Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de març de 2011, de la directora territorial d'Educació de València, per la qual s'establix el calendari i el procediment d'admissió de l'alumnat als ensenyaments d'Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional, en centres públics i centres privats concertats, no universitaris, per al curs 2011/2012.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 6483 de 18.03.2011
Número identificador:  2011/3187
Referència Base de Dades:  003388/2011
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria Educació
    Grup temàtic: 000
    Descriptors:
      Temàtics: ensenyament públic, alumne, alumnat, calendari escolar, accés a l'educació , concert educatiu
      Descriptors toponímics: València (província)



RESOLUCIÓ de 8 de març de 2011, de la directora territorial d'Educació de València, per la qual s'establix el calendari i el procediment d'admissió de l'alumnat als ensenyaments d'Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional, en centres públics i centres privats concertats, no universitaris, per al curs 2011/2012. [2011/3187]

El Decret 33/2007 regula l'admissió de l'alumnat en els centres docents públics i centres privats concertats de la Comunitat Valenciana, que impartisquen ensenyaments d'Educació Infantil, Educació Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional de grau mitjà (DOCV de 3 d'abril).

El procediment per a l'admissió d'estos alumnes ha sigut regulat per l'Orde de 27 d'abril de 2007 (DOCV de 2 de maig).

L'article 9 de l'esmentada orde autoritza el director territorial a dictar una resolució en què es determine el calendari ordinari i, si és el cas, extraordinari, per al procés d'escolarització de l'alumnat en els centres docents públics i centres privats concertats, així com els terminis màxims de les actuacions.

Igualment, l'Orde de 19 de maig de 2009 (DOCV de 29 de maig), establix el procediment d'admissió de l'alumnat en els programes de Qualificació Professional Inicial. En l'article 3 s'explicita que el calendari d'admissió del mencionat alumnat serà el que s'establix per a cada curs en Educació Secundària.

Així mateix, l'Orde de 19 de maig de 2009 (DOCV d'1 de juny), regula l'admissió de l'alumnat en els centres docents de la Comunitat Valenciana, públics i privats amb ensenyaments concertats, per a cursar ensenyaments de Formació Professional de grau superior.

En la seua disposició final primera faculta la Direcció Territorial corresponent per a establir el calendari de matriculació en estos ensenyaments.

D'altra banda, l'Orde de 4 de juliol de 2008 (DOCV de 31 de juliol), regula els ensenyaments de cicles formatius de Formació Professional en la modalitat semipresencial o a distància en centres públics de la Comunitat Valenciana.

L'article 6 de l'esmentada Orde establix que el calendari d'admissió serà el que s'establisca per als ensenyaments de Formació Professional presencial ordinària.

Finalment, l'Orde de 27 de juny de 2008 regula l'oferta parcial dels ensenyaments dels cicles formatius de Formació Professional a la Comunitat Valenciana i, establix en l'article 7 els terminis del procés d'admissió i matrícula.

Per tot això, es fa necessari establir, per al curs 2011/2012, en l'àmbit de la província de València, el calendari d'admissió d'alumnes en els centres docents públics i privats concertats que impartisquen els esmentats ensenyaments no universitaris.

Per això, i en virtut de les facultats conferides, resolc:



Primer

L'admissió de l'alumnat, per al curs 2011/2012, en els centres públics i centres privats concertats d'Educació Infantil i Primària de la província de València i que impartisquen ensenyaments d'Educació Infantil, Educació Primària i, transitòriament, primer i segon d'Educació Secundària Obligatòria, es produirà d'acord amb el calendari que apareix en l'annex II de la present resolució.



Segon

L'admissió de l'alumnat, per al curs 2011/2012, en els centres públics i centres privats concertats d'Educació Secundària i en els centres públics integrats de Formació Professional, de la província de València i que impartisquen ensenyaments d'Educació Secundària Obligatòria i programes de Qualificació Professional Inicial, es produirà d'acord amb el calendari que apareix en l'annex III de la present resolució.









Tercer

Per als ensenyaments postobligatoris de Batxillerat, l'admissió de l'alumnat per al curs 2011/12 es farà d'acord amb el calendari que apareix en l'annex IV de la present resolució.



Quart

Quant als ensenyaments de Formació Professional, tant de grau mitjà com de grau superior, l'admissió de l'alumnat per al curs 2011/12 es farà d'acord amb el calendari que apareix en l'annex V de la present resolució.



