, haurà de sol·licitar, com a mínim, els llocs situats en la localitat on estava destinat per als quals complisca els requisits exigits, d'acord amb el que disposa l'article 134.4 de la LOGFPV.



El personal en adscripció provisional, comprés en l'apartat A.2.c de la base primera, haurà de sol·licitar, almenys, el lloc de treball que ocupa provisionalment, d'acord amb el que disposen els articles 105.5 de la LOGFPV i 45.4 del Decret 3/2017.

El personal declarat en suspensió ferma, comprés en l'apartat A.1.c de la base primera, podrà sol·licitar tots els llocs de treball indicats en l'annex I per als quals complisquen els requisits exigits, a l'efecte del que disposa l'article 136.1 de la LOGFPV.

Per raons de convivència familiar, si dues persones participants estan interessades en els llocs oferits en aquest concurs per a un determinat municipi, podran condicionar les seues peticions al fet que ambdues obtinguen destinació en l'esmentat municipi, i, en cas contrari, s'entendrà anul·lada la petició formulada per ambdues. Les persones que s'acullen a aquesta petició condicional hauran de concretar-ho en la seua sol·licitud i acreditar-ho degudament en l'expedient.



Cinquena. Barem de mèrits

La valoració dels mèrits es realitzarà d'acord amb el que preveu l'Ordre 12/2017, de 26 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual s'aproven els barems d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, específicament l'article 8 que regula el barem tipus 2, que és l'aplicable a aquesta convocatòria.

Només serà procedent la valoració dels mèrits al·legats per les persones participants quan aquestes complisquen els requisits exigits per a l'exercici del lloc, segons conste en la corresponent llista de llocs de treball aprovada i degudament publicada.

La puntuació màxima no superarà els 60 punts.

1) Antiguitat i pertinença al cos:

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 20 punts, i no es podrà computar més de 10 punts en antiguitat ni més de 10 punts en pertinença al cos.

1.1) Antiguitat: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei actiu com a personal funcionari de carrera en les distintes administracions públiques. A aquests efectes també es computaran els serveis reconeguts a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'Administració pública. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 10 punts.

1.2) Temps de pertinença al cos: es valorarà a raó de 0,04 punts per cada mes complet de servei en actiu en el cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc objecte de la convocatòria. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 10 punts.

A aquests efectes també es computaran en aquest apartat:

a) Els serveis prestats com a personal funcionari de carrera de la Generalitat amb anterioritat a la integració en els cossos, escales o agrupacions professionals funcionarials previstos en la LOGFPV, en el mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la mencionada llei, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

b) Els serveis prestats com a personal laboral fix amb anterioritat a l'adaptació de la seua relació jurídica a la naturalesa del lloc, sempre que facen referència al mateix grup de classificació que, d'acord amb les equivalències previstes en la disposició addicional sisena de la LOGFPV, es corresponga amb el grup o subgrup del cos, escala o agrupació professional funcionarial en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

c) Els serveis prestats en llocs de treball del cos, escala o agrupació professional funcionarial adscrits a un grup o subgrup inferior, quan aquests llocs hagen sigut objecte d'un pla d'ordenació de personal que prevera la reclassificació del col·lectiu professional. (article 5, 1.2.c) de l'ordre de barems.

2) Carrera professional:

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 5 punts, obtinguts pels conceptes següents:

2.1) Grau de desenvolupament professional reconegut. Es valorarà el grau de desenvolupament professional reconegut corresponent al grup o subgrup professional en què estiga classificat el cos, escala o agrupació professional funcionarial a què estiguen adscrits els llocs objecte de la convocatòria. La valoració del grau de desenvolupament professional s'efectuarà puntuant exclusivament el GDP més alt reconegut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc, segons el que disposa aquesta convocatòria, d'acord amb la puntuació següent:



GDP reconegut Punts

I 1

II 2

III 3

IV 4



2.2) Grau de nivell competencial reconegut igual o superior al del lloc sol·licitat: es valorarà amb 1 punt. D'acord amb el que preveu la disposició addicional tercera del Decret 3/2017, el grau personal consolidat és equivalent al grau de nivell competencial reconegut.



3) Formació:

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 20 punts, obtinguts pels conceptes següents:

3.1) Titulacions acadèmiques oficials.

La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 3 punts.

Per estar en possessió de titulació acadèmica de superior nivell, o de més d'una titulació acadèmica del mateix nivell a l'exigit per a l'accés al cos, la puntuació més alta de les següents:

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent: 3 punts

– Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent: 2,5 punts.

