Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 9 de març de 2018, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a les funcionàries i els funcionaris del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8259 de 22.03.2018
Número identificador:  2018/2722
Referència Base de Dades:  002940/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, A/A1



RESOLUCIÓ de 9 de març de 2018, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per a les funcionàries i els funcionaris del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil proteòmica, per a cobrir el lloc de treball número 2313, d'aquesta universitat. [2018/2722]

Vacant un lloc de treball dotat pressupostàriament, la provisió del qual s'estima convenient per consideració a les necessitats del servei, aquesta universitat, d'acord amb l'article 193 dels seus Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil proteòmica, per a cobrir el lloc de treball núm. 2313, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

1.1. Haurà de participar necessàriament en aquest concurs, si es donara el cas, la funcionària o el funcionari de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil proteòmica, que es trobe en situació de destinació provisional en aquest lloc. Haurà de sol·licitar com a mínim, el lloc que ocupa provisionalment. Si no hi concorre, quedarà sense destinació i a la disposició de la Gerència.

1.2. S'hi podran presentar les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil proteòmica, que presten serveis en aquesta universitat, i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, les funcionàries i els funcionaris de carrera del grup A (subgrup A1), d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil proteòmica, als quals els siga d'aplicació el disposat a l'article 101, apartat tercer de la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.



Segona. Vacant

El lloc vacant que es convoca a concurs de mèrits, i les seues característiques figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.

Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud amb el model que figura en l'annex II, la qual es troba a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça: http://www.uv.es/pas

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



3.3. Els cursos que han estat impartits pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris (formació continua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que dispose aquesta universitat, haurà de sol·licitar-ho expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba i estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació hauran de presentar-se en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es podrà fer en el Registre General de la Universitat (avinguda de Blasco Ibáñez, 13, 46010 València), mitjançant qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

4.2. S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores.

4.3. Qui desitje presentar la sol·licitud i la documentació en dissabte, pot utilitzar el registre de la Delegació de Govern o les oficines de Correus.



Cinquena. Barem

5.1. El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, modificat per Acord de Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2. Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció del lloc de treball convocat a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició haurà d'ajustar-se al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendiran en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el Text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i en l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València, de 29 d'octubre de 2013 (ACGUV 210/2013), pel qual s'aprova el II Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds, al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i en la pàgina web d'aquest servei.



Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les i els participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

7.2. La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit a la Gerència.







Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. Les dades subministrades per les persones interessades podran quedar incorporades en un fitxer automatitzat que constitueix la Base de dades de personal, de conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD).

10.2. El fitxer quedarà sota la responsabilitat de la Secretaria General de la UVEG (avinguda de Blasco Ibáñez, 13; 46010 València).

10.3. La informació obtinguda serà processada exclusivament per a la gestió de personal.

10.4. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, adoptant-se les mesures de seguretat necessàries per a garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

10.5. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant el Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, a l'avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València.





Onze. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'art 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà a la seua publicació davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.





València, 9 de març de 2018.– El rector p. d. (DOGV 06.02.2018), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.







ANNEX I

Característiques del lloc de treball oferit

segons la relació de llocs de treball



Denominació del lloc: tècnic/a superior de laboratori, perfil proteòmica.

Número de lloc: 2313.

Classificació: A20 E42.

Requisit de formació específica: 10.

Destinació: Servei Central de Suport a la Investigació Experimental.



Requisit de formació específica:

10. Coneixement del valencià a nivell mitjà.



Puntuació mínima per a l'adjudicació de la vacant:

La puntuació mínima que cal obtenir es de 5 punts segons estableix la disposició quarta del barem.







ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS

Primer cognom: Segon cognom: Nom:

DNI: Grup a què pertanyeu: Data de naixement:

Adreça: Localitat/Província: Telèfon:





DADES PROFESSIONALS

Destinació: Tel. oficial:

Denominació del lloc de treball: Classificació:

Adreça electrònica:







DEMANE

L'admissió en el concurs de mèrits del grup A (subgrup A1), sector d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació, perfil proteòmica, convocat per la Resolució de 9 de març de 2018, per proveir el lloc de treball núm. 2313, tècnic superior de laboratori, perfil proteòmica, que s'indica a l'annex I.





(Signatura)



València, ... d ... de 2018



El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquesta sol·licitud i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que se'n pogueren derivar de les inexactituds que hi consten.



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web