Cinqué

Podran matricular-se en el primer curs d'Educació Primària únicament els alumnes nascuts l'any 2005 i en el primer curs del segon cicle de l'Educació Infantil només els alumnes nascuts l'any 2008. En ambdós supòsits hauran de complir els 6 i 3 anys, respectivament, fins al 31 de desembre de 2011.



Sisé

1. L'article 22 de la Llei 6/2009, de Protecció a la Maternitat desenvolupat pel Decret 13/2011, establix que, en els processos d'admissió d'alumnes de centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics, els alumnes la mare dels quals es trobe en estat de gestació, es beneficiaran d'una puntuació idèntica a la que obtindrien si ja haguera nascut el seu nou germà o germans, en el cas de gestació múltiple.



2. Per a la justificació del mencionat cas haurà d'aportar-se certificat mèdic que acredite l'embaràs en el moment de la presentació de la sol·licitud d'escolarització.

Per a això, els sol·licitants hauran d'adjuntar a la sol·licitud, si és el cas, certificat mèdic acreditatiu de l'embaràs expedit pel metge col·legiat del centre públic de salut que correspon a la dona gestant i, si no és legalment possible esta opció, pel metge col·legiat de la mutualitat professional corresponent, en el qual es faça constar l'estat i la setmana de gestació de la dona. En este últim cas, s'acompanyarà una declaració responsable de la interessada indicant la impossibilitat legal d'obtindre el certificat del metge del Centre Públic de Salut i el motiu de la mateixa. La falsedat de qualsevol d'estos extrems comportarà l'anul·lació de la sol·licitud de la plaça escolar, segons el que disposa l'article 33 del Decret 33/2007, de 30 de març, del Consell, pel que es regula l'accés als centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyances de règim general.



3. Els que acrediten esta situació, a l'hora d'omplir l'annex VI de l'Orde de 27 d'abril de 2007 (DOCV de 2 de maig), referit a l'aplicació del criteri de renda, tindran en compte el següent:



Es dedicarà una línia per a cada un dels futurs germans de l'alumne que es troben en gestació.

En l'espai destinat al nom s'escriurà «en gestació».

Un dels pares o tutor firmarà en l'espai destinat a l'anotació del CIF/DNI/ passaport.

4. Així mateix, a l'hora de valorar la puntuació corresponent a família nombrosa, si és el cas, s'assignarà a l'alumne la puntuació corresponent a la condició de família nombrosa si sumats els fills nascuts i els que es troben en estat de gestació es reunixen les condicions establides per a posseir esta condició.



Seté

Els alumnes admesos hauran de formalitzar matrícula en les dates establides en la present resolució. Es consideraran places vacants per renúncia les assignades a aquells alumnes admesos en els processos d'escolarització que no hagueren formalitzat matrícula en els terminis fixats en la present resolució (article 30 del Decret 33/2007). En este cas, les places vacants produïdes per abandonament, renúncia o altres causes, més les vacants existents que hagen sigut reservades i tretes de l'oferta inicial, a l'empara del que establix l'article 9 del Decret 33/2007, i que no hagen sigut ocupades, s'oferiran als que seguiren en l'orde de puntuació de la llista de no admesos, i estos hauran de formalitzar la matrícula en el termini que se'ls assigne abans de la finalització del procés ordinari i, si és el cas, extraordinari, d'admissió, sense perjudici d'allò que s'ha determinat per als cicles formatius de Formació Professional i per als programes de Qualificació Professional Inicial, si és el cas. Així mateix, la no matriculació serà entesa com a renúncia.

Quan es tracte d'alumnes procedents d'altres centres presentaran, en el moment de matricular-se, el certificat de baixa del centre anterior (amb efectes del curs 2011-2012) i amb expressió de la seua situació acadèmica.

La documentació aportada haurà d'acreditar que l'alumne complix els requisits acadèmics exigits per l'ordenament jurídic vigent per al nivell educatiu i curs al qual pretén accedir.

Este certificat serà lliurat pel centre d'origen i s'ajustarà al model vigent i en ell constaran els estudis que realitza o ha realitzat l'alumne en eixe any acadèmic (article 40 punt 1.2 de l'Orde de 27 d'abril de 2007).



Huité

En els centres d'Ensenyament Secundari i centres integrats de Formació Professional, l'accés a un programa de Qualificació Professional Inicial, a una modalitat de Batxillerat o a un cicle formatiu de la Formació Professional requerirà la participació en el procés d'admissió, amb independència que l'alumne estiga cursant altres ensenyaments, inclús no obligatoris, en el mateix centre. Així mateix, també requerirà la participació en el procés d'admissió l'alumnat que sol·licite accés a un programa de Qualificació Professional Inicial.