La possessió de titulacions acadèmiques no es presumirà en cap cas, per la qual cosa l'al·legació de titulacions de nivell superior no comportarà que es tinguen en compte les de nivell inferior, ni tan sols la que va servir per a accedir al respectiu grup de titulació.

En conseqüència, a fi de facilitar l'adequada gestió del procediment i a fi de realitzar una correcta valoració d'aquest apartat, i sense perjudici del que disposen les bases tercera i setena d'aquesta convocatòria, les persones interessades hauran de poder acreditar la totalitat de les titulacions que s'hagen de tindre en compte.

3.2) Cursos de formació i perfeccionament. Es valoraran les accions formatives rebudes o impartides següents, fins a un màxim de 7 punts:



3.2.1) Cursos rebuts que hagen sigut convocats, gestionats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de la seua realització, d'acord amb l'escala següent:

– De 100 o més hores: 2,00 punts.

– De 75 o més hores: 1,50 punts.

– De 50 o més hores: 1,00 punt.

– De 25 o més hores: 0,50 punts.

– De 15 o més hores: 0,20 punts.

Es valoraran els cursos certificats o en condicions de ser-ho en la data de finalització del termini per a la presentació de la sol·licitud.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià ni els d'idiomes ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



3.2.2) Docència impartida en cursos que hagen sigut convocats o homologats per l'IVAP, per centres de formació de personal empleat públic o per les organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de realització dels cursos. Serà valorada la suma de les hores de cada curs diferent impartit, i no seran susceptibles de valoració les impartides en successives edicions d'un mateix curs.

La impartició es valorarà d'acord amb l'escala següent:

– 100 o més hores: 3 punts.

– 50 o més hores: 2 punts.

– 10 o més hores: 1 punt.

3.2.3) Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagueren servit per a l'accés al cos o l'escala a què estan adscrits els llocs objecte d'aquesta convocatòria ni hagen sigut valorats en l'apartat 3.1 d'aquesta convocatòria.

La valoració de cada màster universitari oficial serà de 3 punts.

La resta de títols universitaris de postgrau es valorarà d'acord amb l'escala següent:

a) De 300 o més hores: 2,00 punts.

b) De 200 o més hores: 1,50 punts.

c) De 100 o més hores: 1,00 punts.

3.3) Coneixements de valencià: s'acreditaran per mitjà de la presentació del corresponent certificat expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, i es puntuarà exclusivament el nivell més alt obtingut, sempre que no constituïsca un requisit del lloc d'acord amb el que preveu aquesta convocatòria. En aquest cas, els certificats obtinguts es valoraran igualment, però es restarà la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.



La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 7 punts.

La valoració es realitzarà d'acord amb l'escala següent:

a) Grau elemental (o B1): 1,5 punts.

b) Grau mitjà (o C1): 4 punts.

c) Grau superior (o C2): 6 punts.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge en els mitjans de comunicació i correcció de textos), s'afegirà 1 punt.

3.4) Coneixements d'idiomes comunitaris: es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), i també tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.



Aquest apartat es valorarà fins a un màxim de 3 punts.

Per cada idioma es valorarà la puntuació més alta que s'obtinga d'acord amb el quadre següent:

4) Exercici com a personal funcionari de carrera en llocs del cos A2-10, superior de gestió en enginyeria tècnica de mines de l'Administració de la Generalitat, d'igual o superior nivell competencial al dels llocs als quals es concursa. L'exercici es valorarà a raó de 0,1 punts per mes complet treballat, siga quina siga la forma de provisió. La puntuació màxima possible a obtindre en aquest apartat serà de 5 punts.



5) Víctimes del terrorisme o víctimes de violència de gènere: a les persones treballadores públiques que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o amenaçades, i també les treballadores públiques que acrediten la condició de víctimes de violència de gènere. Es puntuarà amb 10 punts.

A aquests efectes, la condició de víctima de violència de gènere s'acreditarà amb l'ordre de protecció a favor de la víctima i, de manera excepcional mentre es dicte la necessària ordre de protecció, amb l'informe del Ministeri Fiscal sobre l'existència d'indicis del fet que la treballadora pública és víctima de violència de gènere.

