Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de març de 2018, de la Sotssecretaria, per la qual es convoca per a la seua provisió temporal un lloc de naturalesa funcionarial, grup A2, tècnic mitjà de protocol o tècnica mitjana de protocol, adscrit a la Presidència de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8262 de 27.03.2018
Número identificador:  2018/3027
Referència Base de Dades:  003087/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, personal de la Generalitat, B/A2



RESOLUCIÓ de 22 de març de 2018, de la Sotssecretaria, per la qual es convoca per a la seua provisió temporal un lloc de naturalesa funcionarial, grup A2, tècnic mitjà de protocol o tècnica mitjana de protocol, adscrit a la Presidència de la Generalitat. [2018/3027]

Considerant la urgent necessitat de provisió temporal d'un lloc de treball de l'Administració del Consell, de naturalesa funcionarial, grup A2, tècnic mitjà / tècnica mitjana de protocol, atés que no hi ha actualment personal en la borsa de treball temporal d'aquest cos que complisca els requisits exigits per a la seua provisió, ni d'altres afins, és necessari la convocatòria d'un procediment específic per a la provisió temporal del lloc.

L'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre la regulació de borses de treball temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració del Govern Valencià (DOGV 5184, 25.01.2006) en l'article 8, regula el procediment abreujat de provisió de llocs vacants.



L'esmentat article 8 estableix que, amb caràcter excepcional, i quan siga urgent la necessitat de provisió temporal d'un lloc de treball i no hi haja borsa de treball, la selecció de personal podrà realitzar-se valorant la formació acadèmica i professional, l'experiència laboral, els coneixements de valencià, el grau de minusvalidesa i, si és el cas, el resultat d'una entrevista.

D'acord amb el que disposa l'ordre esmentada, la Direcció General de Funció Pública de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques ha autoritzat la convocatòria d'aquest procediment. La selecció de personal competeix a la Presidència de la Generalitat de conformitat amb el mencionat article 8 de l'Ordre de 17 de gener de 2006.

En virtut d'això, i fent ús de les facultats que té conferides, aquesta Sotssecretaria resol:



Primer

Convocar per a la seua provisió temporal el lloc número 29893, de naturalesa funcionarial, tècnic mitjà / tècnica mitjana de protocol, del grup A2, fins a la provisió reglamentària del lloc, pel procediment previst en l'article 8 de l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses de treball temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració del Govern Valencià (DOGV 5184, 25.01.2006).





Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que consten en l'annex I.



Aquesta resolució posa fi a la via administrativa. De conformitat amb els articles 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, les persones interessades podran interposar recurs de reposició, amb caràcter potestatiu, davant del mateix òrgan que ha dictat aquesta resolució en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la publicació, o, alternativament, interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de la ciutat de València, o aquell en la circumscripció del qual tinga la persona recurrent el domicili, en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució.





València, 22 de març de 2018.– El sotssecretari: Emili Josep Sampio Morales.





ANNEX I

Bases de la convocatòria



Primera. Lloc convocat

Número de lloc i denominació: 29893. Tècnic/a mitjà/ana de protocol

Conselleria/organisme: Presidència de la Generalitat.

Centre de destinació: Gabinet del President.

Localitat lloc: València

Naturalesa: funcionarial.

Grup/subgrup: A2

Cos: A2-01. Superior de gestió d'administració general de l'Administració de la Generalitat

Sector: general

Complement de destinació: nivell 20

Complement específic: E045

Forma de provisió: concurs

Funcions del lloc:

Les pròpies del cos i, específiques les següents:

– Tasques preparatòries, de coordinació, organització i execució, relacionades amb l'activitat interna o externa del protocol i relacions públiques del president de la Generalitat i el seu entorn.

– Assessorar en matèria de protocol altres departaments de la Generalitat i acompanyar, si és el cas, els respectius consellers.

– Col·laborar directament amb la persona responsable de la Unitat de Protocol en l'activitat relativa al protocol de l'activitat institucional, així com les visites guiades al Palau.



Segona. Requisits de participació

Per a concórrer a la convocatòria cal tindre, a més, dels requisits establits amb caràcter general en l'article 53 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i en la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, els requisits específics següents:

– Títol de Grau en Protocol o equivalent.

– Nivell B1 d'anglés.

– Grau mitjà o C1 de valencià de la JQCV.

2. Els requisits de participació s'hauran de tindre en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's fins a la presa de possessió.

Aquests requisits s'hauran d'acreditar dins del termini de presentació d'instàncies per mitjà de còpia de la documentació acreditativa del seu compliment degudament compulsada, llevat que consten anotats en el Registre de Personal de la Generalitat.