Els alumnes d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i programes de Qualificació Professional Inicial que hagen superat totes les assignatures o mòduls en l'avaluació final de juny, formalitzaran la matrícula per al següent curs en el període de matriculació de juny. Així mateix, els alumnes en condicions de promocionar dins de la mateixa etapa també podran formalitzar matrícula per al curs següent en el període de matriculació de juny/juliol, encara que tinguen alguna o algunes assignatures o mòduls pendents d'avaluació en les proves extraordinàries de setembre.



Nové

Quan es tracte d'alumnat escolaritzat anteriorment en altres centres d'Ensenyament Secundari, serà requisit per a matricular-se presentar certificat de baixa del centre anterior (amb efectes del curs 2011-2012) amb expressió de la seua situació acadèmica.

L'alumnat repetidor de Batxillerat i cicles formatius, quan desitge canviar de centre, participarà en el procés extraordinari d'admissió d'alumnes al setembre.



Desé

El canvi de curs, cicle, etapa o nivell educatiu dins del mateix centre o recinte escolar i fins a la finalització de l'educació bàsica no requerirà procés d'admissió d'aquells alumnes que promocionen a un nivell totalment sostingut amb fons públics i procedisquen d'un parcialment sostingut amb fons públics, en l'ingrés del qual es va seguir el procés d'admissió legalment establit, llevat que la promoció s'efectue del primer cicle d'Educació Infantil al segon cicle d'esta mateixa etapa, i en este cas, haurà de dur-se a terme un nou procés d'admissió.





Onzé

Les rendes anuals de la unitat familiar es valoraran segons el salari mínim interprofessional per a l'exercici 2009 fixat en 20,8 euros/dia o 624 euros/mes, segons que el salari estiga fixat per dia o per mesos, d'acord amb el que establix el Reial Decret 2128/2008, de 26 de desembre (BOE del 30 de desembre de 2008).



Dotzé

La lletra determinada per sorteig que s'utilitzarà per a dirimir els empats en cicles formatius de Formació Professional és la «V» segons la Resolució de 27 de setembre de 2010 (DOCV de 14 d'octubre), de la Conselleria de Justícia i Administracions Públiques, per la qual es determina la lletra per a fixar l'orde d'intervenció dels aspirants a totes les proves selectives que es realitzen durant l'any 2010 del conjunt de les administracions públiques valencianes.



Tretzé

Per a l'admissió i matriculació dels alumnes estrangers s'haurà de tindre en compte el que establix la Resolució de 9 de febrer de 2005, del director general d'Ensenyament, per la qual es dicten instruccions per a l'aplicació de la Llei Orgànica 4/2000, d'11 de gener, i del Reial Decret 2.393/2004, de 30 de desembre, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seua integració social en el sistema educatiu (DOCV 23 de febrer de 2005).



Catorzé

Per a la formalització de la matrícula tant els espanyols com els estrangers residents hauran d'aportar la documentació a què es referix l'article 40 de l'Orde de 27 d'abril de 2007. No obstant això, en l'ensenyament obligatori, en el cas que en el moment de la matrícula no es puga aportar tota la documentació requerida, es podrà efectuar la matrícula condicionada a la posterior entrega de l'esmentada documentació, exceptuant la documentació que certifique la situació acadèmica.



En els ensenyaments postobligatoris, a més, hauran de pagar en el moment de la matrícula les taxes per servicis administratius derivats de l'activitat acadèmica de nivell no universitari.



Quinzé

En el moment d'efectuar la matrícula, o amb anterioritat a l'inici del curs escolar, en el primer curs d'Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, i cicles formatius de Formació Professional, l'alumnat o els seus representants legals hauran de presentar l'informe de Salut Escolar publicat per Orde de 27 de febrer de 2002, de la Conselleria de Sanitat (DOCV 27 de març de 2002).



L'emplenament d'este informe de Salut Escolar s'ha de sol·licitar als professionals sanitaris dels centres d'Atenció Primària als quals correspon o correspondria l'atenció de la salut del xiquet o xiqueta segons el seu lloc de residència, amb independència de la seua afiliació o no al Sistema Sanitari Públic.



