Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 20 de febrer de 2019, de la Direcció General de Recursos Humans, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, de diversos llocs de treball de naturalesa funcionarial de gestió sanitària de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8515 de 27.03.2019
Número identificador:  2019/2303
Referència Base de Dades:  002809/2019
 



RESOLUCIÓ de 20 de febrer de 2019, de la Direcció General de Recursos Humans, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, de diversos llocs de treball de naturalesa funcionarial de gestió sanitària de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. [2019/2303]

Vist que hi ha llocs de treball en la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública el sistema de provisió dels quals és el de lliure designació, d'acord amb el que disposa l'article 102 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i en les relacions de llocs de treball de naturalesa funcionarial, la gestió dels quals està atribuïda a la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, aprovades per la Resolució de 9 de gener de 2018, de la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública (DOGV 8214, 17.01.2018).



Fent ús de les competències atribuïdes per l'article 18 del Decret 93/2018, de 13 de juliol, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, resolc:



Primer

Convocar per a la provisió pel sistema de lliure designació els llocs de treball que s'esmenten en l'annex III de la present resolució.





Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que figuren en l'annex I.



La present resolució posa fi a la via administrativa. De conformitat amb els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com amb els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, les persones interessades podran interposar un recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant del mateix òrgan que ha dictat aquesta resolució en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació corresponent o, alternativament, interposar un recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, o aquell en la circumscripció del qual tinga la persona recurrent el seu domicili, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació de la present resolució, sense perjudici que puguen interposar, si és el cas, qualsevol altre que estimen procedent.



València, 20 de febrer de 2019.– La directora general de Recursos Humans: Carmen López Delgado.





ANNEX I

Bases de la convocatòria



Primera. Requisits de participació

Podrà participar en la present convocatòria el personal de caràcter fix, dependent de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, que tinga els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió dels llocs de treball que es detallen en l'annex III de la present resolució.

Els requisits de participació s'hauran de tindre en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la presa de possessió.

Aquests requisits s'hauran d'acreditar dins del termini de presentació d'instàncies per mitjà d'una còpia de la documentació acreditativa del compliment d'aquests compulsada com cal.



Segona. Sol·licituds de participació

La sol·licitud, adaptada al model que es publica en l'annex II, s'haurà de presentar en el termini de deu dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en el registre general de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, de les seues direccions territorials, dels registres públics dels departaments de Salut, o en qualsevol de les oficines públiques a què fa referència l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Juntament amb la sol·licitud, s'haurà d'adjuntar:

– Un historial professional de competències i capacitats.

– La documentació acreditativa del compliment dels requisits.



Tercera. Comprovació del compliment dels requisits

La Direcció General de Recursos Humans comprovarà el compliment dels requisits i, si cal, requerirà documentació a les persones interessades perquè en el termini de deu dies hàbils realitzen les esmenes que calguen.

Una vegada realitzats els tràmits anteriors, la Direcció General de Recursos Humans emetrà un informe quant al compliment dels requisits de les persones participants. L'informe esmentat, que serà vinculant, juntament amb l'historial professional de competències i capacitats de les persones candidates, es remetrà a la direcció general, sotssecretaria o direcció territorial a què estiga adscrit el lloc de treball, perquè propose la persona que, si és el cas, considere més idònia per a l'exercici del lloc, amb expressa motivació de la proposta de nomenament.





Quart. Resolució de la convocatòria

A la vista de la documentació anterior, la persona titular de la Conselleria resoldrà, de conformitat amb el que estableix l'article 102 de la Llei d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, l'adjudicació a la persona que considere més adequada per a l'exercici del lloc de treball, o bé el declararà desert, encara que hi haja persones que tinguen els requisits exigits, si considera que cap és idònia per al seu exercici.



La resolució de nomenament es motivarà amb referència al compliment per la persona elegida dels requisits exigits en la convocatòria i les circumstàncies i aptituds professionals que s'han tingut en compte per a considerar que és la persona més idònia per a l'exercici del lloc.



La resolució serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i haurà d'indicar expressament la data en què s'haurà de fer, si és el cas, la presa de possessió en el lloc adjudicat i el cessament en l'actual lloc de treball.



Cinquena. Termini de resolució

La convocatòria es resoldrà en un termini no superior a tres mesos, comptadors des de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web