En el cas de les persones que acrediten la condició de víctimes del terrorisme o d'amenaçades, només se'ls assignarà la corresponent puntuació per aquest motiu quan la persona participant acredite que l'obtenció d'un dels llocs convocats és necessària per a la consecució dels fins de protecció i assistència social integral d'aquestes persones, ja siga per raó de les seqüeles provocades per l'acció terrorista, ja siga per l'amenaça a què està sotmesa.





Sisena. Puntuació màxima

La puntuació màxima possible a obtindre per tots els apartats establits en la base cinquena serà de 60 punts, d'acord amb el que preveu l'article 8 de l'ordre.



Setena. Desenvolupament del concurs i adjudicació dels llocs de treball

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i la resta de documentació, la Direcció General de Funció Pública, després de la comprovació del compliment dels requisits de participació, proporcionarà a la comissió de valoració les sol·licituds presentades amb indicació d'aquelles persones sol·licitants que no complisquen els requisits de participació.

Una vegada rebuda la documentació, la comissió de valoració, la composició de la qual s'indica en l'apartat segon d'aquesta resolució, avaluarà els mèrits del personal que concursa i formularà la proposta d'adjudicació provisional que inclourà:

a) Una relació comprensiva de la totalitat del personal que concursa, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en cada un dels apartats del barem, i també, si escau, els mèrits al·legats que hagen de ser acreditats documentalment per no estar inscrits en el Registre de Personal de la Generalitat ni haver-se aportat la documentació acreditativa corresponent juntament amb la sol·licitud. Així mateix, en la relació s'inclourà el lloc adjudicat a cada participant, tenint en compte l'ordre de preferència que ha fet constar en la sol·licitud.

b) Una segona relació de les persones que hagen de ser excloses del concurs, amb indicació de la causa que motive l'exclusió.

Aquestes relacions seran exposades al públic en la pàgina web de la Generalitat (www.gva.es, Guia PROP, Ocupació pública, apartat Descripció –indiqueu el número de convocatòria i l'any (21/2018) , entrant en Convocatòria, Certificat telemàtic), o en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques

http://www.justicia.gva.es/ca/web/recursos-humanos

Respecte a la publicitat i difusió d'informació de les persones participants en la convocatòria, s'aplicarà el que disposa l'article 78.6 del Decret 3/2017, en virtut del qual s'ha de garantir en tot moment la intimitat de les víctimes de violència de gènere o violència terrorista, en especial les seues dades personals.

Les persones concursants disposaran d'un termini de 10 dies hàbils, comptador des de l'endemà de la publicació, per a formular les reclamacions que consideren oportunes i, si escau, justificar el que estimen pertinent davant de la comissió de valoració.

Si en el desenvolupament del concurs se susciten dubtes respecte a la compatibilitat funcional d'alguna persona participant que tinga reconegut un grau de discapacitat, se sol·licitarà el dictamen de la Comissió d'Estudi de la Diversitat Funcional, que especificarà les causes per les quals no ha de ser-li adjudicat el lloc o les mesures necessàries per a la seua adaptació. En aquest cas, la persona podrà participar condicionadament en el concurs, i quedarà en suspens el transcurs del termini màxim per a dictar la resolució que aprova la relació definitiva fins a la recepció del dictamen.

Posteriorment, la comissió elevarà la proposta d'adjudicació definitiva a la Direcció General de Funció Pública per a la resolució i publicació en el DOGV, i aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades.

L'adjudicació dels llocs de treball es farà segons l'ordre de puntuació obtingut per aplicació del barem assenyalat en la base cinquena.





Huitena. Resolució d'empats

Els empats que es produïsquen es dirimiran amb l'adjudicació de la plaça atesos els criteris següents amb caràcter successiu:

1r S'adjudicarà a la persona concursant que acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent davant la que no ho acredite. Si l'empat es produeix entre persones amb diversitat funcional, la plaça s'adjudicarà a la persona amb més percentatge de discapacitat.

2n S'adjudicarà a la persona que haja obtingut més puntuació en algun dels mèrits que s'indiquen a continuació, segons l'ordre de preferència següent:

a) Formació.

b) Pertinença al cos en què estiga classificat el lloc.

c) Antiguitat.

d) Grau de desenvolupament professional

e) Exercici de llocs de treball d'igual o superior nivell competencial.



3r Si persisteix l'empat, la plaça s'adjudicarà a favor de la dona per ser el sexe infrarepresentat.