Setzé

Als alumnes que accedisquen al tercer curs d'Educació Secundària Obligatòria, la Tresoreria de la Seguretat Social els atorgarà el Número de la Seguretat Social (NUSS), d'acord amb el que establix el Reial Decret 84/1996, de 26 de gener, pel qual s'aprova el Reglament General sobre inscripció d'empreses i afiliació, altes, baixes i variacions de dades de treballadors en la Seguretat Social (BOE 27 de febrer de 1996). Per tal de facilitar a l'alumnat la gestió del NUSS, els centres podran sol·licitar a la Tresoreria General de la Seguretat Social el model TA.1 (sol·licitud d'afiliació a la Seguretat Social, assignació de NUSS i variació de dades). Este model serà tramés de nou a la Tresoreria General de la Seguretat Social, una vegada emplenat pels alumnes, per a l'assignació del NUSS corresponent.



Desseté

Els sol·licitants i els centres poden obtindre per mitjans telemàtics la normativa aplicable en este procés d'admissió, els models oficials d'instància i els annexos i programes necessaris per a la gestió del procediment, en la pàgina web <http://www.edu.gva.es>, en l'icona «admissió d'alumnat», establida amb esta finalitat.



Dihuité

Per a la gestió del procediment d'admissió d'alumnat, els centres docents utilitzaran el programa informàtic ÍTACA, complementat, si és el cas, amb aquells altres suports que es necessiten.

Esta eina ha de ser utilitzada per tots els centres públics i privats concertats que, en aplicació de la normativa vigent, resulten obligats a dur a terme el procés reglat per a admetre l'alumnat en els seus centres.

La introducció de les dades que figuren en la sol·licitud d'admissió és imprescindible i obligatòria. Esta actuació ha de ser realitzada per tots els centres encara que tinguen menys sol·licituds que places vacants disponibles.

La introducció de les dades dels sol·licitants facilitarà als centres les posteriors actuacions a realitzar al llarg del procés, evitarà haver de



tornar a introduir-les en cada fase del procés i, si és el cas, detectarà les sol·licituds duplicades.



Denové

S'autoritzen expressament els models de sol·licitud que figuren com a annex I d'esta resolució i que coincidixen amb aquells que figuren en el programa informàtic ÍTACA.

No es podrà emetre cap model en el qual se sol·liciten dades diferents d'aquelles que figuren en els esmentats models oficials, sense l'expressa autorització d'esta Direcció Territorial.



València, 8 de març de 2011.- La directora territorial d'Educació de València: Virginia Jiménez Martínez.

<div id="AquiVaUnaImagen"></div><div id="AquiVaUnaImagen"></div><div id="AquiVaUnaImagen"></div>CALENDARI D'ADMISIÓ D'ALUMNES EN CENTRES DOCENTS PÚBLICS I CENTRES PRIVATS

CONCERTATS, NO UNIVERSITARIS, DE LA PROVÍNCIA DE VALÈNCIA.



CALENDARI D'ESCOLARITZACIÓ. PROCÉS ORDINARI. - VALÈNCIA. CURS 2011-2012













CALENDARI D'ESCOLARITZACIÓ. PROCÉS EXTRAORDINARI SETEMBRE. - VALÈNCIA. CURS 2011-2012













* * * * *



CALENDARIO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS EN CENTROS DOCENTES PÚBLICOS Y PRIVADOS

CONCERTADOS, NO UNIVERSITARIOS, DE LA PROVINCIA DE VALENCIA





CALENDARIO DE ESCOLARIZACIÓN. PROCESO ORDINARIO. - VALENCIA. CURSO 2011-2012









1396927554CALENDARIO DE ESCOLARIZACIÓN. PROCESO EXTRAORDINARIO SEPTIEMBRE. - VALENCIA. CURSO 2011-2012













ANNEX II



CALENDARI D'ADMISSIÓ

PER A EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA



Este procés d'admissió afecta els ensenyaments d'Educació Infantil, Educació Primària i primer i segon curs d'Educació Secundària Obligatòria impartits transitòriament en centres d'Educació Infantil i Primària, i s'organitzarà en les fases que s'indiquen a continuació:



1. Actuacions prèvies al procés d'admissió i actes administratius conseqüents amb el procés de confirmació.

Confirmació de plaça d'alumnat adscrit, en els supòsits previstos en l'apartat 10 de l'Orde de 27 d'abril de 2007 i en l'article 7, a) 1,2,3, del Decret 33/2007.