Tercera. Sol·licituds de participació

La sol·licitud, adaptada al model que es publica en l'annex II, podrà presentar-se en el registre general de la Presidència de la Generalitat (c/ En Bou, 9-11, de València) o en qualsevol dels registres i oficines públiques a què fa referència l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



A la sol·licitud de participació en el procediment s'annexarà una còpia del DNI i còpia compulsada de la documentació justificativa del compliment dels requisits i mèrits que s'al·leguen, llevat que conste anotada en el Registre de Personal de l'Administració de la Generalitat, i en aquest cas no serà necessària la seua aportació i serà suficient citar-la en la sol·licitud.

La sol·licitud una vegada presentada en qualsevol dels registre indicats es remetrà juntament amb la còpia del DNI i la documentació acreditativa dels requisits i mèrits aportada, en format PDF, a l'adreça de correu electrònic personal_pre@gva.es.

La remissió de la sol·licitud per correu electrònic dins del termini de presentació de sol·licituds constitueix requisit de participació en el procediment. La no-remissió en format electrònic de la sol·licitud de participació en el procediment i de la documentació que cal adjuntar-hi serà motiu d'exclusió del procediment.

El termini de presentació serà, en tot cas, de 10 dies naturals, a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





Quarta. Procés de selecció

1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds la Comissió, després de comprovar que les persones aspirants tenen els requisits per a concórrer a la convocatòria, publicarà en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat (novetats) la llista de persones admeses i excloses al procediment i donarà un termini de 10 dies per a esmenar i/o al·legar el que les persones interessades estimen oportú.

2. El procediment de selecció constarà de dos fases:

– Concurs de mèrits: consistirà en la valoració dels mèrits de les persones aspirants i s'efectuarà d'acord amb el barem que s'estableix en la base cinquena.

Únicament es tindran en compte els mèrits al·legats i acreditats abans de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds. La puntuació màxima en aquesta fase serà de 45 punts.

– Entrevista: finalitzada la valoració de mèrits, la comissió publicarà, als efectes merament informatius, en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat (novetats), la llista de les puntuacions obtingudes per les persones admeses. En la mateixa publicació convocarà les persones aspirants per a la realització d'una entrevista personal, amb una antelació mínima de 48 hores a la data de realització d'aquesta, sense perjuí de la utilització d'altres mitjans de notificació que la comissió estime procedent.

L'entrevista tindrà caràcter preceptiu i la no-compareixença de la persona participant suposarà la seua exclusió de la convocatòria. L'entrevista es valorarà amb un màxim de 5 punts.



Cinquena. Barem de mèrits

Les persones aspirants seran ordenades prenent en consideració els mèrits i situacions següents:

1. Experiència professional: màxim 24 punts.

1.1. Temps de serveis prestats en llocs de treball del grup A2, Administració General, de l'Administració de la Generalitat Valenciana o dels seus organismes autònoms les competències del quals en matèria de personal les exercisca la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: 0,35 punts per cada mes complet de servei actiu.

1.2. Temps de serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat Valenciana o dels seus organismes autònoms les competències dels quals en matèria de personal les exercisca la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, segons el que disposa l'article 9 de la Llei 10 /2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana, no previstos en l'anterior apartat: 0,13 punts per cada mes complet de servei actiu.

1.3. Temps de serveis prestats en altres administracions públiques realitzant funcions semblants a les del lloc oferit: 0,05 punts per cada mes complet de servei actiu.

1.4. Temps de serveis prestats en el sector privat com a treballador per compte d'altre, autònom o professionals, realitzant funcions semblants a les del lloc oferit: 0,01 punts per cada mes complet de servei en actiu.

El màxim de punts a obtindre per experiència professional serà de 24 punts.

En cap cas es valorarà l'experiència professional obtinguda en l'exercici de llocs de treball reservats a personal eventual.

2. Valencià: màxim 4 punts.

El certificat de grau superior o C2 de valencià expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià: 4 punts.



3. Idiomes comunitaris: màxim 6 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, i s'acreditarà documentalment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà fins a un màxim de 3 punts, puntuant per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Comú Europeu de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que es detalla en la taula adjunta al present punt.

La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cada un dels idiomes comunitaris. No computarà en aquest apartat del barem de mèrits el nivell B1 d'anglés per ser requisit per a la provisió del lloc oferit.



Les equivalències entre les ensenyances regulades pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels Reials Decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final 1a del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre) són les que es detallen en la taula adjunta al present punt.



4. Altres titulacions: màxim 3 punts

Per la possessió addicional d'altres títols acadèmics iguals o superiors a l'exigit per a l'exercici del lloc de treball oferit, excloent-ne el que siga necessari per a l'accés al lloc: 1,5 punts per títol addicional expedit oficialment fins a un màxim de 3 punts. Es requerirà, en tot cas, la presentació de totes les titulacions al·legades, inclosa la que figura com a requisit per a concórrer a la convocatòria.