4t Finalment, si persisteix l'empat, la plaça s'adjudicarà per ordre alfabètic entre els cognoms de les persones empatades. L'ordre s'inicia per la lletra B, resultat en el sorteig celebrat el 10 d'abril de 2017 (Resolució de 10 d'abril de 2017, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, publicada en el DOGV de 08.05.2017) a l'efecte de la resolució d'empats en els processos selectius.



Novena. Termini de resolució del concurs

En el termini màxim de sis mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria, la Direcció General de Funció Pública dictarà la resolució que aprovarà la relació definitiva d'adjudicació de llocs i la publicarà en el DOGV.



Deu. Desistiment i renúncia

1) Desistiment: el personal que participe voluntàriament en aquest concurs de mèrits podrà desistir per escrit de la totalitat de la sol·licitud de participació abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds. Transcorregut el termini indicat no cabrà el desistiment, per la qual cosa el personal participant quedarà vinculat a la seua sol·licitud i al resultat del procediment.

2) Renúncia: no produirà cap efecte la renúncia al lloc de treball adjudicat en aquest concurs llevat que, abans de finalitzar el termini de presa de possessió, s'obtinga un altre lloc per resolució d'una convocatòria concurrent, tant de concurs com de lliure designació. En aquest cas, dins del dit termini s'haurà d'optar per un dels llocs de treball adjudicats, per mitjà d'un escrit dirigit a la Direcció General de Funció Pública, i s'entendrà que renuncia a la resta de llocs adjudicats en les convocatòries concurrents.

A aquests efectes, s'entén que dues convocatòries són concurrents quan en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies d'una d'aquestes, no s'haguera publicat la resolució d'adjudicació de l'altra.

Així mateix, es podrà desistir de la participació en aquest concurs o renunciar al lloc adjudicat quan hagen transcorregut més de nou mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs.



Onze. Cessament i presa de possessió

En la resolució del concurs s'indicarà la data en què haurà d'efectuar-se el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries, i també la data de presa de possessió de les destinacions adjudicades, excepte casos de força major degudament justificats.

Si la persona adjudicatària d'un lloc de treball d'aquesta convocatòria procedeix d'una situació d'excedència voluntària per interés particular i no estiguera integrada en cap cos ni escala, serà integrada d'ofici mitjançant una resolució simultània a la presa de possessió en el cos A2-10, superior de gestió en enginyeria tècnica de mines de l'Administració de la Generalitat.

Si el personal adscrit provisionalment a algun dels llocs convocats per a la seua provisió en aquesta resolució no resulta adjudicatari de cap d'aquests i el lloc que ocupa provisionalment fora adjudicat en aquest concurs, serà adscrit provisionalment a un altre lloc.



El personal que haguera accedit a nomenament provisional per millora d'ocupació en aplicació del que preveu la disposició transitòria tercera del Decret 3/2017 i obtinga destinació en aquest concurs, podrà optar per quedar-se en el dit nomenament o incorporar-se a la destinació adjudicada en el concurs.

L'opció haurà de comunicar-se al Servei de Provisió de Llocs al correu provisio_llocs@gva.es en el termini de 10 dies naturals des de la publicació de la resolució d'adjudicació, i s'entendrà que, si no opta, tria la incorporació al lloc de treball obtingut en el concurs.





Segon

La comissió de valoració d'aquest concurs tindrà la composició següent:



Titulars

Presidència: Antonio Peris Armengot

Vocalies:

– Manuel Illescas Bolaños

– M. Ángeles Segura Farre

– Alfredo Sambeat Esteve

Vocalia secretaria: Carmen Jofre Garrigues



Suplents

Presidència: M. Dolores Tarrazona Gregori

Vocalies:

– José García García

– José Miguel Cortés López

– Gerardo Nebot García

Vocalia secretaria: M. Esther Barrios Vuelta



La comissió de valoració podrà sol·licitar de la Direcció General de Funció Pública la designació de persones expertes per a l'assessorament que actuaran amb veu però sense vot. Així mateix, el suport tècnic es facilitarà per part de la Direcció General de Funció Pública.

Les persones que formen part de la comissió de valoració, als efectes de gratificacions i indemnitzacions, es regiran pel que disposa el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana, i posteriors modificacions.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que estableixen el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana i la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic per als òrgans col·legiats.





Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici que les persones interessades puguen exercir, si escau, qualsevol altre que consideren procedent.



València, 6 de març de 2018.– La directora general de Funció Pública: Eva María Coscollá Grau.

Mapa web