1.1. Termini de presentació d'instàncies de confirmació: fins al dia 24 de març.

1.2. Els centres receptors d'instàncies de confirmació de plaça les remetran als centres d'adscripció fins al 31 de març.

1.3. Constitució de les comissions municipals d'escolarització i de districte en les localitats on n'hi haja: fins a l'1 d'abril inclusivament.



1.4. Els centres d'adscripció elaboraran les llistes provisionals d'alumnes adscrits admesos i les publicaran el 5 d'abril.

1.5. A estes llistes provisionals es podran presentar al·legacions fins al 8 d'abril.

1.6. Una vegada resoltes les possibles reclamacions, es publicarà en estos centres la llista definitiva d'alumnes adscrits admesos el dia 12 d'abril.

1.7. Publicació de les àrees d'influència i limítrofes: fins al 4 de maig.

1.8. Remissió de la documentació acadèmica i personal dels alumnes per part dels centres d'origen als centres d'adscripció i procés de formalització dels actes administratius de la confirmació de plaça: fins al 22 de juny.

2. Admissió d'alumnes.

2.1. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes: fins al 4 de maig.

2.2. Presentació de sol·licituds d'admissió i de la documentació corresponent en el centre de primera opció: del 5 al 16 de maig.



2.3. Comprovació de duplicitats: fins al 19 de maig.

2.4. Baremació de les sol·licituds i remissió per part dels consells escolars dels centres públics i per part dels titulars de centres privats concertats a la corresponent comissió d'escolarització de les llistes de l'alumnat admés i no admés: 1a opció: fins al 20 de maig; 2a opció: 24 de maig; 3a opció: 26 de maig; Comissió d'Escolarització: 31 maig.



2.5. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: el 2 de juny.

2.6. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre: del 2 al 6 de juny.

2.7. Contestació per escrit a les reclamacions presentades davant del Consell Escolar del centre: 9 de juny

2.8. Publicació en els centres de les llistes definitives d'alumnes admesos: el 10 de juny.

2.9. Les reclamacions contra les llistes definitives, quan la plaça sol·licitada siga per a centres públics, es formularan en el termini de 2 dies hàbils des de la seua publicació davant de la Comissió d'Escolarització (fins al 14 de juny inclusivament). Contra esta resolució les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant del director/a territorial corresponent en el termini d'un mes.

L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar, davant de les llistes definitives d'admesos, denúncia davant de la Direcció Territorial corresponent, segons el que preceptua l'article 38.5 de l'Orde de 27 d'abril de 2007.

2.10. Termini de formalització de matrícula: del 16 al 24 de juny.

2.11. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents: del 27 al 30 de juny.





ANNEX III



CALENDARI D'ADMISSIÓ PER A EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I ESCOLARITZACIÓ EN PROGRAMES DE QUALIFICACIÓ PROFESSIONAL



Este procés d'admissió afecta els centres públics i centres privats concertats que impartisquen els ensenyaments d'Educació Secundària Obligatòria i s'organitzarà en les fases que s'indiquen a continuació:



1. Actuacions prèvies al procés d'admissió i actes administratius conseqüents amb el procés de confirmació (ESO).

Confirmació de plaça d'alumnat adscrit, en els supòsits previstos en l'apartat 10 de l'Orde de 27 d'abril de 2007 i en l'article 7, a) 1,2,3, del Decret 33/2007.

1.1. Termini de presentació d'instàncies de confirmació, en el centre de Primària on l'alumne cursa ensenyaments actualment: fins al 24 de març.

1.2. Els centres receptors d'instàncies de confirmació de plaça les remetran als centres d'adscripció fins al 31 de març.

1.3. Constitució de les comissions municipals d'escolarització, de districte i sectorials en les localitats on n'hi haja: fins a l'1 d'abril.



1.4. Els centres d'adscripció elaboraran les llistes provisionals d'alumnes adscrits admesos i les publicaran fins al 5 d'abril.

1.5. A estes llistes provisionals es podran presentar al·legacions fins al 8 d'abril.

1.6. Una vegada resoltes les possibles reclamacions, es publicarà en estos centres la llista definitiva d'alumnes que han confirmat l'adscripció el dia 12 d'abril.

1.7. Publicació de les àrees d'influència i limítrofes: fins al 4 de maig.

1.8. Remissió de la documentació acadèmica i personal dels alumnes per part dels centres d'origen als centres d'adscripció i procés de formalització dels actes administratius de la confirmació de plaça: fins al 22 de juny.