5. Màsters universitaris: màxim 3 punts

Es valoraran els màsters universitaris oficials o propis de cada universitat no inclosos en l'apartat titulació el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions del lloc oferit, d'acord amb l'escala següent:



Per màster de menys de 90 crèdits: 1 punt

Per màster de 90 o més crèdits: 2 punts.

6. Personal amb diversitat funcional: màxim 5 punts

– Quan el grau de diversitat funcional siga igual o superior al 33 per cent: 2,5 punts.

– Quan el grau de diversitat funcional siga igual o superior al 65 per cent: 5 punts.



Sisena. Acreditació dels mèrits

Els mèrits al·legats s'acreditaran:

1. Experiència professional: certificats oficials expedits per l'òrgan competent de l'administració corresponent.

Els serveis prestats en llocs de treball de l'Administració de la Generalitat, gestionats per la Direcció General de Funció Pública, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, seran comprovats d'ofici.

Els serveis prestats en el sector privat com a treballador per compte d'altre, autònom o professional hauran d'acreditar-se d'acord amb els criteris següents:

– Treballadors per compte d'altre: contracte de treball en què s'especifique la categoria i el certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització corresponent a la categoria del lloc convocat.



– Per al supòsit de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE on s'acrediten l'epígraf o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, així com certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan procedisca, i en substitució dels dits documents, s'aportarà certificat oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent.



2. Valencià: certificats oficials expedits o homologats per la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià. Únicament es valoraran els certificats provisionals si la Junta Qualificadora de Coneixements del Valencià no ha expedit els certificats definitius corresponents.



3. Idiomes comunitaris: títols oficials expedits o homologats per òrgans competents o bé certificats oficials emesos per les escoles oficials d'idiomes. Les paperetes no serviran com a acreditació.



4. Altres titulacions i màsters: fotocòpia compulsada del títol acadèmic oficial expedit per òrgan competent.

En aquells supòsits en què l'expedició del títol es trobe en tràmit, les titulacions es podran acreditar per mitjà de la presentació del certificat acadèmic de finalització d'estudis expedit per la universitat, juntament amb el rebut d'abonament de les taxes corresponents.

5. Personal amb diversitat funcional:

– Certificat justificatiu del grau de diversitat funcional.

– Certificat de capacitats als efectes de demanda d'ocupació o, si és el cas, l'acreditació d'haver-lo sol·licitat i certificat de compatibilitat del lloc.

Tota la documentació haurà d'estar degudament confrontada. En cas contrari, es tindrà per no presentada.



Setena. Adjudicació del lloc

Finalitzades les dos fases del procés selectiu, la Comissió publicarà en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat (novetats) la llista provisional de valoracions i concedirà un termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la seua publicació perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents pel que fa a la baremació.

Resoltes les possibles al·legacions i esmenes per la Comissió i, d'acord amb la puntuació total obtinguda, que s'obtindrà sumant la puntuació aconseguida en cada una de les dos fases, la Comissió procedirà a la publicació en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat (novetats) de la llista definitiva de valoracions i la proposta d'adjudicació del lloc.

Els casos d'empat en la puntuació final de les persones participants els resoldrà la Comissió. En primer lloc tindrà preferència el personal amb diversitat funcional, sempre que acredite compatibilitat amb l'exercici de les tasques i funcions corresponents al lloc de treball. En segon lloc caldrà ajustar-se a la major puntuació obtinguda per les persones candidates en els apartats del barem per l'ordre de prelació en la present convocatòria.

A la vista de la proposta d'adjudicació formulada per la Comissió, la Sotssecretaria de la Presidència de la Generalitat resoldrà l'adjudicació del lloc oferit, resolució que serà publicada en la pàgina web de la Presidència de la Generalitat i servirà la dita publicació de notificació a les persones interessades.

Contra la resolució d'adjudicació, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la notificació, davant del Jutjat Contenciós Administratiu que corresponga. No obstant això, podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte, en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seua publicació.



Huitena. Comissió de valoració

La Comissió de valoració de la present convocatòria estarà composta pels membres següents:

Titulars

Presidenta: Belén Gracia Hernando, Presidència de la Generalitat.

Vocals:

– Begoña Martínez Pérez, Presidència de la Generalitat.

– Cristina Monfort Sánchez, representant del sindicat UGT.

– José Cloquell Mascarell, representant del sindicat CCOO

– Ignacio Matoses Ortells, representant del sindicat CSIF.

Vocal secretari: Miguel Sánchez Giménez, Presidència de la Generalitat.



Suplents

President: Carmen Peris Fuster, Presidència de la Generalitat.

Vocals:

– Javier Mestre Cardona, Presidència de la Generalitat.

– Santiago Pérez Castillo, representant del sindicat UGT.

– Vicent P. Soler Martínez, representant del sindicat CCOO

– Ana Belén Perales Estiguín, representant del sindicat CSIF.

Vocal secretària: Patricia Aura Revert, Presidència de la Generalitat.

Mapa web