2. Admissió d'alumnes en l'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO).

2.1. Introducció a través del sistema ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats de les dades corresponents a les previsions d'alumnat que repetix, promociona, confirma, etc., necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de llocs escolars: de l'11 d'abril al 5 de maig.

2.2. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes: fins al 25 de maig.

2.3. Presentació de sol·licituds d'admissió per a ESO i de la documentació corresponent en el centre de primera opció: del 26 de maig fins al 3 de juny, ambdós inclusivament.

2.4. Comprovació de duplicitats: del 7 al 9 de juny.

2.5. Baremació de les sol·licituds per part dels consells escolars dels centres públics i per part dels titulars de centres privats concertats: fins al 29 de juny.

Remissió a la corresponent comissió d'escolarització de les llistes de l'alumnat admés i no admés: 1a opció: del 4 al 6 de juliol; 2a opció: 7 de juliol; 3a opció: 8 de juliol.

2.6. Els centres expediran als alumnes sol·licitants de plaça en ESO el certificat de qualificacions fins al 28 de juny.

2.7. Presentació del requisit acadèmic (certificat notes), si és el cas, pels alumnes en el centre de 1a opció: fins al 28 de juny.

2.8. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: l'11 de juliol.

2.9. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre: fins al 13 de juliol.

2.10. Publicació en els centres de les llistes definitives d'alumnes admesos: fins al 18 de juliol.

2.11. Presentació de reclamacions davant de la Comissió Municipal d'Escolarització: fins al 20 de juliol.

2.12. Resolució de reclamacions per part de la Comissió Municipal d'Escolarització: fins al 22 de juliol.

Contra la present resolució les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant del director/a territorial corresponent en el termini d'un mes.

L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar, davant de les llistes definitives d'admesos, denúncia davant de la Direcció Territorial corresponent, segons el que preceptua l'article 38.5 de l'Orde 27 d'abril de 2007.

2.13. Termini de formalització de matrícula: del 25 al 27 de juliol.

2.14. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia: del 28 al 29 de juliol.

3. Escolarització d'alumnes en els programes de Qualificació Professional Inicial (PQPI).

3.1. Introducció a través del sistema ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats de les dades corresponents a les previsions d'alumnat que repetix, promociona, etc. necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de llocs escolars: de l'11 d'abril al 5 de maig.

3.2. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes: fins al 25 de maig.

3.3.Presentació de sol·licituds i de la documentació corresponent en el centre de primera opció: del 26 de maig fins al 3 de juny, ambdós inclusivament.

3.4. Comprovació de duplicitats: del 7 al 9 de juny.

3.5. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: l'11 de juliol.

3.6. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre en els centres públics: fins al 13 de juliol.

3.7. Publicació de les llistes definitives d'alumnes admesos: el 18 de juliol.

3.8. Presentació de reclamacions davant de la Comissió Sectorial d'Escolarització: fins al 20 de juliol.

3.9. Resolució de reclamacions per part de la Comissió Sectorial d'Escolarització: fins al 22 de juliol.

Contra la present resolució, en els centres públics, les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant del director/a territorial corresponent en el termini d'un mes.

L'alumnat que sol·licite plaça en entitats o centres privats amb programes subvencionats podrà interposar, davant de les llistes definitives d'admesos, denúncia davant de la Direcció Territorial corresponent.

3.10. Termini de formalització de matrícula: del 25 al 27 de juliol.

3.11. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia: del 28 i 29 de juliol.

4. Procés extraordinari de setembre: ESO i PQPI.

4.1. Publicació de vacants: el 7 de setembre.

4.2. Presentació de sol·licituds d'admissió (en l'ESO per als alumnes que canvien de domicili la documentació corresponent), inclòs el requisit acadèmic, fins al 9 de setembre.

4.3. Elaboració i publicació de llistes provisionals: el 12 de setembre.

4.4. Termini de reclamació davant dels consells escolars: 12 i 13 de setembre.

4.5. Publicació de les llistes definitives: el 13 de setembre.

4.6. Termini de formalització de la matrícula: fins al 13 de setembre (s'utilitzaran els mateixos formularis que en el procés de juny).



ANNEX IV



CALENDARI D'ADMISSIÓ

PER A ENSENYAMENTS DE BATXILLERAT



Este procés d'admissió afecta els centres públics i els centres privats concertats que impartisquen els ensenyaments de Batxillerat i s'organitzarà en les fases que s'indiquen a continuació:

1. Admissió d'alumnes.

1.1. Constitució de les comissions sectorials d'escolarització en les localitats on n'hi haja: fins a l'1 d'abril.

1.2. Publicació de les àrees d'influència i limítrofes: fins al 13 de maig.

1.3. Introducció a través del sistema ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats de les dades corresponents a les previsions d'alumnat que repetix, promociona, etc. necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de places escolars: de l'11 d'abril al 5 de maig.

1.4. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes: fins al 25 de maig.

1.5. Presentació de sol·licituds d'admissió per a Batxillerat i de la documentació corresponent en el centre de primera opció: del 3 al 10 de juny, ambdós inclusivament.

1.6. Comprovació de duplicitats: del 14 al 16 de juny.

1.7. Els centres expediran als alumnes sol·licitants de plaça en Batxillerat el certificat de qualificacions de l'ESO o equivalents, fins al 30 de juny.

1.8. Presentació del certificat de la nota mitjana de l'ESO o equivalents, així com la nota mitjana de l'Àrea d'Educació Plàstica i Visual: del 27 al 30 de juny.

1.9. Baremació de les sol·licituds per part dels consells escolars dels centres públics i per part dels titulars de centres privats concertats: fins al 30 de juny.

Remissió a la corresponent comissió d'escolarització de les llistes de l'alumnat admés i no admés: 1a opció: del 4 al 6 de juliol; 2a opció: 7 de juliol; 3a opció: 8 de juliol.

1.10. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: l'11 de juliol.

1.11. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar del centre: fins al 13 de juliol.

1.12. Publicació en els centres de les llistes definitives d'alumnes admesos: fins al 18 de juliol.

1.13. Presentació de reclamacions davant de la Comissió Municipal o Sectorial: fins a 20 de juliol.

1.14. Resolució de les reclamacions a les llistes definitives per part de la Comissió Municipal o Sectorial: el 22 de juliol.

Contra esta resolució les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant del director/a territorial corresponent en el termini d'un mes.

L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar, davant de les llistes definitives d'admesos, denúncia davant de la Direcció Territorial corresponent, segons el que preceptua l'article 38.5 de l'Orde 27 d'abril de 2007.

1.15. Termini de formalització de matrícula: del 25 al 27 de juliol.

1.16. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia: del 28 al 29 de juliol.

2. Calendari del procés extraordinari d'admissió i matriculació en Batxillerat.

2.1. Publicació de vacants: dia 7 de setembre.

2.2. Presentació de sol·licituds d'admissió: fins al 9 de setembre.



2.3. Presentació del certificat de la nota mitjana de l'ESO o equivalents, així com la nota mitjana de l'Àrea d'Educació Plàstica i Visual: fins al 9 de setembre.

2.4. Baremació de les sol·licituds i remissió a les comissions d'escolarització de les llistes de l'alumnat admés i no admés per part dels consells escolars dels centres públics i els titulars dels centres privats sostinguts amb fons públics: fins al 9 de setembre.



2.5. Elaboració i publicació de llistes provisionals: el 12 de setembre.

2.6. Termini de reclamació davant dels consells escolars: fins al 13 de setembre.

2.7. Publicació de les llistes definitives: fins al 13 de setembre.

2.8. Termini de formalització de la matrícula: fins al 14 de setembre (s'utilitzaran els mateixos formularis que en el procés de juny).





ANNEX V



CALENDARI D'ADMISSIÓ PER A ENSENYAMENTS DE CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR DE FORMACIÓ PROFESSIONAL



Este procés d'admissió afecta els centres públics i els centres privats concertats que impartisquen els ensenyaments de Formació Professional de grau mitjà i superior i s'organitzarà en les fases que s'indiquen a continuació:

1. Admissió d'alumnes.

1.1. Constitució de les comissions sectorials d'escolarització en les localitats on n'hi haja: fins al 25 de maig.

1.2. Introducció a través del sistema ÍTACA per part dels centres educatius públics i privats concertats de les dades corresponents a les previsions d'alumnat que repetix, promociona, etc. necessàries per a la determinació d'unitats i vacants de llocs escolars: de l'11 d'abril al 5 de maig.

1.3. Publicació de vacants existents en els centres educatius per al procés d'admissió d'alumnes: fins al 25 de maig.

1.4. Presentació de sol·licituds d'admissió per a cicles formatius de grau mitjà i superior de la FP i de la documentació corresponent en el centre de primera opció: del 3 al 10 de juny, ambdós inclusivament. (Les sol·licituds a cicles formatius en règim presencial i en semipresencial o a distància es faran telemàticament).

1.5. Comprovació de duplicitats: del 14 al 16 de juny.

1.6. Els centres expediran als alumnes sol·licitants de plaça en cicles formatius el certificat de qualificacions de l'ESO, Batxiller o equivalents, o el certificat de complir el requisit acadèmic per haver aprovat la prova d'accés a cicles formatius de grau mitjà o superior: fins al 30 de juny.

1.7. Presentació del requisit acadèmic d'accés a cicles formatius de grau mitjà i superior de la FP específica: del 27 al 30 de juny.



1.8. Baremació de les sol·licituds per part dels consells escolars dels centres públics i per part dels titulars de centres privats concertats i remissió a la corresponent comissió d'escolarització de les llistes de l'alumnat admés i no admés: del 4 al 6 de juliol.

1.9. Elaboració i publicació de les llistes provisionals d'admesos: l'11 de juliol.

1.10. Presentació de reclamacions davant del Consell Escolar/Consell Social del centre: fins al 13 de juliol.

1.11. Publicació en els centres de les llistes definitives d'alumnes admesos: fins al 18 de juliol.

1.12. Presentació de reclamacions davant de la Comissió Municipal o Sectorial: fins al 20 de juliol.

1.13. Resolució de les reclamacions a les llistes definitives per part de la Comissió Municipal o Sectorial: el 22 de juliol.

Contra esta resolució les persones interessades podran interposar recurs d'alçada davant del director/a territorial corresponent en el termini d'un mes.

L'alumnat que sol·licite plaça en centres privats concertats podrà interposar, davant de les llistes definitives d'admesos, denúncia davant de la Direcció Territorial corresponent, segons el que preceptua l'article 38.5 de l'Orde 27 d'abril de 2007.

1.14. Termini de formalització de matrícula: del 25 al 27 de juliol.

1.15. Termini de formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia: del 28 al 29 de juliol.

2. Calendari del procés extraordinari d'admissió i matriculació en cicles formatius.

A. Primer curs de cicles formatius en règim presencial i tots els ensenyaments de FP en règim semipresencial o a distància i tots els ensenyaments de FP en la modalitat d'oferta parcial.

2.1.A. Publicació de vacants: dia 13 de setembre.

2.2.A. Presentació de sol·licituds d'admissió amb requisit acadèmic: fins al 15 de setembre.

2.3.A. Presentació del requisit acadèmic d'accés a cicles formatius de grau mitjà i superior de la FP específica: fins al 15 de setembre.



2.4.A. Baremació de les sol·licituds i remissió a les comissions d'escolarització de les llistes de l'alumnat admés i no admés per part dels consells escolars dels centres públics i els titulars dels centres privats sostinguts amb fons públics: el 16 de setembre.



2.5.A. Elaboració i publicació de llistes provisionals: el 19 de setembre.

2.6.A. Termini de reclamació davant dels consells escolars: fins al 21 de setembre.

2.7.A. Publicació de les llistes definitives: fins al 22 de setembre.



2.8.A. Termini de formalització de la matrícula: fins al 23 de setembre (s'utilitzaran els mateixos formularis que en el procés de juny).



B. Resta de cursos de cicles formatius en règim presencial.

2.1.B. Publicació de vacants: dia 7 de setembre.

2.2.B. Presentació de sol·licituds d'admissió: fins al 9 de setembre.



2.3.B. Presentació del requisit acadèmic d'accés: certificat d'haver superat els mòduls exigits per a poder promocionar i la nota mitjana d'accés al cicle per al qual sol·licita plaça en 2n curs.

2.4.B. Baremació de les sol·licituds i remissió a les comissions d'escolarització de les llistes de l'alumnat admés i no admés per part dels consells escolars dels centres públics i els titulars dels centres privats sostinguts amb fons públics: fins al 9 de setembre.

2.5.B. Elaboració i publicació de llistes provisionals: el 12 de setembre.

2.6.B. Termini de reclamació davant dels consells escolars: fins al 13 de setembre.

2.7.B. Publicació de les llistes definitives: fins al 13 de setembre.



2.8.B. Termini de formalització de la matrícula: fins al 14 de setembre (s'utilitzaran els mateixos formularis que en el procés de juny).

Mapa web